En ikinä uskonut, että alan seurata BB:tä! Niin vieras ajatus, niin vieras formaatti. Mutta tässä sitä nyt ollaan.

Aikamoinen muutos, että porukat vaihtoi puolia. Missä vaiheessa Aso rikkoi sääntöä?

Mutta siinäpä nyt saavat muutamat slummiin haikailleet maistaa, mitä se on. Katsotaan hajoileeko Jellu edelleen, mikäli jatkaa talossa...
Mikä voi olla mahdollista, koska ehkä ihmiset haluavat nyt nähdä, miten Jellu pärjää slummin puolella!
Jellun ruokajutut ärsytti. Ei syö keittoa, ei kelpaa risotto, ruoat on ihan plääh.. Mikään ei riitä, mikään ei kelpaa. Kiukutteleva kakara!
Jospa nyt slummin tonnikala päivästä toiseen kelpaa, mutta luultavasti siitä seuraa uusi hajoaminen, jos talossa vielä on.
Justiina vaikutti mukavalta ja pirteältä persoonalta. Voi olla tosi mukava lisä porukkaan. Minä tykkäsin ainakin tästä ensivaikutelmasta.
Kohdistuivatko Esa J:n katseet Justiinan pirteään persoonaan kaihoten? Liekö jo kyllästynyt Minnaan, joka ei paljon joukosta erotu.
Minna vaikuttaa mielestäni joskus jotenkin miesmäiseltä... Välillä tulee mieleen joku drag queen... lievästi teennäinen.
Varsinaista suosikkia minulla ei vielä ole. Epäsuosikkeja ovat kai Jellu, Esa J. ja Minna. Edes Tuija märyineen ei ole niin ärsyttävä kuin nämä kolme.
Asosta en osaa sanoa, sen alun huuto tosimieheydestään ärsytti, mutta nyt mies on ollut rauhallisempi, mutta toisaalta ei sitten
kunnolla erotu hänkään porukasta. Esa A:sta tykkään. Harkitseva, älykäs ja alkanut tulla ulos kuorestaan. Pikkuhiljaa tää tyyppi voi yllättää,
ellei ihmiset äänestä liian aikaisin ulos. Asosta, Danasta, Samista, Esa J:stä ja Minnasta en saa otetta paljoakaan, ärsyttävät mitättömyydellään,
Kätlin on kaunis ja herttainen, muttei vain jotenkin iske. Samposta tykkään, kun Lotta saa nyhjätä sen kainalossa ja Ragnar on ihan hyvä tyyppi.
Lotta on semmonen luonnonlapsi, suu auki, ei ymmärrä ja sitten vasta tajuaa.

Nino taas on oma itsensä, mutta ei sillä ole oikein tilannetajua.
Välillä ärsyttää, sitten taas hellyttää. Haahuilee omien ajatustensa kanssa edestakaisin. Ragnar oli fiksu, kun ei alkanut vastailla sen kysymyksiin seksiasioista.
Nino vaan tolkutti, että "kerrot, kun mä haluan tietää". Nii kerta!
Ja kun Esa A. tukki korvansa Big Brotherin ilmoittasessa, että slummin asukkaat vaihtavat paratiisiin, niin en ihmettele yhtään.
Olisin tukkinut minäkin sen kiljumisen keskellä. En kestä kovia, korkeita ääniä.
[Otee] Siitä vielä, kun jotkut ihmetteli sitä, että mitä näille nykynuorille opetetaan koulussa, kun eivät tunne lippuja ja maita,
niin sanoisin, että varmasti opetetaan suurinpiirtein samat asiat kuin meille aikoinaan, mutta sehän on ihan eri asia,
mitä asioita nämä nykyoppilaat ottavat vastaan. "Mä en ikinä tarvi tätä tietoa, joten mun ei tarvi kuunnella... Mullon parempaakin tekemistä."
"Miks pitää lukee ruotsia, sehä on pakkoruotsia. Hissa on ihan perseestä. Miks jotain v*tun yhdyss sanoja, onks se muka tärkeetä."
Tämä suhtautuminen on valitettavasti lisääntynyt entisestään. [Otee loppu]