Ilmoitusta

Re: Ilmoitusta

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ke 18 Kesä 2008 13:51

Friikkikselle onnentoivotus, Lumikille ja siipalle kans ja ööö... kaikille muillekin, joilla oli hyviä uutisia :superhymy: :tilt:

Ketutus vyöryi yli äyräiden, ja nyt on niin maan penteleen hyvä mieli. Hassua :superhymy:

Työkaveri tuumasi mun nököponinhännästä (lyhyillä hiuksilla ei hääviä ponnaria saa), että näyttää ihan pikkupojan pippeliltä :virne: Ai kiva, kiitti :pepsodent:

Ei muuta ilmoitettavaa :virne:
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Ke 18 Kesä 2008 14:03

friikkikselle onnittelut. :tilt:

Niin ja juu Lumikille ja Siipalle onnittelut myös.

Nimimerkki: tahtoo isona oman kodin.

Ihan uskomatonta, että kohta on jo juhannus. Tännekään en ole kerennyt viime aikoina kirjoittelemaan, kun on ollut muuta tekemistä. Sama meno jatkuu tälläkin viikolla, lähden juhannukseksi kotikotiin ja vaikuttaisi tulevan ihan muksa jussi. Tässä viikonloppua odotellessa siivoan puolikarkean tapaan (tilkka konjakkia, hyvää musiikkia ja rauhallinen siivoustahti). :virne:
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ke 18 Kesä 2008 14:07

Aurora B. kirjoitti:Työkaveri tuumasi mun nököponinhännästä (lyhyillä hiuksilla ei hääviä ponnaria saa), että näyttää ihan pikkupojan pippeliltä :virne: Ai kiva, kiitti :pepsodent:

Eli nyt siulla on lähes tasapaino. Kyrpä otassa ja niskassa on pippeli :tilt:
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ke 18 Kesä 2008 14:10

Kiitoksia vaan kaikille jälleen onnitteluista!
Huomenaamuna on kauppakirjan allekirjoitus ja käsirahan maksu. Sitten talo on ihan aikuisten oikeasti meidän (tai no pankin, mutta kumminkin).
Nyt kun vaan pääsisi mahdollisimman nopeasti muuttamaan! :sekopää:
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Lumikki75

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ke 18 Kesä 2008 14:52

Kuolo kirjoitti:
Aurora B. kirjoitti:Työkaveri tuumasi mun nököponinhännästä (lyhyillä hiuksilla ei hääviä ponnaria saa), että näyttää ihan pikkupojan pippeliltä :virne: Ai kiva, kiitti :pepsodent:

Eli nyt siulla on lähes tasapaino. Kyrpä otassa ja niskassa on pippeli :tilt:

Mä tohkeissani lörpöttelen, niin tulee epäselvää tekstiä. Tarkoitukseni oli sanoa, että enää ei ketuta, kun se vuoti yli äyräiden ja sitten tuli tyyneys ja hyvä mieli ja siksi on outoa :tilt:

Kyrpä otsassa siis vaihtui pippeliksi niskassa :ahihi:

Mä tykkään tästä vaihtokaupasta :superhymy:
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja Sippura » Ke 18 Kesä 2008 14:59

Aurora B. kirjoitti:Kyrpä otsassa siis vaihtui pippeliksi niskassa :ahihi:

Onko jatkossa siis sanonta "pippeli niskassa" synonyymi äärimmäiselle tyytyväisyydelle? :tilt:

"Vitsi mä oon ihan pippeli niskassa kun tulee viikonloppu" :virne:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja Pvi » Ke 18 Kesä 2008 20:19

Mä olen ollut hieman hiljaiselolla täällä... on ollut juttuja. Hommia ja kavereita.
Ilahdutti kovasti lukea uudesta kodista, parhaasta opiskelupaikasta ja hyvistä kahveista.
Jussiksi lähden Tukholmaan, että verkon ulkopuolinen elämä jatkuu... Toivottavasti siellä
tapahtuu kivoja asioita, joita voin sitten jakaa myös teidän kanssanne.
Kauneutta!
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 18 Kesä 2008 20:47

Paljon onnea friikkis! :superhymy:

Netti jumitti taas, enkä meinannut päästä tänne. Ajattelin jo, että yritän viimeisen kerran ja sitten sammutan koneen. Onneksi netti sitten kuitenkin päätti lopulta toimia. :)
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Migreeni » Ke 18 Kesä 2008 22:16

Friikkikselle onnentoivotukset! :superhymy:

Festariflunssa yllätti minut tänään. Ja todellakin yllätti. En ollut yhtään sairas ja sitten minuutin päästä olin ihan nuhainen. No, onneksi pikku vilustumiset menee yleensä parissa päivässä ohi. :)

Itsekin olen pippeli niskassa juhannuksesta, vaikka näillä näkymin ei olekaan mitään kovin kummoista tiedossa. Oleskelen varmaan porukoilla ja grillaan ja löhöän. Sääkin on sen mukainen, ettei tarvi paljoa itseltään vaatia.

Ja pakko parantaa itsensä nyt ensi viikkoon mennessä, kun ei matkalla viitsi olla kipeänä. :virne:
Kumpi ja Kampi tappeli. Sitten paikalle tuli Jouko ja Kosti.
Migreeni

ViestiKirjoittaja Janet » Ke 18 Kesä 2008 22:36

Sippura kirjoitti:Onko jatkossa siis sanonta "pippeli niskassa" synonyymi äärimmäiselle tyytyväisyydelle? :tilt:

"Vitsi mä oon ihan pippeli niskassa kun tulee viikonloppu" :virne:

Kiitos, tuo sai tälle illalle ensimmäisen aidon hymyn naamalleni. Ihana. :hymyhali:
Janet

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » To 19 Kesä 2008 10:31

Nyt se on sitten tehty! Nimittäin allekirjoitettu kauppapaperit. Myyjäpariskunta oli tosi mukava, ja näyttivät olevan tyytyväisiä siitä että me (lue minä, kun siippa osasi esiintyä rauhallisemmin) ollaan niin innoissaan uudesta talosta. Se on myyjäpariskunnan vaimon entinen kotitalo, joten varmasti on vähän helpompi lähteä, kun tietää seuraavien tulijoiden pitävän siitä hyvää huolta. Niin kuin me pidetäänkin. :)
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Lumikki75

ViestiKirjoittaja Deni » To 19 Kesä 2008 17:04

Kaksi kertaa viikon sisään multa on kysytty paperit kun oon ostanut tupakkaa. :friikkipeukku:

Nyt kassatyttö selitti jotain että kaikilta alle 23-vuotiailta pitää nykyään kysyä, kun mä virnistelin sille ajokorttini kanssa. Mutta silti, en mä ole enää kahtakolmea lähelläkään. Hähää, en olekaan ihan toivottoman rupsahtanut vielä. :virne:

Sama tummaihoinen mies, josta valitin aikaisemminkin, tuli taas pysäyttämään kun käytin koiraa pihalla. Että "I don't know how to say this, I want to get to know you, so what do we do." Vetosin taas aviomieheeni joka ei varmastikaan tykkäis, ja jatkoin matkaa. Tällä kertaa sillä oli mukana pari kaveriakin, jotka huuteli hey girliä ja nice dogia.

Mua alkaa pikkuhiljaa vähän ahdistaa. Huomasin kauppareissulla että tarkistan pihan nurkan takaa, ennen kuin uskallan mennä ulos. Olenko mä liian säikky, pitäisikö tuohon muka suhtautua harmittomana fanina? Hitto että on kivaa olla tyttö.
What's so amazing about really deep thoughts?
Deni

ViestiKirjoittaja Migreeni » To 19 Kesä 2008 19:06

Deni kirjoitti:Tällä kertaa sillä oli mukana pari kaveriakin, jotka huuteli hey girliä ja nice dogia.

En tiedä miksi, mutta tämä juttu pistää naurattamaan kovasti. :virne: Voisin vain kuvitella miten dorkalta tuntuisi olla samassa tilanteessa :rotflmao:

Varsinkin nuo huutelevat kaverit... Ei hemmetti :rotflmao:

Itsekin varmaan tarkistelisin nurkat aika tarkkaan, mikäli tällaista sattuisi useinkin. Mutta luultavasti en voisi olla nauramatta miehelle päin naamaa. En tiedä miksi sille pitäisi nauraa, mutta se vain tuppaisi varmasti naurattamaan.

---

Flunssa meni melkein kokonaan jo ohi... Kesti vain päivän :jami:
Yritän silti olla melko rauhaisissa tunnelmissa juhannuksen.

Hauskaa jussia kaikille! :superhymy:
Migreeni

ViestiKirjoittaja heartless » To 19 Kesä 2008 19:15

Deni kirjoitti:Sama tummaihoinen mies, josta valitin aikaisemminkin, tuli taas pysäyttämään kun käytin koiraa pihalla. Että "I don't know how to say this, I want to get to know you, so what do we do." Vetosin taas aviomieheeni joka ei varmastikaan tykkäis, ja jatkoin matkaa. Tällä kertaa sillä oli mukana pari kaveriakin, jotka huuteli hey girliä ja nice dogia.

Mua alkaa pikkuhiljaa vähän ahdistaa. Huomasin kauppareissulla että tarkistan pihan nurkan takaa, ennen kuin uskallan mennä ulos. Olenko mä liian säikky, pitäisikö tuohon muka suhtautua harmittomana fanina? Hitto että on kivaa olla tyttö.

Pahoittelut ennakkoluuloisuudestani yms. mutta kerronpa nyt silti. Elikkäs oon joutunut muutaman kerran samantyyliseen tilanteeseen ja maininnat vihaisesta poikaystävästä/aviomiehestä vaan tuntuivat lisäävän tyypin intoa. Noh, kerran sitten sanoinkin että ei nyt huvita jutella ja en lähde mihin se tyyppi nyt mun kanssa halusikaan lähteä, koska tyttöystäväni ei varmaan tykkäisi. Tyyppi lähti samantien.
Doors are for people with no imagination.
(Skulduggery Pleasant)
heartless

ViestiKirjoittaja Dnd » To 19 Kesä 2008 19:21

Lumikki75 kirjoitti:Nyt se on sitten tehty! Nimittäin allekirjoitettu kauppapaperit.

Nyt voi siis onnitella, eli onnea uudesta asunnosta ja asuntolainasta!
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Dnd
Outo marsilainen kivi

ViestiKirjoittaja Migreeni » To 19 Kesä 2008 19:41

heartless kirjoitti:Noh, kerran sitten sanoinkin että ei nyt huvita jutella ja en lähde mihin se tyyppi nyt mun kanssa halusikaan lähteä, koska tyttöystäväni ei varmaan tykkäisi. Tyyppi lähti samantien.

Joo itseasiassa olen huomannut tämän saman ilmiön baarissa lirkuttelemaan tulevissa ulkomaalaismiehissä. Muut miehet vaan lisäävät tarmoa valloittaa nainen, mutta heti jos kuvioihin astuu toinen nainen, menee pasmat ihan sekaisin. :virne:
Migreeni

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Pe 20 Kesä 2008 01:11

Sitten ne miehet menevät kotimaahansa ja kertovat kaikille, että Suomi on paska maa, melkein kaikki naiset on lesboja, vaikka ovat naimisissa miehen kanssa. :seko: Hullu maa, ei kannata mennä.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Fantsu » Pe 20 Kesä 2008 01:15

Tämäkin rouva kävi kerran diksossa ja etelän mies yritti saada treffeille. Meininki oli todella epätoivoista, ottaen huomioon, että olen mallia taistelunorsu. Mikäs siinä - juteltiin mukavia ja sitten lähetin äijän matkoihinsa. Sanoin, että vielä olis aikaa bongata jokin söpö typy ennenkuin baari menee kiinni :p Onneksi otti mies opiksi. Näin myöhemmin toisen gimulin kainalossa :femmat:
Fantsu

ViestiKirjoittaja Jorssi » Pe 20 Kesä 2008 13:10

Paljon onnea Lumikille ja miehekkeelle omasta talosta!

Hyvää juhannusta kaikille!
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja Shay » Pe 20 Kesä 2008 13:15

Työressi. Loma on kohta ohi ja ois silti vaikka mitä tekemistä. :sekopää:
Mullei kyllä ollu lomaressiä ollenkaan, joten kyllä tämän kai kestää...
Isot :pitsläp:it niille, jotka lupas aurinkoista ja lämmintä säätä kesä-
kuulle. :epäilevä: Surkein loma ikinä. :epäilevä:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 20 Kesä 2008 19:15

Luulin kaupan olevan kauemmin auki kuin se olikaan. Lisää juomia ja pikkuisen ruokaa olisin tälle illalle hakenut, mutta kauppa olikin kiinni, kun menin sinne vähän yli yksi. No onneksi on vanhempien juomavarastot, josta saan kuulemma ottaa itselleni lomamatkatuliaisen. :virne: Pitää katsoa, jos olisi vaikka tämän päivän vielä selvinpäin ja huomenna vasta joisi.

Olin mumman luona käymässä. Tunnin sain itseni pakotettua siellä olemaan, mutta sitten oli pakko lähteä. Tiedän, että pitäisi yrittää nauttia hänen seurastaan, kun se on vielä mahdollista. Aivoverenvuoto herätti siihen, että mummakaan ei elä ikuisesti. Tällä kertaa mumma ei edes tentannut multa poika-asioista ja tuputti jokaista ruokajuttua vain pari-kolme kertaa, mutta silti hermoni oli kireällä. Ja taas on siitäkin sitten huono omatunto, vaikken ärsyyntymistäni mummalle näyttänytkään. :huoh:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Migreeni » Pe 20 Kesä 2008 22:17

Ymmärrän mummo ärtymyksen hyvin. Omalla mummullani on altzheimerintauti ja on todella ahdistavaa käydä kylässä, kun ei mummu tiedä yhtään kuka olen. Ja vaikka ymmärtäisi selityksistäni, ei kuitenkaan enää viiden minuutin päästä muista. Ja tuntuu pahalta, kun tiedän, että kylässä pitäisi käydä niin kauan kun se on mahdollista, mutta kun se vain on niin ahdistavaa ja surullista.

---

Rauhaisa jussini alkoi nyt sukulaisten seurassa. Grillaillaan ja kaljotellaan... Mun pitäisi ehkä vielä ajaa autolla tänään, joten oma juomiseni saattaa jäädä, mutta katsotaan nyt vielä :)

---

Rahat on ihan lopussa... Pistää stressaamaan. Vuokran maksuun ei ole enää kauaa aikaa ja ensi viikolla tosiaan pitäisi Norjassa pärjätä jotenkin. Ja Norjassahan on tunnetusti tosi halpaa... Jep jep :epäilevä:
Migreeni

ViestiKirjoittaja irvikissa » La 21 Kesä 2008 02:35

Migreeni kirjoitti:Omalla mummullani on altzheimerintauti ja on todella ahdistavaa käydä kylässä, kun ei mummu tiedä yhtään kuka olen. Ja vaikka ymmärtäisi selityksistäni, ei kuitenkaan enää viiden minuutin päästä muista. Ja tuntuu pahalta, kun tiedän, että kylässä pitäisi käydä niin kauan kun se on mahdollista, mutta kun se vain on niin ahdistavaa ja surullista.

Tiedän tunteen. Pappani sairasti samaa tautia pitkään. Hautajaisia vietettiin vuosi sitten. Altzhaimerintautiin on vaikea suhtautua, koska ei oikeastaan voi tietää mitä itse sairastunut tietää ja tuntee. Pappa ei moneen viimeiseen vuoteensa tuntenut edes omia lapsiaan, saati sitten meitä lastenlapsia. Kuitenkin toisinaan hämmentyneessä katseessa häivähti jotain muutakin, mutta on vaikea sanoa oliko se muisto vai vain irrallinen tunne. Setäni kertoi hautajaisissa, että oli viimeisellä tapaamisella kertonut papalle mitä pappa on tehnyt työkseen ja millaista hänen elämänsä on ollut. Siihen pappa oli sanonut - tai kuiskannut, kuten hän viimeisenä vuotenaan teki - "Se ei sittenkään ollut mielikuvitusta". Se on minusta paitsi äärettömän liikuttavaa myös hämmentävää. Olin kuvitellut, että sen jälkeen kun loputtomasti toistetut lapsuusmuistotkin olivat loppuneet, mitään ei ollut enää jäljellä. Kuolema sisänsä ei enää edes tuntunut erityisen surulliselta, koska oikeastaan suru isovanhemman menetyksestä oli koettu jo paljon aiemmin, kun sairaus selätti persoonan. Kutistunut, köpöttävä, kuiskaava hahmo joka jäi jäljelle oli vieras johon oli vaikea suhtautua.
irvikissa

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 21 Kesä 2008 12:11

Loma on kohta ohi, ja sitten pitaakin alkaa stressailemaan uudestaan. Hiphei.

Nilkka nyrjahti vahan vuorilla ja on edelleen kipeahko.

Jotain muutakin mun piti sanoa, mutten muista mita. Jaakoon siis sanomatta.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Outolintu » La 21 Kesä 2008 16:18

Tänä aamuna luin Hesarista timantti- ja kultahääpäiviään viettävistä pareista. Katselin vanhoja kuvia ja ajattelin mielessäni, miten onnellisia he ovat, kun ovat saaneet pitää toisen rinnalla lähes koko elämän ajan. Juuri äsken ystäväni (joka menetti lähisukulaisensa eilen) sai puhelun, että pitkäaikainen perhetuttumme on kuollut. Häneltä jäi vaimo ja lapset ja paljon eläimiä, joiden hoidosta mies oli vastuussa tai vähintään suurena apuna. Nyt on suuri huoli perheen puolesta, miten he hoitavat kaiken. Vaikka heille se ei varmasti olekaan se ykköshuoli tällä hetkellä.

Vetää sanattomaksi. Kaikki varmaan ajattelevat, ettei tällainen kosketa heitä. Toivovat, että heidän kuvansa vielä joskus on 60-vuotishääpäiväilmoituksessa. Muttei se aina niin menekään.

Ja vielä tänä aamuna harmittelin omaa mennyttä suhdettani... :friikki:
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Outolintu

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa