Ketutus vyöryi yli äyräiden, ja nyt on niin maan penteleen hyvä mieli. Hassua

Työkaveri tuumasi mun nököponinhännästä (lyhyillä hiuksilla ei hääviä ponnaria saa), että näyttää ihan pikkupojan pippeliltä
Ai kiva, kiitti 
Ei muuta ilmoitettavaa

Ai kiva, kiitti 

Aurora B. kirjoitti:Työkaveri tuumasi mun nököponinhännästä (lyhyillä hiuksilla ei hääviä ponnaria saa), että näyttää ihan pikkupojan pippeliltäAi kiva, kiitti

Kuolo kirjoitti:Aurora B. kirjoitti:Työkaveri tuumasi mun nököponinhännästä (lyhyillä hiuksilla ei hääviä ponnaria saa), että näyttää ihan pikkupojan pippeliltäAi kiva, kiitti
Eli nyt siulla on lähes tasapaino. Kyrpä otassa ja niskassa on pippeli

Aurora B. kirjoitti:Kyrpä otsassa siis vaihtui pippeliksi niskassa

Sippura kirjoitti:Onko jatkossa siis sanonta "pippeli niskassa" synonyymi äärimmäiselle tyytyväisyydelle?
"Vitsi mä oon ihan pippeli niskassa kun tulee viikonloppu"

Deni kirjoitti:Tällä kertaa sillä oli mukana pari kaveriakin, jotka huuteli hey girliä ja nice dogia.
Voisin vain kuvitella miten dorkalta tuntuisi olla samassa tilanteessa

Deni kirjoitti:Sama tummaihoinen mies, josta valitin aikaisemminkin, tuli taas pysäyttämään kun käytin koiraa pihalla. Että "I don't know how to say this, I want to get to know you, so what do we do." Vetosin taas aviomieheeni joka ei varmastikaan tykkäis, ja jatkoin matkaa. Tällä kertaa sillä oli mukana pari kaveriakin, jotka huuteli hey girliä ja nice dogia.
Mua alkaa pikkuhiljaa vähän ahdistaa. Huomasin kauppareissulla että tarkistan pihan nurkan takaa, ennen kuin uskallan mennä ulos. Olenko mä liian säikky, pitäisikö tuohon muka suhtautua harmittomana fanina? Hitto että on kivaa olla tyttö.
Lumikki75 kirjoitti:Nyt se on sitten tehty! Nimittäin allekirjoitettu kauppapaperit.
heartless kirjoitti:Noh, kerran sitten sanoinkin että ei nyt huvita jutella ja en lähde mihin se tyyppi nyt mun kanssa halusikaan lähteä, koska tyttöystäväni ei varmaan tykkäisi. Tyyppi lähti samantien.

Hullu maa, ei kannata mennä.
Onneksi otti mies opiksi. Näin myöhemmin toisen gimulin kainalossa 

it niille, jotka lupas aurinkoista ja lämmintä säätä kesä-
Surkein loma ikinä. 
Pitää katsoa, jos olisi vaikka tämän päivän vielä selvinpäin ja huomenna vasta joisi.

Migreeni kirjoitti:Omalla mummullani on altzheimerintauti ja on todella ahdistavaa käydä kylässä, kun ei mummu tiedä yhtään kuka olen. Ja vaikka ymmärtäisi selityksistäni, ei kuitenkaan enää viiden minuutin päästä muista. Ja tuntuu pahalta, kun tiedän, että kylässä pitäisi käydä niin kauan kun se on mahdollista, mutta kun se vain on niin ahdistavaa ja surullista.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa