VIHDOIN! 
Piti se sitten netistä katsoa.
Tosin Matthew alkaa pikkuhiljaa voittamaan mut puolelleen, nyt True Detectiven ja Dallas Buyers Clubin jälkeen... 

theia kirjoitti:
Onks muuten muilla keijoilla jotain inhokkeja? Mulla kyllä ykkösenä taitaa olla Owen Wilson..

Tosin innostustani siihen laski se, että Netflixistä puuttuu jonkun verran jaksoja, esim. keskeltä kautta, ja niiden lisäksi vielä pilottijakso ja viimeisen kauden finaalijakso puuttuvat. 
)

Vaikka se on tehnyt Twilighttien ja Lumikin ja metsästäjän (
) jälkeen hyviä ja kehuttujakin elokuvia, mutta mä en vaan kestä sitä sen yhden ilmeen näyttelemistä.
Olen aina halunnut katsoa leffan Kapteeni Corellin mandoliini, mutta en voi, koska siinä on tuo Cage. 
Eli et todellakaan oo Damn yksin
Ja joo, onhan se tosi ärsyttävä, ei vaan mee mulle yhtä ärsyttävyyksiin kun toi Wilson 

Kibaya kirjoitti:Elokuussa tulee ensi-iltaan kotimainen Ollaan vapaita-musikaalielokuva. Menkää kattomaan sitä! ... Paula Vesala ... Kerkko Koskinen.
(Tosin elokuuhun mennessä ehdin varmasti unohtaa tämän, joten mua saa erikseen muistuttaa
)
Ainakin tällä hetkellä. Koska mitään tarkempaa erittelyä hinnoista ei ole löydettävissä ne voi heitellä mun mielestä miten vaan. 
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa