Mun viikonloppuaamuun kuului isona osana Tuusi Tuusinen. Siskolla on yövuoro ja äidin luona aloitettiin keittiöremontti ja siellä on "vähän" ahdasta

Niinpä Tuusi pääsi Tanttilaan yökylään. Ajattelin että hän varmaankin herättää mua joskus yhdeksän ja kymmenen välissä, joten en laittanut mitään herätyskelloja soimaan. Luin kirjaa vähän yli kolmeen ja kiroilin että himpatti sentään tulen olemaan väsynyt.
Havahduin kahdeksan aikaan ja käänsin vain kylkeä ja olin tyytyväinen ettei laps ollut herännyt
Yhdeksän aikaan havahduin hereille ja päätin jäädä makoilemaan ja kuuntelemaan radiota. Olin vissiin sen verran torkahtanut etten ollut huomannut tekstaria

Kymmenen aikaan otin kirjan käteen ja jatkoin lukemista. Ajattelin että kyllä se laps kohtapuoliin herää. Eikä mitä! Kello oli lähempänä yhtätoista kun herätin hänet ilmeisen hyvästä unesta. Harmittaa etten saanut kuvaa miten hän nukkuu mun vanhan pehmoapinan persii olallaan
Eipä siinä, nukkuihan se 12 tuntia.
Nyt on käyty theian ja Tuusin kanssa HopLopissa riehumassa. Korvat soi edelleen sitä kilkatusta. Laps leikkii poneilla ja ruokaa on uunissa tulossa
Voin hetken istahtaa ja kuunnella muziikkia. Soitan Madonnan ja Lady Gagan yhteissoittolistaa ja täällä tanssitaan
Musiikkikasvatuksen moniulotteisuutta kerrassaan, siskohan on yllättänyt ton välillä kuuntelemasta ihan innoissaan Turmion Kätilöitä ja Disturbedia. Ehkä me seuraavaksi kuunnellaan jotain Nightwish-Sonata Arctica-Within Temptation-linjastolta