Mäkin katoin Tuubin perjantaina ja olin vähän pettynyt kyllä. Mainosten perusteella hauskalta vaikuttava ohjelma, mutta joka välissä tuli mainoskatko. Mitenkään ei päässyt mukaan ohjelmaan kunnolla. Aina kun meinas alkaa naurattaa, tuli mainoksia.

Ainakin eka jakso oli aika tylsähkö vieraidenkin osalta ja luulen, että ohjelman hauskuus riippuu paljolti vieraista. Aion katsoa seuraavankin jakson.
Olin viime lauantaina kaverin luona, johon tuli toinen kaveri, joka ei ollut tuubia katsonut. Kaivettiin sitten boksilta jakso ja vähän pikakelattiin läpi sitä, jotta tää katsomaton kaveri pääsisi kärryille. Siinä kerkes jo alkaa naurattaakin, kun loputtoman mainosajan yli hypittiin ja keskityttiin vaan sisältöön. Ehkä pitää ens viikolla alkaa katsoa vähän myöhässä ja suoraan nauhalta, niin vois sitten heti harrastaa kelaamista. Ja nauraakin ehkä.
Tähdet, tähdet jäi multa sunnuntaina katsomatta, unohdin kokonaan. Mutta onneksi on kaiken tallentava boksi, joten voin sen vielä katsoa vaikkapa jo tänään.