Tv/elokuvatyyppistä ilmoituttelua

Re: Tv/elokuvatyyppistä ilmoituttelua

ViestiKirjoittaja Dnd » Ma 09 Helmi 2015 02:47

9.2.2014. Walking Deadin uudet jaksot alkaa. :täpinä:
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Dnd
Outo marsilainen kivi

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 28 Helmi 2015 13:50

Oon katsellut Areenasta Camorran miehet -nimistä italialaista mafiasarjaa. Kivaa vaihtelua amerikkalaiselle massaviihteelle. Ja osaan jo monta sanaa italiaa!
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Haahuilija » Ma 16 Maalis 2015 09:10

Yle teemalta tuli lauantaina ilmeisesti ensimmäistä kertaa (suomen)televisiosta MAD MAX.
Tämä oli alkuperäisellä aussi- ääniraidalla, muistelisin itse pikkupoikana nähneeni sen jenkiksi dubatun version.

Uusinta 17.3. ti klo 23.05

Mad Max (16) (Teemalauantai)
(Australia 1979) Televisiossa aiemmin esittämätön kulttifilmi kertoo moottoripyöräpoliisista ydinkatastrofiin hajoavassa maailmassa.
George Millerin ohjaaman ankaran road movien nimiosassa on nuori Mel Gibson.
Haahuilija

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 16 Maalis 2015 17:18

Lainasin lainastosta pari kautta lapsuusaikojeni suosikkisarjaa "House of Eliott", joka kertoo lontoolaisesta kahden siskoksen pyörittämästä muotitalosta 1920-luvulla. En ole vielä uskaltanut katsoa, mutta kiinnostaa nähdä, onko se kestänyt aikaa. En muista siitä juuri yhtään mitään muuta kuin minkä ekassa virkkeessä jo kirjoitin.

Kuva
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 16 Maalis 2015 21:26

Toi tuli jokunen vuos sitten uusintana ykköseltä ja silloin tuntui että hyvin on kestänyt aikaa. Ihana sarja :hullu:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Suvi » Ma 16 Maalis 2015 23:06

Ei ole kauakaan, kun mietin tuota Muotitalo-sarjaa, ja pohdiskelin mikä hitsi se olikaan englanniksi. Muistan, että meidän äiti tykkäsi siitä ja jotenkin itse tuli pienempänä katsottua sitä siinä samalla. :D
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » Su 29 Maalis 2015 21:29

Muotiin liittyen, en oikein pidä tuosta MTV3:n Mallikoulu-ohjelmasta. Osittain alaikäiset nuoret tytöt seisovat arvioitavana fyysisten ominaisuuksiensa perusteella. Sitten mietitään, mistä teini-ikäisten ulkonäköpaineet tulevat. :epäilevä:
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 29 Maalis 2015 21:50

Mutta silti mun mielestä selitettiin tuomareiden puolesta sitä, että mallin ominaisuudet vaativat raamia pelkän laihuuden sijaan. Sitä on aiemmin kuullut tosi vähän ja menty pelkkä laihuus edellä. Ainakin yritys siihen, että tietynlaisen geneettisen olemuksen suosiminen mallimaailmassa on "se juttu" pelkän pienen senttimäärän vuoksi. Ainakin yritystä oli mun silmään enemmän.

Mallimaailma on mun mielestä ruma maailma. Ei oikein voi verrata että kirurgilla pitää olla kärsivällisyyttä ja mallilla tietyt minimimitat :epäilevä:

Silti oli tässä edes vähän haettu sitä ensimmäiseen jaksoon, että pitää olla luonnetta, pitää olla sitä ja tätä. Tai että kasvaako joku 16-vuotias vielä. Tai se, että ne vaatteet tosiaan on niitä hiton sample size-kokoa, mikä on ihan järkyttävä.

Sitä mä ihmettelen että osa jatkoon päässeistä on semmoisia ihmeellisiä lurppasilmiä.
Luonnollisuus ei kyllä istu mallimaailmaan ja sekin ehkä näkyy. Huoah :huoh:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 01 Huhti 2015 10:42

Aika pikatahtiin tuo House of Eliottin eka kausi tuli ahmittua. Voisi varmaan hakea toisenkin kauden jossain välissä. Ihan hauskahan tuo on. Sopivan etäistä ajanhukkaa, johon ei synny mitään sen ihmeempää tunnesidettä.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja skray » Su 26 Huhti 2015 22:36

House of Eliott! Mä katsoin tuota sillon, kun se tuli Yleltä. Siitä on kyllä aika kauan, ehkä kohta 10 vuotta? Ihana sarja oli/on ja haluaisin katsoa uudelleen.
Tässä jonkun aikaa sitten mietittiin kaikkia brittisarjoja, kun useat niistä on oikeesti ihan älyttömän hyviä ja ne omasta mielestä huonommatkin on ihan jees. En tiedä muistanko yhtään täysin surkeaa sarjaa.. Tällöin, kun näitä mietittiin, tuli mieleen n. 7 vuotta sitten esitetty sarja Born and bred, eli Naapureita ja ystäviä. Wikipedia. Hieman vaati googlettelua, ennen kuin tuo sarja löytyi. Mietin, että tuokin olisi kiva katsoa uudelleen, vaikka kaikki tuotantokaudet. En ole ihan kaikkia tainnut edes nähdä koskaan.

Katsoin perjantaina ensimmäistä kertaa Yleltä Sohvaperunoita. Ei jessus, kuinka hauskaa voi olla seurata telkaarista ihmisiä, kun ne kattoo telkkaria. Nauroin jopa ääneen välillä. :virne:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja theia » To 07 Touko 2015 16:13

The Strain alkoi kolmosella! :D VIHDOIN! :D
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja theia » Ti 02 Kesä 2015 08:20

The Strain on aika keijo. Ja tuleekin Subilla eikä Kolmosella mut kuka näitä laskee :virne:

--

True Detectiven eka kausi katottu tässä sunnuntai-tiistaina. Typerä boksi oli sekoillut TAAS nauhotuksissa ja vika jakso jäi puuttumaan :keijo: Piti se sitten netistä katsoa.

Kattelin että kakkoskaudella on päänäyttelijöinä Colin Farrell ja Vince Vaughn, jotka kumpikin kuuluu inhokkilistalle. Sama kyllä kun Woody Harrelson ja Matthew McConaughey :keijo: Tosin Matthew alkaa pikkuhiljaa voittamaan mut puolelleen, nyt True Detectiven ja Dallas Buyers Clubin jälkeen... :hullu:

Onks muuten muilla keijoilla jotain inhokkeja? Mulla kyllä ykkösenä taitaa olla Owen Wilson.. :P
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 07 Kesä 2015 19:32

theia kirjoitti:
Onks muuten muilla keijoilla jotain inhokkeja? Mulla kyllä ykkösenä taitaa olla Owen Wilson.. :P

Yksi mun ykkösinhokeista taitaa olla Adam Sandler. Adam on jotenkin ärsyttävä, ja kaikki leffat, joissa olen nähnyt hänet nähnyt (tosin niitä ei kyllä ole monta), ovat muutenkin tosi huonoja. :P

----
Mä löysin jokunen aika sitten Netflixistä lapsuuden suosikkini Aikahypyn (Quantum Leap). Sitä olen nyt viime aikoina katsonut. :hullu: Tosin innostustani siihen laski se, että Netflixistä puuttuu jonkun verran jaksoja, esim. keskeltä kautta, ja niiden lisäksi vielä pilottijakso ja viimeisen kauden finaalijakso puuttuvat. :epäilevä:
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 07 Kesä 2015 19:40

Joo, Adam Sandler :epäilevä:
En Owen Wilsonistakaan paljoa tykkää, mutta se on tehnyt pari semmoista mitkä on "ihan ok". Muutoinkin nämä hollywoodin ns. parodianäyttelijät jotka on lähes kaikissa niissä missä yritetään parodioida sen vuoden hittielokuvia.

Sarah Jessica Parker :epäilevä:
(joo. joo, sinkkuelämää ja blaablaa. Siinä yhdessä halloween-elokuvassa se on ihan jees. se on vissiin jostain kasarilta :pahis: )
Nicholas "yhden ilmeen mies" Cage :epäilevä:
Kirsten Stewart :gaah:
Russel Crowe :ei:

Olen ehkä nykyisin herkempi antamaan mahdollisuuksia näyttelijöille mitä aiemmin. Sen sijaan elokuvan juonen ja muun pitää antaa jotain tarkasteltavaa ja mieluiten ehkä vähän haastaa.
Mutta aiemmin paska näyttelijäkin voi onnistua jossain. Stewartin lakonisuus ja ilmeettömyys sopi vähän Still Aliceen. Mutta muutoin :ei:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 07 Kesä 2015 20:37

Joo, Kristen Stewart :läps: Vaikka se on tehnyt Twilighttien ja Lumikin ja metsästäjän ( :keijoei: ) jälkeen hyviä ja kehuttujakin elokuvia, mutta mä en vaan kestä sitä sen yhden ilmeen näyttelemistä.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja skray » Ti 09 Kesä 2015 16:52

Täytyy tulla komppaamaan ja sanomaan, että Owen Wilson on ehkä yksi typerimmistä tyypeistä ikinä. Oon nähnyt tai joutunut katsomaan semmosia leffoja, joissa se esittää jotain tyhmää/liian blondia/typerää henkilöä, enkä voi ottaa sitä tosissaan enää missään. Samoin Nicholas Cage vaan on jotenkin niin mitäänsanomaton. En voi katsoa leffoja, joissa jompi kumpi noista on. Kamalaa, jos molemmat olis samassa leffassa! :keijo: Olen aina halunnut katsoa leffan Kapteeni Corellin mandoliini, mutta en voi, koska siinä on tuo Cage. :huoh:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja damn » Ke 10 Kesä 2015 17:30

Minun ehdoton ykkösinhokki on Adam Sandler. En tiedä ketään muuta, jonka naaman näkeminen aiheuttaisi saman inhoreaktion. Hyvä etten näköjään ole ainoa, olen nimittäin kuullut ihmettelyä joiltakin, että ei se nyt niin paha ole ja hauskahan se on. Ei ole! Ei tule mieleen ketään muuta näyttelijää, jonka takia jättäisin elokuvan katsomatta ja annan kyllä näyttelijöille monta mahdollisuutta.
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja theia » Ke 10 Kesä 2015 18:08

Mulla mieskin sanoi tosta Sandlerista kun kerroin sillekin näitä mun inhokkeja kun katottiin tota True Detectiviä, just "eihän Owen Wilson nyt niin paha kun Adam Sandler oo" :virne: Eli et todellakaan oo Damn yksin :virne: Ja joo, onhan se tosi ärsyttävä, ei vaan mee mulle yhtä ärsyttävyyksiin kun toi Wilson :P
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja kmaria » Ke 10 Kesä 2015 20:41

Täältäkin tulee inhokkiääni Adam Sandlerille. :virne:
kmaria

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ke 10 Kesä 2015 21:43

Mä oon vissiin katsellut vähän eri leffoja kuin muut, kun suuri osa mainituista inhokeista on aika vieraita.

Transformersin päähenkilöpoika on ainakin ärsyttävä ja hermostuttava niissä leffoissa. Elikkäs Shia LaBeouf.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja annastindeli » To 11 Kesä 2015 21:18

Adam Sandler, Ben Stiller, Owen Wilson kans, Julia Roberts, Kristen/Kirsten/mikälie Stewart, Sandra Bullock ja Jennifer Garner.
annastindeli

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 15 Kesä 2015 00:38

Elokuussa tulee ensi-iltaan kotimainen Ollaan vapaita-musikaalielokuva. Menkää kattomaan sitä!
Oikeasti. Se ei ole mitenkään perinteinen musikaalielokuva, eikä ehkä mikään överihömppä, mutta se on hemmetin hyvä.
Kappaleet ovat tarinaa eteenpäin vieviä, dialogin kaltaisia osuuksia, mutta laulun muodossa.

Kappaleita leffaan ovat olleet tekemässä mm. Yona, Paula Vesala, Lauri Ylönen ja Kerkko Koskinen. Sekä pari muuta. Näyttelijät laulavat kappaleet itse. Näyttelemässä on Riku Nieminen, Johannes Brotherus (nuori toivo teinityttöjen päiväunelmaksi), Maria Ylipää, Anu Sinisalo ja pari uudempaa kasvoa. En tiedä mitä ylisanoja mä tähän leffan käyttäisin, kun haluaisin korostaa miten sen katsominen kannattaa. Menkää avoimin mielin, antakaa sille mahdollisuus ja varautukaa Riku NIemisen paljaaseen perseeseen :keijo:

Onko selvä?
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja L-S » Ma 15 Kesä 2015 15:02

Kibaya kirjoitti:Elokuussa tulee ensi-iltaan kotimainen Ollaan vapaita-musikaalielokuva. Menkää kattomaan sitä! ... Paula Vesala ... Kerkko Koskinen.

Ei mulle muuta perustelua tarvitse antaa. :keijo: (Tosin elokuuhun mennessä ehdin varmasti unohtaa tämän, joten mua saa erikseen muistuttaa :P)
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 18 Kesä 2015 20:16

Leffojen hinnat nousee finnkinolla juhannuksen jälkeen :epäilevä:
Ottaa kupoliin ihan stnasti toi muutos. Finnkinolla on kuitenkin ihan mieletön monopoli, varsinkin pääkaupunkiseudulla. Joissain paikoissa on satunnaisia monopolin ulkopuolisia teattereita, mutta niidenkin levitys on paljolti kiinni tuon monopoliteatterin levittämästä valikoimasta. :epäilevä:

Katselin tuota muutosta läpi ja totesin että halvimmillaan lipun saa kympillä ja kalleimmillaan se on sitten yli 13e :epäilevä: Ainakin tällä hetkellä. Koska mitään tarkempaa erittelyä hinnoista ei ole löydettävissä ne voi heitellä mun mielestä miten vaan.

Mun mielestä 10e leffasta on paljon. Joku 15 varsinkin on paljon. Taitaa leffassa käynti vähentyä vielä enemmän ja tarkentuu vielä enemmän se mitä käy katsomassa. Ei tule lähdettyä leffaan "huvikseen".

:norsu:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Emilia » To 18 Kesä 2015 23:46

Joo, leffalippujen hinnat on ihan naurettavia nykyään. Olisi todellakin kiva kuulla, miten ne hinnat määräytyy. Töistä saadaan onneksi halvalla lippuja. Ilman tota etua en varmaan kävisi ikinä leffassa.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

EdellinenSeuraava

Paluu Leffa.tv