Viimeisin DVD ostoksesi?

Viimeisin DVD ostoksesi?

ViestiKirjoittaja Nugat » Ma 28 Huhti 2008 14:04

Mitä? Tottakai leffahankinnat kiinnostaa. Kuva

Oma nostalgiapakettini saapui tänään postissa. Kuva

Kuva
Zombie ja kummitusjuna. Kuva

KuvaKuva
Vähän Monty Pythonia. Kuva

Ja halvalla kun sai...
Kuva
Vähän Indiana Jonesia. Kuva
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

Re: Viimeisin DVD ostoksesi?

ViestiKirjoittaja Galileo » Ma 28 Huhti 2008 14:26

Nugat kirjoitti:Kuva

Onkos tuo joku uudemman mallin julkaisu? Sisältö lienee sama kuin vanhassa boksissa, mutta kansi ainakin eroaa reippaasti.
Kuva

Itse tilasin Amazonilta halvan dollarin huumassa jenkkiversion sarjasta Whose Line Is It Anyway? ensimmäisen kauden molemmat osat sensuroimattomana.

Kuva
http://www.youtube.com/watch?v=nnAYOcTpKjg

..Ja sitten huomasin, että The Hut oli alentanut A Bit Of Fry And Laurie neljän kauden boksin hinnan sopivaksi, joten sekin lähti kohti rasvaisia tassujani.

Kuva
http://www.youtube.com/watch?v=wwo8qxUit00

DVD's sweet DVD's :pomppuhymy:
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Galileo

ViestiKirjoittaja LazyBastard » Ma 28 Huhti 2008 14:28

Viimeisin taisi olla Beautiful Girls -leffa, joka tuli joku aika sitten televisiosta, mutten ehtinyt katsoa.

Syynä ostoon ei tosin ollut leffan huimaava taso (ei se nyt niin huonokaan ollut), vaan lähinnä erää 90-luvun parhaan yhtyeen esiintyminen elokuvan eräässä baarikohtauksessa.
Kuva
Et in Arcadia ego.
LazyBastard

ViestiKirjoittaja theia » Ma 28 Huhti 2008 15:08

ehdinköhän jo kertoa, sillä ostoksista on jo jonninverran aikaa..

Mutta mun ja sisaren DVD-hyllyä koristaa nyt..

Little Miss Sunshine - lähti halvalla, ja on kehuttu, niin päätin ostaa. Eikä kyllä ollut yhtään hukkaostos! On niin hulvaton tekele.

Perfume - leffasta en tiennyt mitään etukäteen, sisko nappasi sen, joten en edes takakantta lukenut ennen kuin vastsa leffan jälkeen. Oli vähän ylläri. Odotin jotain rakkaustyyppistä meininkiä, en todellakaan edes ajatellut sen kertovan erään murhaajan tarinan... ihan passeli elokuva sekin.

München - en ole vieläkään saanut aikaiseksi katsoa tätä, mutta... ei se oo niin justiinsa. Daniel Craig. Ja on sitä muutama tyyppi kehunutkin.

Pauly Shore is Dead - paskin elokuva ikinä. järjetöntä kuraa. siis ihan älyttömän, hirveän, kamalan, huono elokuva. jätin kesken ja nyt mietin, että mitäköhän kivaa vois tolla tehdä. Ideoita? DVD-hyllyyn se nimittäin EI jää. Jos joku haluaa ottaa tuon elokuvan, voin laittaa postissa.

:oops:
ostin sellaisen tanssidvd:n, jotta voitaisiin systerin kanssa kohottaa kuntoa street dancen avulla :oops: vielä kertaakaan ei dvd ole lähtenyt kotelostaan, mutta ehkä tässä joku päivä :oops:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Nugat » Ma 28 Huhti 2008 15:18

Galileo kirjoitti:
Nugat kirjoitti:Kuva

Onkos tuo joku uudemman mallin julkaisu? Sisältö lienee sama kuin vanhassa boksissa, mutta kansi ainakin eroaa reippaasti.
Kuva
quote]

On se uusi malli. Saatavina myös peltiboxina. Kuva Mutta mitä väliä kunhan sisältö on sama. :D En sitten tiedä onko extroissa eroa. En jaksa tutkia. Indy kausi on ilmeisesti päällänsä kun telkkarissa nuita näyttävät. Eilen näytti neloselta tulevan Kadonneen aarten metsästäjät.
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Suvi » Ma 28 Huhti 2008 19:18

Tässäpä oli hyvä sarja! Kuva

Hain postista tänään Monty Python's Flying Circus -boxin, jonka voisinkin katsoa seuraavaksi. :D

Samalla sain halvalla Moulin Rouge / Walk The Line -yhdistelmä-DVD:n. Kummatkin leffat ehdin
jo kipeyspäissäni katsoa.

Varsinkin Moulin Rougen aikana itkeskelin. Baz Luhrmanin erikoinen ja leffan mahtipontiset kohdat pistävät
välillä naurattamaan, mutta Ewanin Your Song -versiointi on ihana. Kuva
Muutenkin leffasta on hauska bongailla tunnettujen pop-biisien musikaaliversioita.

Walk The Linesta olen myös tykännyt. En tiedä, saako siitä mitään irti jos ei ole Johnny Cashista ja hänen
musiikistaan kiinnostunut. Minä siis (yllättäen) olen. Kuva Pääosasuorituksia ei voi kuin ihailla.
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Galileo » Ma 28 Huhti 2008 21:15

Suvi kirjoitti:Walk The Linesta olen myös tykännyt. En tiedä, saako siitä mitään irti jos ei ole Johnny Cashista ja hänen
musiikistaan kiinnostunut. Minä siis (yllättäen) olen. Kuva Pääosasuorituksia ei voi kuin ihailla.

Johnny Cashilla on hyviä biisejä, mutta tuo leffa oli kyllä järkky paska. :mrgreen:

Sen sijaan suosittelen Walk Hard - The Dewey Cox Storyä.

Kuva
Galileo

ViestiKirjoittaja Suvi » Ma 28 Huhti 2008 21:49

Galileo kirjoitti:
Suvi kirjoitti:Walk The Linesta olen myös tykännyt. En tiedä, saako siitä mitään irti jos ei ole Johnny Cashista ja hänen

Johnny Cashilla on hyviä biisejä, mutta tuo leffa oli kyllä järkky paska. :mrgreen:

Ei nyt sentään. Kuva Minä tosin tykkäänkin lähes kaikesta. Kuva
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Pvi » Ti 29 Huhti 2008 10:57

Hieman aiheen vierestä, mutta kai silti uskaltaa kysyä, että mistä te tilaatte DVDnne?
Minä haluaisin antaa Ponille kyytiä, mutta en oikein tiedä mistä sen uskaltaisin tilata... olen heiman arkajalka uusien asioiden suhteen jollainen tämä verkkokauppa on. Olisi kiva kuulla, minkä firman kautta homma hoituu nätisti ja ongelmitta.
Kaupasta nuita paketteja ei tästä kyläpahasesta löydy, ja haluaisin jakaa riemun opiskelutovereitteni kanssa ennen koulun loppumista ja Helsinkiin muuttoa.
Kiittäen.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Sippura » Ti 29 Huhti 2008 11:06

Pvi kirjoitti:Hieman aiheen vierestä, mutta kai silti uskaltaa kysyä, että mistä te tilaatte DVDnne?

Minä tilaan DVD:t Disc shopista, kokemus on
osoittanut toimitukset nopeiksi ja toimituskulut
(2,95 eur) varsin kohtuullisiksi. Valikoimakin on
itselle sopiva, silloin tällöin on joku sarja/leffa
varastosta loppu mutta muuten olen ollut tyyty-
väinen asiakas Kuva

Muoks. Nyt kun tsiigailin noita Disc Shopin sivuja,
niin rupes himottamaan Metsoloitten kausidvd:t.
Niiden tv-esityksestä on jo kuitenkin kulunut useampi
vuosi, olisi mielenkiintoista katsoa että onko sarja
kestänyt ajan hammasta.
Viimeksi muokannut Sippura päivämäärä Ti 29 Huhti 2008 11:11, muokattu yhteensä 1 kerran
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja theia » Ti 29 Huhti 2008 11:09

Miekin tykkäsin Walk the Linestä, vaikka Johnny Cash ei oikein koskaan ole iskenytkään. Eli saa siitä irti silti jotain.

Reese Witherspoonissa on jotain tosi hellyyttävää.
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Galileo » Ti 29 Huhti 2008 11:29

Pvi kirjoitti:Hieman aiheen vierestä, mutta kai silti uskaltaa kysyä, että mistä te tilaatte DVDnne?

Itse tilaan pääosin briteistä johtuen huokeasta hintatasosta, nopeammasta julkaisutahdista ja paremmasta valikoimasta. Britit kuuluvat samaan aluekoodijärjestelmään kuin Suomi, joten dvd:t toimivat ilman soittimen kanssa temppuilua. Julkaisut eivät kumminkaan ole yleensä yhteispohjoismaisia, joten suomi-tekstitys ei ole itseisarvo (jos sitä kaipaa). http://www.find-dvd.co.uk/

Suomalaisista nettikaupoista en ole cdon.comin lisäksi juuri muita käyttänyt. Discshoppia kerran, mutta sen hintataso ja valikoima eivät ole oikein mieleeni. Capi Onlinesta Ponin ensimmäisen kauden saisi näköjään edukkaimmin.

Mä en muista, että nettikaupasta tilattaessa olisi ongelmia oikeastaan koskaan ollut. Olen tilannut varsin useita leffoja ja musiikkeja sieltä täältä ja suurin ongelma on ollut siinä, että Australialaisen webbikaupan tiedoista hakkeroitiin luottokorttitiedot, jonka takia tuli ylimääräistä vaivaa, kun piti reklamoida luottokunnalta ylimääräiset veloitukset pois ja odottaa, että uusi luottokortti tupsahtaa postista. Ainoa heikkous postin kautta tulevissa tilauksissa on mahdollinen levyn irtoaminen kotelon sisällä, jolloin siihen voi tulla naarmuja. Silloinkin sen voi palauttaa ja saada uuden. Ei kannata arastella.
Galileo

ViestiKirjoittaja Pvi » Ti 29 Huhti 2008 15:05

Eka kerta on aina yhtä jännä... Osaanko mä? Tuleeko jotain odottamattomia kysymyksiä eteen? Vastaako kuvitelmat todellisuutta?
Nyt sitten vaan odotellaan koska Ponia alkaa tippumaan postiluukusta. Ja Galin linkkiä seuratessani löysin pari kiinostavaa tanssiDVD:tä, joita voisi toivoa vaikka synttärilahjaksi tai joulupukilta.
Kiittää ja niiaa.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Suvi » Ti 29 Huhti 2008 18:21

Itse tilasin nuo viimeisimmät cdon.comista. En tiedä, onko se paras mahdollinen vaihtoehto,
kun niin vähän netistä tilailen. Mielestäni ne toimittivat tilaamani tuotteet ihan suhtkoht
nopeasti. Postikulut sielläkin kaikista tuotteista 2,95.

Muutamisen vuotta sitten tilailin cdonista vähän enemmänkin (lähinnä levyjä). Eipä silloinkaan
ollut mitään valittamista.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja tome_ » La 03 Touko 2008 00:31

Tilasin cdon.comista pari halpisleffaa, en voinut itselleni mitään :D

Memento
Memento on tullut pari kertaa telkkarista, ja oon tykännyt kummallakin kerralla ihan possuna. Todella mielenkiintoinen ja haastava elokuva, vähän lynch-henkinen rakenteeltaan, vaikkakin kaikelle annetaan selitys. Halvalla sain, kun ei tarvinut edes neljää euroa maksaa!

Match Point
Koin tämän Woody Allen -elokuvan ajankohtaiseksi Cassandra's Dreamin (joka on valitettavasti vieläin "katsottavaksi"-listalla) takia, ja muistelin sitä ihan vaikuttavaksi leffakokemukseksi. Noh, aika oli tainnut kullata muistot eikä tuo mitään suuria tunteita herättänyt, mutta ei kaksituntinen tylsältäkään tuntunut. Lisäpointsit Lontoosta, miinusta Scarlett Johanssonista.
"Toivottavasti kriitkot ovat hukkuneet!"
tome_

ViestiKirjoittaja Emilia » La 03 Touko 2008 14:04

Suvi kirjoitti:
Galileo kirjoitti:

Ei nyt sentään. Kuva Minä tosin tykkäänkin lähes kaikesta. Kuva

En oo hirveästi Cashin tuotantoon tutustunut mutta kyllä tuo leffa mulle ainakin jotain antoi. Tykkäsin. :D

Itse en oo vähään aikaan leffoja ostellu tai muitakaan dvd-juttuja. Indy-boksi himottelis pikkasen itteäkin kyllä..
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja puolikarkea » La 03 Touko 2008 21:42

En oo tainnu muualta elokuvia tilailla kuin cdon.com:sta. Ihan tyytyväinen olen ko. puljun toimitusnopeuteen ja palveluun ollu.

tome_ kirjoitti:Tilasin cdon.comista pari halpisleffaa, en voinut itselleni mitään :D

Memento
Memento on tullut pari kertaa telkkarista, ja oon tykännyt kummallakin kerralla ihan possuna. Todella mielenkiintoinen ja haastava elokuva, vähän lynch-henkinen rakenteeltaan, vaikkakin kaikelle annetaan selitys. Halvalla sain, kun ei tarvinut edes neljää euroa maksaa!

En ollu Mementosta kuullutkaan, ennen kuin miekkonen sen muutamia viikkoja takaperin kotiin kiikutti. Varsin mielenkiintoinen elokuva, joka pitää tässä piakkoin katsastaa uudelleen, että hahmottaa sen paremmin.
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja Gluu » Ke 07 Touko 2008 10:44

Cdon.com yllätti iloisesti, joten hankin huokeasti Tuho-osaston kaudet 4 ja 5.

Kuva Kuva

Verhot kiinni ja töllön ääreen. :pomppuhymy:
Gluu

ViestiKirjoittaja Suvi » Ke 07 Touko 2008 20:36

Kävin huvikseni ostamassa Kikin lähettipalvelu -DVD:n, kun tykkään
Hayao Miyazakin teoksista kovin. Tämäkin on aivan ihana!

Samalla ostin Aamiainen Tiffanylla -leffan. Tämä on joku juhlajulkaisu.
Olen joskus nähnyt tämän elokuvan viimeksi lapsena, mutta en muista siitä paljon
mitään kuin ihanan Moon River -biisin ja lopun, jossa itkin. En viitsi sanoa siitä mitään,
jotten nyt vahingossakaan spoilaa. Ja Audrey Hepburn Kuva
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja elegia » Pe 09 Touko 2008 11:25

Mie löysin eilen halvennuksesta kahdella eurolla Sammakoiden ennustuksen.
Tuskinpa tuota muuten olisin ostanutkaan, mutta kun hinta oli noin käypänen ja kuitenkin R&A-dvd kyseessä, niin tarttuihan se sitten matkaan. Ja tulihan tuo jo mulkattuakin. Ihan viihdyttävä lasten elokuva ja kivasti piirretty. Elokuvan sanomasta taas sitten voikin olla montaa mieltä...
elegia

ViestiKirjoittaja tome_ » Su 11 Touko 2008 01:14

Suvi kirjoitti:Samalla ostin Aamiainen Tiffanylla -leffan. Tämä on joku juhlajulkaisu.
Olen joskus nähnyt tämän elokuvan viimeksi lapsena, mutta en muista siitä paljon
mitään kuin ihanan Moon River -biisin ja lopun, jossa itkin. En viitsi sanoa siitä mitään,

Lieneekö tuo sama biisi, jota lauletaan Almodóvarin Huonossa Kasvatuksessa? Nätti biisi nimittäin on se, Aaamiaisesta Tiffanylla en niinkään tykkää - ärsyttävä leffa minusta. Huono Kasvatus taasen on loistava, parhaita euroopaalaisia elokuvia mielestäni.

Mutta niitä ostoksia sitten:

Dyyni
Lynchin leffat on vähän niinkuin keräilyn alla tässä, ja kun tuo nyt sattui anttilassa silmään niin olihan se pakko ostaa omaksi. vielä en ole kerennyt sitä katsomaan.

In the Mood for Love
Tätä on kehuttu vissiin fordellakin, ja R&A-merkki kannessa herätti mielenkiintoni. Takakansikin vaikutti vallan hurmaavalta joten ostin sitten omaksi. Vielä on vähän elokuvasta katsomatta, mutta tältäkin pohjalta voin sanoa, että en ole päässyt elokuvaan ihan täysin sisään. Kielenä kiinaa (?) on kuitenkin vaikea tulkita, en tunne ymmärtäväni henkilöiden tunteita tarpeeksi, koska puhe kuulostaa koko ajan samalta. Tarina on hieno kuitenkin, hyviä ideoita ja kuvakulmia.

Moulin Rouge
Pidän elokuvaa yliarvostettuna esimerkiksi Chicagoon nähden, mutta jotenkin tämä tuntui silti pakkohankinnalta. Haluan antaa musikaalille vielä mahdollisuuden, jospa minäkin tykkäisin siitä enemmän.
tome_

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 11 Touko 2008 02:26

tome_ kirjoitti:
Suvi kirjoitti:Samalla ostin Aamiainen Tiffanylla -leffan. Tämä on joku juhlajulkaisu.

Lieneekö tuo sama biisi, jota lauletaan Almodóvarin Huonossa Kasvatuksessa? Nätti biisi nimittäin on se, Aaamiaisesta Tiffanylla en niinkään tykkää - ärsyttävä leffa minusta. Huono Kasvatus taasen on loistava, parhaita euroopaalaisia elokuvia mielestäni.

Hitto kun en oikeasti muista mitä biisejä huonossa kasvatuksessa oli. Katsoin kuitenkin taas Aamianen Tiffanylla
-leffan ja itkin taas. Kissa oli ihana! :tilt: Tykkäsin myös leffasta edelleen muutenkin.

Ja olen edelleen huppelissa. Toivottavasti sain jotain järkevää tekstiä aikaaan.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Walker » Su 11 Touko 2008 08:17

Lieneekö tuo sama biisi, jota lauletaan Almodóvarin Huonossa Kasvatuksessa?

Samoja ovat, Mancinin Moon river
"Without music, life would be a mistake" - Nietzsche
Walker

ViestiKirjoittaja Shay » Su 11 Touko 2008 11:04

tome_ kirjoitti:Moulin Rouge
Pidän elokuvaa yliarvostettuna esimerkiksi Chicagoon nähden, mutta jotenkin tämä tuntui silti pakkohankinnalta. Haluan antaa musikaalille vielä mahdollisuuden, jospa minäkin tykkäisin siitä enemmän.

Kuva Moulin Rouge oli niin paljon parempi ja vaikuttavampi kuin Chicago, josta en oikein tykännyt,
mutta ehkä se johtuu vaan Ewanista ja siitä rakkaustarinasta. Kuva
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja tome_ » Su 11 Touko 2008 14:48

Shay kirjoitti:
tome_ kirjoitti:Moulin Rouge

Kuva Moulin Rouge oli niin paljon parempi ja vaikuttavampi kuin Chicago, josta en oikein tykännyt,
mutta ehkä se johtuu vaan Ewanista ja siitä rakkaustarinasta. Kuva

Niinno, Chicago ei ole ehkä niinkään romantikon leffa - eipä siinä oikein mitään suurta rakkaustarinaa olekaan, Amosta käy tosin välillä sääliksi :tilt:
Miusta Chicago vaan on kaikessa olemuksessaan niin paljon tyylikkäämpi, lauluja on mukava kuunnella ja Catherine Zeta Jones on ihana. Moulin Rouge on kaikessa sekavuudessaan ja hektisyydessään melko disneymäinen, ja parhaat biisitkin osoittautuivat varsinaisiksi antikliimakseiksi.
Moulin Rouge voisi olla paljon parempikin, mutta kaikenlaisella höpsöttämisellä ja hosumisella on siitä minun mielestäni tehty melko luotaantyöntävä kokemus.
tome_

Seuraava

Paluu Leffa.tv