Oma nostalgiapakettini saapui tänään postissa.

Zombie ja kummitusjuna.

Vähän Monty Pythonia.

Ja halvalla kun sai...

Vähän Indiana Jonesia.

Nugat kirjoitti:
Vähän Indiana Jonesia.

Galileo kirjoitti:Nugat kirjoitti:
Vähän Indiana Jonesia.

Mutta mitä väliä kunhan sisältö on sama. 

Pääosasuorituksia ei voi kuin ihailla.Suvi kirjoitti:Walk The Linesta olen myös tykännyt. En tiedä, saako siitä mitään irti jos ei ole Johnny Cashista ja hänen
musiikistaan kiinnostunut. Minä siis (yllättäen) olen.Pääosasuorituksia ei voi kuin ihailla.

Galileo kirjoitti:Suvi kirjoitti:Walk The Linesta olen myös tykännyt. En tiedä, saako siitä mitään irti jos ei ole Johnny Cashista ja hänen
musiikistaan kiinnostunut. Minä siis (yllättäen) olen.Pääosasuorituksia ei voi kuin ihailla.
Johnny Cashilla on hyviä biisejä, mutta tuo leffa oli kyllä järkky paska.![]()
Minä tosin tykkäänkin lähes kaikesta. 
Pvi kirjoitti:Hieman aiheen vierestä, mutta kai silti uskaltaa kysyä, että mistä te tilaatte DVDnne?

Miekin tykkäsin Walk the Linestä, vaikka Johnny Cash ei oikein koskaan ole iskenytkään. Eli saa siitä irti silti jotain.Suvi kirjoitti:Walk The Linesta olen myös tykännyt. En tiedä, saako siitä mitään irti jos ei ole Johnny Cashista ja hänen
Pvi kirjoitti:Hieman aiheen vierestä, mutta kai silti uskaltaa kysyä, että mistä te tilaatte DVDnne?

Suvi kirjoitti:Galileo kirjoitti:Suvi kirjoitti:Walk The Linesta olen myös tykännyt. En tiedä, saako siitä mitään irti jos ei ole Johnny Cashista ja hänen
Johnny Cashilla on hyviä biisejä, mutta tuo leffa oli kyllä järkky paska.![]()
Ei nyt sentään.Minä tosin tykkäänkin lähes kaikesta.
tome_ kirjoitti:Tilasin cdon.comista pari halpisleffaa, en voinut itselleni mitään![]()
Memento
Memento on tullut pari kertaa telkkarista, ja oon tykännyt kummallakin kerralla ihan possuna. Todella mielenkiintoinen ja haastava elokuva, vähän lynch-henkinen rakenteeltaan, vaikkakin kaikelle annetaan selitys. Halvalla sain, kun ei tarvinut edes neljää euroa maksaa!

Suvi kirjoitti:Samalla ostin Aamiainen Tiffanylla -leffan. Tämä on joku juhlajulkaisu.
Olen joskus nähnyt tämän elokuvan viimeksi lapsena, mutta en muista siitä paljon
mitään kuin ihanan Moon River -biisin ja lopun, jossa itkin. En viitsi sanoa siitä mitään,
jotten nyt vahingossakaan spoilaa. Ja Audrey Hepburn
tome_ kirjoitti:Suvi kirjoitti:Samalla ostin Aamiainen Tiffanylla -leffan. Tämä on joku juhlajulkaisu.
Olen joskus nähnyt tämän elokuvan viimeksi lapsena, mutta en muista siitä paljon
mitään kuin ihanan Moon River -biisin ja lopun, jossa itkin. En viitsi sanoa siitä mitään,
jotten nyt vahingossakaan spoilaa. Ja Audrey Hepburn
Lieneekö tuo sama biisi, jota lauletaan Almodóvarin Huonossa Kasvatuksessa? Nätti biisi nimittäin on se, Aaamiaisesta Tiffanylla en niinkään tykkää - ärsyttävä leffa minusta. Huono Kasvatus taasen on loistava, parhaita euroopaalaisia elokuvia mielestäni.
Lieneekö tuo sama biisi, jota lauletaan Almodóvarin Huonossa Kasvatuksessa?
tome_ kirjoitti:Moulin Rouge
Pidän elokuvaa yliarvostettuna esimerkiksi Chicagoon nähden, mutta jotenkin tämä tuntui silti pakkohankinnalta. Haluan antaa musikaalille vielä mahdollisuuden, jospa minäkin tykkäisin siitä enemmän.
Moulin Rouge oli niin paljon parempi ja vaikuttavampi kuin Chicago, josta en oikein tykännyt,
Shay kirjoitti:tome_ kirjoitti:Moulin Rouge
Pidän elokuvaa yliarvostettuna esimerkiksi Chicagoon nähden, mutta jotenkin tämä tuntui silti pakkohankinnalta. Haluan antaa musikaalille vielä mahdollisuuden, jospa minäkin tykkäisin siitä enemmän.Moulin Rouge oli niin paljon parempi ja vaikuttavampi kuin Chicago, josta en oikein tykännyt,
mutta ehkä se johtuu vaan Ewanista ja siitä rakkaustarinasta.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa