Tämähän meinaa taas kuivahtaa koko kommentointi.
Vielä ehtii viime viikkoa spekuloimaan ennen tämäniltaisia vetoja.
Hollie: Adelen biisit on tällä hetkellä melko punainen vaate mulle näissä kykykisoissa, mutta Hollien veto Rollingista oli todella hyvä! Son of a Preacher Man taasen oli hieman hakemista. Mun mielestä hän ei päässyt siihen biisiin käsiksi missään vaiheessa.
Colton: Gaga-versiointi oli mun mielestä aika keskinkertainen. Ei oikein ollut huippukohtaa. September sen sijaan! WAU!

Aivan mielettömän onnistunut versiointi. Malliesimerkki siitä, kuinka tehdä raivostuttavasta diskoiskelmästä nykyaikainen popversionti! Todella vääryyttä oli Coltonin putoaminen.
Elise: Alician biisit on näennäisestä helppoudestaan melko vaikeita, mutta jälleen kerran musiikkituottajat ja soittajat olivat muokanneet biisistä onnistuneen sovituksen. Ja Elise veti biisin hyvin. Samoin kävi myös Let's Get it onin suhteen. Itse tykkäsin, vaikka Jimmy Iovine hieman kritisoikin tunteen puuttumista.
Phillip: Aivan huikea Usher-sovitus. Juuri tuommoset suoritukset pitävät Phillipin keulilla. R&B:stä oman näköinen popversio. Neroksasta! Kuten Randy sanoisi: Welcome back! Toinenkin veto oli aivan mainio. En enää tosin muista mitä Phillip lauloi, mutta tuli hieman samat fiilikset ku siitä taannoisesta Hard to Handlesta.
Jessica: Tämä Alician biisi oli sekoitus siitä mitä totesin Hollien ja Elisen kohdalla. Punainen vaate ja vaikea sellainen. En ihan ostanut Jessican tunnetta ja tuntui, että oli vähän yliyrittämistä. Ei ollut oikeita tunteita vaan näyteltyjä semmoisia. Try a Little Tenderness oli parempi, mutta siinä ehkä hieman vaivasi äänen karheus.
Skylar: Kovasti kehuttiin Skylarin Gaga-versiontia, mutta itse en tykännyt. Matalat äänet oli epävireisiä ja korkeat tuntui menevä karjumiseksi. I Heard it Through the Grapevinea kuunnellessa tuli yksi sana mieleen: raiskaus! Sinänsä Skylar hoiti tuon kappaleen kunnialla, mutta kantrisovitus oli todella kuvottava.
Joshua: Ei ollut tuttu biisi itselleni, mutta huikea suoritus jälleen. Hyvää gospel-henkistä poppia. A Change is Gonna Come on näissä piireissä melko kulunut biisi, mutta jos sen naulaa niin on vahvoilla. Isot oli naulat!
1. Joshua
2. Phillip
3. Colton
4. Elise
5. Hollie
6. Jessica
7. Skylar