Ja melkeen toivon että Boston-Rob voittaisi. 
Ei mulla muuta.

Ja melkeen toivon että Boston-Rob voittaisi. 

Hän murtaa tehokkaasti ennakolta televisiosta kaikkien oppimaa kaavaa ja pelaa peliä aivan miten sattuu.
Toivottavasti hän jollakin ilveellä selviää tästä ahtaasta raosta, jossa on nyt.

Lyyra kirjoitti:Vieläkö se on naimisissa sen jonkun toisen Survivor-voittajan kanssa?

Wildchild kirjoitti:Mä taas tykkäsin että Rob voitti. Jätkä pelasi muilla pelaajilla mennen tullen ja lähtiessä. Miksi ei olisi ansainnut voittoaan?
Se kiero limanuljaska voitti. Se nuori tyttö oli kyllä ihan täysin sen vietävissä ja sitä isoo outoo ukkeliahan se piti mukana vaan ja ainoostaan siks, kun se ties ettei siitä oo vastusta loppupelissä. Miten hienoo oiskaan ollu, jos ne ois ees vähän ajatellu ja puottanu sen Robin.
Jorssi kirjoitti:Rob on mun kaikkien aikojen kolmossuosikki heti Parvatin ja Russellin jälkeen.
Mä haluan, että suosikeissani on jotain särmää. Nuo kolme ovat tollasia kauniita/komeita tylsimyksiä, joita mieluummin katselen maalin kuivumista. Selviytyjät on kuitenkin viihdeohjelma. Toki tää on vaan mun mielipide.Laaksonen kirjoitti:Jorssi kirjoitti:Rob on mun kaikkien aikojen kolmossuosikki heti Parvatin ja Russellin jälkeen.
Kenestäkään kolmesta en ole ite tykännyt. Ikäviä kieroilijoita kaikki. Mukavat, skaboissa pärjäävät, tyypit on parempia. Ethan ja Colby on mun kaksi all-time suosikkia. Matt nousi kolmoseksi viime kaudella.
Jorssi kirjoitti:Mä haluan, että suosikeissani on jotain särmää. Nuo kolme ovat tollasia kauniita/komeita tylsimyksiä, joita mieluummin katselen maalin kuivumista. Selviytyjät on kuitenkin viihdeohjelma. Toki tää on vaan mun mielipide.Laaksonen kirjoitti:Jorssi kirjoitti:Rob on mun kaikkien aikojen kolmossuosikki heti Parvatin ja Russellin jälkeen.
Kenestäkään kolmesta en ole ite tykännyt. Ikäviä kieroilijoita kaikki. Mukavat, skaboissa pärjäävät, tyypit on parempia. Ethan ja Colby on mun kaksi all-time suosikkia. Matt nousi kolmoseksi viime kaudella.

theia kirjoitti:Mun mielestä Selviytyjät on peliä, eikä sitä tulisi rinnastaa "oikeaan elämään". En mä Monopolissakaan kohtele kavereitani samalla tavalla mitä kohtelisin niitä oikeassa elämässä
Ja siksi Rob ansaitsi voittonsa, täydellisellä pelitaktiikallaan. Ei se mun mielestä oo yhtään lurjus, useampi pelikerta vaan on hionut sen taktiikan loistavaksi. Peli on peli.

Tai jotain muuta tosi näpsäkkää on taustalla miksei ne äänestä sitä veke. Liittoihin en enää usko. 
-fiiliksellä, koska näkee sitten sen mitä tästä seuraa ja muut näkevät tuon jakson telkkarista 
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa