Putous 6

Putous 6

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ti 14 Loka 2014 17:42

Näyttelijät vaihtuivat, ohjelma pysyi.

Itselläni suurin pelko liittyi Heikki Paasoseen, joka on nyt kauniisti sanottuna melko rajallinen juontaja tällaiseen ohjelmaan. Sketsihahmoissa yhteispeli Jaakko Saariluoman kanssa oli monesti se hauskin osa. Paasonen juontaa koko lailla samalla tavalla kuin Idolsiakin. Ei se maata kaada, mutta kyllä se vähän jarruttaa.

Uudet näyttelijät olivat ihan piristävä juttu. Ekassa jaksossa erottui Jenni Kokander varsinkin edukseen.

Sketsihahmoista hyviä olivat orava, tuhma venäläinen ja Kissi. Loordi Lally oli mielenkiintoinen varsinkin jalkatyön osalta. :virne: Stevari Ari oli huono eikä räppärikään kovin hyvä. Kari Ketosen muinaisukko oli kohtalainen, joka ehkä paranee vielä. Mari Perankosken Hynynen oli AIKA kertakäyttöinen idea. Jatkaa kyllä superjulkkisparin linjaa.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

Re: Putous 6

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 19 Loka 2014 17:48

Ekan jakson parhaat hetket olivat lopussa. Sketsihahmokilpailussakin vain Kissi ja Karjalan Gandalfi olivat yhtään kiinnostavia hahmoja. Pasi Liitto-Orava oli jokseenkin kehityskelpoinen, mutta muuta ihan kaameeta scheissea. Hävetti että nää on kuitenkin ammattinäyttelijöitä ja olin aikalailla :läps:-hymiön näköinen katsoessani jaksoa.

Toisessa jaksossa oli muutama parempi hetki, joista toinen oli "Hjallis"-imitaatio.

Kuitenkin olen ihan rakastunut Antti Holmaan. Ville Tiihosen suhteen olen edelleen yhtä ihastunut mitä aiemminkin ja Joonas Nordman toimii. Mutta siinäpä se sitten ehkä onkin. Perankoskikaan ei oikeastaan ole edes hauska, ihan normitasoaan. About.
Onhan se, että nämä ekat jaksot menee aika paniikissa, mutta mua ärsyttää kun on ihan semmoinen fiilis että näissä kahdessa jaksossa on menty niin riman alta, että nurmikkokin on leikkaantunut samalla. Jos tää on samanlaista pidemmälle, niin toivon ettei seuraavaa kautta enää tehtäisi. :epäilevä:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja L-S » Su 19 Loka 2014 19:03

Kibaya kirjoitti:näissä kahdessa jaksossa on menty niin riman alta, että nurmikkokin on leikkaantunut samalla.

Osuva ilmaus. :virne:

Ei tää uusi Putous nyt mullekaan oikein putoa. Saavat mun puolestani tehdä kyllä lisää kausia, mutta ehkä voin itse palata siihen, etten katso, mitä taisin menestyksekkäästi toteuttaa useiden aiempienkin kausien kohdalla - olen seurannut vasta kahta edellistä kautta. Sketsihahmoista Kissi on hauska, ja porilainen Liitto-orava siksi, että se onnistuu kuulostamaan ja vaikuttamaan niin täydellisen porilaiselta - tämä tuli varsinkin eilisessä jaksossa hyvin ilmi. Katsoin Wikipediasta, että Nordmanhan onkin syntyisin Porista. Karjalan Kandalfin idea oli hauska, mutta nyt toisessa ei huvittanut sekään. Ja ohjelman muusta tarjonnasta löytyi myöskin hyvin vähän mitään hauskaa.

Nyt alkaa kyllä olla viikonlopun viihdeohjelmista muutenkin ylitarjontaa, joten huonommasta päästä pitänee alkaa karsia pois. Tarjollahan on perjantaina Vain elämää ja Posse, lauantaina Putous, sunnuntaina Tanssii tähtien kanssa ja Vino-show. Kovasti näyttävät Maikkari ja Nelonen näihin puolentoista tunnin katsojalukujenkalasteluohjelmiin nyt panostaa. Vino-show'ta on paljon parjattu esimerkiksi jossain sosiaalisessa mediassa näemmä, mutta mielestäni se on ihan hauska, siinä on sellaista meininkiä, joka muistuttaa vähän vanhoista kunnon Nyhjää tyhjästä -jutuista. Vaikka itse vinous on vähän päälleliimattu elementti, ohjelma on muuten jotenkin miellyttävän konstailematon ja rauhallinen. Yksinkertaisia tehtäviä, joista näyttelijät suoriutuvat vaihtelevasti, mutta kuitenkin pääsääntöisesti hyvin. Ja Eero Ritala on ihana. :D

Lisäksi olen jossain välissä kerennyt vilkaista Posseakin, kiitos netti-tv-sovellusten, vaikka se tuleekin Vain elämään kanssa samaan aikaan. Joo, nyt on ollut vähän tapahtumaköyhä viikonloppu, niin kerkeää perehtyä kaikkiin näihin. Aluksi kun näin vain jotain pätkiä, tuntui etten tajunnut yhtään, mutta kokonaisen jakson kanssa totesin, että toimiihan tämä, vaikka onkin täysin älyvapaa (esim. kilpaillaan siitä, kuka pääsee puolessa tunnissa useamman ihmisen kotiin suihkuun... :virne: ). Mutta siinä on jonkinlaista miellyttävää vapautuneisuutta, Duudsonitkin ovat kovin sympaattisia ja hengaavat usein ilman paitaa. :keijo: Tällä hetkellä paremmin toimivatkin Posse ja Vino-show kuin Putous. Tanssii tähtien kanssa on jäänyt multa paitsioon, kaikkea ei ehdi. (Joo, en jaksa perustaa kaikelle omaa ketjua, joten käsitellään nyt kaikki ohjelmat samassa. :P)
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 19 Loka 2014 19:58

L-S kirjoitti:
Nyt alkaa kyllä olla viikonlopun viihdeohjelmista muutenkin ylitarjontaa, joten huonommasta päästä pitänee alkaa karsia pois.

:femmat: Sen lisäksi välistä tuntuu että olen kärttyisä vanha muija, jonka hermo menee huonojen ohjelmien kohdalla. Mikä on ihan nuijaa.

Katoin ekan jakson Possea, toista en ole jaksanut katsoa kokonaan. Vaikkakin siellä oli muutama hyvä hetki, niin silti "haastattelujen" "huumori" on niin ala-arvoista, ettei mun sisäinen nutturamunmo anna yhtään myöden. Jotkut piilokamerajutut on olleet ihan ok, muttei mitään superhauskaa. Twitterissä tätä kehuttiin ekassa jaksossa todella suuresti ja myönnän ihmetelleeni katsooko ne jotain muuta ohjelmaa. Pitäisi ehkä yrittää katsoa Possesta kokonaan toinenkin jakso ja katsoa saanko muutettua mielipidettäni. Posse on tällä hetkellä sillä karsittujen listalla. Tanssivat Tähdet ja Vino tulee katsottua. Tähdet katson suorana ja Vinon jälkikäteen.

Tähdissä on mielenkiintoisia käänteitä ja tanssitkin kiinnostavat kyllä. Tämän vuoden twisthän on vaihtuva tuomari. Vinossa on hyvää fiilistä, vaikkakin mua häiritsee siinä muutama juttu. Kuten leikkaus ja se, että juontajan mikki on koko ajan auki ja semmoinen tyhjän nauraminen ja höhötys kuuluu läpi. Onko vähän rasittavaa? :keijo:

En tiedä mikä tämä viihdeohjelmien buumi nyt oikein on. Onko tämä vastapainoa tosi-tv:lle vai mikä? Meneekö kansalla niin huonosti, että tarvitaan enemmän viihdettä?
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja L-S » Su 19 Loka 2014 21:08

Kibaya kirjoitti:Sen lisäksi välistä tuntuu että olen kärttyisä vanha muija, jonka hermo menee huonojen ohjelmien kohdalla. Mikä on ihan nuijaa.

No huonoja ohjelmiahan ei onneksi tarvitse katsoa. :keijo: Valinnanvaraahan nyt on, joten en kyllä suosittele Posseakaan väkisin katsomaan.
(Vaikka voin kuvitella, että on myös ihmisjoukko, jota mikään näistä viikonlopulle ympätyistä puolentoista tunnin primetime-show'ista ei kiinnosta, ja he varmaan jossain nyrpistelevät nenäänsä valinnanvaran puutteelle. Ei tämä tarjonta oikeasti niin monipuolista ole.)

Kibaya kirjoitti:Vaikkakin siellä oli muutama hyvä hetki, niin silti "haastattelujen" "huumori" on niin ala-arvoista, ettei mun sisäinen nutturamunmo anna yhtään myöden. Jotkut piilokamerajutut on olleet ihan ok, muttei mitään superhauskaa.

Kieltämättä ne haastattelut ja muutamat muut livenä studiossa vedetyt jutut eivät olleet ihan ohjelman parasta antia, osa oli vähän pitkästyttäviäkin. Jostain syystä oma sisäinen nutturamummoni ei kuitenkaan tullut noissa yhtä vahvasti esiin kuin esim. Putouksen joidenkin sketsihahmojen kohdalla. :P Ehkä se riippuu mielentilastakin.

Mutta Possessa esim. Robinin ja JVG:n tekemät stuntit olivat hauskoja, samoin kuin kierolla tavalla viihdyttäviä olivat myös Suihkuralli ja nämä piilokamerajutut, vaikka se kun Aku Hirviniemi laitettiin urheilukauppaan ja käskettiin seurata korvanapista tulevia ohjeita. Näissä kaikissa on tietyllä tavalla kiinnostavaa seurata mitä tapahtuu, kun ihmiset joutuvat yllättäen absurdeihin tai muuten itselleen outoihin tai hämmentäviin tilanteisiin. Se, miten paljon heittäytymiskykyä ja sosiaalisen olemisen taitoa tarvitaan vaikka siinä, että tunkee ihmisten kotiin käymään suihkussa. Mua nyt onkin aina viehättänyt absurdius, se mitä joku outo nyrjähdys tekee ihmisille ja tilanteille.

Kibaya kirjoitti:Vinossa on hyvää fiilistä, vaikkakin mua häiritsee siinä muutama juttu. Kuten leikkaus ja se, että juontajan mikki on koko ajan auki ja semmoinen tyhjän nauraminen ja höhötys kuuluu läpi. Onko vähän rasittavaa? :keijo:

Jännä miten eri asioihin ihmiset kiinnittävät huomiota, mä en ole huomannut juontajan mikin auki olemista lainkaan. :D

Kibaya kirjoitti:En tiedä mikä tämä viihdeohjelmien buumi nyt oikein on. Onko tämä vastapainoa tosi-tv:lle vai mikä? Meneekö kansalla niin huonosti, että tarvitaan enemmän viihdettä?

En mäkään tiedä, mutta jos olisin toimittaja, tässä olisi hyvä sunnuntaianalyysiartikkelin aihe. Tosi-tv:hän on ollut laskussa jo pitkään, ehkä se alkaa nyt jotenkin kumuloitua. En kuitenkaan jotenkin usko, että tv-ohjelmien tekijät ovat niin hyvin kansakunnan hermolla, että aistisivat kansan tarvitsevan enemmän viihdettä. Todennäköisemmin kyse on vain siitä, että on huomattu tietyntyyppisten ohjelmien valtaisa menestys, ja on kiire keksiä lisää, takoa kun rauta on kuumaa. :P Mutta jossain vaiheessahan tulee varmasti myös kyllästys.

(P.S. Tulipa kamalan näköinen viesti, kun on näin monta lainausta.)
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja kmaria » Ma 20 Loka 2014 09:26

Olen seurannut Putousta kaikilla kausilla ja nyt toista jaksoa katsoessani mietin minäkin, että enpä taida jatkossa vaivautua. Olen kyllä aiemminkin katsonut ohjelmaa mieluummin tallennuksena, jotta olen voinut kelata tylsät kohdat. :keijo: Improjutuista olen ihan tykännyt ja sketsihahmokisasta, mutta muut sketsit ja Viikkouutiset ei yleensä ole hirveästi naurattaneet. Mun mielestäni oli hyvä ratkaisu vaihtaa näyttelijöitä, mutta sekään ei tunnu pelastavan tätä kautta. Toki vielä voi meno parantua, mutta odotukset eivät ole korkealla.

Vino Show'sta tykkään, vaikka siinäkin on ärsyttäviä piirteitä, kuten esimerkiksi Kiban mainitsema juontajan hörötys. :keijo: Posse on myös kiva, tosin haastatteluosiot on tuntuneet vähän turhilta.
kmaria

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ma 20 Loka 2014 17:14

Kai tähän Putous-spin off -tuoteperheeseen voisi lisätä myös sarjan "Aku ja 7 ihmettä". Itse en ole sitä enkä Possea vaivautunut katsomaan, koska tuntuu, että niistä saa juuri sen hauskan mainoksen, mutta juttu ei ehkä kauheasti kantaisi, jos se on sellaista amerikan formaattia, että kahdeksan kertaa ohjelman aikana kerrataan, mitä on tapahtunut ja mitä tulossa. Sitten se 45 sekunnin pihvi on siellä jossain keskellä eikä siinä ole paljon enempää kuin mainoksessakaan.
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Suvi » La 08 Marras 2014 13:00

Putouksen pari ekaa jaksoa olivat vähän tylsiä, enkä suurinta osaa sketsihahmoja tajunnut yhtään. Mäkin oikeasti mietin, että jättäisikö Putouksen katsomisen kokonaan ja tekisi jotain muuta. Katsoin onneksi sen kasariteema-jakson ja se oli jo tosi hyvä! :virne: Napakymppi-parodia oli ainakin loistava. Jotain tällaista lisää. :)

Mä alan ymmärtää Kiban Ville Tiihos -innostusta. Ainakin Ville näyttää aina ihan syötävän hyvältä viikkokatsauksessa. :tipahdus: Ja Antti Holma on myös ihana. :hullu: (Ja Joonas Nordman on mua kolme vuotta _nuorempi_ :o: Luulin jostain syystä vanhemmaksi.)

Svetlana ja Kissi ovat mielestäni heti alusta asti erottuneet edukseen sketsihahmoista. Kissi saisi voittaa. :sydän:
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja L-S » La 08 Marras 2014 13:24

Musta tuntui jo viime viikonloppuna, että mulla taisi olla tosi tylsää tuolloin muutama viikonloppu sitten, kun katsoin kaikki tässä ketjussa mainitsemani viihdeohjelmat. :keijo:

Parina viime viikonloppuna ja tällä viikolla on ollut kiire, joten olen katsonut vaan valittuja paloja Putouksesta ja Possesta Katsomosta, ja se tuntui riittävän ihan hyvin. Putouksen Napakymppi-sketsi oli kyllä tosi hauska ja pari viikkoa sitten ollut Suomiräppäreiden vuosikokous, paitsi "Sini Sabotage" oli siinäkin vähän ala-arvoinen. Katsomosta voi onneksi valita sketsihahmojututkin niiin, että katsoo vaan Kissin ja Salme Pasin videot. :P

Possen jututkin alkavat tuntua osittain vähän liiankin typeriltä. (Alaviite: joku viikko sitten löysin muuta termiä etsiessäni määritelmän sanalle Posse - kuvaus kyllä sopii tähän ohjelmaan, sen tarjoama konteksti hiukan ehkä valaisi tätä, sarjassamme termejä, jotka olen varmaan joskus kuullut mutta unohtanut täysin. Kiinnostava lähtökohta sinänsä.).

Ja niin, myös Vino-show innosti viime viikonloppuna vähemmän, vaikka katsoinkin sen kokonaan.
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Suvi » La 08 Marras 2014 13:43

L-S kirjoitti:(Alaviite: joku viikko sitten löysin muuta termiä etsiessäni määritelmän sanalle Posse - kuvaus kyllä sopii tähän ohjelmaan, sen tarjoama konteksti hiukan ehkä valaisi tätä, sarjassamme termejä, jotka olen varmaan joskus kuullut mutta unohtanut täysin. Kiinnostava lähtökohta sinänsä.).

Kiinnostavaa. :D Tuskin Possen tekijät kuitenkaan ovat tuota ajatelleet valitessaan ohjelmalle nimeä. :virne: Possea mä en uskalla sen enempää kommentoida, kuin että katsoin ensimmäistä jaksoa enintään viisi minuuttia ja siitä tuli vain :läps: -fiilis.

Vino-Show'ta sen sijaan olen ainakin toistaiseksi jaksanut katsoa joka jakson. Se jotenkin sopii sunnuntai-iltaan (tai johonkin muuhun tylsään hetkeen) sopivasti ainakin minulle.

P.S. Eero Ritala :sydän:
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja L-S » La 08 Marras 2014 13:56

Mä jotenkin epäilen, että Possen tekijät ovat hyvin saattaneet olla tietoisia tosta merkityksestä tai kuulla siitä, niin hyvin se tuntuu sopivan. Onhan ne voineet googlata sen/katsoa Wikipediasta. :keijo: Toki siinä on nykymerkityskin, että noi nyt on vaan tollainen porukka. Mutta kuitenkin "karkeus, pinnallisuus, hyökkäävän satiirinen henki sekä commedia dell'artesta juontava taipumus improvisointiin" osuu niin hyvin. :P Vaikka ei tietysti voi tietää mitä on ajateltu.

Ja joo, Eero Ritala :sydän:
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Dnd » La 08 Marras 2014 23:42

Huonoimmasta päästä on pudonnut hahmoja pois, joten sehän on mennyt oikein. :D
Se vartija oli puhetyyliltään jotain aivan uskomattoman ärsyttävää ja nyt pudonnut hahmo oli aika mitään sanomaton.

Nuuskamuikutar oli kyllä ihan hyvä pikahahmo.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Dnd
Outo marsilainen kivi

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 09 Marras 2014 19:26

Ville Tiihonen :pilvi: :sydän:
Antti Holma :sydän: :pilvi: :hullu:
Jenni Kokander :täpinä:

Kasarijakso oli kyllä ehdottomasti parannus ja iso tason nosto. Twitterissä nuoriso oli ihan pihalla mitä ne jutut meinaa ja kolmikymppiset oli aivan yhtä fiiliksissä mitä itsekin. Oli jotenkin hauska lukea niitä juttuja jälkikäteen ja linjaveto oli aika selkeä. Tokikaan ei voi yleistää, mutta asiasta twiittaavat henkilöt olivat aika pitkälti noissa kahdessa ryhmässä. :keijo:

Tällä viikolla osa jutuista meni vähän ohi.
En vain saanut keskityttyä ohjelmaan ihan kunnolla.
Kokkihomma oli ihan ok, muttei mitenkään järin hauska. Pikahahmot olivat ihan tyypillisiä pikahahmoja ja kieltämättä se alatyylinen viittailu oli ehkä vähän liikaa. Vaikka nauroinkin ihan kippurassa sille, että Joonas Nordman mahtuu S-marketin muovikassiin :rolf: En hahmolle, vaan tuolle yksityiskohdalle.
Muutoin mietin kyllä sitä, että vähän on roisia materiaalia siihen faktaan, että niitä lapsia on yleisössä ja kotikatsomoissa aika paljon. Eiväthän he ehkä ymmärrä niitä juttuja, mutta silti pitäisi ehkä olla joku raja. Joo, olen nipo aina välillä.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ti 11 Marras 2014 17:28

Viimeksi nauroin ääneen rakkauspuheklipille ja parille pikahahmolle Nuuskamuijalle ja muovikassille, kukkakauppa oli ihan ok. Hittavaisen kädenliike on ihan ok.

Huonoihin menee Mari Perankosken Sara-imitaatio, joka oli n. 10 vuotta ajasta jäljessä ja tajuttoman laiska. Jyrki Smugula hävisi alkuperäiselle myös aivan 100-0.

Villen 80-lukulainen uutistenlukija oli oiva, samoin koko idea ja Napakymppi. Odotin Kymppitonnia, mutta sitä ei tullut. Kaikkiaan ohjelma on parantunut tai siihen on alkanut tottua. :)
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Triple H » Su 16 Marras 2014 00:12

Jos hiusrajani olisi vetäytynyt ja olisin comboveroinut harvoja hiuksia kaljun päälle, heittelisin prinsiippejä kehiin, mutta koska näin ei ole, pyrin sanallisesti kuvailemaan tuntemuksia sekä mieltymyksiäni.

Paasosen Heikillä oli selkeästi isoimmat saappaat, jotka piti täyttää. Vaikka olen tykännytkin jo aiemmin juontaja-paasosesta, niin näyttelijänä Herr Paasonen on ollut aivan uskomaton positiivinen yllätys. Napakympin Kari Salmelainen ja Nyyperin arska oli todella vahvoja suorituksia. Joonas Nordmanilta odotin todella paljon, mutta ekat jaksot oli aika vaisuja. Nyttemmin Juunääs on alkanut lunastamaan lupauksiaan ja hyvä niin. Mari Perankoski herätti fiiliksiä ennakkoon lähinnä seksikkyydellään, mutta on ollut näyttelijänäkin vakuuttava. Niina Koponen on aivan ihana, siis niin ihana, että välillä sielua vähän vihlasee, kun ihailee huokaillen. Tykkään myös näyttelijänä Koposesta, mutta etenkin wanna-be-teininä kuolaan ihanuutensa perään. Ketonen on ollut hyvä, mutta koko ajan oon odottanu vähän enemmän. Tänään sitten Ketonen räjäytti pankin yläosattomana Putinina. Ikuinen treenaaja sanoo kaikille epäilijöille et apjoors, viidettä kymmenettäkin käyvä mies voi olla timmissä kunnossa. Olihan se vakuuttava Putin, ilmeineen ja eleineen. Essi on yllättänyt positiivisesti monen monta kertaa, mutta sketsihahmonsa oli mustaa paskaa. Kokanderi on yllättänyt myös, olin ennakkoon ihan täysin sitä mieltä että tää on ihan turha. Mitä vielä! Todella taitava ja monipuolinen näytelijä. Tiihonen on Antti Reinin äänellä ollut jylhä, mut olisin toivonut enemmän. Ehkäpä loppukaudesta vielä yllättää. Holma holma holma, mies jonka jokainen lihas on näkyvissä. Kissi on kieltämättä hauska, mutta ylivoimainen alkuasetelma on mun mielestä vahvasti liioittelua, koska ei se ole mun mielestä lainkaan niin ylivoimainen, kuin on lehdistössä annettu ymmärtää.

Sketseistä Napakymppi, Nyyperi ja Haapasalo on ollu ylivoimaisesti kolme hauskinta.

Ps. Oliko Paasonen Haapasalona? Tästä kävimme lähipiirissämme lieviä väittelyitäkin, itse oon sitä mieltä että oli. No oli kuka oli, niin loistavaa viihdettä se ainakin oli.

Pps. Petelius on timanttia edelleen! AAAAPUUUUUVA!
Vastuu painaa.

Käpykangas do you miss me?

Jumalan edessä olemme kaikki savolaisia -Piispa Wille Riekkinen
Triple H

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Su 16 Marras 2014 13:25

Katsoin kaverin pyynnöstä hänen kanssaan Possen ja onhan siinä tietty viihdyttävyys, mutta ihan kohellustahan se on. Suihkutehtävä on mielenkiintoisin, mutta siinäkin ihmisten reaktiot on leikattu melkein pois.

--

Vertailuna tähän vauhtiaan parantava Putous on kyllä aivan eri tasoa. Nyt oli niin nopea jakso, että ei oikein tylsää hetkeä sekaan mahtunut. Svetlana Rönkkö huusi ehkä jossain kohtaa vähän turhan paljon, mutta aika minimaalista.

Sketsihahmoissa on ollut selkeästi kolme kovaa, Svetlana, Kissi ja Salme Pasi. Näistä luultavasti Kissi voittaa yhtä ylivoimaisesti kuin Andte BB:n (65 prosenttia äänistä). Yleisö aina innostuu hänestä.
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Jorssi » Ma 17 Marras 2014 19:07

Triple H kirjoitti:Ps. Oliko Paasonen Haapasalona? Tästä kävimme lähipiirissämme lieviä väittelyitäkin, itse oon sitä mieltä että oli. No oli kuka oli, niin loistavaa viihdettä se ainakin oli.
Oli.

Kissi on ihan jäätävän paska sketsihahmo. Ehkä se vartija oli vielä huonompi, mutta silti olisin sitäkin kattellu mieluummin kuin yliarvostettua Kissiä.
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ti 18 Marras 2014 10:48

Triple H kirjoitti:
Ps. Oliko Paasonen Haapasalona? Tästä kävimme lähipiirissämme lieviä väittelyitäkin, itse oon sitä mieltä että oli. No oli kuka oli, niin loistavaa viihdettä se ainakin oli.

Oli juu. Ja jotta Paasoselle saatiin se Haapasalon turvotus kasvoihin, hän roikkui koko sketsin ajan pää alaspäin. Siksi näytti ehkä hieman oudolta. :virne:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Wildchild
Räppimummo

ViestiKirjoittaja Haahuilija » Ti 18 Marras 2014 14:54

Paasonen on kyllä yllättäny, kun sitä on aina pitänyt "vaan" juontajana. Minusta ainakin pärjää hyvin.
Mari Perankoski on kanssa tosi hyvä, kun negatiivisia ennakkoluuloja oli häntäkin kohtaan,
en tiedä mistä linee tullut.(ennakkoluulot siis)
Haahuilija

ViestiKirjoittaja Triple H » La 22 Marras 2014 02:48

Wildchild kirjoitti:Oli juu. Ja jotta Paasoselle saatiin se Haapasalon turvotus kasvoihin, hän roikkui koko sketsin ajan pää alaspäin. Siksi näytti ehkä hieman oudolta. :virne:

Haha totta, sen alaspäin roikkumisen mä hokasin heti. Paasoseksikin ristin lähes välittömästi, mut niin voimakasta vastarintaa esitettiin, että aloin itsekin epäilemään. Vastaväittäjät olivat sitä mieltä et Tiihonenhan se siellä roikkui.

Kohtahan tuo ois jo seuraavan jakson vuoro. Toivottavasti kissi ei voita, menis ihan munamieheksi. Alun yllätyksellä voittoon, vaikka ei hahmo kehity mihinkään kauden aikana. Sillai kait, vähän pehmeet touhuu näistä hahmoista ees puhuu, kun edelleen itselle hahmokisan ulkopuolinen Putous on paljon kiinnostavampi.
Vastuu painaa.

Käpykangas do you miss me?

Jumalan edessä olemme kaikki savolaisia -Piispa Wille Riekkinen
Triple H

ViestiKirjoittaja Dnd » Su 23 Marras 2014 07:07

Svetlana voittoon. :inkkari:

Kissi on tosiaan aika kehittymätön kertakäyttöhahmo ja loppua kohden se on vaan huonontunut.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Dnd
Outo marsilainen kivi

Putous

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » To 26 Tammi 2017 19:35

Putouksessa oli mielestäni ekassa osassa ihan hauskoja sketsihahmoja. Isä Nitro ainakin ja oli siinä muitakin!

Trump-sketsi oli aika kova sekin.

--

Mun sketsihahmo olisi Risto "Ryti" Brianen (ääntyy melkein kuin Maijanen), joka myisi erilaisia irtoneniä.
Hokema: "Sijaiskärsiä! Sijaiskärsiä!"
Laulaisi hahmo-Talentissa Pienten sammakoiden äänellä hokemaansa.
Olisi alkanut alalle, kun Suomessa aina puhelimessa kysytään jotain -neniä.

:virne:
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 26 Tammi 2017 19:59

Katsoin (pakotettuna, kiitos Kiba. :virne: ) osan ekasta jaksosta. Parasta jaksossa oli ehdottomasti Nuha Pipilä. :kyllä: Varsinkin, kun odotukset oli ihan nollassa juniorien suhteen, Jalmari oli kyllä yliveto.

Varsinaiset hahmokisan hahmot olivat paria poikkeusta lukuunottamatta ihan ok.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 26 Tammi 2017 20:56

Trump-sketsi oli kyllä aika kova. Vielä kun sais Kari Ketosen vierailemaan ja tulis Trump-Putin -sketsi. Ehkä meidät räjäytettäis siitä hyvästä.

Nuha Pipilä oli kyllä kova :kyllä:
Muutoin oli aika väsynyttä, mutta odotan että se ehkä lähtee siitä vielä.
Hahmokisassa oli mun mielestä epätasaisuuksia hahmon valmiuden suhteen. Pari tuntui äkkiä kyhätyiltä ja hätäratkaisuilta, kun toisilla oli hiottu ja kokonaisempi hahmo.

Mun mielestä, ja ekan jakson perusteella, parasta katsottuna seurassa. Yksin ei ehkä ihan niin lähtis.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Suvi » To 26 Tammi 2017 21:06

Pascal :virne:

Mä katsoin kans, ja nää uudet tyypit on ihan hauskoja. Trump-sketsi oli hyvä!

Erkku on ihana, tosin sen Abdul Tuiskun kohdalla en tiennyt itkeäkö vai nauraa, vai olla vaan näin :läps: :keijo:
Suvi
Keijodemoni

Seuraava

Paluu Leffa.tv