Mutta ehkä tuota voisi kokeilla veteenkin. Pelkkä hunajakin kyllä auttaa mulla.

Kyllä se siitä, liikunnan aiheuttamat kärsimykset menevät yleensä nopeasti ohi ja sitten voi kokeilla uudestaan.
Päättelen, että sen on pakko johtua selästä, kun heti tuntuu paremmalta, jos hieroo niitä kummallisia solmukohtia tuossa lapaluiden tienoilla, ja hieroessa kyllä sattuukin melkoisesti.
Tai kirjastossa, jos ei siellä ole kunnon ergonomiaa. On mulla välillä ollut työhuonekin, ja kotonakin kunnon tuoli, mutta täällä ei L-S kirjoitti:Mä olen tässä ketjussa jatkuvasti, koska olen vanha ja vaivainen.![]()
Yläselkä vihoittelee tosi pahasti. Ei siihen oikeastaan satu jatkuvasti, mutta tuntuu kuitenkin jäykältä ja oudolta. Välillä tulee jopa muuhun ylävartaloon kummallisia, suorastaan pelottavia olotiloja.Päättelen, että sen on pakko johtua selästä, kun heti tuntuu paremmalta, jos hieroo niitä kummallisia solmukohtia tuossa lapaluiden tienoilla, ja hieroessa kyllä sattuukin melkoisesti.

Nuo harjoitteet jää yleensä sitten siinä vaiheessa, kun on hyvä olo. Sitten aloitetaan alusta... Koskahan oppisi?heartless kirjoitti:Mä oon mahataudissa. En ees muista, koska olisin viimeks ollut ja oli päässyt ihan unohtumaan miten ankee tauti tää on.
Eihän se kivaa ainakaan ole. En oo ollut varsinaisessa mahataudissa kyllä aikoihin, mutta oon kyllä oksentanut muista syistä. Ei oo kivaa.
Lähes kaikki muutkin liikket näyttävät siltä, että olen niitä joskus vähintäänkin kokeillut.L-S kirjoitti:Selkäjumi![]()
Suuri osa mun ajasta menee tällä hetkellä yläselkä- ja hartiajumin kanssa tappelemiseen.![]()

.
t!

skray kirjoitti:Tosin apteekin täti kertoi, että suu pitää huuhdella pillistä ottamisen jälkeen, koska siitä voi tulla joku sieni pitemmän päälle. Nyt ajattelen vaan sitä aina ja tulee yökkärefleksi heti, kun oon pillistä vetässyt. Liian herkästi ajattelen tollasta.![]()

Ihanaa, että jotain vihdoin edes yritetään tehdä! Ja aivan käsittämätöntä tuollainen jahkailu on kyllä ollut 

Jaksamista.
au.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa