Näin se loma pitääkin aloittaa!

Surkuhupaisaa oli ehkä se, että yksi vieraistamme oli skotti, jonka murretta en oikein ymmärtänyt. Enimmäkseen nauroin samaan aikaan kuin muutkin, vaikken tiennyt, mille. Tänä aamuna heräsinkin sitten järkyttävään krapulaan. Makasin peiton alla ja käteni tärisivät ihan kamalasti. Jotenkin päässäni alkoi soida ikivanha Dr. Bombayn biisi "Shaky shaky shaky snake" (jota en ole edes kuullut muutamaan vuoteen), enkä saanut sitä hiljennettyä. Silloin ei naurattanut, kun oli niin kamala olo, mutta nyt huvittaa. Ihmeellisiä mielleyhtymiä 
Galileo kirjoitti:Kali on vähän palanut.
Valkohomejuusto
Voisin vetää niitä loputtomiin. Pidän kyllä muutenkin ruuasta nykyään vähän liikaa.Kuolo kirjoitti:Kato Sade moi!
Miepäs muuten näin siut sunnuntaina![]()
pampula kirjoitti:Galileo kirjoitti:Kali on vähän palanut.
Pampula myös.

Ja siltikin on paljon muutakin ehtinyt tehdä.Sade kirjoitti:Olen myös saavuttanut uuden hajamielisyyden tason. Kävin pankkiautomaatilla, ja unohdin ottaa nostamani rahat mukaan. Toivottavasti ne 40 euroa löysivät hyvän kodin.

Kahden ja puolen tunnin päästä pitää olla kiltisti nakottamassa soveltuvuuskokeessa jotta saavat psykologisin testein, ryhmätilantein ja haastatteluin ronklia minun päätä ja tutkata onko minussa ainesta sosionomiksi. Kysynpä vaan kuka voi olla terässä tuolla kun varmaan 99%:tilla opiskelijakandidaateista on takana huonosti ja hermostuneesti nukuttu yö? Onneksi en ole sentään hakemassa hävittäjälentäjäkouluun. Mutta silti: oijoijoijoi oijoijoijoi kaamee jänskätys..

Crux kirjoitti:Kysynpä vaan kuka voi olla terässä tuolla kun varmaan 99%:tilla opiskelijakandidaateista on takana huonosti ja hermostuneesti nukuttu yö?
Väsymyksestä huolimatta taisin jotain osata, sillä koulun ovet aukenivat ja nyt olen opparia vaille valmis sosionomi. Cruxille siis tsemppiä, siellä taitaa olla jännät paikat nyt! 

Voi totaaliärsytys!
Hetken kiusaantunut hiljaisuus, ja ukkeli alkaa solkkaamaan jotain lukkojen huollosta, ja samaan aikaan mun koiranpentu karkaa selällään olevasta ovesta tämän ihme hiihtäjän jalkojen ohi rappukäytävään
Kävin noutamassa koiran, ja totesin sedälle että yleensä on tapana soittaa ovikelloa ennen kun saapastellaan ihmisten koteihin.... Uskomatonta käytöstä. Pyysi sentään anteeksi. Mutta ärsyttää. Laitoin välioven kiinni (tästedes se taitaa pysyä aika visusti kiinni) ja siellä se aikansa rapisteli ja suihki lukkoon jotain, ja paiskasi oven kiinni ja siirtyi seuraavaan oveen. Ja soitti niiden ovikelloa... 

Maija kirjoitti:Rrrrakastan ukkosta.

Dnd kirjoitti:
![]()
Aiemminkin jo tuntui riittävän pahalta...
Vaikka eipä tuota koskaan tiedä, mitä noille koroille tulevaisuudessa tapahtuu. Mä olen kuitenkin ihan kohtuullisen tyytyväinen meidän ratkaisuun. Oli kyllä vaikea saada puristettua edes 10 vuoden kiinteä pankeilta. Oma entinen pankki ei siihen edes suostunut, ja on mm. siksi entinen.
Otti sentään opikseen.rainsong kirjoitti: Ja soitti niiden ovikelloa...
Mä menisin suunnilleen lihaveitsen kanssa vastaan, jos meiän ovea joku alkais roplaamaan ilmottamatta.
Tsiiisös.. Huoltomiehillä on kai joku juttu, että pitää olla ilmotettuna etukäteen, jos aikovat paukkasta toisen himaan. Kannattaa laittaa ystävällismielistä palautetta, että nyt oli ainakin yhdestä asunnosta jäänyt ilmoitus vastaanottamatta.
Ei taida onnistua tänäpäivänä. [/asian vierestä]
Olin tänään reipas, eli kaupungilla oikein tutkin, mihin sitä rahaa pistäisi. Ensin kävin Sokoksella tarkastamassa Wii:n tilanteen, josta parin vaatekaupan kautta kameraliikkeeseen, jossa en viisastunut yhtään, ja sen jälkeen päätin sijoittaa ylimääräiset 2 eukkua irtojäätelöön.
Kannattava sijoitus.
Nugat kirjoitti:Innostuin tästä sitten taas penkomaan HisKi - Historiakirjoja, mutta meidän suku näyttää olevan niin sikiäväistä sorttia, ettei tästä saa pirukaan selvää.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa