En lämmennyt siinä ajassa väkinäisen nauramisen siivittämälle mukahauskuudelle. Kataja on ihan yhtä kauhee mitä ennenkin ja luotaantyöntävyydellään työntää mut toisille kanaville
Siskonpeti sen sijaan oli todella hyvä

Sitä voi katsoa alusta tai lopusta tai osittain tai kokonaan. Ja aina on hauska nähdä, miten kääntäjä on ratkaissut lausahduksen: "Nice beaver!"
Tällä kertaa se oli: "Kiva karva!" 
Pascal Lemoix kirjoitti:Sitten katsottiin pätkä perään tullutta Mies ja alaston asetta, jonka olen nähnyt varmaan liki parikymmentä kertaa, mutta joka on siitä huolimatta aina hyvä.Sitä voi katsoa alusta tai lopusta tai osittain tai kokonaan. Ja aina on hauska nähdä, miten kääntäjä on ratkaissut lausahduksen: "Nice beaver!"
Tällä kertaa se oli: "Kiva karva!"
Se on kyllä komedioiden parhaimmistoa, vaikka onkin ihan älytön. Muistan sen jo lapsuudesta. Tällä kertaa huomasin, että taas se tulee (se tulee vähintään muutaman kerran vuodessa telkkarista), mutta en ehtinyt tai jaksanut katsoa. 

Kibaya kirjoitti:RuPauls Drag Racen ysikausi oli tullut Netflinxiin ja olen sitä katsellut nyt iltaisin Wll & Gracen kanssa vuorotellen. Will & Gracen uusi kausi alkoi pari viikkoa sitten ja jaksot tulevat suomen Viaplayihin vain päivä jenkkiesityksen jälkeen. On silti vähän koomista katsoa jaksoja ristiin vanhan ja uuden kanssa. Varsinkin kun katson ekaa kautta, missä hahmot ovat vielä raakoja ja kehittymättömiä, kun uusimmissa jaksoissa on se kymmenen vuoden (ehkä) väli.

Wildchild kirjoitti:Kibaya kirjoitti:RuPauls Drag Racen ysikausi oli tullut Netflinxiin ja olen sitä katsellut nyt iltaisin Wll & Gracen kanssa vuorotellen. Will & Gracen uusi kausi alkoi pari viikkoa sitten ja jaksot tulevat suomen Viaplayihin vain päivä jenkkiesityksen jälkeen. On silti vähän koomista katsoa jaksoja ristiin vanhan ja uuden kanssa. Varsinkin kun katson ekaa kautta, missä hahmot ovat vielä raakoja ja kehittymättömiä, kun uusimmissa jaksoissa on se kymmenen vuoden (ehkä) väli.
Mistä löytyy Will & Gracen vanhat kaudet?

#firstworldproblems
Tuskin sieltä niitä muita löytyy mitä olen etsinyt, kun ovat ehkä harvinaisempia, enkä enää muista edes mitä kaikkia olen viime aikoina hakenut.
Silti suoratoistoleffalista olisi kätevä, monesti leffan tarve on kuitenkin sellainen, että tulee mieleen lauantai-iltana, että haluaisi just nyt nähdä tietyn hyvän leffan. 

Veikkaan että ainakin Wildis tietää kuka se oli.Kibaya kirjoitti:Veikkaan että ainakin Wildis tietää kuka se oli.

Wildchild kirjoitti:Kibaya kirjoitti:Veikkaan että ainakin Wildis tietää kuka se oli.
Piti kaivaa se mainos. En tiedä kumpaa meinasit, Elias Kaskinen vai Benjamin Peltonen?

Komediapaneeli sinänsä on aivan ryöstviljelty idea. Uutisvuodon olen hylännyt ajat sitten ja Hyville ja huonoille uutisille en jaksanut antaa mahdollisuutta. Mutta kirjailijakombo jotenkin toimii mulle ihan täysin. Vieraan osa siinä on aika olematon, mutta kun toimii, niin toimii. 
Pascal Lemoix kirjoitti:Sen sijaan Pitääkö olla huolissaan? on mun suosikki komedioista.Komediapaneeli sinänsä on aivan ryöstviljelty idea. Uutisvuodon olen hylännyt ajat sitten ja Hyville ja huonoille uutisille en jaksanut antaa mahdollisuutta. Mutta kirjailijakombo jotenkin toimii mulle ihan täysin. Vieraan osa siinä on aika olematon, mutta kun toimii, niin toimii.
Wiggin kirjoitti:Pascal Lemoix kirjoitti:Sen sijaan Pitääkö olla huolissaan? on mun suosikki komedioista.Komediapaneeli sinänsä on aivan ryöstviljelty idea. Uutisvuodon olen hylännyt ajat sitten ja Hyville ja huonoille uutisille en jaksanut antaa mahdollisuutta. Mutta kirjailijakombo jotenkin toimii mulle ihan täysin. Vieraan osa siinä on aika olematon, mutta kun toimii, niin toimii.
Joo.. täällä on kallistuttu kans Pitääkö olla huolissaan puoleen. Ketonen ei vain toimi HHU:ssa. Hyppönen oli sen verran suvereeni tossa ja tasapainotti juuri oikealla tavalla paneelia. Ja Hyppösestä huomasi että se oli oikeasti kiinnostunut niistä jutuista mitä käsiteltiin. Ketonen on lähinnä prompterinlukuautomaatti siinä keskellä. Pitääkö olla huolissaan ei oikein sytyttänyt aluksi, mutta näköjään kun oma suosikki meni huonompaan suuntaan niin sekin pääsi puhkeamaan kukkaan.
Siinä oon kans samaa mieltä että näitä alkaa olla jo pikkasen liikaa. Hyppösen "Olipa kerran elämä" yritin sisäänajaa ihan tosissaan, mutta tuota ei sitten mies pystynyt itsekseen kantamaan. Ja sitten kun toi urheilu ilmiöineen ei jaksa kiinnostaa niin sekään versio ei ole täällä saanut oikein tuulta alleen. Ja Uutisvuoto romahti mun silmissä ja korvissa välittömästi Baban astuessa remmiin.

Eihän se nyt erityisen hyvä sarja ollut muutoinkaan, mutta kuitenkin. 
Ensi-ilta joulupäivänä. 
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa