Tv/elokuvatyyppistä ilmoituttelua

Re: Tv/elokuvatyyppistä ilmoituttelua

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 23 Syys 2017 14:10

Valitsin Siskonpedin uudet jaksot Napakympin sijasta ja katsoin vain osan viimeisestä X:stä.
En lämmennyt siinä ajassa väkinäisen nauramisen siivittämälle mukahauskuudelle. Kataja on ihan yhtä kauhee mitä ennenkin ja luotaantyöntävyydellään työntää mut toisille kanaville :sori:

Siskonpeti sen sijaan oli todella hyvä :sydän:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ma 25 Syys 2017 08:03

Gladiaattorit on mielestäni ihan kestävä formaatti. Uuteen tuo väriä se, että gladiaattorit ovat tutumpia, heissä on ihan tunnettuja urheilijoita eli Amin Asikainen, Hannes Hyvönen ja Rami Hietaniemi. Martina Aitolehti on Pantteri, mutta häntä en osannut tunnistaa. Myös "Bull" Mentulan ja Cheekin veljet ovat mukana. :keijo:

Ekassa jaksossa muun muassa painissa kohtasivat judoka ja painonnostaja. Tällaisia ihan katsoo.

--

Napakymppiä katsoin vähän matkaa ja sen tarkoitus on kyllä vähän hämärämpi. Ihan pätevästihän siinä ohjelmaa näytellään ja esitetään, mutta miksi? Ei se voi tuntua samalta kuin vuodenvaihteessa -87 tai -88, kun katsottiin sitä uudenvuodenaattona mummolassa öljykamiinan ominaistuoksussa ja ilmassa oli juhlavuuden tuntua. :virnu:

Uutta Bumtsibumia katsoin vissiin vartin enkä tavoittanut sitä ohjelmaa enää.

Joskus menneet ovat menneitä.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ma 02 Loka 2017 08:31

Tuli katsottua pitkästä aikaa Heroa sunnuntai-iltapäivän ja -illan ratoksi. Leffojahan sieltä pääosin tulee. Ensin katsottiin Sademies, jossa on tahatonta kasarinostalgiaa ja sitten tietysti hyvinkin aikaa kestävä perustarina. Piti otteessaan, vaikka olen sen 1-2 kertaa ennenkin nähnyt.

Sitten katsottiin pätkä perään tullutta Mies ja alaston asetta, jonka olen nähnyt varmaan liki parikymmentä kertaa, mutta joka on siitä huolimatta aina hyvä. :virne: Sitä voi katsoa alusta tai lopusta tai osittain tai kokonaan. Ja aina on hauska nähdä, miten kääntäjä on ratkaissut lausahduksen: "Nice beaver!" :virne: Tällä kertaa se oli: "Kiva karva!" :raps:
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja L-S » Ti 03 Loka 2017 16:11

Pascal Lemoix kirjoitti:Sitten katsottiin pätkä perään tullutta Mies ja alaston asetta, jonka olen nähnyt varmaan liki parikymmentä kertaa, mutta joka on siitä huolimatta aina hyvä. :virne: Sitä voi katsoa alusta tai lopusta tai osittain tai kokonaan. Ja aina on hauska nähdä, miten kääntäjä on ratkaissut lausahduksen: "Nice beaver!" :virne: Tällä kertaa se oli: "Kiva karva!" :raps:

Mies ja alaston ase :sydän: :keijo: Se on kyllä komedioiden parhaimmistoa, vaikka onkin ihan älytön. Muistan sen jo lapsuudesta. Tällä kertaa huomasin, että taas se tulee (se tulee vähintään muutaman kerran vuodessa telkkarista), mutta en ehtinyt tai jaksanut katsoa. :(
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Aranwe » La 07 Loka 2017 11:36

Positiivisten arvioiden jälkeen kävin katsomassa uuden Blade Runnerin, enkä tosiaankaan pettynyt. Se oli myös ensimmäinen leffani IMAX-teatterissa. VALTAVA screeni ja erittäin tilavat ja mukavat nahkapenkit tekivät kokemuksesta nautinnollisen noin kolmen tunnin keston huomioonottaen. Saksassa saa myös juoda olutta leffateatterissa, mutta jos ei halua juosta vessaan kesken leffan, ei ehkä ole kovin fiksua juoda enempää kuin yksi.

Olen erittäin positiivisesti yllättynyt siitä, että leffa oli hyvin uskollinen alkuperäiselle eikä sortunut pelkkään tehostemässäilyyn kuten 99% Hollywoodin nykyleffoista. Se oli audiovisuaalinen matka ei-niin-kovin valoisaan tulevaisuuteen. Paljon Suomi-mediassa hehkutettu Krista Kososen minimaalisen pienen sivuosan suomenkieliset repliikit menivät puoliksi ohi. No, on se sentään enemmän kuin Peter Franzenin "ruumis peräkontissa" jossain leffassa.

Ilman spoilereita on hankala kertoa enempää, mutta jos tykkäsit alkuperäisestä niin älä jätä tätä väliin.
Aranwe

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 08 Loka 2017 00:10

Joo, toi uusi Blade Runner on ihan pakko nähdä! Mulla on kyllä pieni "pakkomielle" saada se ensimmäinen katsottua ennen kuin menen katsomaan tätä uutta. (Olen sentään nähnyt sen ensimmäisen onneksi, mutta silti haluaisin nähdä sen ennen tuota uusinta.)
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 08 Loka 2017 13:27

Mulla on vähän sama kuin Suvilla, että uusi BR on nähtävä ja ennen sitä olisi hyvä katsoa vanha ennen sitä. Selviän kyllä ilmankin, mutta jostain nostalgisesta aspektista katsottuna se olisi "oikein".

RuPauls Drag Racen ysikausi oli tullut Netflinxiin ja olen sitä katsellut nyt iltaisin Wll & Gracen kanssa vuorotellen. Will & Gracen uusi kausi alkoi pari viikkoa sitten ja jaksot tulevat suomen Viaplayihin vain päivä jenkkiesityksen jälkeen. On silti vähän koomista katsoa jaksoja ristiin vanhan ja uuden kanssa. Varsinkin kun katson ekaa kautta, missä hahmot ovat vielä raakoja ja kehittymättömiä, kun uusimmissa jaksoissa on se kymmenen vuoden (ehkä) väli. :keijo:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Wildchild » Su 08 Loka 2017 16:52

Kibaya kirjoitti:RuPauls Drag Racen ysikausi oli tullut Netflinxiin ja olen sitä katsellut nyt iltaisin Wll & Gracen kanssa vuorotellen. Will & Gracen uusi kausi alkoi pari viikkoa sitten ja jaksot tulevat suomen Viaplayihin vain päivä jenkkiesityksen jälkeen. On silti vähän koomista katsoa jaksoja ristiin vanhan ja uuden kanssa. Varsinkin kun katson ekaa kautta, missä hahmot ovat vielä raakoja ja kehittymättömiä, kun uusimmissa jaksoissa on se kymmenen vuoden (ehkä) väli. :keijo:

Mistä löytyy Will & Gracen vanhat kaudet? :O:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Wildchild
Räppimummo

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 08 Loka 2017 18:50

Wildchild kirjoitti:
Kibaya kirjoitti:RuPauls Drag Racen ysikausi oli tullut Netflinxiin ja olen sitä katsellut nyt iltaisin Wll & Gracen kanssa vuorotellen. Will & Gracen uusi kausi alkoi pari viikkoa sitten ja jaksot tulevat suomen Viaplayihin vain päivä jenkkiesityksen jälkeen. On silti vähän koomista katsoa jaksoja ristiin vanhan ja uuden kanssa. Varsinkin kun katson ekaa kautta, missä hahmot ovat vielä raakoja ja kehittymättömiä, kun uusimmissa jaksoissa on se kymmenen vuoden (ehkä) väli. :keijo:

Mistä löytyy Will & Gracen vanhat kaudet? :O:

Sieltä Viaplaysta :keijo:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja L-S » Ke 18 Loka 2017 15:11

Eikö missään ole olemassa sellaista palvelua, josta voisi tarkistaa missä nettipalvelussa joku tietty elokuva (tai sarja) olisi katsottavana? Tietysti varmaan kenenkään intresseissä ei ole sellaista erityisesti tehdä (sen pitäisi tietysti olla vielä erikseen suomalainen palvelu, että se ottaisi huomioon juuri Suomen Netflixin tai HBO Nordicin tarjonnan), tai ehkä se ei ole mahdollistakaan, mutta olisihan se huisin kätevää. Onhan se ärsyttävää käydä läpi kaikki mahdolliset streaming- ym. palvelut vain todetakseen, että missään niistä ei ole juuri sitä leffaa minkä olisi halunnut nähdä. :keijo: #firstworldproblems
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 18 Loka 2017 16:04

En osaa vastata kysymykseesi, mutta oletko katsonut, josko kyseinen elokuva löytyisi kirjastosta? :superhymy:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Aranwe » Ke 18 Loka 2017 19:34

Ei taida virallisia olla, mutta kaikenlaisia epävirallisia listauksia on tullut vastaan. Yleensä ne ei ole ajan tasalla tai keskittyvät vain USA:n tarjontaan.

Mikä leffa on kyseessä?
Aranwe

ViestiKirjoittaja L-S » Ke 18 Loka 2017 20:38

Purnaukseni koski useampaakin leffaa, joita olen viime aikoina kaivannut, kun olen perehtynyt Yhdysvaltain historiaan. Olen yrittänyt kaivaa niitä erikseen muutamastakin palvelusta mutta harvan kohdalla on tärpännyt.

Kirjastosta en kylläkään ollut tullut tsekanneeksi, ja ainakin viimeksi etsimäni Lincoln-elokuva löytyykin näköjään sieltä. :lanppu: Tuskin sieltä niitä muita löytyy mitä olen etsinyt, kun ovat ehkä harvinaisempia, enkä enää muista edes mitä kaikkia olen viime aikoina hakenut. :keijo: Silti suoratoistoleffalista olisi kätevä, monesti leffan tarve on kuitenkin sellainen, että tulee mieleen lauantai-iltana, että haluaisi just nyt nähdä tietyn hyvän leffan. :P
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 23 Loka 2017 21:28

:epäilevä: :gaah: :epäilevä:
Katoin Siskonpedin telkkarista. Siinä oli sitten pari minuuttia aikaa että seuraava ohjelma alkaa ja sieltä pärähti pyörimään "naurunpalat", joku hirveä "sketsi"ohjelma, missä ei puhuta. Maikkarilla ja tuollahan näitä kanadalaisia aivopieruja näkee aina välillä, mutta olin yllättynyt että ylelläkin.
Ensimmäinen sketsi alkoi sillä että huonoihin rekvisiittoihin pukeutuneet ihmiset valuvat maalaustelineiden eteen, opettaja hieman patistelee heitä ja kutsuu sitten paikalle "Mary":n. Paikalle astelee henkilö, jonka päätä ei näytetä. Hän riisuu aamutakin, pudottaa sen lattialle ja ihmiset tuijottavat. Pakarat näytetään ja lantion asettelua eteeriseen asentoon ja ihmiset vain tuijottavat. Sitten näytetään naama. Rintakehä peittyy edessä olevan kukkamaljakon taa, mutta kasvoissa on hyvin maskuliiniset kasvot ajamattomalla parralla ja blondilla peruukilla. Annetaan ymmärtää että tässä on mies, joka on ehkä nainen tai jotain. Okei, joo, kiva. Sitten tulee taustanauhalta aivan hirveä naurunremakka, kuvataan niitä kauhistuneita kasvoja mitkä edelleen tuijottavat sinne haaroväliin, muutama tekee myös kakovaa liikettä ja annetaan ymmärtää että ihmiset ovat järkyttyneitä ja voivat pahoin. Ja edelleen taustanauha nauraa.
:epäilevä: :gaah:
Mi-tä helvettiä?!?!!! Miten transfobinen sketsi voi olla? Menee nyt kyllä niin tunteisiin, että naputin ylelle pienen palautteen transfobian ruokkisesta ennen yhdeksää illalla, jolloin todennäköisesti katsojia vielä on. Ärsyttää ja ärsyynnyn siitä niin etten saa katsottua minkä maalainen se ohjelmapieru oli. Ihan hirveää paskaa!!
Onhan noita miehiä mekoissa hyppimässä vähän väliä ja sille vitsille muka nauretaan (joku *tun jannekatajamainos pyöri telkkarissa viime viikolla missä se heilui mekossa ja joka kerta siihenkin meni hermo).

En tarkoita sitä etteikö kaikesta voi tehdä vitsiä, mutta kyllä noita trans- ja sukupuolivitsejäkin on tehty ihan tyylikkäästi. Tollanen missä joku oksentaa ei nyt oo enää mikään tyylikkäästi toteutettu vitsi tai sketsi.
Saatana! :norsu:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 29 Loka 2017 17:40

Jaahas, maikkari haluaa haastaa Vain Elämää -konseptin. Siellä alkaa "Mökkireissu"-ohjelma, missä on artisteja viettämässä mökillä aikaa, lauleskelemassa , tekemässä aktiviteetteja ja jotain semmosta. Jäi epäselväksi vaihtuuko siinä tyypit vai pysyykö se samana jenginä. :jaaha:
Mainoksessa vilahti ainakin Irina ja Maija Vilkkumaa, sekä joku blondi jätkä. En ole varma kuka se oli :virne: Veikkaan että ainakin Wildis tietää kuka se oli.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ma 30 Loka 2017 10:09

Kibaya kirjoitti:Veikkaan että ainakin Wildis tietää kuka se oli.

Piti kaivaa se mainos. En tiedä kumpaa meinasit, Elias Kaskinen vai Benjamin Peltonen? :keijo:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Wildchild
Räppimummo

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 30 Loka 2017 11:25

Wildchild kirjoitti:
Kibaya kirjoitti:Veikkaan että ainakin Wildis tietää kuka se oli.

Piti kaivaa se mainos. En tiedä kumpaa meinasit, Elias Kaskinen vai Benjamin Peltonen? :keijo:

Varmaan sitten se Peltonen, kun Kaskisen tunnistin. Huomasin myös että olin kattonut mainoksen huonosti, koska vissiin joka jaksossa on uudet vieraat :jaaha: :virne:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ma 30 Loka 2017 20:52

Tuossa kun Kiba nyt Siskonpedin mainitsi, niin näitä uusimpia jaksoja katsellessa on tullut mieleen, että vähän keskinkertaistumaan päin on mielestäni sekin. Potpurit ovat enemmän biisejä peräkkäin ja esim. euroviisupotpuri oli sellainen, mikä on vähän joka vuosi euroviisuissa itsessäänkin.

Kyllä Siskonpetiä katsellessa ainakin muutaman kerran per jakso nauraa, mutta jotenkin samantapaisia juttuja tekevät, mitä ovat jo tehneet.

--

Sen sijaan Pitääkö olla huolissaan? on mun suosikki komedioista. :virne: Komediapaneeli sinänsä on aivan ryöstviljelty idea. Uutisvuodon olen hylännyt ajat sitten ja Hyville ja huonoille uutisille en jaksanut antaa mahdollisuutta. Mutta kirjailijakombo jotenkin toimii mulle ihan täysin. Vieraan osa siinä on aika olematon, mutta kun toimii, niin toimii. :sori:

--

Ja Kiban mainitsemassa kanadalaisjutussa on mun mielestä joskus ihan toimiviakin juttuja, vaikken tuota mainittua ohjelmaa kyllä nähnyt.
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Wiggin » Ti 31 Loka 2017 00:12

Pascal Lemoix kirjoitti:Sen sijaan Pitääkö olla huolissaan? on mun suosikki komedioista. :virne: Komediapaneeli sinänsä on aivan ryöstviljelty idea. Uutisvuodon olen hylännyt ajat sitten ja Hyville ja huonoille uutisille en jaksanut antaa mahdollisuutta. Mutta kirjailijakombo jotenkin toimii mulle ihan täysin. Vieraan osa siinä on aika olematon, mutta kun toimii, niin toimii. :sori:

Joo.. täällä on kallistuttu kans Pitääkö olla huolissaan puoleen. Ketonen ei vain toimi HHU:ssa. Hyppönen oli sen verran suvereeni tossa ja tasapainotti juuri oikealla tavalla paneelia. Ja Hyppösestä huomasi että se oli oikeasti kiinnostunut niistä jutuista mitä käsiteltiin. Ketonen on lähinnä prompterinlukuautomaatti siinä keskellä. Pitääkö olla huolissaan ei oikein sytyttänyt aluksi, mutta näköjään kun oma suosikki meni huonompaan suuntaan niin sekin pääsi puhkeamaan kukkaan.

Siinä oon kans samaa mieltä että näitä alkaa olla jo pikkasen liikaa. Hyppösen "Olipa kerran elämä" yritin sisäänajaa ihan tosissaan, mutta tuota ei sitten mies pystynyt itsekseen kantamaan. Ja sitten kun toi urheilu ilmiöineen ei jaksa kiinnostaa niin sekään versio ei ole täällä saanut oikein tuulta alleen. Ja Uutisvuoto romahti mun silmissä ja korvissa välittömästi Baban astuessa remmiin.
"Rasittava huumorimies seikkailee typerässä kansankomediassa"
Wiggin

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 31 Loka 2017 15:30

Wiggin kirjoitti:
Pascal Lemoix kirjoitti:Sen sijaan Pitääkö olla huolissaan? on mun suosikki komedioista. :virne: Komediapaneeli sinänsä on aivan ryöstviljelty idea. Uutisvuodon olen hylännyt ajat sitten ja Hyville ja huonoille uutisille en jaksanut antaa mahdollisuutta. Mutta kirjailijakombo jotenkin toimii mulle ihan täysin. Vieraan osa siinä on aika olematon, mutta kun toimii, niin toimii. :sori:

Joo.. täällä on kallistuttu kans Pitääkö olla huolissaan puoleen. Ketonen ei vain toimi HHU:ssa. Hyppönen oli sen verran suvereeni tossa ja tasapainotti juuri oikealla tavalla paneelia. Ja Hyppösestä huomasi että se oli oikeasti kiinnostunut niistä jutuista mitä käsiteltiin. Ketonen on lähinnä prompterinlukuautomaatti siinä keskellä. Pitääkö olla huolissaan ei oikein sytyttänyt aluksi, mutta näköjään kun oma suosikki meni huonompaan suuntaan niin sekin pääsi puhkeamaan kukkaan.

Siinä oon kans samaa mieltä että näitä alkaa olla jo pikkasen liikaa. Hyppösen "Olipa kerran elämä" yritin sisäänajaa ihan tosissaan, mutta tuota ei sitten mies pystynyt itsekseen kantamaan. Ja sitten kun toi urheilu ilmiöineen ei jaksa kiinnostaa niin sekään versio ei ole täällä saanut oikein tuulta alleen. Ja Uutisvuoto romahti mun silmissä ja korvissa välittömästi Baban astuessa remmiin.

Mä taasen tykästyin POH:iin ihan sen alkaessa. Pääskysaari+kirjailijat toimii tosi hyvin. Kari Hotakaisen tapa olla olevinaan jotenkin etäinen ja asiallinen, vaikka se repeilee ihan joka kerta tosi pahastikin on vaan niin viihdyttävää katsotavaa :virne:
Olen ollut itseasiassa muutama viime kautena niiden yleisössä, koska sieltä saa ihan toisenlaisen tuntuman koko hommaan. Lisäksi ohjelmaa leikataan aika paljon. Reilu tunti kuvattua materiaalia päätyy leikkaamon lattialle. Nytkin on itseasiassa kaksi kuvauspäivää syksylle tulossa kun ne kuvaa ensi kevään jaksoja :vihellys:

HHU oli ihan helvetin hyvä, kunnne siihen tapahtui jotain. En tiedä oliko se Niina Lahtinen mitä tapahtui, mutta vähän ennen sitä Lahtisen pysyvää pestiä se meni jo huonoksi. Nyt paneelissa ainoa ketä viitsii kuunnella on Noronen. En jaksa Vuorista ja Lahtista ja Ketonenkin on, kuten Wigs sanoi, propterilukumies.

Mä tykkään kyllä Babasta, mutten uutisvuotoa oo jaksanut enää ikuisuuksiin.

Paneelivisailut tekee tuloaan taas, joten saa nähdä koska nämä HHU:t ja Uutisvuodot tippuu pois kokonaan.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ti 31 Loka 2017 20:16

Uutisvuodon kuulin nuoruudessa turhan usein turhan kovaa, kun se piti katsoa aina. Silloin se taisi olla kyllä parempi, koska Peter Nyman oli kieltämättä niin tärkeä moottori siinä.

Baba nauramassa itse omille jutuilleen on aina ollut myös minulle jotenkin korviasärkevää.
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 14 Marras 2017 09:16

Antti Holma ja maastamuuttajat on maanantai-iltojen piristäjä. Ihan älytön ohjelma, mutta mitäpä muutakaan koska Antti Holma.
Ideanahan se on hauska, että lähetään muualle kattelemaan mitä ne maasta poistuneet tekee. Samalla siellä pinnan alla irvaillaan näille, jotka selittää että suomi on paska maa ja muutan pois heti kuin mahdollista (silti ne asuu siellä juupajoen takana mettässä kuitenkin synnyinkylässä tai viereisessä koko ikänsä).
Nyt oltiin Islannissa! :rolf:
Ai että! Informatiivisen ja tutkailevan osuuden lisäksi ohjelmassa on koko ajan pilke silmäkulmassa ja irvailun meininkiä.

Vielä tän jälkeen on Holmalla instagramissa oma puolen tunnin live, missä Holma höpisee omiaan ja vastailee liveä seuraaville. Siinä ei ole mitään järkeä ja joskus kommentoidaan illan jaksoakin.

Antti Holma :sydän:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja theia » Pe 01 Joulu 2017 14:46

Katoin taannoin Netflixistä Pretty Little Liarsin seiskakauden. V... M... P! Ihan oikeasti, niiiiin HUONO lopetus! :viha: Eihän se nyt erityisen hyvä sarja ollut muutoinkaan, mutta kuitenkin. :virne:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » To 14 Joulu 2017 20:46

Odotan jo nyt, että päästään kaverin kanssa retroilemaan 95-leffaa :keijotäpinä: Ensi-ilta joulupäivänä. :keijo:
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 21 Joulu 2017 08:51

Lyhytelokuvapäivä!
Tänään tulee klo 21 alkaen Teemalta lyhäreitä. Jos ette pysty/jaksa valvoa, niin tallentakaa. Toivon että noi tulee kaikki areenaan myös.
Linkki. Ainakin klo 21 tuleva Katto on tosi hauska, lisäksi listalla on myös yksi suosikeistani; Saatanan Kanit. Lisäksi I’ve just only began on aika koskettava ja Halko-pätkästä olen kai kirjoittanut johonkin Sodis-rapsaan (ps. Siinä on Elina Knihtilä).

Lyhäröikää, ihmiset!

edit. on oikein Tapahtumia!
Kibaya
Hörhökeijotar

EdellinenSeuraava

Paluu Leffa.tv