Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

Re: Naisten oma ketju!

ViestiKirjoittaja Forelock » Ti 20 Touko 2008 19:09

Vois kokeilla sitä rautaa, teetä kun en juo. Häiritsee kun ei aina ole ollut nuin tummat.

Ja epilaattorista, nyt alan itse tykästyä siihen, karvat lähtee kerta kerran jälkeen helpommin, vielä en kuitenkaan ole karvattomuuden kestoon tyytyväinen. Pitäis jaksaa käyttää säännöllisesti, silloinhan KUULEMMA karvanajon tarpeen pitäisi harventua. Ja kuten jo tulikin ilmi niin se kuorinta auttaa karvan sisäänkasvun välttämiseen. Itse kuorin toooodella harvoin, mutta mulla on riittänyt ihan sekin että hieroo sääriä suihkussa (rasvaaminenkin tietenkin auttaa), tehostaa verenkiertoa tai jotain ja kai siksi estää sen karvan sisäänkasvun. En oikeasti tiedä, arvaan vaan :)

Kesän uudet bikinit hankittu :)
Forelock

ViestiKirjoittaja Emilia » Ti 20 Touko 2008 19:18

Mä epiloin sääret joku pari viikkoa sitten ja huomasin, että ne lyhyimmät ja ohuimmat karvat ei irronneet. Päättelin, että ajoa täytyy tehdä alkuun tiheämmässä tahdissa, jotta kaikki karva irtoaa jossain vaiheessa tasatahtiin. Mut ei mulla oo aikaa. :( Taas kasvaa jalat viidakkoa. Höö.. Ehkä tänään ehtisin. On vaan niin pirun kovaääninen tuo oma epilaattori, etten oikeen tykkää. Eikä sitä voi käyttää suihkussa, niin kuin oon kuullut joitain voitavan, joten joutuu aina ottamaan sillekin oman hetkensä. Tylsää.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Shay » Ti 20 Touko 2008 19:49

Mää oon miettiny, josko semmottis sisäänkasvunestorasva eikumikäsenyoli oikiasti
auttas sisäänkasvaneisiin karvoihin. Vai onko se vaan tavallista rasvaa kalliissa
tuupissa? Kuva Tähän asti oon käyttäny Bepanthenia.

Ja miten hitossa säärikarvat kasvaa sisään? Kuva Tai mistä sen ees huomaa?
*sihtaa lampun alla sääri nenässä kiinni* Tosin mää edelleen epäilen, ettei epilaattori saa
otetta mun säärikarvoista ainakaan niin hyvin, että sais ne juurineen revittyä paksun, kuivan
nahan läpi. Bikinirajassa sisäänkasvaminen aiheuttaa suuria ongelmia ja neulalla kaivaminen
arpia, prkl.
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Migreeni » Ti 20 Touko 2008 23:01

Deni kirjoitti:Tai sitten silmänympärysiho vaan on niin ohutta, että verisuonet kuultaa läpi.

Joo siis tokihan se voi olla näinkin:)

Nippelitietohuumassani unohdin näköjään kaikkein loogisimman selityksen:D
Kumpi ja Kampi tappeli. Sitten paikalle tuli Jouko ja Kosti.
Migreeni

ViestiKirjoittaja Atlantis » Ke 21 Touko 2008 17:39

Hei siskot!

Epilointi ja karvojen sisäänkasvaminen on vältettävä yhtälö, jos nostattaa karvat pystyyn ennen epilointia. Tämä onnistuu helposti kuorimalla ja sitten vielä helpommin sellasella "kuorimahanskalla" (tiiättekö, niitä vähän karheita sormikkaita). Sillä kun silittää sääret ennen epilointia vastakarvaan, niin avot! Tepsii ainakin mulla.

Mutta kuinka pitkän välin pidätte epiloinnissa? Kun itse olen ainakin pistänyt merkille, ettei ne karvat kasva kamalan nopeesti siihen pituuteen, josta ne (manuaalin mukaan) olis epiloitavissa. Kun liian lyhyt karva ei sen ohjekirjasen (ja kokemuksen) mukaan epiloidu :p Mulla ainakin epilaattorin käyttöä rajoittaa eniten se, etten jaksa odotella säärikarvojen kasvua epiloitavaan pituuteen, vaan huitasen ne höylällä mäelle ennen sitä.

Karvan kasvun hidastaminen/lopettaminen olis tavoitteena tälläkin epiloijalla (kivasti taipuu!), mutta onko kenelläkään oikeasti todisteita siitä, että epilaattori tekee sen mitä lupaa? Eli vähentääkö epilointi oikeasti karvankasvua?
Ego sum qui sum
Atlantis

ViestiKirjoittaja Viisauden Lähde » Ke 21 Touko 2008 19:32

Karvojen poisto on kyllä raivostuttavaa, minulla ainakin ei mikään keino tunnu toimivan kunnolla. Tosi hurmaavaa, kun kokeilin kylmävahaliuskoja; niissä kohdissa missä karvat ylipäätään lähtivät, oli sitten punaisia näppylöitä vaikka kuorin ja rasvaan ihoa säännöllisesti.

Tänään kävin kokeilemassa yhtä ihanaa O.D.D. Metalwearin mekkoa Ranko Designilla. Mekko istui tosi nätisti ja ostan sen kyllä heti kun saan rahaa. Leninki oli musta, liehuhelmainen ja yläosassa oli harmaa luurankosammakkoprintti. Oli niin uusi malli vielä, että nettisivuilla ei ole kuvaa. Ja sitten kävin kenkäliikkeessä sovittelemassa kaikkia ihanuuksia. Korkkarit on saatava tuon mekon kaveriksi! Mutta niidenkin hankinta taitaa lykkääntyä hamaan tulevaisuuteen...

Sitä paitsi tyttöilin eilen vielä silläkin tavalla, että kävin tansseissa :superhymy: siis semmosissa missä tanssitaan iskelmien tahtiin. Ja olipahan kivaa :superhymy: Mitenkä oon ollu siinä uskossa, että humppa on hitaahkoa jumputusta? Saakelin nopeasti siinä sai jalka nousta :virne:
Viisauden Lähde

ViestiKirjoittaja friikkis » To 22 Touko 2008 11:47

Kylmävahaliuskat. :jaaha: Oman käytön aikana taisi ehkä juurikin ne kaksi karvaa irrota, muuten koko homma oli täysin hyödytöntä. Luotan siis edelleen höylään. Paitsi että epilaattorin aion ostaa heti kun vaan saan tarpeeksi rahaa jemmaan sitä varten. Haluan myös sitten ladyshaverin samassa paketissa.

Mun uudet kengät kului puhki kahdessa viikossa. No, olihan ne halvat, mutta kyllä eilen pari kirousta pääsi kun työmatkan jälkeen huomasin että kaasujalasta oli kengän sivusta lähtenyt päälliset veks. On se kumma kun nykyajan kengät ei edes autolla ajoa kestä!
friikkis

ViestiKirjoittaja Nugat » To 22 Touko 2008 14:21

Kylmävahaliuskat. :friikki:
Karvoja lähti ihan suht mukavasti. Mutta. Sain sitten parin viikon ajan kärsiä hirmuisesta kirvelystä ja kutinasta. Varsinkin saunassa. :friikki: Jalat ihan täynnä pieniä näppyjä. Ilmeisesti kuivalle iholle ne eivät ole mitenkään suositeltavia.

Hetkinen. Minulla oli Kuivalle ja herkälle iholle suunnattuja liuskoja. :lanppu: Ja vielä aloe vera.

Toimin siis oikein, mutta jalkani eivät ymmärtäneet sitä. :töktök:
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Janet » Pe 23 Touko 2008 15:19

Näin kun olen saikulla, niin pääsin shoppailemaan. :gay:

Rahaa kyllä meni ihan tuhottoman paljon. Ostin uuden ripsarin (sitä Defin-A-Lashia, on kuulemma hyvää), kynsilakkaa, raita-aineen, Lumenen peitevoidepaletin (joka toivottavasti tehois mun tummiin silminalusiin) sekä silmänympysvoidetta. Huoh. Mut mitäpä sitä ei tekis kauneuden eteen. :kauriinsilmät: Itse asiassa lähdin vain jonkinlaista juhlapaitaa etsimään ensi viikon ylppäjuhliin, mutta enhän mä semmosta löytäny...
Janet

ViestiKirjoittaja Migreeni » Pe 23 Touko 2008 21:00

Janet kirjoitti: Itse asiassa lähdin vain jonkinlaista juhlapaitaa etsimään ensi viikon ylppäjuhliin, mutta enhän mä semmosta löytäny...

Itse en uskalla enää mennä edes shoppailemaan silloin, kun oikeasti tarvin jotain. Siinä käy aina vain niin, että ostan kaikkea, mitä en tarvi ja se tarvittava asia jää löytymättä. :kauriinsilmät:

Toista se on silloin, kun shoppailee ilman mitään syytä. Silloin löytyy vaikka mitä "tosi hyödyllistä" :kauriinsilmät:

Shoppailu :jami:
Migreeni

ViestiKirjoittaja Shay » Pe 23 Touko 2008 22:24

Voisko joku ystävällisesti takavarikoida mun Visan... :epäilevä:
Jos määräisin ihtelleni viikkorahan ja rupeaisin taas käyttämään
käteistä niin saisin pistettyä enemmän rahaan säästöön. :raps:

Ostin tänään kivan hupparin, kun erehdyin kauppaan. Parit kengät
ja ulkoiluhousut ja sortsit ja jotain muutaki pitäs ostaa, mutta
aina kaupasta tarttuu mukaan jotain, jota ei nyt aivan välttämättä
tarttis... :p
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja skray » Pe 23 Touko 2008 22:42

Huoh, niinpä. Kaupasta löytyy aina ihan liikaa ostettavaa, vaikka ei oikeesti olis rahaa.

Mä en oo täällä pitkään aikaan käyny (noin kolmeen viikkoon varmaan..) ja sinä aikana jo on tullu ostettua muutamat paidat ja housut, vaikka en niitä oikeesti tarvi. :friikki:

Naisellisena asiana voinen kertoa, että myös hiukseni ovat taas lyhentyneet kesäkuntoon. Ei oo enää niin pitkät ja paksut, vaan vaan aolkapäille ja ohennettiin niin, että on ehkä kaks hiusta ristissä. :keijo:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja Kati » La 24 Touko 2008 13:01

Tänään on ne häät, joita varten on juostu mekkokaupasta toiseen kanssanisäkkään, anopin ja itsen kanssa.
Ei löytynyt mekkoa.

Kaiken sen ravaamisen jälkeen on jotenkin irvokasta, että itkuisella ja vihaisella ei löytynyt vieläkään -matkalla kotiin tein mielessäni inventaariota olemassaolevista vaatteistani ja keksin, että yhdet kolme vuotta sitten hankitut 10 maksaneet jo silloin ´so last season´ housut ja vuosi sitten ostettu 19 tunika ovat itseasiassa aika tyylikäs yhdistelmä.

Kaikki ne ahdistukset, itkut ja raivarit sovituskopissa. Kaikki se itseinho.
Täytyy olla niin, että niillä oli joku ´se mikä ei tapa, vahvistaa´ funktio, muutoin tässä touhussa ei ole tolkkua.
* * * Kokonaistarve on valtava * * *
Kati

ViestiKirjoittaja Migreeni » Su 25 Touko 2008 14:15

Ostin eilen ihan aikaa kuluttaakseni (ihan tosi, kaikkia tekosyitä sitä keksiikin) uudet kengät.

Kesäiset balleriinat :virne:

Ei ollut kylläkään vagabondin...
Migreeni

ViestiKirjoittaja kaneli » Su 25 Touko 2008 18:39

Mun pitäis löytää valkoset ballerinat niiden tilalle, jotka hajos viime kesänä. Sen lisäksi tarvitsen mekon syyshäihin. Tosin toisin kuin Kati, pidän mekkojen ostelusta. :virne:

Ainut ongelma on se, että rahaa ei ole. Ensi viikolla pitäisi revetä kahisevaa myös kampaajalle. :hullu:
It's all make believe, isn't it?
kaneli
Vastarannan keijo

ViestiKirjoittaja Kati » Su 25 Touko 2008 20:23

kaneli kirjoitti:Tosin toisin kuin Kati, pidän mekkojen ostelusta.
Kai minäkin pitäisin, jos ne mekot sopisivat. Tai edes liki sopisivat. Jos niissä osuisi vyötärö vyötärön paikalle ja polvimittainen ei aina tarkoittaisi polven yläpuolta.
Minä ja mekot olemme vääränkokoisia toisillemme, siksi emme tule toimeen.
Kati

ViestiKirjoittaja ahkera » Ma 26 Touko 2008 09:59

Omasta luukista on naiseus tällä hetkellä jokseenkin kaukana. Tukka ei aamulla suostunut lannistumaan, joten se sojottaa sataan suuntaan, huulet on palannu ja muutenkin koko naama matkii tomaattia. On mulla sentään tosi tyttömäinen paita päällä, mutta sekin ainoastaan siks, että se on tarpeeks pitkä peittääkseen ton navan ympärillä pyörivän rasvakerroksen.
Mutta kylläpä juttelin viikonloppuna tyttöjen tytön kanssa. Ikää neidillä on neljä ja voi sitä tohkeutta, millä kerrottiin tulevista vanhempien häistä. Prinsessalla on suuri kunnia olla "morsianneitona" ja hänellä on kuulemma ihanat valkoiset kengät ja sitten tulee ihan valkoinen mekko. Ja tietenkin kimallusta. Äiti pukeutuu timanttiin ja nutturaan. Pikkutyttö saa ihan itse valita kampauksen ja kukat hiuksiin. :virne: Ihana tapaus, vaikka ei oma olekkaan.
ahkera

ViestiKirjoittaja Deni » Ma 26 Touko 2008 12:24

Kati kirjoitti:Kai minäkin pitäisin, jos ne mekot sopisivat. Tai edes liki sopisivat. Jos niissä osuisi vyötärö vyötärön paikalle ja polvimittainen ei aina tarkoittaisi polven yläpuolta.
Minä ja mekot olemme vääränkokoisia toisillemme, siksi emme tule toimeen.

Mahtaako Katilla olla sama ongelma kuin mulla, väärälle vuosikymmenelle suunniteltu kroppa?

Kaupan mekot tuppaa aina olemaan jotenkin omituisia, kun mun vyötärö on liian ylhäällä jotta ne istuisivat. Sen sijaan kun pengottiin äidin kanssa taannoin mummavainaan vaatekaappia, ja äiti halusi mun huvin vuoksi sovittelevan yhtä ja toista, ne istui kuin valettuna. Harmi ettei ne muuten olleet erityisen kivoja, paitsi yksi mekko jonka omin heti itselleni.

Tosin, mun suurin ongelma istuvuuden kanssa on aina se, ettei ryntäät meinaa mahtua minkään sisään. Empiremekoista tykkäisin, mutta sopivien sellaisten löytäminen on aina yhtä tuskaa, kun se sauma on lähes poikkeuksetta väärässä kohtaa - jos se olisi tarkoitettu rinnan alle, se on rinnan korkeimmalla kohdalle, ja jos sen pitäisi olla siinä korkeimmassa kohtaa, se jää puoleenväliin olkapäitä. Ja sitten näyttää kuin olisin pukeutunut äitiysmekkoon.
What's so amazing about really deep thoughts?
Deni

ViestiKirjoittaja theia » Ma 26 Touko 2008 13:44

Deni kirjoitti:Tosin, mun suurin ongelma istuvuuden kanssa on aina se, ettei ryntäät meinaa mahtua minkään sisään. Empiremekoista tykkäisin, mutta sopivien sellaisten löytäminen on aina yhtä tuskaa, kun se sauma on lähes poikkeuksetta väärässä kohtaa - jos se olisi tarkoitettu rinnan alle, se on rinnan korkeimmalla kohdalle, ja jos sen pitäisi olla siinä korkeimmassa kohtaa, se jää puoleenväliin olkapäitä. Ja sitten näyttää kuin olisin pukeutunut äitiysmekkoon.
Niinpä! Löysin ihanaisen halterneck-mekon, mutta ei näillä muodoilla voi sellaista käyttää :epäilevä:

Tahtoisin olla pieni ja söpö, jotta kivat mekot ja topit sopisivat päälle. Mutta ei.
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Janet » Ma 26 Touko 2008 13:57

Niin, tai sitten mitkään mekot ei istu kun on liian pienet rinnat. :epäilevä: Ja liian lyhyt selkä. Nimim. Olen pieni. Perjantaina tosiaan sovitin joitakin siistimpiä paitoja, mm. sellaisia, joissa on rintojen alla kuminauha/leikkaus ja se sitten laskeentuu silleen nätisti alas. :epäilevä: Joo, niin laskeentu. M-koko oli liian suuri rintojen kohdalta. Koko S oli sopiva rintojen kohdalta, mutta ei sitten enää laskeentunut nätisti.

Miksei vaan vois olla mies, niin ei olis pukeentumisongelmia juhliin. :huoh:
Janet

ViestiKirjoittaja Kati » Ma 26 Touko 2008 14:00

Deni kirjoitti:Mahtaako Katilla olla sama ongelma kuin mulla, väärälle vuosikymmenelle suunniteltu kroppa?

Mahtaa. Kroppani sopisi 20-luvulle. Lisäksi se olisi muutoinkin muodillisesti kiva vuosikymmen. Hiusmuoti oli ihanan graafista, naiset kalpean kauniita ja mustavalkokuvissakin huulet punaisia.

Empiremekoista olen täsmälleen samaa mieltä. Ihania ovat, mutta eivät vain osu saumat kohdilleen.
Kati

ViestiKirjoittaja Nugat » Ma 26 Touko 2008 14:29

Ilmoittaudun ongelmatapaukseksi mekkojen suhteen.
Liian leveät lanteet ja kapea vöytärö ei sovi mekkoihin. Lanteilta kiristää, mutta vyötärön kohdalla roikkuu ja lepattaa tuulessa. :friikki: Kaiken kunniaksi on kokoja ilmeisesti muuteltu, koska koko 38, mikä muuten on ollut se oikea koko, tippui päältä ja valahti nilkkoihin. Olin aivan järkyttynyt tapahtuneesta. Luulin jo laihtuneeni ja kaikkea. Pienempi koko jäi sitten perinteisesti lanteilta kireäksi.

Muutenkaan tälle kropalle on vaikea löytää vaatteita. Vaikka en ole edes lihava. Muoto vain on väärä. :friikki: Siksi en ole koskaan erityisemmin pitännyt vaateiden ostosta sen vaikeuden takia. Joskus sattuu tosin olemaan muodissa Nugat-kroppaisille henkilöille suunnattuja vaatteita ja silloin olen iloinen. Oikeastaan ostan aina heti hyvin istuvan vaatteen, enkä jää pahemmin miettimään. Niin harvoin vaatteita tulee ostettua kuitenkin.

Mekko etsinnät kuitenkin jatkuvat. Tekisi mieli olla kesällä oikein tyttömäinen. :kauriinsilmät:
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ma 26 Touko 2008 16:52

Muoto on täälläkin väärä. Kotelomekoista voin vain haaveksia. Parhaiten istuvat farkut ovat lähes poikkeuksetta miesten mallistosta ( :huoh: ). Kokokin on usein väärä, ja vielä sinne ärsyttävämpään suuntaan. Pakko johtua oudoista muodoista, koska en millään voi uskoa olevani XL-kokoinen. En vain _voi_ olla. Tai sitten 95 % mun kehon massasta on lanteilla, ja siksi ei mikään vaate koskaan istu siitä kohtaa. Ärkele :norsu: Tämä on selkeä shalaliitto laihdutustuotteiden valmistajien ja vaatevalmistajien välillä. Aina tuntuu norsulta pukukoppiin ängetessä.

Onneksi ei usein huvita shoppailla (syy-yhteys taisi juuri selvitä :pahis: ). Ja onneksi norsu-fiilis ei seuraa kotiin asti, jos joskus jotain istuvaa löytää, koosta riippumatta.

Mekkoa vailla olen myös. Pitäisi jaksaa vääntäytyä Citariin, näin siellä joku viikko sitten sellaisen 50-luvun mallisen mekon, sellainen voisi tähän ruhoon istuakin. En ikäväkseni ehtinyt edes vilkaisemaan sitä tarkemmin, mutta näytti kauempaa hyvältä. Jaksaisikohan sitä vääntäytyä...
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja Shay » Ma 26 Touko 2008 20:51

Mää en vihti ees kokeilla mekkoja kaupassa, tai edes hameita, kun ne on aina liian pitkiä... :epäilevä:
Jos mekko muutenkin on sopiva, niin helma on aina liian pitkä eikä hienojen mekkojen
epätasaisia tai koristeltuja helmoja niin vain lyhennetäkkään.

Suurin ongelma mulla on puserojen kanssa. Tissit ei mahu S-kokoon ja M-koossa helma
ja hiat on aivan liian pitkiä (kuten S-koossaki melko lailla). Miksi puseroitten pittää olla
niin pitkiä ja tiukkoja? :norsu: Tahtoo sopivia vaatteita! :raivo:
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja shaana » Ma 26 Touko 2008 21:33

Puetaanpa tämmönen karpaasi mekkoon :epäilevä: No ei varmana pueta, ne ovat liian lyhyitä kuitenkin jostain kohtaa.

Ostin tänään meikkejä :friikki: En ole hetkeen edes vaivautunut meikkaamaan, mutta kun oli puoleen hintaan pakkeleita niin olihan se ostettava. Ostin uuden mustan luomivärin , jota en varmaankaan osaa käyttää oikein, mutta onhan se hyvä olla. Ostin myös siivoustarvikkeita ja käyn huomenna toimeen, jolloin varmasti muistutan erehdyttävästi tätä ihastuttavaa naiseuden perikuvaa,
:rulla:.
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa