Vain Elämää!

Vain Elämää!

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 19 Loka 2012 21:33

Tämä kolmas ilta varmisti sen, että sarja tarvitsee ehdottomasti oman ketjun.

Vähän samankaltainen formaatti mitä Linnan Tähdet, mutta tässä muusikot ja artistit on raahattu metsään kotimaan rajojen sisällä :keijo:

Tähän mennessä nähty on Jari SIllanpään, Erinin ja Neumannin päivät. Jäljellä vielä Cheek (eli Poski), Jonne Aaron, Kaija Koo ja Katri Helena vetämässä omaa ohjelmaa ja kuuntelemassa muiden tekemiä versioita omista biiseistä. :keijotäpinä:

Parasta tässä sarjassa on kuitenkin noi tarinat ihmisten takana.
Ehkä vähän myös Jari Sillanpään itku :virne:

Ja heittäytyminen.
Mua ainakin liikuttaa heittäytyminen tuossa hommassa :hullu:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

Re: Vain Elämää!

ViestiKirjoittaja Suvi » Pe 19 Loka 2012 21:51

Tää on ollut kyllä mun perjantai-iltojen kohokohta. :hullu: Ja vähän sunnuntaidenkin. :D

Kaikki ovat jotenkin ihanan aitoja. Sarjassa viehättää myös lämminhenkisyys ja positiivisuus. Tulee itsellekin sellainen fiilis, että olisipa kiva olla siellä paikalla. Mä oon niin ihastunut Jari Sillanpäähän. Se vaan jotenkin niin ihana. :hullu: Samoin Erin. :hullu:

Ja en olisi koskaan uskonut sanovani tätä, mutta Cheek :sydän: Heti kun se on jättänyt sen tyhmän poseeraamisen pois ja on vaan omana itsenään hymyilemässä söpösti, niin mä oon ihan :tipahdus: En mä kyllä sen omia biisejä edelleenkään pysty kuuntelemaan. :keijo:

Muutkin ovat kivoja. :hullu: Jonne oli Neumann-palvonnassaan tänään jotenkin hassu, mutta samalla sen verran liikuttava, että sai Nipan kyyneliin. :virne:

Cheekin päivä on ehkä musiikilisesti kiinnostavin. :keijo: Koska kaikki tuskin räppäävät, niin tiedossa on varmaankin Sokka irti iskelmäversiona (<= L-S:n sanoin) ja jotain muuta yhtä mahtavaa. :keijo:
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja L-S » Pe 19 Loka 2012 22:00

Joo, se lämminhenkisyys on hienoa. Ja se miten ihmiset tuntuvat olevan henkilökohtaisesti läsnä.

Ei noista artisteista kukaan ole sellainen, että olisin koskaan mitenkään erityisen antaumuksella kuunnellut tuotantoaan (vaikka Jartsa on kyllä jotenkin ihqu noin muuten :keijo: ) mutta tässä kaikki ovat toistensa kanssa parempia. Jonne Aaron ja Cheekkikin vaikuttavat sympaattisilta. :keijo: Muutoin läskiksi lyövä räppäripoika hymyilee söpösti ja vaikuttaa herkältä. :hullu: Suvin sanat Cheekistä allekirjoitan siis minäkin, sitä myöten, että musiikista en pidä edelleenkään, mutta en malttaisi odottaa ensi viikkoa, että saadaan kuulla se Sokka irti iskelmäversiona. :keijotäpinä:

Jostain syystä muutenkin pidän usein juuri tuttujen kappaleiden versioinneista, niin tällainen konsepti on kuin mun katsottavaksi tehty.

(Tässä tuli nyt toistoa, kun olen Suvin kanssa kaikesta samaa mieltä, mutta olkoon :keijo: )
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 19 Loka 2012 22:05

Pidän ohjelman ideasta, mutta en ole katsonut sitä yhtään. En näet omista televisiota.

Aina kun tämä tulee telkkarissa, jään ilmarissa ulkopuoliseksi.
Nyt tiedän siis, miltä muista tuntuu, kun katson itse Digimonia. :keijo:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Jorssi » La 20 Loka 2012 01:24

Tää on ollut ihan positiivinen yllätys. Erinin päivä on ollu paras tietty, koska Erin on ihqu. On se Jare ollut tässä ihan siedettävä, mutta olis sen voinu kyllä jättää poiskin. Tosin muakin kyllä kiinnostaa, millaisia versioita sieltä Posken biiseistä tulee.
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja Suvi » La 20 Loka 2012 09:12

L-S kirjoitti:
Jostain syystä muutenkin pidän usein juuri tuttujen kappaleiden versioinneista, niin tällainen konsepti on kuin mun katsottavaksi tehty.

Joo, mitä "yllättävämpi" versiointi (ja joka vielä toimii) niin sen parempi. :D
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 23 Loka 2012 16:48

Kaija Koo oli radio SuomiPopin aamussa tänään ja eilen juontajakaverina ja yleisö sai lähettää sinne kysymyksiä.

Tänään aamulla sitä jonkun matkaa kuuntelin ja siellä tuli puhetta Vain Elämää!stä.
Kaija kertoi miten hänelle oli vaikeaa hypätä oman laatikkonsa ulkopuolelle esim. juuri tarttumalla kitaraan ja räppäämällä :keijotäpinä:
Tänä perjantaina siis luvassa Kaijan räppiä :tilt:
Hän puhui myös muiden sarjaan osallistuvien itsensä ylittämisen kokemusten näkyneen ja miten se loi porukan välille yhteenkuuluvuutta ja erityistä tunnelmaa kuvaustiimistä huolimatta :hullu:

Olispa perjantai jo pian :keijotäpinä:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Suvi » Pe 26 Loka 2012 21:29

Olipas taas hyvä jakso. :hullu:

Katri, Erin ja Jartsa olivat parhaita. :hymyhali: Neumannin ääni pilaa kaikki sen versioinnit. :epäilevä:

Ei tullut vaan sitä Sokkaa irti. :P :huoh:
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja L-S » Pe 26 Loka 2012 23:01

Ei kuultu Sokkaa irti, mutta ehkä parempi niin. :p

Aika lailla nämä versiot olivat kuitenkin parempia kuin alkuperäiset. :keijo:

Jännästi Katri Helena sai vedettyä tuon Jos mä oisin sä -kappaleen ihan iskelmäversioksi, ei tosiaan kuulostanut yhtään röyhkeältä enää. :tilt:
Jari Sillanpään Liekeissä oli kuitenkin paras, ne aurinkolasit ja kaikki :sydän: Ja jotenkin esiintymisasenne kohdallaan. Erininkin versiointi oli hieno ja Kaijan esitys kuulosti toki eniten oikealta räpiltä. :virne:

Mukavaa myös, että vaikka Jarella nyt näyttää olevan näitä rap-klisee-juttuja, että pitää olla hieno auto, jolla kruisailla ja mitä kaikkea :jaaha: , niin kuitenkin pohjimmiltaan tekemisestä välittyy positiivisuus. :D

Hirmu hauska jakso kaikkinensa. :inkkari:

Kuullaanko seuraavaksi Kuka keksi rakkauden rap-versiona? :superhymy: Toisaalta vielä hauskempaa ehkä olisi jos Cheek ei sämpläisikään jotain kappaletta rap-versioksi vaan esittäisi kunnon lauluna. :keijo: Esimerkiksi Tinakenkätyttö voisi sopia Jarelle asenteen puolesta. :raps:

(lisäys: tulipa tähän viestiin paljon hymiöitä... No, se sopii tähän ohjelmaan.)
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 27 Loka 2012 15:44

Jarin lasit :viileä: :peukku: Keijouden kuningas!

Nipa meinasi loppuillasta sammahtaa pöytään. Nuokkui ainakin melko pahasti ja sitten alettiin leikata ulos kuvista. Ja tosiaan hänen äänensä tekee mistä tahansa biisistä kauhean.

"Jos mä olisin mä" on lähtökohtaisesti yksi typerimmistä teksteistä, mitä olen kuunaan kuullut, joten Katri Helena paransi sitä roimasti.

Jaren slangisanojen käyttö tuntui jotenkin päälleliimatulta ja miehen puheet muutenkin kauhean näennäisfilosofisilta.

Alkuun tuntui vähän, että ai niin pitkä ohjelma, mutta kyllä se siitä sitten. Ilman mainoksia olisi toki paljon parempi.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Wildchild » La 27 Loka 2012 18:50

Mä oon ihan :täpinä: tästä ohjelmasta. Jotenkin niin erilaisia ihmisiä/artisteja mukana vaikka osalla onkin yhteistä historiaa takana.

Nipan mukana olon syyt mä ymmärrän, mutten sitä lauluääntä. :ei: Miten se on voinut menestyä? :ei:
Toinen minkä mukana oloa kummastelin oli Cheek. Mutta en enää. Eihän hän olekaan tyhmä räppi-tyyppi. Vaikka onkin aika kliseinen Louis Vuittoneineen ja Maserateineen. :pahis: Mutta onhan se aika :kuola: ja :pilvi: . :nolo:

Ja se on jo jotain kun olen saanut jopa oman mieheni innostumaan tästä ohjelmasta. "Kerrankin perjantai-iltana tulee jotain hyvää katsottavaa telkkarista." :virne:

Harmi että Vain elämää-levylle tulee vain muutama biisi jokaiselta päivältä. Olisihan sitä voinut laittaa ne kaikki siihen. :keijo:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Wildchild
Räppimummo

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 28 Loka 2012 13:33

Mä olin ihan fiiliksissä.
Ihana Katri Helena :hullu:
Aivan loistava aloitus! :sydän:

Poski on ollut hyvin ristiriitainen alusta asti. Mä en tykkää sen "laulutavasta". Se honottava ja rätisevä nenä-ääni on aika rasittava.
Vähän samanlainen maneeri mitä Nipan lampailukin on :keijo:

Mua vähän harmittaa, etten ehkä ehdi saada tätä jaksoa boksille, mikä olisi tosi jees. Erin oli ihana ja Kaijan räppäys tosi rohkeeta.

Posken menestymisen takana on varmaan just se röyhkeys ja bling-bling-sukupolven tuleminen. Hiphop on (ainakin ollut) nuorison keskuudessa tosi kova juttu. Lähipiirissä näitä on muutama ja ihmettelen edelleen, että miksi. Pop- ja rock-sukupolvien kasvattina hiphop ei iske, enkä pääse siihen sisälle.

Ensi viikolla Kaija Koon päivä :täpinä: :hullu: :sydän:

Tässä sarjassa parhautta on myös ilmari-bileet samaan aikaan :hullu:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja heartless » Ke 31 Loka 2012 20:47

Tää on kyllä ihana sarja, tykkään. :sydän: Tunnelma on ollut hyvä ekoista jaksoista lähtien ja tuntuu, että meininki vaan paranee sarjan edetessä.

Näemmä Jonne Aaron on päätynyt Cheekin uudelle musiikkivideolle.
(viikset :isosilmä: )
Doors are for people with no imagination.
(Skulduggery Pleasant)
heartless

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 02 Marras 2012 17:45

Spoilaannuin tulevista biiseistä :pillitys:

Omalla vastuulla.
Vain elämää - levy.
:huoh:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja L-S » La 03 Marras 2012 01:18

Cheekin musiikkivideo :läps:

En viitsi katsoa tulevan levyn biisejä, hauskempi arvailla mitä tulee. Tinakenkätytön arvasin näköjään. :keijo: Eihän se nyt Jarelta ihan loppuun asti sujunut, mutta hauska esitys.

Nipan tänpäiväisessä esityksessä huomasin itsekin kunnolla ton lauluääni-jutun, mistä muut ovat maininneet. Ei toiminut muutenkaan tuo esitys.

Jonne onnistui aukaisemaan kaikkien kyynelkanavat, jopa Jare irvisteli. :pillitys:

Erinin ja Jartsan esitykset olivat molemmat hienoja myös. :hullu:

Harmillista, etten ehdi kovinkaan usein Ilmari-bileisiin, nytkin on parina perjantaina pitänyt katsoa jakso vasta jälkikäteen boksilta. Tästä syystä pitää edes kirjoittaa ketjuun. :keijo:

Mielenkiintoista nähdä miten nämä vetävät Jonne Aaronin kappaleita. Englanniksi, vai kuultaisiinkohan joku suomeksi käännettynä? :raps: :keijo: Mulle ei tällä hetkellä muistu mieleen kovinkaan monta Negativen kappaletta, joten muuten en osaa suuria odottaa.
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 03 Marras 2012 14:50

Kaija Koon päivässä oli parasta ne biisit, Kaija ihmisenä ja hänen tarinansa :sydän:

Nipa Neumann yritti taas hennolla ja vinkuvalla äänellään jotain tulkintaa, mutta ei siihen mitään syvyyttä kyllä tullut. Nipan pöytäolemus on muutenkin sen verran :jaaha: , että minulla on vaikeuksia muistaa, ettei hän ole homo. :aukku:

Jonne Aaron oli biisivalinnan kautta onnistunut. Jotkut biisit ovat tärkeitä myös toiselle, vaikka toinen rakentaa ihan eri tulkinnan. Itkevä Erin :hullu: :hymyhali:

Jare veti räppiä ja olihan se nyt jonkinlainen kokeilu, mutta ööö... :sori: Erin ja Jartsa vetivät oikein hyvin, mutta biisit taas eivät olleet minua niin puhuttelevia. Ihmettelin, onko Erin niinkin hiljattain ollut jossain vaatevarastossa töissä, jos toi Vapaa oli julkaistu 2010.

Katri Helena lauloi turvallista biisiä hyvin turvallisesti ja siitä tuli sellainen perus läpiveto. Ei hirveästi muuta.

Mutta Kaija Koo :hymyhali:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja L-S » Su 18 Marras 2012 22:36

Miten sääli, että tää loppuu pian. Olen kuunnellut nyt viikonloppunakin paljon näitä kappaleita, ja pakko vähän fiilistellä vielä. :keijo:
Katri Helena oli aiemmin sarjassa jäänyt vähän etäiseksi, sellaiseksi arvokkaaksi vanhemmaksi rouvashenkilöksi, joka aina välillä esitti jotain viisasta, mutta se hänelle suotakoon. :D Nyt hän pääsi sentään pääosaan.

Useimmilla viikoilla Jare on ollut mun suosikki, niin ehkä nytkin. :keijo: Katri Helenan ja Jaren yhdessä esittämä Puhelinlangat oli myöskin aika mainio, olen katsonut sen monta kertaa. Myös Jare on tuossa kovin hurmaava hattuinensa ja hymyillessään. Ei uskoisi, että räppäri pystyy olemaan noin hurmaava. :virne: :ahihi: Mutta myönnettäköön, että Jaren omien kappaleiden kuvaama maailma on edelleen mielestäni jokseenkin väärän kuuloinen.

Katrin päivässä kuultiin myös Neumannin paras veto, hilpeä Tähtitaivas-tykitys. :virne: Ja Kaijan ja Erinin esitykset olivat hyvin kauniita.

Ensi viikolla vielä duettoja. Toivottavasti tulee toinenkin kausi jossain vaiheessa. Toiselle kaudelle voisi laittaa Paula Koivuniemen, Terhi Kokkosen ja vaikka Samuli Putron tai jonkun vastaavan mieshenkilön ja sitten jotain yllättäjiä, kuten nyt oli Jare ja jopa Jonne. :keijo: Ts. jotain mistä ajattelee, että ton musiikki ei ole erityisen hyvää ja muutenkin.
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 22 Marras 2012 11:23

Jos mä oisin Sä ei toimi yhtä hyvin Cheekiltä, mitä Katri Helenan tekemä versio :hullu:
Toki myös se, että Cheekin ääni menee nenään ja Katrin ei :keijo: Nasaaliääni tekee mulle aina pahaa.

VE-konsertti välipäivinä :täpinä:
Ja meillä on wildiksen kanssa liput :hullu:
Lipunmyynti oli sinänsä jännä, että kirjauduin varttia vaille sisään lippupalveluun. Hakeuduin VE:n omalle osastolle ja viis vaille se rupes nykimään ja hokemaan ruuhkaa. Lippuja pääsin varaamaan 8:59 ja pienen epävarmuuden jälkeen liput oli valmiina ja maksettu 9:07.

Ensimmäisen lavan tasolla olevan sivukatsomon eturivin paikat :täpinä:

Jare ja Siltsu ja Kaija ja Erin ja Katri ja Jonne ja ihan vähän Nipakin :keijotäpinä:
:sydän:

Jari vetämässä Liekeissä! :täpinä:
Kaija laulamassa englantia :tipahdus:
Katrin karisma :hullu:
Ja niin edelleen, niin edelleen...

Joulua on nyt todella syytä odottaa :hullu: :pomppuhymy:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja L-S » To 22 Marras 2012 13:42

Mua niin harmittaa, että toi konsertti on välipäivinä, silloin on aika hankala keretä mihinkään Espooseen. Muuten olisin halunnut lipun hankkia myös. Nämä kaikki ovat selvästi parempia yhdessä kuin erikseen. :keijo:

Toivottavasti se tulee edes telkkarista joskus. Mutta olisi ollut hienoa nähdä livenä esim. Jari, jota en muistaakseni ole koskaan nähnyt (just se Liekeissä!), sekä sliipattu Jare, joka voittaa räppi-Cheekin ihan sata-nolla. :keijo:
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Wildchild » To 22 Marras 2012 15:06

Mä en edes miettinyt kahta kertaa kun toi konsertti paljastettiin. :täpinä:

Mutta ny mä pääsen kuulemaan niitä biisejä livenä. Ei hitsin hitsi. :keijotäpinä:

Ja olen kyllä ehkä maailman pettynein jos Siltsu ei tirauta yhtäkään kyyneltä konsertin aikana. :hullu:

Huomenna viimeinen jakso ja duettoja. :D
Wildchild
Räppimummo

ViestiKirjoittaja Wildchild » To 22 Marras 2012 15:50

Muistetaan katsoa myös Talent-finaali 1.12.. Mukana on Cheek, joka vetää Vain elämää-biisin/biisejä. :keijo:
Wildchild
Räppimummo

ViestiKirjoittaja Tr*ina » To 22 Marras 2012 19:18

Olen katsonut jonkun jakson ja nähnyt paljon vetistelyä.

Osa laulajista on yllättänyt huonolla laulutaidollaan. Jonne Aaronin laulaminen on tuskaista, Cheekillä taas on lattea ääni. Siksi Cheek ei ole mikään kohottelemaan kulmiaan Jonne Aaronin puristaessa laulua.

Mutta kaikista huonoin on Neumann. Ekan kerran, kun näin Neumannin laulavan ohjelmassa, oli pakko kääntää uutisille. Neumann-parka, aika on ajanut pahasti hänen ohitseen. Neumannin laulutyyli sopi sifonkihuivien ja kajalien höysteeksi, mutta ei eläköityvän autokauppiaan suuhun vuonna 2012.

Erin on minusta ohjelman tähti. Hänellä on se, mitä laulaja ensisijaisesti tarvitsee: ääni. Ja myös se toiseksi tärkein: eläytymiskyky. Erinin tulkinta Kaija Koon Vapaasta oli sata kertaa upeampi kuin alkuperäinen. Nyt tää on julkaistu sinkkuna!

Tähän väliin tunnustettakoon, että en pidä Kaija Koosta. En ole ikinä pitänytkään. Minua ärsyttää Kaija Koon naama, sen teennäinen värimaailma, ja vahvan naisen eetos, jonka ruumiillistuma Kaija Koo haluaa olla. Ihan vapaasti, ei kiinnosta.

Sen sijaan tykkään Katri Helenesta, olen aina tykännyt. Joskus 15 vuotta sitten löysin Katri Helenan, kun lainasin kirjastosta hänen koko uransa kattaneen CD-boksin. Katri Helena on levyttänyt aivan ihania lauluja 60- ja 70-luvuilla. Tuotannollisesti ehdoton ykkönen Suomi-iskelmässä. Suosikkilauluni on Vain elämäässä kuultu Vasten auringonsiltaa.

Ohjelmassa Katri Helena on ollut ihmeen hissukseen. Joissain jaksoissa olen jopa unohtanut hänet. Ei näy eikä kuulu.

Jari Sillanpää on mielestäni ollut tasaisen vahva, mutta jotenkin kaikki Jarin versiot ovat samantyylisiä.
Juha Mieto: "Onnellisuus syntyy vuodenaikojen tarkkailusta."
Tr*ina

ViestiKirjoittaja Wildchild » Pe 23 Marras 2012 09:56

Tr*ina kirjoitti:Cheekillä taas on lattea ääni. Siksi Cheek ei ole mikään kohottelemaan kulmiaan Jonne Aaronin puristaessa laulua.

Ai ai. Nyt et tiedä mihin muurahaispesään tökkäsit juuri kepillä. :keijoei:
Wildchild
Räppimummo

ViestiKirjoittaja L-S » Pe 23 Marras 2012 13:12

Wildchild kirjoitti:
Tr*ina kirjoitti:Cheekillä taas on lattea ääni. Siksi Cheek ei ole mikään kohottelemaan kulmiaan Jonne Aaronin puristaessa laulua.

Ai ai. Nyt et tiedä mihin muurahaispesään tökkäsit juuri kepillä.

No niin :keijo: *
No, toki näistä saa olla eri mielipiteitä ja itse en varsinaisesti osaa kommentoida kenenkään laulutaitoa, kun en teknisesti musiikista niinkään ymmärrä. Mutta en ole kyllä myöskään tulkinnut, että Cheek olisi kohotellut kulmiaan Jonnen laulutaidolle (vaikea siihen olisi uskoakaan, kun Cheekhän on sittemmin kutsunut Jonne Aaronin myös fiittaamaan ( :keijo: ) omaan kappaleeseensa). Sen sijaan olen huomioinut, että Cheekillä on tapana irvistellä silloin, kun Jari ja muut avoimemmin tunteitaan näyttävät vuodattavat jo kyyneleitä. :keijo: Sellaiset hassut ilmeet olen siis tulkinnut liikutukseksi. Jonnen esityksethän ovat usein olleet hyvin tunteellisia.

*tässä pitäisi olla keijoei, mutta se ei näy.
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Wildchild » Pe 23 Marras 2012 17:03

L-S kirjoitti:No, toki näistä saa olla eri mielipiteitä ja itse en varsinaisesti osaa kommentoida kenenkään laulutaitoa, kun en teknisesti musiikista niinkään ymmärrä. Mutta en ole kyllä myöskään tulkinnut, että Cheek olisi kohotellut kulmiaan Jonnen laulutaidolle (vaikea siihen olisi uskoakaan, kun Cheekhän on sittemmin kutsunut Jonne Aaronin myös fiittaamaan ( :keijo: ) omaan kappaleeseensa). Sen sijaan olen huomioinut, että Cheekillä on tapana irvistellä silloin, kun Jari ja muut avoimemmin tunteitaan näyttävät vuodattavat jo kyyneleitä. :keijo: Sellaiset hassut ilmeet olen siis tulkinnut liikutukseksi. Jonnen esityksethän ovat usein olleet hyvin tunteellisia.

*tässä pitäisi olla keijoei, mutta se ei näy.

En minäkään ole huomannut Cheekin kulmien kohottelua. Paitsi naaman rypistelyn silloin kun laulu osuu ja koskettaa Cheekiä. Aika suloista jopa muiden vollotusten rinnalla. :hullu:

Sitä paitsi, en minusta Cheekillä edes ole huono lauluääni silloin kun malttaa laulaa. Joo, ehkä nasaali mutta menestyihän Nylon Beatkin.
Wildchild
Räppimummo

Seuraava

Paluu Leffa.tv