Miten sääli, että tää loppuu pian. Olen kuunnellut nyt viikonloppunakin paljon näitä kappaleita, ja pakko vähän fiilistellä vielä.
Katri Helena oli aiemmin sarjassa jäänyt vähän etäiseksi, sellaiseksi arvokkaaksi vanhemmaksi rouvashenkilöksi, joka aina välillä esitti jotain viisasta, mutta se hänelle suotakoon.

Nyt hän pääsi sentään pääosaan.
Useimmilla viikoilla Jare on ollut mun suosikki, niin ehkä nytkin.

Katri Helenan ja Jaren yhdessä esittämä
Puhelinlangat oli myöskin aika mainio, olen katsonut sen monta kertaa. Myös Jare on tuossa kovin hurmaava hattuinensa ja hymyillessään. Ei uskoisi, että räppäri pystyy olemaan noin hurmaava.
Mutta myönnettäköön, että Jaren omien kappaleiden kuvaama maailma on edelleen mielestäni jokseenkin väärän kuuloinen.Katrin päivässä kuultiin myös Neumannin paras veto, hilpeä Tähtitaivas-tykitys.

Ja Kaijan ja Erinin esitykset olivat hyvin kauniita.
Ensi viikolla vielä duettoja. Toivottavasti tulee toinenkin kausi jossain vaiheessa. Toiselle kaudelle voisi laittaa Paula Koivuniemen, Terhi Kokkosen ja vaikka Samuli Putron tai jonkun vastaavan mieshenkilön ja sitten jotain yllättäjiä, kuten nyt oli Jare ja jopa Jonne.

Ts. jotain mistä ajattelee, että ton musiikki ei ole erityisen hyvää ja muutenkin.