Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja theia » Su 19 Tammi 2014 11:25

Viikonlopussa on paljon enemmän tunteja kun ei käy viihteellä :o: Tänäänkin heräsin jo yhdeksältä, eilen kahdeksalta. To do -listastani sain eilen ruksittua vaan kävelyn :pepsodent: Ensin käytiin hakee sormukset, keskustasta kävelin sitten Kiballe, ja Kiban kanssa käveltiin sitten kauppoja läpi. Itselläni askelia tuli +7000 (nilkkapainojen kanssa) ja sitten Kiban kanssa toiset samanlaiset. On kävelty kyllä!

Tänään voisi ehkä pienen kävelylenkin harjoittaa myös, kun kerran on vauhtiin päästy :virne: ..ja hoitaa ne muut to do -listan asiat pois.

Viikonloppu! :sydän:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 19 Tammi 2014 12:11

Nukuin tosi hyvin (en edes ollut herännyt siihen kun olin saanut puoli kolmen aikaan viestin :tipahdus: ), mutta heräsin ensimmäisen kerran kahdeksan aikoihin kissaan. Ensin "huolestuin" missä se oli, kun ei nukkunut mun päällä, mutta kohtahan se jo tuli läiskimään mua naamalle. :virne: Yllättävän kärsivällinen kissa kuitenkin oli (vaikka tiputti mun herätyskellon ja korurasian ja "kaivoi" mun yöpöydällä olevia esineitä), kun kuitenkin nousin ylös vasta äsken.

Kaikki on muuten ihan jees, mutta on hitonmoinen kurkkukipu ja yskä. Pitäisi mennä ehkä uloskin, mutta en tiedä, olisiko se järkevää. Tekisi mieli vaan juoda teetä ja lukea siihen asti, kunnes Poirot ja Sherlokki tulevat telkkarista. :täpinä: :tipahdus:
Pakko on kuitenkin imuroida ja pestä ehkä vähän pyykkiä.
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 19 Tammi 2014 13:32

Katsoin yöllä SAG-awardseja puoli viiteen :jaaha: ja heräilin kymmenen maita. Makoilin kuitenkin vielä sängyssä ja venyttelin kaikessa rauhassa. Jossain kohtaa myös pienesti torkahdin, koska heräsin puhelimen soittoääneen unen tapaisesta horroksesta. Onneksi soittaja oli mummi, joten oli kiva höpötellä ja naureskella sen kanssa niitä näitä.

Nyt mietin itsekin jos tekisin pienen kävelylenkin tässä lähimaastossa. Tosin ilman noita theian kanssa kierrettyjä kauppoja :keijo:

Tekisi mieli myös lukea, koska mulla on parikin hyvää kirjaa ihan liian kesken.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja damn » La 25 Tammi 2014 14:33

Huh, kyllähän tuota nukuttikin pitkään, kun vasta aamukuudelta tuli mentyä nukkumaan. Pitäisi kohta jaksaa irtautua sohvalta ja tehdä kotihommia. Kaappien tyhjentelyn jälkeen täällä lojuu vielä tavaraa ympäriinsä etsien paikkaansa ja pieni osa kirpparille menevästä tavarasta on vielä hinnoittelematta. Ja jos vaikka kaupassakin kävisi, en ole koko viikkoon käynyt kaupassa ja alkaa myös keittiössä näyttää siltä, että ruoka olisi tervetullut lisä jaakaappiin. Illasta ystävien kanssa laittamaan ruokaa ja istumaan iltaa. Ei kylläkään jaksa tänään ihan älytöntä juhlintaa, kun eilen oltiin lähes samalla poppoolla kuppilassa heilumassa tappiin asti. Hyvä fiilis, vaikka olo onkin aika flunssainen ja yskin ja niistän vuorotellen. Loppuisikohan tämä flunssa joskus tämän talven aikana?
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja Suvi » La 25 Tammi 2014 14:42

Ihana toinen ei mitään tekemistä -viikonloppu putkeen. Mä heräsin puoli yksitoista (nukuin siis varmaan kymmenen tuntia putkeen). Jossain vaiheessa olin havahtunut, kun kissa tökki mua laiskasti naamaan, mutta sekin oli luovuttanut jossain vaiheessa. (Kiitos siitä. :pilvi: ) Nyt olen vaan taas lukenut, ja on vähän sellainen fiilis, että "mitä nyt oikein tekisi", kun vieraatkaan eivät kerkeä tänne. Mun pitäisi mennä ostamaan hiusväriä (ja jotain hyvää), mutten tiedä jaksanko. Toisaalta olisi kiva mennä leffaan tms. mutten ehkä jaksa sitäkään. Oottelen tässä, että sisko soittaisi ja katsotaan sitten. Vähän sellainen tunne, että tekisi mieli kutsua joku huomiseksi syömään, mutten ehkä jaksa sitäkään. :virne:
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 25 Tammi 2014 16:32

Mun viikonloppuaamuun kuului isona osana Tuusi Tuusinen. Siskolla on yövuoro ja äidin luona aloitettiin keittiöremontti ja siellä on "vähän" ahdasta :P
Niinpä Tuusi pääsi Tanttilaan yökylään. Ajattelin että hän varmaankin herättää mua joskus yhdeksän ja kymmenen välissä, joten en laittanut mitään herätyskelloja soimaan. Luin kirjaa vähän yli kolmeen ja kiroilin että himpatti sentään tulen olemaan väsynyt.
Havahduin kahdeksan aikaan ja käänsin vain kylkeä ja olin tyytyväinen ettei laps ollut herännyt :aukku:
Yhdeksän aikaan havahduin hereille ja päätin jäädä makoilemaan ja kuuntelemaan radiota. Olin vissiin sen verran torkahtanut etten ollut huomannut tekstaria :virne: Kymmenen aikaan otin kirjan käteen ja jatkoin lukemista. Ajattelin että kyllä se laps kohtapuoliin herää. Eikä mitä! Kello oli lähempänä yhtätoista kun herätin hänet ilmeisen hyvästä unesta. Harmittaa etten saanut kuvaa miten hän nukkuu mun vanhan pehmoapinan persii olallaan :virne:
Eipä siinä, nukkuihan se 12 tuntia.

Nyt on käyty theian ja Tuusin kanssa HopLopissa riehumassa. Korvat soi edelleen sitä kilkatusta. Laps leikkii poneilla ja ruokaa on uunissa tulossa :tilt:
Voin hetken istahtaa ja kuunnella muziikkia. Soitan Madonnan ja Lady Gagan yhteissoittolistaa ja täällä tanssitaan :vihellys:
Musiikkikasvatuksen moniulotteisuutta kerrassaan, siskohan on yllättänyt ton välillä kuuntelemasta ihan innoissaan Turmion Kätilöitä ja Disturbedia. Ehkä me seuraavaksi kuunnellaan jotain Nightwish-Sonata Arctica-Within Temptation-linjastolta :inkkari:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Dnd » Su 26 Tammi 2014 04:16

Kibaya kirjoitti:Nyt mietin itsekin jos tekisin pienen kävelylenkin tässä lähimaastossa. Tosin ilman noita theian kanssa kierrettyjä kauppoja :keijo:

http://fi.wikipedia.org/wiki/Tiedosto:Screenshot_noita-noita.jpg

:O:
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Dnd
Outo marsilainen kivi

ViestiKirjoittaja damn » Su 26 Tammi 2014 13:35

En saanut eilen tehtyä mitään kotihommia, mutta ehkä tänään, koska tuli herättyä aikaisin ja olo on aika energinen. Eilisen suunnitelmat meni muutenkin ihan pieleen, kun illan isäntä oli niin kiukkuisena jostain syystä, ettei mentykään istumaan iltaa. Lähdin kaverin kanssa illasta pelaamaan lautapelejä ja yhdeltätoista olin jo valmis lähtemään.

Lähtisin muuten lenkille, mutta älyttömän räkäinen olo. Nenä ihan tukossa ja toinen korva lukossa ja päässä humisee. Pakko varmaan ottaa iisimmin, ettei taas joudu saikulle. Nyt olisi ollut niin hyvä päivä ulkoilla, koska pakkasta ei ole kuin -6 ja ensi viikolla sitten taas on paljon kylmempää luvattu. Toisaalta kyllä tuo siivoilu ja kotihommatkin jonkinlaisesta liikunnasta käy, kun niihin menee koko päivä. Matotkin pitäisi jaksaa viedä ulos tampattavaksi. Illasta sitten kaverin kanssa leffaan kattomaan joku surkea leffa, mutta ideana on lähinnä nähdä pitkästä aikaa sitä kaveriani.
damn

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 26 Tammi 2014 14:20

Mä oon ihan jumissa. Sain sentään äsken vaatteet päälle, muttei jaksaisi edes harjata hiuksia. Haluaisin kuitenkin lähteä pyörimään vähän edes tota meidän ostaria pidemmälle.

"Tilttiin meni myös ihminen." pitää tällä hetkellä niin paikkansa.

Osittain on kyllä ehkä valinnan vaikeus, että mitä oikein tekisin.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja theia » Su 26 Tammi 2014 18:12

Aamu ei kyl enää oo, mut sou not :gay:

Tää päivä on mennyt lukiessa (liian koukuttava tuo Kuvun alla..!) ja hääjuttuja surffaillessa. Oon yrittänyt etsiä koruja, kukkia, boleroa, koristeita, ja vahingossa ehkä tilasin Iron Fistin korkkarit (ei siis häitä varten) :nolo:

Illan ohjelmana on ruokaa, banaanilettuja (ne on terveellisiä JA ne on tosi tosi namia!), dippikasviksia. Ja varmaan joku leffa. :hullu:
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 01 Helmi 2014 11:47

Aamu on lähtenyt oikein mukavasti käyntiin. Heräsimme klo 8 maissa. Jo ennen yhdeksää alkoi leivonta. Nyt on siemennäkkäriä ( :kuola: ) uunissa. Seuraavana vuorossa pari ruisleipää ja sitten vielä viimeisenä kolmas ruisleipä. Tehokas aamu siis.

Aamupalaksi söin ruisleipää (kaupan ruisleipää, sillä omatekemäni leivät loppuivat eilen), pari mukillista teetä ja yhden mukillisen marjapiimää. :kuola:

Päivällä tulee kavereita "tupareihin", joissa olisi tarkoitus lähinnä syödä ja pelata. :jami:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 01 Helmi 2014 13:16

Heräsin outoihin uniin ja pieni virne naamalla availin silmiä :virne:
Selkä on pashkana, koska jännitin sitä yöllä autossa :keijoei:
Nyt ollaan leppoisasti Suvin kanssa höpötelty ja syöty aamupalaa. Leikitin kissojakin :hullu:

Nyt ajateltiin vain hengailla ja ottaa mahdollisimman rennosti, koska siskon auto pitää palauttaa Hyvinkäälle, tulla takaisin sieltä ja jatkaa juhlintaa. Aika hc:tähän tämä on, mutta sou not! Kerran sitä vaan pääsee pitämään tämmöisiä bileitä :hymyhali:
Sen lisäksi me juhlitaan Tyttöjen kanssa Pyhän vuosipäivää :hullu:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja skray » Su 02 Helmi 2014 12:06

Hyvää huomenta Suomi, hyvin pyyhkii!

Tänä aamuna olen ottanut lunkisti, keitin kahvit ja katsoin telkkaria. Rentoa.

Olen koko viikonlopun vältellyt yhden kaapin tyhjäämistä. Tänään on siis urakka edessä. N. 2,50m korkea, yhtä leveä ja varmaankin 60cm syvä peilikaapisto on tyhjennettävä kokonaan, koska eteisestä otetaan katto pois ens viikon aikana. Ja koko kaapistoa ei viitsi purkaa, mutta peiliovet otetaan pois ihan siksi, etteivät vahingossakaan mene rikki. Katon purkaminen on kuitenkin aika iso projekti. Kaappi on ihan täynnän, mm. kaikki mun vaatteet on siellä ulkovaatteista lähtien, siellä on siivousvälineet ja muuten sellaiset kamat, jotka eivät vielä ole löytäneet paikkaansa talossamme. En tiedä mihin aion tunkea kaikki, kun ne kuitenkin ovat vain n. viikon taikka kaksi toivottavasti muualla kämpässämme. Ongelma on lähinnä siinä, että meillä ei tällä hetkellä ole mitään muuta kaappia kuin tuo, joten siellä on k a i k k i roina, mitä ihminen voi omistaa. Lupasin miehekkeelle, että kaappi on tyhjä kun hän tänä iltana palaa MP-messuilta, enkä ole siis vielä aloittanut. :keijo:
Seuraavaksi lähden tästä kirpparille kaverin kanssa, joten välttelen hommaa vielä hetken... Panikoin sitten illalla.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja L-S » Su 02 Helmi 2014 15:30

Huomenta! Heräsin vasta. On ollut ihan mahtava viikonloppu.
Kiitos siitä kuuluu monille osallistuneille, joihin lukeutuvat myös Tytöt. :hymyhali: Muistelin mä teitä muitakin.

Tänään aion hakea pizzaa ja katsoa UMK-finaalia ja Melodifestivalenia, jos vain siinä onnistun.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 02 Helmi 2014 19:32

Huomentapäivää toisten nurkista :keijo:

Eilinen Cheekin keikka ja bussimatka tuntuu kropassa aika pahasti :epäilevä:
Ollaan koko päivä Suvin ja kissojen kanssa vaan hengailtu. Yhden aikaan Suvi tuli tökkimään mua hereille ja vaihdoin vain asentoa katsoakseni UMK:n eilisen lähetyksen täällä "studiossa" :virne:
No ei, olin mä ollut jo jonkin aikaa hereillä. Suvin herätellessä otin siis aamupäikkäreitä :virne:

Eipä me tässä sitten ole mitään oikein tehtykään. Katsottu se UMK ja Melodifestivalenin ensimmäinen semifinaali. Höpötelty näistä niitä ja näitä ja semmoista äärettömän löysää. Juotu teetä!
Melodifestivalen oli kyllä hauska! Itseironia ja tanskalaisten pilkkaaminen oli ihan loistavaa. Mutta tylyintä on ehkä, että noiden ensimmäinen semifinaali oli samassa paikassa missä viime vuoden finaali. Siis ihan oikeasti! Meidän finaalikaan ei ollut yhtä hienossa paikassa :jaaha: Miksei meillä voida yrittää vähän enempää? Ärsyttävää! Onneksi Melodeissa oli sentään lasikaappi ja keijoa tanssia :virne: Valitettavasti se putosi jo alkumetreillä.

Myyyy käy aina välissä hinkkaamassa ja Shinyakin kävi mun päällä makaamassa.

Suunnitelmissa on katsoa illan Sherlock, se tän kauden viimeinen ja vähän täpinöidä. Sen mitä kroppa kestää :P
Siinähän sitä jo onkin.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja skray » La 08 Maalis 2014 10:25

Hyvää huomenta ja mainiota lauantaita, sekä naistenpäivää kaikki!

Tänään onkin sitten vain löhöilypäivä. Ensin ajattelin, että sitä voisi vaikka tehdäkin jotain, mutta se innostus meni ohi ja aionkin vain löhöillä ja tehdä mitä huvittaa.
Maanantaina pitää kuitenkin taas töihin näin talviloman jäljiltä, niin hyvä kai se on vaan olla ja nauttia lauantaipäivästä.

Mieheke lähti just kotikotiin ruuvaamaan moottoripyörää, joten tänään ollaan kotona vain minä ja kissa.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja theia » La 08 Maalis 2014 13:00

Hjelou vaan fordelle.

Eilen illasta aattelin että jeeeesss, saa nukkua niin pitkään kun tahtoo.. Tokihan heräsin sitten kahdeksalta :töktök: No, tyhjentelin digiboksia ja liimailin häihin tulevia Photoboothin propseja kiinni, odottelin että beibe herää. Tuolla se tekee karitsaa nyt ja kohta lähtee töihin.

Mä hoidan hääjuttuja eteenpäin (kehysten sprayjaaminen :epäilevä: ) ja odottelen että olis ilta.

Koska illalla Thirty Seconds to Mars Kiban kans :sydän:
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja damn » La 08 Maalis 2014 14:21

Hellou. Meinaa olla vähän krapula. Tempaisin eilen semmoset humalat, etten muista koska viimeksi ois sellaset ollut. Eikä tarviis kyllä sellaisia kiskoakaan. Satuin vain töitten jälkeen jäämään suoraan baariin, niin siitä se sitten lähti. Hullua tanssimista ja riehumista. Hauskaa kyllä oli ja paljon ihania ystäviäni :hymyhali:.
Nyt toimintasuunnitelmana on selviytyä kauppaan(onneksi on tossa 200 metrin päässä) ja tehdä pitsa. Sitten en teekkään mittään hyödyllistä, lojun sohvalla ja katson Netflixistä How I Met Your Motheria. Illasta ehkä Miehen luo yöks. Huomenna jos yrittäisi vähemmän krapulassa siivoilla ja urheilla.
Viimeksi muokannut damn päivämäärä La 08 Maalis 2014 15:26, muokattu yhteensä 1 kerran
damn

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 08 Maalis 2014 14:43

Huomentaaaaa :keijo:

Heräilin kymmenen korvilla. Könysin sohvalta sänkyyn kahden aikaan yöllä, enkä pahemmin edes heräillyt, joten ihmettelin miksi olen aivan poikki. Eipä siinä, yritin olla hereillä ja se oli todella vaikeaa, joten ei muuta ku peitto korviin ja silmät kiinni. Ajattelin että otan vain puolen tunnin tirsat ja nousen sitten. Nukuin yhteen :töktök:
Tulipahan nukuttua ja nähtyä vähän unia :keijo:

Nyt pitää vähän herätä, miettiä mitä mä laitan päälle ( :sekopää: ) ja sitten toi runollinen illalla Thirty seconds to Mars Theian kans :sydän:

Aika hyvän oloinen viikonloppu tulossa. Paitsi jos tämä väsymys on yhtä piivaa loppuun asti :keijo: Ei nyt huvittaisi nukahdella miten sattuu.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Nugat » La 08 Maalis 2014 15:55

Pitkästä aikaan ihan oikea ja vapaa viikonloppu! :D Ymmärsin sen vasta kun olin lojunnut sängyssä pitkään ja noussut aamupalalle. On niin hieno ilmakin ollut että piristyin sitten lopulta! Aurinkoa ja ihana tuoksu ulkona! Kävin sitten kaupassa ostamassa useamman päivän ruuat ja kirjastosta hain kirjoja ajatuksella, että tämän viikonlopun vain lojun enkä puhu kennellekkään mitään.
Kun pääsin kotiin aloin kuitenkin siivoamaan kun oli sen verran tehokas olo, nyt nautin välipalaa ja odotan että punajuuri-vuohenjuusto-hunaja-pähkinä-vuoka valmstuu uunista. :kuola: Sitten haen porukoilta jäätelöä ja käperryn sohvalle lukemaan. :virnu: Ostin gluteenitonta lettujauheseosta ja mantelimaitoa, yritän näistä vielä illalla väsätä oikeat letut. :D

Tämmöiset viikonloput ovat harvassa. Edes treeneihin en mennyt. Ajattelin levätä kun huomenna on rankka tunti. Muutenkin on vähän turhan paljon ollut aktiviteetteja niin toivottavasti saan stressin tasaantumaan.

Olipa mukava laahustaa pitkin pihaa ja ihmetellä aurinkoa ja vihreyttä.
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja damn » Su 09 Maalis 2014 08:08

Lieviä uniongelmia. Viime lauantai-sunnuntai välisenä yönä heräsin kahdelta yöllä, enkä enää saanut unta. Tänään heräsin sentään vasta neljältä saadessani viestin, enkä saanut sitten enää unta. Yleensä siis nukahdan ihan samantien, vaikka yöllä saisinkin viestejä ja lukisin/vastaisin niihin. Olen kerennyt tehdä jo vaikka mitä. Odotin kolme tuntia, että kello tulee seitsemän ja pääsen lenkille. En viitsinyt lähteä neljältä aamulenkille, kun siihen aikaan kaikki känniset liikkuu baareista pois. Nyt on sentään aurinkokin jo noussut, niin ei tunnu niin hölmöltä juoksennella pitkin katuja. Lenkille, suihkuun ja odottelemaan, että kauppa aukeaa. Eilen oli hiukan ongelmallista käydä kaupassa, kun oli niin hirveä darra, että tuntui, etten selviä sieltä kaupasta ikinä pois, enkä meinannut löytää mitään mitä etsin. Piti jättää kauppareissu vähän puolitiehen, joten tänään paremmalla onnella uudestaan.
damn

ViestiKirjoittaja Annis » Su 23 Maalis 2014 12:34

Miks kukaan ei kirjoita fordelle :epäilevä: Täällä on ollut jo ahdistavan hiljaista monta päivää.

Meidän vauvalla on nykyään ihan tyhmä unirytmi ja nyt viikonloppunakin on molempina päivinä ollut ihan pakko herätä seitsemältä.

Eilen oltiin kummitytön synttäreillä, se täytti jo neljä! Vietiin sille lahjaksi Lumikki ja kääpiöiden talo ja tuntui olevan mieluinen.
Mä olen yrittänyt valita lahjoja sille niin, että mistä olisin itse tykännyt lapsena, kun ei noista poikalasten omistamisesta ole mitään hyötyä siinä asiassa, mitä voisi ostaa :virne:

Tänään olen jo ehtinyt imuroimaan ja siivoilee muuten ja ehkä herättää koko talon, kun keksin puhdistaa pattereiden välit pölystä, mutta oli kellä jo kymmenen,
saa silloin jo vähän metelöidä, vaikka olisikin sunnuntai.

Kohta lähdetään kiertämään muutamat kirpputorit ja käymään kaupassa.
Annis

ViestiKirjoittaja theia » Su 23 Maalis 2014 13:41

Eilinen meni hohhoillessa perjantaihumppaamisen jälkeen (vaikka siis olinkin ihan varma et mulla olis ollut polttarit, no eipä ollut -- hyvin ovat huijanneet minnuu, mokomat), tänään kympin aikaan heräilin lukemaan.

Tässä aamiaista syötiin, äsken soitin äiteelle ja hoidin jo pidempään kammoksumani homman. Tälle päivälle ei juurikaan suunnitelmia, mies puhui että aikoo teroitella kotiveitsiä ( :virne: ) ja mä mietin menu-juttujen askartelua. Aika laiskaa siis.
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 24 Maalis 2014 23:02

Mun viikonloppu meni ilman tietokonetta, koska unohdin läppärin johdot kotiin :keijoei:

Lauantaiaamu oli aika rento ja sunnuntai vain hävisi :tilt:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 29 Maalis 2014 10:40

Hyvää huomenta Forde!

Tänään on ollut oikein mukava ja rauhallinen aamu. Heräsin klo 7.40 ja olin varma, että kello olisi ollut noin 10. Eipäs ollutkaan. Pesin hampaat ja hipsin keittiöön, jossa laitoin tiskikoneen päälle, tiskailin käsitiskejä ja hörpin Rooibos-hauduketta. Jossain vaiheessa Miehekekin heräsi ja aloitti heti aamupalan teon. Minä jatkoin Rooiboksesta teehen ja tiskasin vielä pari mehupulloa. Hehkutin Miehekkeelle kuinka pidänkään viikonloppuaamuista, kun saa rauhassa hörppiä teetä ja syödä aamupalan vaikka 2 tuntia heräämisen jälkeen. Mieheke oli lähinnä " :keijoei: - kauheaa tuskaa". (Hänellä on heti herättyään nälkä, toisin kuin mulla.) Tiskailin vähän lisää ja söin aamupalan. Jossain vaiheessa olisi tarkoitus mennä puunaamaan keittiö kunnolla puhtaaksi.

Ihana aamu! :pilvi:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa