^ Gali on näköjään todennut saman kuin mä.

Mun tapaus on tosin siinä mielessä erilainen, että brittiversiosta näkemäni pätkät eivät olleet saaneet innostumaan. Jenkkien eka kausi vielä kun oli suora kopio vanhasta, niin enpä jaksanut siitäkään kovasti välittää. Kolmannella kaudella aloin tätä tosissani seurata, ja tykästyin kovasti. Steve Carellia kohtaan mulla ei ollut mitään ennakkoluuloja - kun nuo Daily Show'n herrat on vähän niinkuin heikkouteni

. Tuosta syystä varmaan olin heti alusta asti innostunut Ed Helmsin liittymisestä jengiin. Andy on mielestäni mainio lisä hahmokaartiin. Kun kerran jaksoja tehdään niin paljon enemmän, niin mielenkiintoiset sivuhahmotkin saa hyvin tilaa. Vastikään ilmestynyt
Subtle Sexualityn "Male Prima Donna" hymyilyttää ainakin mua.
Tuosta olen samaa mieltä, että ihmissuhdemössö on jenkeillä joskus turhan framilla. Myös Pamin muuttuminen entistä huolitellummaksi ja nätimmäksi hiukan kaiveli. Toisaalta musta on hienoa, että jenkeissä jaksetaan vähän murtaa tätä brittien kaavaa, jossa alkuasetelma vaan toistuu ja kaikki menee lopulta pieleen.
Tuossa mockumentary-formaatissa ei ole kuuden kauden jälkeen enää mitään "järkeä", mutta ei tarvitse ollakaan.
Joulukuussa kai pitäisi kolmas kausi alkaa Nelosen myöhäisillassa.
Jenkkien Konttoria katsellessa on myös uudestaan herännyt mielenkiinto alkuperäiseen. Olen varma, että se kolahtaisi nyt paremmin kuin aiemmin.