Selviytyjät

Re: Selviytyjät

ViestiKirjoittaja Wildchild » La 29 Kesä 2013 11:41

Mä vihaan Russellia sen verran paljon että pakko katsoa tämä kausi. :aukku: Ja melkeen toivon että Boston-Rob voittaisi. :hullu:

Ei mulla muuta. :virne:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Wildchild
Räppimummo

ViestiKirjoittaja Laaksonen » La 29 Kesä 2013 14:01

Onkos tämä nyt meneilläänoleva uusintakausi? Koska muistelisin nähneeni Heroes vs. Villains-kauden jo kertaalleen... :riips:
"On toiveita täysiä valmis hän, hän uhkui voimia elämän!"
Laaksonen

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 29 Kesä 2013 17:37

Nyt on muuten tavallinen kausi menossa, mutta mausteeksi otettiin vanhat konnat Russell ja Boston Rob.

Erikoisuutena on Redemption Island eli Pelastussaari, johon pudonnut tippuu olemaan yksinään. Kunnes voi voittaa kaksintaistelussa seuraavan putoajan. Russell siis passitettiin Pelastussaarelle.

--

Selviytyjät Suomikin on tullut. Juontajana Heikki Paasonen. Katsoin eilen Katsomosta ekan jakson ja on se vaan jotenkin korutonta. Musat pielessä, niin heti haittaa. Onhan se ohjelma ihan tunnistettavissa ja ehkä katson lisääkin, mutta on se vähän :keijo:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Laaksonen » La 29 Kesä 2013 21:16

No niinpäs näköjään on aivan uusi kausi, eli ei ollut kokonaan all-stars-kausi. No perhana, onpas mennyt tämä kausi täysin ohi.
Laaksonen

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ma 01 Heinä 2013 14:57

Russell tosiaan on ulkona lopullisesti. Itkuksi meni hänelläkin lopuksi. Kun olihan se nyt ihan epäreilua pelata porukan kanssa, jotka eivät edes yritä voittaa. :pillitys:

Tohon voisi sanoa, että sitä saa mitä tilaa, ehkä opit sen sä nyt :kailotus:

Onhan se kamalaa, kun kaikki ei menekään oman tahdon mukaisesti. Tällä kertaa Boston Robin taktiikka on purrut paremmin. Toki siellä muutama neiti osoittaa melkoista sinisilmäisyyttä hengaamalla vain Robin enemmistössä, vaikka siitä jo Matt pistettiin pihalle.

Pelin viihdyttävin hahmo on selkeästi Phillip :superhymy: Hän murtaa tehokkaasti ennakolta televisiosta kaikkien oppimaa kaavaa ja pelaa peliä aivan miten sattuu. :virne: Toivottavasti hän jollakin ilveellä selviää tästä ahtaasta raosta, jossa on nyt.
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Pe 20 Syys 2013 22:49

Ja Boston Rob voitti :kieli:

Tuomaristo kyllä kyseenalaisti aika paljon: Missä kulkee raja? Mutta Rob lienee valmis vaikka työntämään mummonsa bussin alle, kunhan hän vihdoin ja viimein voittaa Selviytyjät.

Kysymys kuuluu: Kannattiko? Edes miljoonasta dollarista. Kymmenen vuotta elämää, neljä osallistumiskertaa. Pakkomielle. Ja näytti maailmalle, miten peliä pelataan, mutta samalla, kuinka itsekäs voi ihminen olla.

Kysymys jää auki...
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 20 Syys 2013 23:20

Boston Rob. :friikki:
Minäkin muistan sen. Hitto miten niljakas tyyppi. Neljä kertaa? Tiesin, että se oli kahdella kaudella, mutta että neljä.
Vieläkö se on naimisissa sen jonkun toisen Survivor-voittajan kanssa?
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Wildchild » La 21 Syys 2013 09:35

Lyyra kirjoitti:Vieläkö se on naimisissa sen jonkun toisen Survivor-voittajan kanssa?

On naimisissa Amberin kanssa. :D

Mä taas tykkäsin että Rob voitti. Jätkä pelasi muilla pelaajilla mennen tullen ja lähtiessä. Miksi ei olisi ansainnut voittoaan?

Onnea Rob! :peukku:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Wildchild
Räppimummo

ViestiKirjoittaja Annis » La 21 Syys 2013 10:15

Wildchild kirjoitti:Mä taas tykkäsin että Rob voitti. Jätkä pelasi muilla pelaajilla mennen tullen ja lähtiessä. Miksi ei olisi ansainnut voittoaan?

Mä inhoon koko Robia, mutta kyllä se ansaitsi voittonsa todellakin.

Mutta mun mielestä tää kausi oli juuri sen takia ihan hemmetin tylsä, kun Rob pelasi liian hyvin ja mitään suurempaa draamaa ei tullut missään vaiheessa ja sen vika,
että mä jouduin katsomaan sitä karmeaa Philipiä koko kauden.
Annis

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 21 Syys 2013 13:34

No sinänsä voi kyllä sanoa, että Rob ansaitsi voittonsa, mutta kyllä se mun mielestä aika pelottava ihminen on. Yhdessä vaiheessa hän kielsi heimoltaan kaiken kommunikaation toiseen heimoon ja säännösteli ruuatkin. Robin voisi helposti kuvitella jonkin totalitaarisen valtion keulille, koska tuossakin nähtiin miniyhteisössä vastaava ilmiö.

Vierelleen johtaja tarvitsee muutaman uskollisen lampaan, jotka voi sitten lähettää teuraaksi tarvittaessa. Ja jos siinä joku kylähullu pyörii seassa, niin sekin käy. Aluksi olin innoissani Phillipistä, mutta kyllä hän sitten oli turhan omituinen ja ilkeä, jotta häntäkään olisi kummemmin jaksanut seurata.
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Su 22 Syys 2013 23:09

Loppuselvittelyssä tuli esiin ihan hyviäkin pointteja. Varsinkin Grant oli tosi kriittinen suhteessa Robiin: välit olivat menneet. Joku raja pitäisi olla Selviytyjissäkin.

--

Nyt huomasin, että 23. kausi on alkanut heti perään ja tulee näköjään la JA su, joten eka jakso meni heti ohi, mutta löytyy Katsomosta.
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Dnd » Ma 23 Syys 2013 03:03

:kauhistunut: Se kiero limanuljaska voitti. Se nuori tyttö oli kyllä ihan täysin sen vietävissä ja sitä isoo outoo ukkeliahan se piti mukana vaan ja ainoostaan siks, kun se ties ettei siitä oo vastusta loppupelissä. Miten hienoo oiskaan ollu, jos ne ois ees vähän ajatellu ja puottanu sen Robin.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Dnd
Outo marsilainen kivi

ViestiKirjoittaja Jorssi » Ma 23 Syys 2013 21:17

Ihme Rob-vihaajia koko forde täynnä. :P

Rob on mun kaikkien aikojen kolmossuosikki heti Parvatin ja Russellin jälkeen ja todellakin ansaitsi voittonsa. Tykkäsin tyypistä jokaisella kerralla ja Amazing Racessakin.

Nyt alkaneessa uudessa kaudessa on mukana Ozzy ja Coach, jotka ovat olleet molemmat kaksi kertaa aiemmin mukana. Jos noita kahta vertaa Russelliin ja Robiin, niin aika valju maku jää, enkä muutenkaan tykkää, että näitä vanhoja kilpailijoita kierrätetään jatkuvasti.
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja Laaksonen » Ti 24 Syys 2013 16:24

Jorssi kirjoitti:Rob on mun kaikkien aikojen kolmossuosikki heti Parvatin ja Russellin jälkeen.

Kenestäkään kolmesta en ole ite tykännyt. Ikäviä kieroilijoita kaikki. Mukavat, skaboissa pärjäävät, tyypit on parempia. Ethan ja Colby on mun kaksi all-time suosikkia. Matt nousi kolmoseksi viime kaudella.
Laaksonen

ViestiKirjoittaja Jorssi » Ti 24 Syys 2013 16:29

Laaksonen kirjoitti:
Jorssi kirjoitti:Rob on mun kaikkien aikojen kolmossuosikki heti Parvatin ja Russellin jälkeen.

Kenestäkään kolmesta en ole ite tykännyt. Ikäviä kieroilijoita kaikki. Mukavat, skaboissa pärjäävät, tyypit on parempia. Ethan ja Colby on mun kaksi all-time suosikkia. Matt nousi kolmoseksi viime kaudella.
Mä haluan, että suosikeissani on jotain särmää. Nuo kolme ovat tollasia kauniita/komeita tylsimyksiä, joita mieluummin katselen maalin kuivumista. Selviytyjät on kuitenkin viihdeohjelma. Toki tää on vaan mun mielipide.
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ti 24 Syys 2013 21:15

Munkin mielestäni vanhojen tyyppien kierrätys on vähän tylsää, vaikka pidinkin Sankarit vastaan Konnat -teemasta.

Silti Russelin ja Robin kaltaisten tyyppien putoaminen on paljon hauskempaa kuin heidän säilymisensä. Russel haukkui idiooteiksi kaikki hänet pudottaneet, mutta muuten hän olisi tehnyt saman kuin Rob, joten mielestäni järkevin liike oli pudottaa Russel heti kuin mahdollista.
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Laaksonen » Ke 25 Syys 2013 15:15

Jorssi kirjoitti:
Laaksonen kirjoitti:

Mä haluan, että suosikeissani on jotain särmää. Nuo kolme ovat tollasia kauniita/komeita tylsimyksiä, joita mieluummin katselen maalin kuivumista. Selviytyjät on kuitenkin viihdeohjelma. Toki tää on vaan mun mielipide.

Juuri näin mielipiteitä mielipiteitä ja juuri tästä syystähän Selviytyjät on mahtava sarja ku siinä on niin erilaisia tyyppejä. Itse peilaan suosikkejani oikeaan maailmaan. Kenen kanssa haluaisin/todennäköisesti bondaisin oikeassa elämässä. Ja kaikista tärkeimpänä ominaisuutena omille suosikeilleni pidän sitä, että pärjää/dominoi haasteita. Kaikki em. kolme suosikkiani on ollut aivan älyttömän kovia haasteissa.
Laaksonen

ViestiKirjoittaja theia » Ke 25 Syys 2013 16:29

Mun mielestä Selviytyjät on peliä, eikä sitä tulisi rinnastaa "oikeaan elämään". En mä Monopolissakaan kohtele kavereitani samalla tavalla mitä kohtelisin niitä oikeassa elämässä :sori:

Ja siksi Rob ansaitsi voittonsa, täydellisellä pelitaktiikallaan. Ei se mun mielestä oo yhtään lurjus, useampi pelikerta vaan on hionut sen taktiikan loistavaksi. Peli on peli.
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Laaksonen » To 26 Syys 2013 00:53

theia kirjoitti:Mun mielestä Selviytyjät on peliä, eikä sitä tulisi rinnastaa "oikeaan elämään". En mä Monopolissakaan kohtele kavereitani samalla tavalla mitä kohtelisin niitä oikeassa elämässä :sori:

Ja siksi Rob ansaitsi voittonsa, täydellisellä pelitaktiikallaan. Ei se mun mielestä oo yhtään lurjus, useampi pelikerta vaan on hionut sen taktiikan loistavaksi. Peli on peli.

Kuten taisin jo aika selkeästi ilmaista, niin Rob ansaitsi täysin voittonsa tuossa skabassa.

Mun mielestä kotisohvalla voi aivan hyvin rinnastaa sen oikeaan elämään, kun teen henkilökohtaisia päätöksiä siitä kenen puolia skabassa pidän. Ja toisaalta ilkeät ihmiset kilpailussa ovat todennäköisesti myös ilkeitä ihmisiä oikeassa elämässä. Ja maailmassa on aivan liikaa ilkeyttä jo muutenkin.
Laaksonen

ViestiKirjoittaja theia » Ma 30 Syys 2013 10:52

Ugh! Uus survivor. Toi on ihan pimee toi Russelin veljenpoika! "Yksikään nainen ei tule minun ja perheeni ja miljoonan dollarin väliin"... siis häh?

Ja se eka mimmi joka putosi redemption islandille "yhyyy miksi ihmiset ei olleet rehellisiä". Ömmm, oot survivorissa, mitä oikein odotit? :ei:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 30 Syys 2013 11:10

Kyllähän näihin joskus eksyy niitäkin raasuja, jotka ei oo koskaan katsoneet sitä ohjelmaa ennen pääsyään mukaan. :keijo:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 03 Huhti 2018 09:37

Nonni, ootteko kattoneet uutta Selviytyjät Suomi-kautta?

Siellä pelataan aika hyvin ja vahvasti ja pelaaminen on aloitettu tavallaan jo ennen kuvauksia.

Juhana Helmenkalastaja on ihan älyttömän ärsyttävä tyyppi aika monen mielestä, mutta ilmeisesti Juhanaa ei haluta päästää heimoneuvoston Juryyn päättämään voittajaa :keijo: Tai jotain muuta tosi näpsäkkää on taustalla miksei ne äänestä sitä veke. Liittoihin en enää usko.

Mun lempparihäpeningi on tähän mennessä ollut se, että Sara Chafak äänestettiin pois, vaikka sillä oli käytössään koskemattomuusamuletti.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Shay » Su 08 Huhti 2018 21:18

Mää oon seurannut! Siitä on aikaa, kun viimeksi olen jenkkiselviytyjiä katsonut, mutta aikoinaan olin kovakin fani. Nykyään osataan Suomessakin luoda samanlaista viihdettä tosi-tv-formaateista kuin jenkkilässä.

Juhana Helmenkalastaja on kyllä järjettömän, oksettavan, tuskastuttavan ärsyttävä ihminen. Komppaan Katjan ärtymystä ihan täysillä.

Jamesin lähtö vähän harmittaa, mutta onneksi ehdoton suosikkini Janni on edelleen vahvasti mukana. Yleensä naiset eivät noin hyvin pärjää haasteissa, mutta Janni pistää miehillekin kampoihin helposti.
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Shay » Ma 09 Huhti 2018 09:54

Katoin Ruudusta viimeisimmän jakson ja täytyy sanoa, että suorastaan oksetti, kun Helmenkalastaja voitti koskemattomuuden. Joko siitä ensi viikolla päästäisiin eroon?!? :gaah:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 09 Huhti 2018 11:44

Mä sain lainaan ruutu+ -tunnarit ja ensi viikon jakso on kyllä hyvä jakso. Katsoin puhelimelta sitä ja ai että kun omat tunteet kävi kuumina pariin otteeseen.
Jakso on ehkä paras mitä on tällä kaudella, tähän mennessä nähty.
Siinä toimii tehtävät, käsikirjoitus, ohjaus ja leikkaus. Juontajan kommentit ja muutkin on kerrankin ihan kohdallaan. Oon ollut vähän pettynyt Juusoon, joka on ollut kuin puupökkelö. Toki formaatti vaatii tiettyä puolueettomuutta, mutta Mäkkärissä on itsessään sellaista tietynlaista näppäryyttä ja sen puuttuminen on huono asia.

Mutta nyt odotan kyllä ensi viikkoa :täpinä: -fiiliksellä, koska näkee sitten sen mitä tästä seuraa ja muut näkevät tuon jakson telkkarista :keijotäpinä:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

EdellinenSeuraava

Paluu Leffa.tv