Viimeisin DVD ostoksesi?

Re: Viimeisin DVD ostoksesi?

ViestiKirjoittaja Sippura » Ke 23 Syys 2009 10:43

Jos joku näki mut ja Miehen edellispäivänä Junttilan dvd-pöytien ääressä tämän-
näköisinä :täpinä: :täpinä: , se johtui myynnissä olleesta Shieldin 6. kauden boksista.

:tipahdus:

Kuva

Ei tarvinnut kahta sekuntia miettiä, boksi kassan kautta laukkuun ja kotiin telk-
karin viereen, eipä sitä malta jaksoja Nelosen tahtiin katsoa. Harmi vaan että
kausi piti sisällään vain 10 jaksoa, eihän tuollaista määrää tuijottanut kuin pari
hassua iltaa :hullu: Seitsemättä ja viimeistä kautta odotellessa...
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja Galileo » Ke 23 Syys 2009 13:34

Mitä kautta Nelonen näyttää nyt? Vitosta?
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Galileo

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ke 23 Syys 2009 14:23

Kuudes menossa.
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 25 Syys 2009 23:03

Menin kauppaan ostamaan yhtä tavaraa. Mukaan lähtikin yllättäen lisäksi 5 leffaa ja 2 cd:tä. :keijo:

Tuli siis ostettua Lord of the Rings -trilogia, Pirates of the Caribbean - Mustan helmen kirous ja Ice age 2. :superhymy:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Suvi » Ma 02 Marras 2009 20:18

Jossain mielenhäiriössä tuli ostettua tupla-DVD, jossa on Fievel matkalla Amerikkaan ja Fievel matkalla Villiin Länteen. Ykkösosaa tuli katsottua aika paljonkin kakarana, ja sen osaa aika hyvin jo ulkoa. Varmaan taas tästä syytä "jatko-osa" tuntui paljon huonommalta, ei ehkä enää niin "aidolta". :p
Mutta kyllähän näitä katsoo. :D En minä huonoja leffoja ikinä ostaisi.

Hulluilta Päiviltä oli ihan "pakko" ostaa Maija Poppanen - DVD. Se on kiva leffa. :D :D

Kuva

( :virne: )
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Emilia » Ti 03 Marras 2009 08:27

Mistä saa Fieveleitä? Fievel matkalla Amerikkaan on yksi parhaista elokuvista, mitä muistan nähneeni. Tosin viime näkemästä on se reilu 10 vuotta, aika saattoin kullata muiston, mutta kyllä nuo omaan hyllyyni haluaisin.

Itse hankin viimeisimpänä Gossip Girlin 1. tuontantokauden. Jippii. :D
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Suvi » Ti 03 Marras 2009 20:51

Emilia kirjoitti:Mistä saa Fieveleitä? Fievel matkalla Amerikkaan on yksi parhaista elokuvista, mitä muistan nähneeni.

En ole niitä "oikeissa" kaupoissa nähnyt, mutta Cdonista omani hankin. :tilt:
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Emilia » Ti 03 Marras 2009 23:13

Suvi kirjoitti:
Emilia kirjoitti:Mistä saa Fieveleitä? Fievel matkalla Amerikkaan on yksi parhaista elokuvista, mitä muistan nähneeni.

Internet, tietenkin. Miten ei tullut itelle mieleen? :epäilevä:
Mä oon tiltissä :tilt:
**
Greyn Anatomian vitoskausi olis vissiin jo tullut, himottelis kyllä aika pahasti, mut hinta
on tähän rahatilanteeseen varsin suolainen, nyyh.
Emilia

ViestiKirjoittaja Galileo » To 12 Marras 2009 09:46

Kuva

Mulla oli vahva epäilys jenkkien Office-sarjaa kohtaan. Britti-Office on mahtava ja amerikkalaisesta versiosta näin ensimmäisen jakson, joka oli hiilikopio alkuperäisestä eikä Steve Carell ole suosikkinäyttelijäni muutenkaan. Sarjan hehkuttajia on kumminkin ollut paljon ja kun törmäsin kolmeen ekaan kauteen semi-ilmaiseksi, päätin kokeilla uudestaan. Ja hyvä että kokeilin. Puitteet ja hahmot ovat alussa aika lailla yksi yhteen, mutta amerikan konttori ottaa oman suuntansa muutaman jakson jälkeen. Kun aivoni ymmärsivät, ettei kyseessä ole enää suora kopio jo aiemmin tehdystä, aloin nauttia katsomastani. Toki jenkit menee välillä liian pitkälle "yli" ja ihmissuhdejuonet eivät kanna kovin montaa jaksoa, mutta hauskaa on. Brittien pari kautta ja bonusjaksot muodostavat hienon kokonaisuuden - jenkit tekevät tasaisen hauskaa huumorisarjaa. Kaudetkin kasvattavat jaksomittaansa rajusti.

Cdonista ja Amazonista lähtivät siis kaudet neljä ja viisi tulemaan tänne päin. :viileä:

Kuva Kuva
Galileo

ViestiKirjoittaja melissa » Ma 16 Marras 2009 14:54

^ Gali on näköjään todennut saman kuin mä. :D Mun tapaus on tosin siinä mielessä erilainen, että brittiversiosta näkemäni pätkät eivät olleet saaneet innostumaan. Jenkkien eka kausi vielä kun oli suora kopio vanhasta, niin enpä jaksanut siitäkään kovasti välittää. Kolmannella kaudella aloin tätä tosissani seurata, ja tykästyin kovasti. Steve Carellia kohtaan mulla ei ollut mitään ennakkoluuloja - kun nuo Daily Show'n herrat on vähän niinkuin heikkouteni :p. Tuosta syystä varmaan olin heti alusta asti innostunut Ed Helmsin liittymisestä jengiin. Andy on mielestäni mainio lisä hahmokaartiin. Kun kerran jaksoja tehdään niin paljon enemmän, niin mielenkiintoiset sivuhahmotkin saa hyvin tilaa. Vastikään ilmestynyt Subtle Sexualityn "Male Prima Donna" hymyilyttää ainakin mua.
Tuosta olen samaa mieltä, että ihmissuhdemössö on jenkeillä joskus turhan framilla. Myös Pamin muuttuminen entistä huolitellummaksi ja nätimmäksi hiukan kaiveli. Toisaalta musta on hienoa, että jenkeissä jaksetaan vähän murtaa tätä brittien kaavaa, jossa alkuasetelma vaan toistuu ja kaikki menee lopulta pieleen.
Tuossa mockumentary-formaatissa ei ole kuuden kauden jälkeen enää mitään "järkeä", mutta ei tarvitse ollakaan.
Joulukuussa kai pitäisi kolmas kausi alkaa Nelosen myöhäisillassa.

Jenkkien Konttoria katsellessa on myös uudestaan herännyt mielenkiinto alkuperäiseen. Olen varma, että se kolahtaisi nyt paremmin kuin aiemmin.
melissa

ViestiKirjoittaja Galileo » Ma 16 Marras 2009 15:12

melissa kirjoitti:...brittiversiosta näkemäni pätkät eivät olleet saaneet innostumaan.
...Toisaalta musta on hienoa, että jenkeissä jaksetaan vähän murtaa tätä brittien kaavaa, jossa alkuasetelma vaan toistuu ja kaikki menee lopulta pieleen...

Britti-Office kannattaa katsoa kokonaan. Se on hieno tarinakokonaisuus.

Andy on ihan hauska, mutta siinä tiivistyy myös yksi Jenkki-Officen ongelma. Huumoria syntyy siitä, että on kontrastia: porukka on suht' normaalia, sellaista johon voisi törmätä. Dwight on melkolailla over-the-top ja Michael satunnaisesti. Sitten kun tähän tulee lisää ylivedettyjä hahmoja, niin poistutaan alkuperäisestä kontekstista ja siirrytään lähemmäs tavanomaista sitcomia.
Galileo

ViestiKirjoittaja melissa » Ma 16 Marras 2009 16:03

^Totta tuokin. Valtaosa sivuhahmoista on aika karikatyyrejä.
Toisaalta en jaksaisi varmaan katsoa tätä, jos suurin osa muista hahmoista vain pyörittelisi silmiään ja ilmeilisi kameralle Michaelin ja Dwightin hölmöillessä.
Britit ovat varmaan hoitaneet tämän puolen paremmin.
melissa

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 17 Marras 2009 13:01

Mä ostin varmaan jo reilu kuukausi sitten Täydellisten Naisten kaksi ensimmäistä kautta, kun sai halvalla. Olen nyt iltaisin/öisin/flunssassa tuijotellut noita läpi ja ai vitsi! Täykkärit on aina ollut sellainen "jees"-sarja, mutta nyt mä olen hurahtanut täysin.
Myös mukana tulleet tekijöiden haastattelut ovat avanneet sarjan mahtavuutta entisestään. Samassa paketissa komedia, draama ja "jännitys".
Maanantaisin on ehkä hieman kaksijakoinen olo jos katsoo päivällä dvd:ltä jaksoja, kun kuitenkin illalla katsoo sitä telkkarista. Siinä näkee toisaalta hyvin kehityksen ja kontrastin hahmoissa ja tuotannon puolellakin.

Täykkärit :hymyhali:.

Kuva

Osaan nykyään nähdä Marcia Crossin ihan Breenä, enkä vain kostonhimoisena Kimberly Shaw:na. :virne:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja urakka » Ti 24 Marras 2009 01:16

Tulin ostaneeksi itelleni etukäteisjoululahjaksi pari tosi ajankohtaista ja tuoretta leffaa. :tilt:

Kuva ja Kuva

Blues Brothers on ollut tarkoitus hankkia jo vaikka kuinka kauan, mutta missään ei ole tullut vastaan, ja nytkin sai hetken selata nettikauppoja, ennen kuin sit Anttilassa törmäsin. Samalla pisti silmään Jalla! Jalla!, jota myös olen haikaillut omaksi jo iät ja ajat, niin kaks kärpästä yhdellä iskulla. Molemmat on sopivia krapula- tai unettomuusleffoja, ja jostain syystä en ikinä kyllästy kattomaan Blues Brothersia. Ollaan taidettu viimeisen puolen vuoden aikana vuokrata se ainakin kolme kertaa, ja katottu joka kerta ainakin kahdesti. :virne: Eihän se nyt mikään niin ihmeellinen ole, mutta joku siinä vaan jaksaa kiehtoa. :virnu:

Eipähän tarvi enää pettyä vuokraamossa, jos ei satu olemaan kumpaakaan paikalla.
Miten hyvä on unohtaa: vain silloin voi rakastaa.
urakka

ViestiKirjoittaja Dnd » Ke 02 Joulu 2009 01:57

Nyt mulla on koko sarja...

Kuva

Näiden neljän lisäksi ostin klassikot "Hei me lennetään" ja "Hei, taas me lennetään".
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Dnd
Outo marsilainen kivi

ViestiKirjoittaja Suvi » Pe 04 Joulu 2009 20:26

Tuli tässä päivänä muutamana hankittua halvennuksesta Laulavat sadepisarat:

Kuva
Ihana hömppäklassikkomusikaali. :hymyhali:

Tästä tulee aina niin hyvälle tuulelle. :sydän:

Muoks:

Emilia kirjoitti:
Suvi kirjoitti:

Internet, tietenkin. Miten ei tullut itelle mieleen? :epäilevä:

Näitä oli myynnissä Clas Ohlosonillakin, jos vielä kiinnostaa. :D Ei tarvitse tilata netistä.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Fantsu » Su 06 Joulu 2009 01:00

Dnd kirjoitti:Nyt mulla on koko sarja...

Kuva

Ostin eilen halvalla sittarista Alienin ja Aliensin, mutta siihen saa jäädä - ei ne muut ole oikein mitään verrattuna näihin.
Fantsu

ViestiKirjoittaja Ella » Su 06 Joulu 2009 18:51

Ostin Lumikin tuossa pari päivää sitten.

Seuraavana tähtäimessä on Oliver ja Kumppanit sekä Miekka Kivessä. Minä kun keräilen näitä Disneyn leffoja. :keijo: Keväällä ilmestyy Dumbo ja syksyllä Kaunotar ja Hirviö. Kaksi suosikkiani!

:pilvi:
Ella

ViestiKirjoittaja Dnd » La 12 Joulu 2009 03:18

Kuva

Boksi, jossa osat 1-3. Mukana myös ykkösen Directors cut. (Sain halavalla...)
Dnd
Outo marsilainen kivi

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ma 14 Joulu 2009 11:45

Taisteluplaneetta Galactica, 4-tuotantokausi, halvalla discshopin joulukalenterista.

Joulu: pelastettu :peukut:
Viimeksi muokannut Mr. Smith päivämäärä Ma 14 Joulu 2009 16:03, muokattu yhteensä 1 kerran
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja Dnd » Ma 14 Joulu 2009 15:20

Tehtiinkös sitä (aitoa) Galacticaa niin monta tuotantokautta?

http://fi.wikipedia.org/wiki/Taisteluplaneetta_Galactica_%281978%29
Dnd
Outo marsilainen kivi

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ma 14 Joulu 2009 16:02

Dnd kirjoitti:Tehtiinkös sitä (aitoa) Galacticaa niin monta tuotantokautta?

http://fi.wikipedia.org/wiki/Taisteluplaneetta_Galactica_%281978%29

Menee mielenkiintoiseksi: 1. kausi 1978 (ulkoavaruudessa) ja 1. kausi "Battlestar Galactica 1980" (seikkailevat maassa). Syynä kakkoskauden juoneen olivat yllätys yllätys budjettikulut: katsojia oli, mutta tv-sarjan tekeminen maksoi niin hirmuisesti, että homma ei kannattanut.

Ai niin, aiheeseen liittyen: Dark label season 2 ja Ong bak: Muay Thai Warrior.

Joulun välipyhät: pelastettu :peukut:.
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja Emilia » Ma 14 Joulu 2009 20:19

Ella kirjoitti:Ostin Lumikin tuossa pari päivää sitten.

Seuraavana tähtäimessä on Oliver ja Kumppanit sekä Miekka Kivessä. Minä kun keräilen näitä Disneyn leffoja. :keijo: Keväällä ilmestyy Dumbo ja syksyllä Kaunotar ja Hirviö. Kaksi suosikkiani!

:pilvi:

:sekopää:
Kaunotar ja Hirviö. Oikeesti? Lähen jo nyt jonottamaan.
Emilia

ViestiKirjoittaja Ella » Ma 14 Joulu 2009 21:49

Joo, oikeesti! Varaa mulle paikka siinä jonossa. :hullu:

Jotain huhuja olen lukenut netistä että Aladdin ilmestyisi myös ensi vuonna. Saa nähdä pitääkö paikkansa. :O:

Tilasin tässä netistä pari leffaa, halvalla kun irtosi. Ensimmäinen on Vin Dieselin Pitch Black. Näin sen joskus aikoja sitten ja oli muistaakseni hyvä. Saa nähdä muistinko oikein. Toinen leffa on joululahjaksi napattu Escape: Human Cargo. Ei mitään hajua mistä siinä on kyse. Jotain seikkailua Saudi-Arabiassa. Kaveri ilostuu, se on etsinyt tätä leffaa jo jonkin aikaa. :D
Ella

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » To 31 Joulu 2009 17:22

Odotus on ohi.

Howard the duck - Special edition on minun.

En odota teidän ymmärtävän tekoani, tai edes hyväksyvän sitä, mutta se ei muuta faktaa että se on minun :pomppu:
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

EdellinenSeuraava

Paluu Leffa.tv