Aurora B. kirjoitti:teki mieli mennä nuolemaan kuvaruutua

puolikarkea kirjoitti:Aurora B. kirjoitti:teki mieli mennä nuolemaan kuvaruutua
Mie niin näen tän!
Pitkän päivän hullunmyllyssä raadettuaan aukku palaa kotiin, konttaa olkkarin poikki television ääreen ja alkaa lipomaan kuvaruutua kajahtanut virne kasvoillaan.

Toivottavasti saat kuitenkin jotain tehtyä. Ei niiltä avatuilta kanaviltakaan mitään kuitenkaan tule 

onnesta soikeana:
Stana! Muutenkin on pätkiny lähetys jatkuvasti. 
materiaalia.Kibaya kirjoitti:Tallentava dikipoksi ja havahtuminen brittisaippuan ihmeelliseen maailmaan![]()
Arkiaamuisin tulee yksi mun lemppari brittisaippua. Holby Cityn Sairaala![]()
Taattuamateriaalia.

Olen ehkä muutaman vuoden myöhässä, jostain syystä en vaan koskaan saanut aikaiseksi katsoa sitä, vaikka toimistoympäristöön sijoittuva sarja epäilemättä sopii mulle hyvin. Ehkä se tuli väärään aikaan tai jotain.

Ajattelin katsoa sen tänään, kunhan olen lukenut tarpeeksi huomiseen tenttiin. 

Mr. Smith kirjoitti:Farscape on julkaistu koko sarjan kokoavana Blu-ray-boksina, ja se on jopa tekstitetty (mitä DVD-kokooma ei ollut).
Sääli että sitä ei taida olla julkaistuna Euroopp---SE ON JULKAISTU EUROOPASSA?! JA TUOHON HINTAAN?!![]()
:kymmenen minuuttiaonnesta soikeana:
"Rakas joulupukki, tänä jouluna tahdon vain maailmanrauhaa. Heh heh, juu.
Farscape. Blu-Ray-boksi. NYT!"

Mr. Smith kirjoitti:Nurse Jackie, Californication sekä The Good Wife jatkuvat uusin jaksoin maanantaina 2.1.2012.

Mr. Smith kirjoitti:Todella Upeeta-sarja palaa tänään 29.12 TV1:lle klo 19.30.
"Todella Upeeta, 20 v. Osa 1/2. Aivan uunituoreet jaksot, joissa Edina ja Patsy ovat pikkuisen vanhempia, mutta eivät yhtään viisaampia. Mukana myös muut tutut: Edinan tytär Saffy, äiti ja henkilökohtainen touho Bubbles."
Pitääkin laittaa muistutus itselleni. 

(Jos joku ei tiedä, kyseessä on siis vähän kuin elokuvien ja tv-sarjojen Spotify, kuukausimaksulla saa katsoa rajoittamattoman määrän juttuja joko tietokoneella tai netin kautta televisioruudusta. Itse en omista telkkaria, joten katson vaan tietokoneen ruudulta. Toki ohjelmavalikoima on rajoitettu ja hyvin jenkkipitoinen, mutta jotain aina löytyy, mulle on riittänyt se että olen löytänyt muutaman uuden sarjan. Elokuville mulla on harvemmin aikaa ja/tai kärsivällisyyttä.)
Mutta onhan tällainen selkeästi nykyaikaa.
Kotona olin vasta (no, pari vuotta sitten) ehtinyt tottua tallentavaan digiboksiin, jonka avulla myös pääsi jo lähemmäs sitä, että saattoi katsoa mitä haluaa silloin kun huvittaa. Mutta ei sinnekään loputtomiin mahtunut ja uusia jaksoja piti kuitenkin aina odotella, sen sijaan että voisi löytää uusia sarjoja ja aloittaa saman tien katsomisen alusta. Tai palata vanhoihin ilman että tarvitsee ostaa kalliita dvd:itä (tai metsästää tarjousdevareita).
Ihan hilpeä, vaikka ei nyt ehkä niin hyvä kuin joidenkin kehujen perusteella voisi luulla.L-S kirjoitti:Miksiköhän Suomessa ei ole vastaavaa vielä, ainakaan kunnollista? Voihan se tietysti olla, että se olisi hankala toteuttaa, kun ihmiset kumminkin haluaisivat katsoa jenkkisarjoja ja niitä voisi olla vaikea ja kallis neuvotella suomalaiseen palveluun.Mutta onhan tällainen selkeästi nykyaikaa.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa