Tv/elokuvatyyppistä ilmoituttelua

Re: Tv/elokuvatyyppistä ilmoituttelua

ViestiKirjoittaja skray » Pe 04 Marras 2011 14:39

Hyvä Aukku, nyt mäkin voin katella jotain turhaa ja mielenkiintoisempaa kuin gradu ainakin hetken aikaa. :virne:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Pe 04 Marras 2011 16:06

Aurora B. kirjoitti:teki mieli mennä nuolemaan kuvaruutua

Mie niin näen tän!
Pitkän päivän hullunmyllyssä raadettuaan aukku palaa kotiin, konttaa olkkarin poikki television ääreen ja alkaa lipomaan kuvaruutua kajahtanut virne kasvoillaan.
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Pe 04 Marras 2011 16:44

puolikarkea kirjoitti:
Aurora B. kirjoitti:teki mieli mennä nuolemaan kuvaruutua

Mie niin näen tän!
Pitkän päivän hullunmyllyssä raadettuaan aukku palaa kotiin, konttaa olkkarin poikki television ääreen ja alkaa lipomaan kuvaruutua kajahtanut virne kasvoillaan.

Jesh, naama oli apauttiarallaa tällainen :pönde:
...Eli ihan normi ilmeellä :keijo:

Ja sori, Skray... :p Toivottavasti saat kuitenkin jotain tehtyä. Ei niiltä avatuilta kanaviltakaan mitään kuitenkaan tule :keijo:
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » Pe 04 Marras 2011 18:42

Miksi juuri tänä viikonloppuna, kun en voi olla Anvian alueella. :pillitys:

No, enpä minä olisi halunnutkaan samoja kanavia ja ohjelmia katsoa, joita isä nyt koko viikonlopun katsoo. :epäilevä:
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ke 23 Marras 2011 14:36

Farscape on julkaistu koko sarjan kokoavana Blu-ray-boksina, ja se on jopa tekstitetty (mitä DVD-kokooma ei ollut).
Sääli että sitä ei taida olla julkaistuna Euroopp---SE ON JULKAISTU EUROOPASSA?! JA TUOHON HINTAAN?! :isosilmä:

:kymmenen minuuttia :sekopää: onnesta soikeana:

"Rakas joulupukki, tänä jouluna tahdon vain maailmanrauhaa. Heh heh, juu.
Farscape. Blu-Ray-boksi. NYT!"
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja Shay » Pe 02 Joulu 2011 22:58

Mun tallentava ei ollu tallentanu Freaks & Geeksejä. :viha: Stana! Muutenkin on pätkiny lähetys jatkuvasti. :gaah:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 03 Joulu 2011 13:14

Tallentava dikipoksi ja havahtuminen brittisaippuan ihmeelliseen maailmaan :keijo:
Arkiaamuisin tulee yksi mun lemppari brittisaippua. Holby Cityn Sairaala :virne:

Taattua :keijo: materiaalia.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Suvi » La 03 Joulu 2011 16:15

Kibaya kirjoitti:Tallentava dikipoksi ja havahtuminen brittisaippuan ihmeelliseen maailmaan :keijo:
Arkiaamuisin tulee yksi mun lemppari brittisaippua. Holby Cityn Sairaala :virne:

Taattua :keijo: materiaalia.

Holby City oli yhteen aikaan hyvä. Mä en oo vähään aikaan katsonutkaan sitä, kun ei ole ollut mitään hajua milloin se tulee. Muutenkin se alkoi jossain vaiheessa toistaa itseään liikaa, henkilöt vain vaihtuivat. :epäilevä:
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja L-S » Ma 05 Joulu 2011 09:24

Mä löysin vasta äskettäin The Officen (toistaiseksi vasta jenkkiversion). :tilt: Olen ehkä muutaman vuoden myöhässä, jostain syystä en vaan koskaan saanut aikaiseksi katsoa sitä, vaikka toimistoympäristöön sijoittuva sarja epäilemättä sopii mulle hyvin. Ehkä se tuli väärään aikaan tai jotain. :riips:

Mutta nythän sitä on kätevä vahdata kun on Netflix ja sieltä voi kaivaa katsottavaa silloin kun sattuu olemaan aikaa. Aloitin ihan alusta.

Netlifx käy itse asiassa mulle paljon paremmin kuin se, että olisi telkkari. Tässä taannoin kun olin telkkarillisessa taloudessa, niin tulin hyvin äkkiä siihen tulokseen, että jos olisi niin monta kanavaa kuin noillakin oli, en ikinä pystyisi päättämään mitä haluaisin tai viitsisin katsoa. Jäisin vaan ikiajoiksi klikkailemaan kaukosäädintä lasittunein silmin.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 05 Joulu 2011 11:51

Mä koen tuota valinnanvaikeutta jo Suomen oloissa. :friikki:
Lisäksi suosittelen britti-Officea, joka onnistuu myötähäpeäefektin luomisessa ehkä astetta jenkkiversiota paremmin.

Mä oon tavallaan koukuttunut Avan myöhäisillassa pyörivään Kasvun paikkaan, jossa tuodaan huonosti käyttäytyviä lapsia ja heidän vanhempiaan asumaan BB-tyyppiseen taloon viikoksi kerrallaan, ja siellä sitten psykologin kanssa ruoditaan, että mitenkäs käytöshäiriöistä päästäisiin eroon. Ja ei, en koe minkäänlaista vauvakuumetta, enkä ole kenenkään äiti (paitsi tietenkin Moukurin emo). :keijo:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 14 Joulu 2011 20:54

Muumipeikko ja pyrstötähti löytyy Areenalta vielä 6 päivää! :sydän: :tipahdus: Ajattelin katsoa sen tänään, kunhan olen lukenut tarpeeksi huomiseen tenttiin. :hullu:

Piisamirotta! :sydän:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ke 14 Joulu 2011 23:46

On kyllä hyvä leffa. Ollaan katsottu se kahden ryhmän kanssa koulussa. :D
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Emperor Pälpätipää » Pe 16 Joulu 2011 17:05

Mr. Smith kirjoitti:Farscape on julkaistu koko sarjan kokoavana Blu-ray-boksina, ja se on jopa tekstitetty (mitä DVD-kokooma ei ollut).
Sääli että sitä ei taida olla julkaistuna Euroopp---SE ON JULKAISTU EUROOPASSA?! JA TUOHON HINTAAN?! :isosilmä:

:kymmenen minuuttia :sekopää: onnesta soikeana:

"Rakas joulupukki, tänä jouluna tahdon vain maailmanrauhaa. Heh heh, juu.
Farscape. Blu-Ray-boksi. NYT!"

Pitää vaan eka saada pukilta vaikka blöö-räy asema htpc-koneeseen.
Jelppaa mua Olli-Pekka Kenopää
Emperor Pälpätipää

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ma 19 Joulu 2011 10:56

Farscape-boksirahat menivät veromätkyihin & sekalaisiin kuluihin, mutta soon my pretty, soon...

Mutta iloisempia uutisia: Nurse Jackie, Californication sekä The Good Wife jatkuvat uusin jaksoin maanantaina 2.1.2012.
Mikäs sen mukavampi tapa odotella maya-kalenterin umpeutumista :virnu:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 19 Joulu 2011 11:36

Itse odotan innolla Steve Buscemin tähdittämää Boardwalk Empirea. TV-historian kallein, Martin Scorsesen ohjaama pilotti. :täpinä:

Steve Buscemi :sydän:
Jenkkilän kieltolakikiemurat :sydän:
Martin Scorsese :sydän:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 19 Joulu 2011 13:16

Mr. Smith kirjoitti:Nurse Jackie, Californication sekä The Good Wife jatkuvat uusin jaksoin maanantaina 2.1.2012.

Nurse Jackie :hymyhali:
Vaikka olen katsonut nämä jaksot joskus keväällä netistä, niin tykkään silti! Nurse Jackie on ehdoton piristys pimeyteen ja harmauteen.
:sydän:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » To 29 Joulu 2011 10:39

Todella Upeeta-sarja palaa tänään 29.12 TV1:lle klo 19.30.

"Todella Upeeta, 20 v. Osa 1/2. Aivan uunituoreet jaksot, joissa Edina ja Patsy ovat pikkuisen vanhempia, mutta eivät yhtään viisaampia. Mukana myös muut tutut: Edinan tytär Saffy, äiti ja henkilökohtainen touho Bubbles."

Ja illalla klo 23.05 MTV3 lähettää nuoren Renny Harlinin "Vankila"-leffan. Katsoisin, mutta kaikki tikipoksini ovat :bubblesfriikki:
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja Suvi » To 29 Joulu 2011 10:50

Mr. Smith kirjoitti:Todella Upeeta-sarja palaa tänään 29.12 TV1:lle klo 19.30.

"Todella Upeeta, 20 v. Osa 1/2. Aivan uunituoreet jaksot, joissa Edina ja Patsy ovat pikkuisen vanhempia, mutta eivät yhtään viisaampia. Mukana myös muut tutut: Edinan tytär Saffy, äiti ja henkilökohtainen touho Bubbles."

Ai niin! :superhymy: Pitääkin laittaa muistutus itselleni. :jami:
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Suvi » Ti 03 Tammi 2012 09:36

Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Jorssi » Ti 03 Tammi 2012 17:20

Muistutuksena kaikille Game of Thrones alkaa 12.1. klo 22:05 ja Boardwalk Empire alkaa 15.1. klo 21:00. Molemmat siis kakkoselta. Kakkoselta myöhemmin myös True Bloodin neloskausi (22.3. alkaen) ja Pan Am (8.4. alkaen).
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja theia » Ke 04 Tammi 2012 09:06

Oi Game of Thrones, olen odottanut sitä! Enkä kyllä olis varmaan ajoissa huomannut, että se alkaa. Kiitti Jorssi! :D

Itse fiilistelen tänään alkavaa Suomen Top Chefiä :D
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja L-S » Ti 10 Tammi 2012 04:55

Netflix :sydän:

En tiedä voinko palata enää Suomeen, kun siellä ei voi katsoa mitä haluaa silloin kun huvittaa. :keijo: (Jos joku ei tiedä, kyseessä on siis vähän kuin elokuvien ja tv-sarjojen Spotify, kuukausimaksulla saa katsoa rajoittamattoman määrän juttuja joko tietokoneella tai netin kautta televisioruudusta. Itse en omista telkkaria, joten katson vaan tietokoneen ruudulta. Toki ohjelmavalikoima on rajoitettu ja hyvin jenkkipitoinen, mutta jotain aina löytyy, mulle on riittänyt se että olen löytänyt muutaman uuden sarjan. Elokuville mulla on harvemmin aikaa ja/tai kärsivällisyyttä.)

Miksiköhän Suomessa ei ole vastaavaa vielä, ainakaan kunnollista? Voihan se tietysti olla, että se olisi hankala toteuttaa, kun ihmiset kumminkin haluaisivat katsoa jenkkisarjoja ja niitä voisi olla vaikea ja kallis neuvotella suomalaiseen palveluun. :riips: Mutta onhan tällainen selkeästi nykyaikaa. :keijo: Kotona olin vasta (no, pari vuotta sitten) ehtinyt tottua tallentavaan digiboksiin, jonka avulla myös pääsi jo lähemmäs sitä, että saattoi katsoa mitä haluaa silloin kun huvittaa. Mutta ei sinnekään loputtomiin mahtunut ja uusia jaksoja piti kuitenkin aina odotella, sen sijaan että voisi löytää uusia sarjoja ja aloittaa saman tien katsomisen alusta. Tai palata vanhoihin ilman että tarvitsee ostaa kalliita dvd:itä (tai metsästää tarjousdevareita).

Vastikään löysin Gleen. :D Ihan hilpeä, vaikka ei nyt ehkä niin hyvä kuin joidenkin kehujen perusteella voisi luulla.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Yabba » Ti 10 Tammi 2012 14:08

L-S kirjoitti:Miksiköhän Suomessa ei ole vastaavaa vielä, ainakaan kunnollista? Voihan se tietysti olla, että se olisi hankala toteuttaa, kun ihmiset kumminkin haluaisivat katsoa jenkkisarjoja ja niitä voisi olla vaikea ja kallis neuvotella suomalaiseen palveluun. :riips: Mutta onhan tällainen selkeästi nykyaikaa. :keijo:

Meillä on Voddler, joka haluaisi myös jenkkisarjoja omaan levitykseensä, mutta suurin vastustava tekijä on eurooppalaiset tv-kanavat (maksulliset, kuten Canal ja Viasat jakelijat) jotka vastustavat tätä ihan sen vuoksi, että heidän myyntipolitiikkansa on sidottu termiin "Suositut jenkkisarjat meiltä ennen muita" (esim. tämän vuoksi me joudutaan katsomaan HBO:n sarjoja yleltä puolesta vuoden mittaisella viiveellä).

Mutta sen kyllä allekirjoitan että jos netflix tulisi Eurooppaan (sekä Suomeen) olisi se kivaa.
Minä lähden Pohjois-Karjalaan / vaihdan farkut verkkarihousuun
kotiseudulle Pohjois-Karjalaan / juon kaljaa auringon nousuun"
Yabba

ViestiKirjoittaja Yabba » Ti 10 Tammi 2012 22:44

Kaikille How I met your mother faneille, jotka kuluvaa kautta pysyvällä ajastimella nauhoittelevat (kuten minä), näyttäisi siltä että ohjelman esitysaikaa on muutettu 15 minuutilla ainakin huomenna...
Minä lähden Pohjois-Karjalaan / vaihdan farkut verkkarihousuun
kotiseudulle Pohjois-Karjalaan / juon kaljaa auringon nousuun"
Yabba

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » To 12 Tammi 2012 13:28

Talvi on tulossa. Tänään.

Game of Thrones, TV2, klo 22.05.
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

EdellinenSeuraava

Paluu Leffa.tv