Tv/elokuvatyyppistä ilmoituttelua

Re: Tv/elokuvatyyppistä ilmoituttelua

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 18 Tammi 2014 20:22

Joskus lempisarjan jenkkitahdin mukaan seuraamisen huono puoli on nähdä yhden lempihahmonsa lopettavan sarjassa.
Ei onneksi kuolemalla, mutta kuitenkin se poistuminen oli shokeeraavaa :pillitys: Ehkä eniten siksi, että se vaikuttaa nyt toisen mun lempihahmon asemaan ja toimintaan ja todennäköisesti siltä vähennetään ruutuaikaa tms. :pillitys: :huoh:
Nyt en millään jaksaisi odottaa seuraavaa jaksoa :hullu: :pillitys: :täpinä:
Vilkaisin message boardeja ja siellä arvuutellaan tuleeko muutama vuosi sitten sarjasta lähtenyt hahmo takaisin.
Itse toivon ettei tulisi.

Elämäni on tv-sarjoissa :keijoei:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja @gen.fi » To 23 Tammi 2014 04:22

Politiikan nappula alkoi taas uusilla jaksoilla.
Elämä on tie jonka määränpäätä en voi valita, vain suunnan sille.
@gen.fi

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 27 Tammi 2014 03:13

Ponille Kyytiä-sarjasta on areenassa 14 jaksoa :keijotäpinä:
Ensimmäiset seitsemän on toissa perjantaina ja toiset seitsemän viime perjantaina!
:jami:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Emilia » Ti 04 Helmi 2014 20:40

Downton Abbey alkaa alusta! :D Jee, nyt mäkin voin alkaa katsoa sitä.

Pukudraamarakastajille iloa tuonee myös tänään alkava Mr. Selfridge. Itse ainakin aion tapittaa tota. Jeremy Piven..uuh :hullu:

Just nyt en yhtään vastusta YLE-veroa. :virne:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 04 Helmi 2014 20:54

Joo, Abbey :täpinä:
Muakin kiinnostaa toi Selfridge. Ainakin alkua on puffattu siihen tahtiin että kiinnostus on noussut.

Muutoihan telkkarista tulee tosi vähän mitään kiinnostavaa.
Ihan ei mun :superkeijo:-mielessäkään katsottu satuhäät mene kiinnostavien kategoriaan :epäilevä: :keijoei:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja theia » Ke 05 Helmi 2014 12:40

Emilia kirjoitti:Downton Abbey alkaa alusta! :D Jee, nyt mäkin voin alkaa katsoa sitä.

Pukudraamarakastajille iloa tuonee myös tänään alkava Mr. Selfridge. Itse ainakin aion tapittaa tota. Jeremy Piven..uuh :hullu:

Just nyt en yhtään vastusta YLE-veroa. :virne:

Pitäisköhän mun kokeilla kanssa näitä :raps: ainakin ensinmainittua on paljon kehuttu ja luotettavilta tahoilta, joten :raps:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 10 Maalis 2014 01:05

Katsoin netistä tänään ensimmäisen jakson Tuubia. :ei:
Ihan. Kaameeta. Tuubaa! Järjettömän huonoja "vitsejä" ja keskinkertaisia youtubevideoita, tai siis "klippejä" :töktök:
:epäilevä:
Voi elämä mä vaan myötähäpesin sitä päätöntä hoohailua. En tiedä johtuiko se leikkauksesta, mutta poukkoileva sekopäisyys ei nyt ollut mitenkään hyvä juttu. Ideat jäivät mulle epäselviksi, samoin kuin se mikä siinä olisi pitänyt naurattaa? Kyllä mä ainakin osaan youtubesta katsoa kissavideoni ihan itse ja nelosella pyörii jo ne jotkut helvetin typerät kotivideot. Puhumattakaan että jaksaisin katsoa samaa "klippiä" monta kertaa putkeen, koska "pelaajat" miettivät mikä on toisen joukkueen kapteenin mielestä ollut niistä kolmesta idioottisekoiluvideosta se paras :friikkipeukku:
Älkää katsoko, toivottavasti se vaikka lopetetaan kesken.

:ei: :epäilevä:
Tuuba - kaameeta kuraa.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja theia » Ma 10 Maalis 2014 11:47

Katottiin sunnuntain Tähdet, tähdet ja mä tykkäsin :D oli muutamia erikoomisia vetoja, Stig, Siltsu ja Timo :D En tykännyt yhtään siitä Laura Pyrrön vedosta. Kattoko muut?
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja L-S » Ma 10 Maalis 2014 14:24

Mäkin katsoin Tähdet, tähdet. :D
Hilpeä ohjelma, nauroin useimmille esityksille. Diandra ehkä onnistui varsinaisessa räppäämisessä parhaiten, mutta Jartsalla oli paras show ja heittäytyminen (mikä ei toki yllättävää ole). :sydän: Ja oli Irinallakin hyvä. Stig ja Timo Rautiainenkin olivat hauskoja. Mainiota kerrassaan, hyvä että näillä oli taustatanssijatkin.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 10 Maalis 2014 18:22

Mä katoin netistä jälkikäteen :D
Oli kyllä superkeijoja hetkiä. Hypin tuomariosuudet yli, koska ne oli jokseenkin ärsyttäviä ja halusin nähdä vain ne esiintymiset.

Siltsu oli ihana! Sen heittäytyminen ja esiintyminen oli kyllä ihan omalla tasollaan, vaikkei kyllä muidenkaan jäänyt jalkoihin. Siltsun lisäksi tykkäsin Irinasta, Vickystä ja Stigistä. Vicky oli hauska, vaikka mun mielestä siinä insertissä se oli vaan tosi ärsyttävä. Esityksessään kuitenkin onnistui ja oli ihan hauskakin :keijo:

Sen sijaan tuomarit ja juontaja oli ihan turhia :virne:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja skray » Ti 11 Maalis 2014 19:22

Mäkin katoin Tuubin perjantaina ja olin vähän pettynyt kyllä. Mainosten perusteella hauskalta vaikuttava ohjelma, mutta joka välissä tuli mainoskatko. Mitenkään ei päässyt mukaan ohjelmaan kunnolla. Aina kun meinas alkaa naurattaa, tuli mainoksia. :sori:
Ainakin eka jakso oli aika tylsähkö vieraidenkin osalta ja luulen, että ohjelman hauskuus riippuu paljolti vieraista. Aion katsoa seuraavankin jakson.

Olin viime lauantaina kaverin luona, johon tuli toinen kaveri, joka ei ollut tuubia katsonut. Kaivettiin sitten boksilta jakso ja vähän pikakelattiin läpi sitä, jotta tää katsomaton kaveri pääsisi kärryille. Siinä kerkes jo alkaa naurattaakin, kun loputtoman mainosajan yli hypittiin ja keskityttiin vaan sisältöön. Ehkä pitää ens viikolla alkaa katsoa vähän myöhässä ja suoraan nauhalta, niin vois sitten heti harrastaa kelaamista. Ja nauraakin ehkä.

Tähdet, tähdet jäi multa sunnuntaina katsomatta, unohdin kokonaan. Mutta onneksi on kaiken tallentava boksi, joten voin sen vielä katsoa vaikkapa jo tänään.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja iisa » Ma 17 Maalis 2014 19:54

Mä tykkäsin Tuubin olevan ihan viihdyttävä ohjelma ja kattelin tänään uusimman jakson netistä. Sami Hedberg on kyllä mun mielestä jotenkin ärsyttävä tyyppi, en osaa sanoa miksi.
ja miksi sinä
olet aina niin surullinen
iisa

ViestiKirjoittaja Dnd » Su 30 Maalis 2014 16:23

Nälkäpeli oli hyvä leffa.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Dnd
Outo marsilainen kivi

ViestiKirjoittaja Emilia » La 12 Huhti 2014 21:30

Aloin katsoa Subilta uutta sarjaa nimeltä Arrow vuoden alussa. Ensin koukutuin lähinnä siksi, että pääosassa oli nuori Chris O'Donnellin ja Tom Cruisen risteymä ja se oli monessa kohtauksessa ilman paitaa. :nolo: Nyttemmin olen ilmeisesti muuten vain koukussa. En tiennyt mistään Arrowsta mitään ennen tätä sarjaa mutta nyt kakkoskaudella sarjaan vedettiin mukaan myös Batman-viittaus, joten mielenkiinto ei ainakaan vähene.
Emilia

ViestiKirjoittaja Haahuilija » Ti 29 Huhti 2014 12:29

Arrow on kyllä hyvä, jokaisen jakson olen tähän mennessä katsonut.

Onko kellään muulla ollut ongelmia Supernatural:in kanssa tai sen tallentamisen?
Jotain ihmeen supernaturaalia tässä nyt on, kun jatkuvasti ja vain ja ainoastaan tämän sarjan tallennukset epäonnistuu.
Taas viimeeksi tullut jakso oli laitettu tallennukseen, niin kaksi minuuttia alusta oli tallentunut. Välillä taas tallentuu n.puoli tuntia lopusta, muutama jakso on onnistunut tässä välissä.
Boxi kyllä joskus jätti tallennuksia väliin, jos se sattui alkamaan tasan 0.00, mutta ei tämä SN ole edes tullut tasalta.
Ja ihmeellisintä on, kun tämä ongelma tosiaankin koskee vain tätä sarjaa. En ole seurannut, muuttuuko sen lähetysaika jotenkin yhtäkkiä,
mutta viimeksikin laitoin tallennuksen su-iltana, kun se siis tulee telkusta su-ma välisenä yönä.
Tätä sarjaa ei edes nykyään uusita viikolla, niin kuin ennemmin eikä se näy katsomossa.
Haahuilija

ViestiKirjoittaja Jorssi » To 01 Touko 2014 12:46

Haahuilija kirjoitti:Arrow on kyllä hyvä, jokaisen jakson olen tähän mennessä katsonut.

Onko kellään muulla ollut ongelmia Supernatural:in kanssa tai sen tallentamisen?
Jotain ihmeen supernaturaalia tässä nyt on, kun jatkuvasti ja vain ja ainoastaan tämän sarjan tallennukset epäonnistuu.
Taas viimeeksi tullut jakso oli laitettu tallennukseen, niin kaksi minuuttia alusta oli tallentunut. Välillä taas tallentuu n.puoli tuntia lopusta, muutama jakso on onnistunut tässä välissä.
Boxi kyllä joskus jätti tallennuksia väliin, jos se sattui alkamaan tasan 0.00, mutta ei tämä SN ole edes tullut tasalta.
Ja ihmeellisintä on, kun tämä ongelma tosiaankin koskee vain tätä sarjaa. En ole seurannut, muuttuuko sen lähetysaika jotenkin yhtäkkiä,
mutta viimeksikin laitoin tallennuksen su-iltana, kun se siis tulee telkusta su-ma välisenä yönä.
Tätä sarjaa ei edes nykyään uusita viikolla, niin kuin ennemmin eikä se näy katsomossa.
Supernaturalin lähetysaika heittelee aika lailla ja sen takia laitan ite aina jokaisen jakson sunnuntaina erikseen tallennukseen. Sillon se lähetysaika pitäis ainakin olla jo varma. Mulla ei oo ollu ohjelman kanssa tallennusongelmia, tosin boksin kovalevy levis maanantaina (tai mahdollisesti silloin su-ma yönä), joten oiskohan Supernatural sitte hajottanu sen. :riips: :keijo:
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 28 Touko 2014 21:17

Katsoin useampi viikko sitten vahingossa tv5:ltä Breaking Amish-sarjan ensimmäisiä jaksoja.
Siinä viisi amish-nuorta lähtee mukaan tv-sarjaan, jossa he muuttavat New Yörkiin. Muistaakseni kyse oli jostain tietystä viikkomäärästä, olisiko ollut kuusi tai seitsemän viikkoa?
Jokaisen nuoren perhe vastusti ideaa. Yksi suljettiin suoraan pois perheestä.

AIka pitkälle vissiinkin näin kaikki jaksot. Nuoret tietysti dokasitvat ja bailasivat, mutta aika vähän. Kyse ei kuitenkaan ollut tavallisesta Amishien omasta rajojen hakemisesta, vaan ihan omanlaisestaan kokeilusta, johon sisältyisi tosiaan se tv-sarjan tekeminen.
Lopputuloksena yksi alkoi malliksi, yksi löysi Puerto Ricolaiset juurensa ja kaksi menivät naimisiin keskenään.
Viimeisessä jaksossa nähtiin heidän häänsä.
Vain yhden, menoniittanaisen, perhe ei hylännyt häntä kokonaan. Muutoin jokaisen perhe sulki heidät ulkopuolelleen, johon he mukautuivat kun eivät halunneet aiheuttaa perheille ongelmia.

Tavallaan semmoinen sarja mitä ajattelinkin, nuorien käsitys asioista oli vahvasti Amish-uskon varjostamaa ja aika paljon epärealistisia haaveita ja uskomuksia maailmasta joutui ravistelluksi. Silti koin sarjan aika mielenkiintoiseksi, vaikka välistä häiritsi selkeästi tuotannolliset ja liian käsikirjoitetut yritelmät asioista.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 29 Touko 2014 00:43

Yle Teema näyttää kuulemma ranskalaista Kuolleista palanneet (Les Revenants) -sarjaa. Itse katsoin sen Areenasta alkuvuodesta. Se oli ihan ok, jos sellaisesta pitää. Kai ne pari ekaa jaksoa voi vilkaista vieläkin Areenasta, jos ei ehtinyt kelkkaan mukaan.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Suvi » To 29 Touko 2014 11:14

Mä en katsonut silloin alkuvuonna Areenasta tuota Kuolleista palanneita, mutta ajattelin jo silloin että pitäisi. Se on alkanut nyt tämän viikon maanantaina Teemalta ja näytetään siis kahden viikon ajan maanantaista torstaihin telkkarissa. Kahdeksan jaksoahan siinä yhteensä vain on. Kaikki jaksot ovat myös Areenassa noin pari viikkoa katsottavissa telkkarilähetyksen jälkeen.

Harvoin jään itse mihinkään sarjaan näin pahasti koukkuun, joten minä ainakin suosittelen lämpimästi. :D
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Emilia » Ti 03 Kesä 2014 18:34

Game of Thronesissa ei ilmeisesti paha saa ikinä palkkaansa!? :viha: Eilisestä jaksosta tuli taas niin kovasti paha mieli. :huoh:

En viitsi sen enempiä avata, mutta prkl kun alkoi vallan suututtaa.
Emilia

ViestiKirjoittaja outsider » To 05 Kesä 2014 23:14

Emilia kirjoitti:Game of Thronesissa ei ilmeisesti paha saa ikinä palkkaansa!? :viha:

Tämän vuoksi sarja onkin paradoksaalisesti yksi tv-historian realistisimmista, vaikka onkin fantasiaa. :raps:

GoT on tällä hetkellä Hannibalin ohella suosikkisarjani, koska ne molemmat ovat tarpeeksi tylyjä makuuni. :virne:
I wish this would be your colour
outsider

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » To 03 Heinä 2014 10:53

Ellei ole jäänyt huomaamatta, niin kaikkien kesäohjelmien kesäohjelma Allsång på Skansen on jo pyörähtänyt käyntiin FST5:llä (tai SVT:n ohjelmahan se on). Tämän vuoden juontaja ei tosin mielestäni ole edellisen veroinen, mutta kahtena tiistaina nähtyjen yhteislauluiltojen ohjelma on ollut monipuolinen ja tunnelma lämmin. Lisää on luvassa taas ensi tiistaina.

Stockholm i mitt hjärta... :kailotus:
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja

ViestiKirjoittaja L-S » To 03 Heinä 2014 15:48

Skansen on mahtava! :D Viime vuonna mulla oli "perinteenä", että unohdin lähes joka viikko katsoa sen, mutta nyt viime viikolla muistin katsoa loppupuolen ja tällä viikolla lähes kokonaan :keijo: Se ruotsalainen kesätunnelma on kyllä mainio.

Juontajasta purnaan kyllä itsekin, Måns oli paljon hauskempi. Mutta esiintyjissä on monesti hyviä, Melodifestivalenista tuttuja tähtiä tai jotain muita hauskoja ruotsalaismuusikoita.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Suvi » To 03 Heinä 2014 21:31

Jooo! Skansen :hymyhali: Mäkin oon vähän pettynyt, ettei Måns enää juonna, mutta on tuo vieläkin silti hauskaa. Aina jotenkin yhtä hauskaa, kun yleisöstä kuvataan niitä nuoria, jotka ovat ihan innoissaan. Ja kaikenlaista muuta kansaa siellä näkyy myös. :D

Viime viikolla taisi olla vieraana jopa James Blunt. :o:

29.7. on kyllä mun superpäivä. Silloin Skansenissa on vieraana Ola Salo, Weeping Willows ja sitten vielä joku. :täpinä: :keijotäpinä: :täpinä:
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 03 Heinä 2014 21:34

Mä kuulun L-S:n kanssa samaan unohtelijoiden lahkoon.
:keijo:

Mun ilon aihe on femmalla jatkuva Dag.
Toinen jakso alkoi juuri.
Torstaisin femmalla klo 21.30.
Ihan mieletön sarja!
:sydän:
Kibaya
Hörhökeijotar

EdellinenSeuraava

Paluu Leffa.tv