Tv/elokuvatyyppistä ilmoituttelua

Re: Tv/elokuvatyyppistä ilmoituttelua

ViestiKirjoittaja Jorssi » Ti 11 Marras 2008 19:17

Santalaceae kirjoitti:Oke, ei sitten nappaa, ei siinä mitään. Mutta saisko nämä elokuvat mainita täällä ilman, että joku tulee ilmoittamaan että ei hei nappaa :nirppa: ?

Minä en vieläkään ymmärrä miksi on niin vaikea ymmärtää, että ihmiset pitävät eri asioista. Minäkin pystyn ymmärtämään, miksi jotkus pitävät vaikka Kill Billistä, Jack Bauerista tai Saw-elokuvista, vaikken edes halua nähdä niitä itse. Tai sitten ymmärrän, miksi nuoret tytöt fanittaa Take Thatia tai NKOTB:tä, vaikka niillä ei ole minulle mitään arvoa (näitä riittäisi loputtomiin!). Mikä tässä siis on niin vaikeaa? Se, että Star Warsista pitää stereotypisesti jotkut ihme nörtit, joita pitää varoiksi käydä dissaamassa vähäsen kun tulee tilaisuus?
Siis ekakskin, mä olen nörtti, ainakin joidenkin mielestä. Toiseksi, eikös tällasten keskustelupalstojen tarkoituksena ole juuri keskustelu ja omien mielipiteidensä esilletuominen. Kolmanneksi, mä alunperinkin kommentoin vaan sitä, että kaikki eivät tiedä Star Wars -elokuvien juonenkäänteitä. Neljänneks, jos sulle kerran ei ole vaikea ymmärtää, että ihmiset pitävät eri asioista, niin miten voi olla niin vaikeeta lukea täältä jotain Star Wars -elokuvia kritisoivia juttuja. Viidenneks, et kai sä nyt vähän suurennellu tätä asiaa?

Ja kuudenneks, no hard feelings. :D
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja Yabba » Ti 11 Marras 2008 19:40

Lyyra kirjoitti:Ymmärtäisin, jos kyseessä olisi vaikka Chaplinin tuotanto, jota arvostetaan lähes poikkeuksetta kaikissa elokuvapiireissä, ja joka nimenomaan kestää isältä pojalle ja pojanpojalle.

Ero on vain siinä, että Chaplinin tuotanto koostuu itsenäisistä elokuvista, niiden esitys on täysin järjestyksestä riippumatonta. Sen sijaan jos ensin esitetään Jedin Paluu ja sitten Imperiumin vastaisku niin ensimmäinen tunne on Mitä hittoa ne tekee tuola jääplaneetalla maanpaossa, eikös ne juuri äsken tuhonnut koko intergalaktisen Imperiumin niiden karvapalleroiden kanssa.

Mainittu Chaplin efekti toimii toki maikkarin Bond ja Uuno politiikassa, niissä kun on hyvin harvinaista että katsojan tulisi tietää kyseistä elokuvaa edeltävät elokuvat että ymmärtäisivät juonen kokonaan, ehkä niissä on yks tai pari sisäpiirin vitsiä, mutta ei mitään sen suurempaa, sen sijaan esim. tähtien sodassa on juurikin se koko saagan läpikulkeva syvempi juonikuvio, joka ei aukea ilman oikeaa järjestystä.

Ja jottei pysytä pelkästään tähtien sodassa, miksei saman tien esitetä eka Kill Bill kakkosta kuin ykköstä, miksei Matrix Revolution, sitten vasta Reloaded (jotka on yks ja sama leffa, pistetty vain kahtia). Tai saman tien esitetään Kummisedät kolmosesta ykköseen (ei ketään kuitenkaan kiinnosta Corleonen perheen tarina kokonaisuudessaan), tai pirates of carribean, ei se ensimmäinen niinkään, mutta kakkonen ja kolmonen... Ja esimerkkejä löytyy varmasti useita.

En ole haukkunut ketään friikiksi. Santalaceae veti nörttikortin peliin ihan itse. Ja edelleen, siinäpähän tykkäätte mistä tykkäätte, mutta saan kai minä hemmetti soikoon ihmetellä että miksi.

Juuri edellisessä viestissäkin sanoit:
"miksi juuri Tähtien sota herättää niin suuren fanaatikon miljoonissa ja taas miljoonissa ihmisissä"
Tuo on juurikin sitä friikiksi leimaamista, kaikki ovat suuria fanaatikkoja, vaikka niitä todellisia fanaatikkoja on loppujen lopuksi vähän, niitä, jotka vastustavat mielivaltaista esitysjärjestystä löytyy varmasti paljon enemmän, minä kuulun tuohon jälkinmäiseen.

Lyyra kirjoitti:
Yabba kirjoitti:Eli siis TV/Elokuvatyyppistä ilmoittelua otsikoidussa ketjussa ei saa keskustella sinne jätetystä ilmoituksesta ja sen mahdollisesti herättämästä reaktiosta?

No voi hyvää päivää, mitä me tässä juurikin tehdään? :töktök:

Mutta viesteistäsihän saa sellaisen kuvan että turha täälä on vinettää, osta diiviidii jos et tykkää.

BTW. mitä tulee nörttikorttiin, itse olen sellainen, siis oikea nörtti ja loppujen lopuksi tunnen aika vähän "nörttejä" joita kyseinen elokuvasarja kiinnostaa fanaattisessa mittakaavassa. Enemmänkin näyttäisi olevan Camp-klassikot kovemmassa huudossa, samoin toiminta ja kauhu sekä nyt kovaa huutoa olevat "mustanpuhuvat" sarjisleffat (battikset, mooret, etc.), ei niinkään scifi, paitsi juurikin tuossa Camp meiningissä. Eli pääsääntöisesti se, mitä valtayleisö muutenkin katsoo. Toki, en kiellä, varmasti jostain löytyy Klingonia puhuvia lasermiekan heiluttajiakin...
Minä lähden Pohjois-Karjalaan / vaihdan farkut verkkarihousuun
kotiseudulle Pohjois-Karjalaan / juon kaljaa auringon nousuun"
Yabba

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 11 Marras 2008 23:51

Yabba kirjoitti:
Lyyra kirjoitti:Ymmärtäisin, jos kyseessä olisi vaikka Chaplinin tuotanto, jota arvostetaan lähes poikkeuksetta kaikissa elokuvapiireissä, ja joka nimenomaan kestää isältä pojalle ja pojanpojalle.

Ero on vain siinä, että Chaplinin tuotanto koostuu itsenäisistä elokuvista, niiden esitys on täysin järjestyksestä riippumatonta. Sen sijaan jos ensin esitetään Jedin Paluu ja sitten Imperiumin vastaisku niin ensimmäinen tunne on Mitä hittoa ne tekee tuola jääplaneetalla maanpaossa, eikös ne juuri äsken tuhonnut koko intergalaktisen Imperiumin niiden karvapalleroiden kanssa.

Vertaat omenoita ja appelsiineja, ja lainaukseni on irrotettu kontekstista. :nirppa:
Minä ihmettelen leffojen suurta vaikutusta ihmisiin, sinä ihmettelet lähetysaikoja. En tajua miksi pitää vetää noin iso herne nenään siitä, että tarjoan yksinkertaista ratkaisua ongelmaan. Jos tietää haluavansa katsoa sen leffan useampaan kertaan ilman mainoskatkoja, eikö looginen valinta ole hankkia tallenne? Ei se sun katu-uskottavuutta mitenkään vähennä.

Tai voittehan te ostaa pelkästään sen puuttuvan osan? Ja sitten kun maikkari kuukauden päästä näyttää erit kaksi osaa, niin voitte ostaa taas sen yhden puuttuvan osan?

En edelleenkään pakota sua sinne kauppaan, mutta...

En taas oikein tajua miten pieni asia on onnistunut paisumaan tämmöseksi - no, kohkaamiseksi. Mistä päästäänkin suoraan siihen, mikä mua alunperinkin hämmensi: Miksi juuri Tähtien sota?

Jorssi puhui hyvin.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Santalaceae » Ke 12 Marras 2008 00:34

Jorssi kirjoitti:Ja kuudenneks, no hard feelings. :D

Juu ei :keijo:. Paitsi en nyt taas sanoisi, että olisin ollut missään vaiheessa vihainen, hiukan ihmeissäni vain.

Kas kun Lyyra esitti kysymyksen (joka ei välttämättä ihan liittynyt aiheeseen), sai kaksi ihan hyvää vastausta, mutta sitten vaikutti siltä kuin hän ei olisi edes lukenut niitä. Tämä minua vaivasi aikaisemmin. Jäi hieman sellainen kuva, että Lyyra ei ollut sittenkään kiinnostunut keskustelemaan asiasta, vaan halusi vain tulla ilmoittamaan ehdottoman mielipiteensä. Minun silmiin monet Lyyran sanavalinnat olivat aika kärkkäitä ja negatiivisia, mistä syntyi myös negatiivinen vaikutelma. Jos Lyyran tarkoitus oli keskustella ihan hyvässä hengessä, pahoittelen että ymmärsin väärin. Jorssin viesti taas oli siellä jossain välissä, enkä nyt äkkiseltään osaa analysoida, että mikä vaikutus sillä oli :p

Mutta anyway. Miksi mistään asioista tulee ikinä ilmiöitä? Ehkä massailmiöillä on joitain lainalaisuuksia, mutta kaikkea ei silti vaan voi selittää tyhjentävästi. Jos Tähtien sota on keskinkertainen, niin eri piireissä monet elokuvat ovat nousseet kulttisuosioon juuri surkeutensa takia. Eihän siinä ole järjellä ajateltuna mitään järkeä. Mutta koska on ihan normaalia fanittaa asioita tai pitää niistä astetta hillitymmin, ja koska normaaleja asioita ei ole tapana selitellä, ei oikeastaan pitäisi myöskään joutua selittämään että miksi pitää juuri Tähtien sodasta. Tai sitten ainakin yhden tai kahden selityksen pitäisi riittää. :hämillään:

Hupsan. Pitää vielä varmaan vastata jotain Lyyran vikaan viestiin, kun kirjotin ton ylläolevan tekstin just äsken. Vaikka ei kai tän toisaalta olisi mitään väliä. Mutta en minä tänne alunperin kirjoittanut siksi, etten olisi tiennyt mitä tehdä. :virne: Olisin aikuisten oikeasti keksinyt tuon dvd:n ostamisen itsekin, ja olisin vaan halunnut jakaa tän asian sellaisten kirjoittajien kanssa, joita asia saattaa koskettaa. Mutta edelleen siitä huolimatta ei ole mun mielestä mun velvollisuus alkaa selostamaan aukottomasti, että miksi pidän kyseisistä elokuvista niin paljon, että jaksan kirjoittaa niistä (kohkata?) netin keskustelupalstalla. Enkä ole siis vieläkään vihainen. Päätä vaan särkee ja on nälkä (Joo, menen syömään ja ottaan Buranan :virne:)

Mutta tosiaan, no hard feelings vaan täältäkin.
Santalaceae

ViestiKirjoittaja Yabba » Ke 12 Marras 2008 01:02

Minusta tuntuu että sinä et ole tajunnut mitä minä olen koko ajan yrittänyt sanoa. Tai sitten sinä et vain ole halunnut, koska minä olen turhasta kohkaava fanaatikko (I'm not). Minä en halua ostaa kyseisiä elokuvia koska:
a) ne eivät minua kiinnosta niin paljon että maksaisin niistä niin paljon kuin mitä ne maksaa ja
b) tähän asti on riittänyt että ne on tulleet säännöllisen epäsäännöllisesti töllöttimestä n. 2 vuoden välein, oikeassa järjestyksessä (mainoksilla tai ilman, vessassa siinä on käytävä kuitenkin).

Se mitä minä olen kritisoinut on se, että jatkuvajuoninen sarja sekoitetaan. Eli minä valitan sitä, että elokuvasarja, joka on tarkoituksella tehty sellaiseksi että se esitetään tietyssä järjestyksessä, ei mielivaltaisessa "otetaan ja sotketaan" järjestyksessä. Kyseessä kun ei ole "itsenäisistä" jatko-osista, kuten esim. Bondit (mahdollisesti kaksi uusinta poislukien), vaan jatkuvajuonisuudesta. Se on se sama pikku asia mihin valtaosa tv-sarjoista perustuu.

Mitä tulee kysymykseen miksi tähtien sota? siihen kysymykseen Santalaceae antoi hemmetin hyvän vastauksen, niin ekassa kuin tokassakin, tiivisti hyvin juurikin sen mitä minä yritin sanoa, mutten osannut sanoa.

Mitä tulee omenoihin ja appelsiineihin, käsittääkseni Star Wars nauttii ihan yhtä voimakasta klassikon mainetta kuin Chaplininkin tuotannot. Tosin ero on vain siinä, että Chaplin teki itsenäisiä leffoja, Star Wars on edelleenkin jatkuvajuoninen.

Ja mitä tulee lainaukseen, ehkä se on irrotettu kontekstista, mutta siltä se on tuntunut koko aika, "jos kerta oot niin kova friikki ettet kestä sitä ku esittävät noin, osta diiviidii äläkä vinetä, se on ihan turhaa kun ketään ei kuitenkaan kiinnosta".

EDIT: väsylisä puutteellisen lauseen täydennys, ainakin sen jonka huomasin
Minä lähden Pohjois-Karjalaan / vaihdan farkut verkkarihousuun
kotiseudulle Pohjois-Karjalaan / juon kaljaa auringon nousuun"
Yabba

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 12 Marras 2008 10:11

Ja minusta tuntuu, että sinä et ole tajunnut mitä olen yrittänyt sanoa.

Mutta en edelleenkään ole haukkunut ketään friikiksi tai fanaatikoksi. (Jos löydät lauseen tyyliin "Yabba, olet friikki ja fanaatikko", kaiva ihmeessä esille) Tulipahan vain mieleeni ihmetellä Tähtien sotaa laajemmassakin mielessä. Kirjoitussävyäni en aio pyydellä anteeksi.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Galileo » Ke 12 Marras 2008 11:39

Star Wars on suosittu parista simppelistä syystä:

Kuva

Kuva
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Galileo

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ke 12 Marras 2008 13:20

Mä taas katselen kerta toisensa jälkeen episodeja 4-6 erityisesti näiden tyyppien takia, varsinkin oikeanpuoleisen :ahihi: :pahasetä:

Olen sen verran friikki, että kävin eräässä pikaruokaketjun anniskelupaikassa ostamassa Happy Meal -aterian saadakseni ko. tyypin figuurin itselleni :o No, olisin siellä muutenkin syönyt, mutta ateria vaihtui, kun näin sen figuurin. Nyt se nököttää meidän ulkoisen kovalevyn päällä, kunniapaikalla :ahihi:

:keijo:

Idioottimainen ohjelmapolitiikka on kyllä yksi niistä syistä, miksi edelleen epäröin digiboxin hankintaa. Ei mene kuin hermot tuollaiseen vatvomiseen. Ei tarvitse olla edes mikään jatkuvajuoninen juttu, kun mulla nousee ärsytys siihen, kun on niin vaikeaa esittää elokuvia/sarjoja oikeassa järjestyksessä. Olikohan se Simpsonit (ei voi muistaa), joiden kanssa MaikkariSubi sekoili aikoinaan niin täydellisesti, ettei kyennyt enää koko sarjaa seuraamaan, vaikka siitä tykkäänkin.

Tämä tietenkin on mun henkilökohtainen ongelma, joka voi johtua siitä, että olen pilkunnussija ja kontrollifriikki, mutta silti ihmettelen: mikä järki on esittää sarjoja/elokuvasarjoja väärässä järjestyksessä?
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja theia » Ke 12 Marras 2008 13:38

Aurora B. kirjoitti:Mä taas katselen kerta toisensa jälkeen episodeja 4-6 erityisesti näiden tyyppien takia, varsinkin oikeanpuoleisen :ahihi: :pahasetä:
Mulla se on tuo vasemmanpuoleinen :ahihi: Ja mulla on valomiekka, samaisesta pikaruokapaikasta saatuna.

Ei mulla mitään oikeaa asiaan liittyvää oo. :keijo:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ke 12 Marras 2008 13:55

:femmat:

:ahihi:

Ei oo yhden hymiön viesti, jos hymiöitä on kaks.
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja lumikukka » Ke 12 Marras 2008 14:03

Mä taas tykkään näistä kahesta :ahihi:
:sydän:
lumikukka

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ke 12 Marras 2008 14:20

Star Wars on chick-flick?! :täh:

:virne:

Palatakseni alkuperäiseen aiheeseen, katselen elokuvia tv:stä jos niitä ei muutoin saa ja/tai hinta-laatusuhde voisi olla hiukan kyseenalainen.

Eli hömppää tv:stä, laatua dvd:ltä :keijo:

Edelleen aiheeseen liittyen: kannattaa alkaa tsekkaamaan Yle Teeman maanantai-iltojen Kino Into-leffoja. Esimerkiksi ensi maanantaina tulee Karatetappajat :superhymy: (promokuvassa esiintyvät kaksi herrasmiestä voivat muuten olla tutumpia nuoremmalle polvelle parista eri tv-sarjasta ;))
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ke 12 Marras 2008 15:39

Mulla on vähän senlaatuinen ongelma, että tositosihyvät leffat ja sarjat pitää saada omaksi. Sitten alelaarista tulee ostettua kaiken maailman hirvitystuubaa, koska "se oli niin halpa" :keijo: Multa jää näkemättä ne keskikastin leffat kokonaan, joista voisi jopa pari helmeäkin löytyä. No, joskus osuu vuokraamosta kouraan hyvä keskikastin leffa, mutta olisi kiva nähdä niitä enemmänkin. Tölsystä tulisi, mutta...

Leia ja Han :ahihi: :sydän:
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja Kati » Ke 12 Marras 2008 22:36

theia kirjoitti:
Aurora B. kirjoitti:Mä taas katselen kerta toisensa jälkeen episodeja 4-6 erityisesti näiden tyyppien takia, varsinkin oikeanpuoleisen :ahihi: :pahasetä:
Mulla se on tuo vasemmanpuoleinen :ahihi:
Mä oon haastatellut tuota vasemmanpuoleista. :ahihi:

Mutta. Jotta saisin vielä palattua alkuperäiseen sananvaihtoon, totean, että minulla on Star Warsin episodit IV-VI sekä rahisevana VHS:nä että juhlaboksiDVD:nä ja silti pidän kummallisena, että leffat näytetään töllössä satunnaisessa järjestyksessä ja/tai vain kaksi kolmesta. Eihän kyse ole vain minusta. Joku, jolle saaga ei ole tuttu, saa siitä satunnaisesityksillä aivan väärän kuvan, voi jopa jäädä ihmettelemään, että miksi ihmeessä joku voi moisesta hutusta edes innostua.
* * * Kokonaistarve on valtava * * *
Kati

ViestiKirjoittaja Jorssi » To 13 Marras 2008 15:57

Mä en nyt tiedä mihin ketjuun tää olis pitäny laittaa, mutta laitoin nyt tänne, kun kuitenkin TV-katselusta on kyse.

Laitetaanpa ensin vähän faktaa:
Viikolla 45 katsotuimpien ohjelmien joukossa olivat mm. nämä ohjelmat (sijoitus kokonaislistalla sulkeissa):
Idols 953 000 (2.)
Maajussille morsian 693 000 (11.)
Big Brother Talk Show 596 000 (16.)
Idols - äänestystuloksen julkistaminen 517 000 (28.)

Lisäksi Nelosen kymmenen katsotuimman ohjelman joukossa oli Suomen pelkokerroin, Sinkkuäidille sulhanen ja Huippumalli haussa.

Lähde Finnpanel.

Ja nyt päästään itse asiaan. Eilen keskiviikkona Etelä-Suomen Sanomien päivän kysymyksenä oli: "Katsotko tosi-tv-ohjelmia?"
Gallupin tuloksena 96% vastanneista ilmoittaa, että ei katso. Lähde
Katsojatilastoissahan on aina virhemarginaalia, mutta kyllä tuo tulos ja katsotuimpien ohjelmien lista on hieman ristiriidassa. Keksin tälle itse kolme selitystä.

a) ESS:n kyselyihin vastaavat vain ihmiset, jotka eivät omista televisiota, tai jotka kuuluvat tosi-tv-ohjelmien kohdeyleisön ulkopuolelle.
b) Lahden alue ei vastaa missään määrin Suomen keskivertoasukaskuntaa.
c) Ihmiset valehtelevat, koska eivät kehtaa myöntää tuijottavansa niitä ohjelmia.

Itse kallistuisin tuon viimeisen kannalle, mutta sitä en ymmärrä, että miksi anonyymissä gallupissa pitää valehdella?

Yleisesti ottaen ESS:n gallupit ovat olleet ihan päteviä, mutta tämä oli ilmeisesti liian arka kysymys. :tilt: :D

Itse vastasin kyselyyn kyllä, koska ei musta ole mitenkään ihmeellistä tai noloa, että mä katson Idolsseja, Huippiksia, BB:tä ja Amazing Racea. Katson mä myös vastapainoks uutisiakin.

------

Ja ettei tää nyt ihan pelkäks tuuleen huhuiluks ja omien angstien purkamiseks mene, niin ilmoitettakoon, että jahka Brittien huippumalli loppuu ens keskiviikkona, niin esityspaikalla alkaa taas Tanssi, jos osaat neljännen tuotantokauden uusilla (muistaakseni sitä ei oo näytetty) jaksoilla. Siinä muuten taas yks tosi-tv-sarja, jonka meinaan katsoa.
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » To 13 Marras 2008 16:11

Kohta d) voisi olla se, että ihmiset eivät tiedä, mitä tosi-TV-ohjelmilla tarkoitetaan.

--

Omana ilmoituksena voin tarjoilla sellaisen tiedon, että jotenkin tänä syksynä ei ole paljon jaksaneet sarjat napata. Big Brotherin ja urheilun lisäksi katson joskus Salkkareita, mutta siihen se melkein jääkin.

Joku CSI sieltä vissiin tulee joka ilta :keijo:

Tukka auki -sarja vaikutti täysin tarpeettomalta katsottavalta eikä tässä oikein Metsoloiden uusinnoistakaan ole jaksanut syttyä.

Terminaattorin aikakirjoista pitänee yksi jakso katsoa.

Komediapuolella Ihmisten puolue oli mielestäni varsin hyvä, mutta sekin loppui ja tilalla jatkaa sekava ja ärsyttävä Presidentin kanslia, jossa kieltämättä jotain hauskaa on, jos sitä jaksaa katsoa. Yleensä se kuitenkin vain ärsyttää.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Deni » Pe 14 Marras 2008 16:15

Kaivattiin vähän jotain todella paskaa katsottavaa, että saataisiin camp-arvokiintiö täyteen.

Täydellinen löytö, Anttilan hyllyssä alennuksessa: Avec Sara!

Katsottiin tätä Suomen paskinta kokkiohjelmaa koko eka kausi eilen illalla, ja kehiteltiin siinä samassa Avec Sara -juomapeli. Hörpyn saa ottaa aina kun Sara sanoo...

- Tää antaa väriä ja makua
- Ihana
- Söpö
- Mun on ihan pakko maistaa
- Ähäys
- Reilu meininki

Olin jo ehtinyt unohtaa Saran kokkausklassikot, kuten popcornin paistaminen (kahdesti..), kilon sokeria vaativa sitruunatorttu, viisitoistavuotiaalle pikkuveliparalle järjestetyt lastenkutsut joissa upeana boolina oli sekoitettu smurffilimsaa ja spraittia ja pöytä koristeltu vihreillä muovipaloilla jotka antaa "Kivasti kimalletta ja säihkettä". Poikapolo sai varmasti turpaansa koulussa seuraavana maanantaina...

"Kelaa Allu, sun sisko on tehnyt sulle ihan oman partymixin!"
"Vähä siistii."

Ja ikiklassikkolause:
"Kaikki on vihreetä ja ihan kreisiä!"

:ahihi:
What's so amazing about really deep thoughts?
Deni

ViestiKirjoittaja Sippura » Pe 14 Marras 2008 20:36

Deni kirjoitti:Hörpyn saa ottaa aina kun Sara...

Listaan voisi lisätä sen, kun Sara vetää nenän sikkaralle ja kihertää
naurua :tilt: Sitten olisi lätyt jo ennen ekan jakson loppumista, mutta
se voisi tehdä katselukokemuksesta siedettävämmän... :raps:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja Sade » Pe 14 Marras 2008 21:21

Olin tulossa sanomaan samaa kuin Sippura. :tilt:

En tainnut katsoa Avec Saraa aikoinaan kuin kaksi jaksoa, mutta nenännyrpistely teki silti minuun lähtemättömän vaikutuksen. Ähäys-sanan käytöstä puhumattakaan.

Nykyisestä TV-tarjonnasta samaan camp-klassikko jo syntyessään -osastoon menee epäilemättä Piiri, jolla olemme välillä viihdyttäneet itseämme. Se meedio nainen jo yksistään on parasta viihdettä.
Sade

ViestiKirjoittaja Deni » La 15 Marras 2008 03:17

Saran nenännirpistyshihitys toistuu kyllä niin usein että pullo tyhjenisi aivan liian nopeasti jos sen tahdissa alkaisi juomaan. Muutenkin mussa herää tuota katsoessa ihan uskomaton feministinen raivo, hävettää että aikuinen nainen esittää pikkutyttöä ollakseen viehättävä. "Kiitti hei tosi paljon tästä hammasharjasta, tällä on tosi paljon käyttöö, vaaleenpunanen, jee! Voi vitsi, teillä hammaslääkäreillä ei varmaan koskaan oo mitään reikii..."

:nenänirppahihitys:

:umpfh:
What's so amazing about really deep thoughts?
Deni

ViestiKirjoittaja Galileo » La 15 Marras 2008 17:10

Melko vaatimaton elokuvapäivä. :O:

Neloselta 21.00 Kummisetä

Kuva

Ja FST:ltä 21.20 Chaplinin Diktaattori

Kuva

Itseltänihän molemmat tietysti löytyvät jo hyllystä, joten voin mennä rauhassa kaupungille hunputtamaan. :nirppa:
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Galileo

ViestiKirjoittaja DarkSide » Su 16 Marras 2008 03:35

Olen katsonut Hill Street Bluesia ensimmäistä kertaa sitten 80-luvun. Kun satuin näkemään Belkerin Dexterissä tuli mieleeni hieman tutkia, mihin muut päähenkilöt ovat sittemmin päätyneet.

Frank Furillo on ollut pikkurooleissa siellä täällä, samoin Hunter. Furillon naisystävä Davenport on nähty Lostissa Jackin äitinä.

Esterhaus, Ray ja J.D. ovat vaihtaneet hiippakuntaa jo kauan sitten.

Goldblume on näytellyt NCIS:ssä. Renko on toiminut ohjaajana mm. ER:ssä ja NYPD Bluessa. Myös Lucy on luonut uraa ohjaajana. Hillin suurin saavutus on olla Jessica Alban appiukko.

Kaikki he alkavat olla eläkeiässä. Aina vain yllättää se, kuinka aika julmasti kohtelee ihmistä.
"Asiat eivät ole vielä niin pielessä, etteivätkö ne menisi vielä huonommiksi keskustelemalla."
- Papparaisen piinapenkki 16.10.2003 -
DarkSide
Tilastopappa

ViestiKirjoittaja Kati » Ma 17 Marras 2008 15:14

Saran nenännirpistyshihitys on sekin vain osa täydellistä Saraa.
Ja koska olette c) tyttöjä, pitää minun linjakkaasti lisätä, että olette vain kateellisia.

Tosissaan kun olen niin hämmästyttää kyllä millaisilla "kokkaus""taidoilla" saa itselleen kokkiohjelman. Sama kuin itse antaisin it-neuvoja. Buuttaa se kone.
* * * Kokonaistarve on valtava * * *
Kati

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ma 17 Marras 2008 17:28

Multa pääsi kikatus, kun luin Saran kommentin siitä, että häntä ei oteta tosissaan :ahihi: En muista, oliko kyse tuosta blogimerkinnän viittaamasta artikkelista (paperiversiosta, _äiti_ osti, ja mä vahingossa saatoin vilkaista), vai mistä sen harmistuneen lausahduksen pongasin.

Tuo Virpi Salmi vaikuttaa ihan kamalan tutulta. Siis naamavärkiltään. Nimi ei kyllä sano mitään, mutta se ei ole ihme mun nimimuistilla. Onkohan se täältä kotoisin? Ponnettomasti googlasin, mutta ei kiinnosta niin paljoa, että jaksaisin ihan tosissaan metsästää.
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja DarkSide » Ti 18 Marras 2008 01:02

Shay kirjoitti:Säälittävistä tyypeistä puheen ollen... Katoin just poksilta Flight of the Concordsin eka jakson.
Ulkoasu toi mieleen The Officen, jonka huumoria en myöskään tajunnut, aivan liian pitkäveteistä
mun makuuni. FOTCissa oli muutama kohta (lähinnä musiikkiosuudet), jotka saivat aikaan pieniä
hymähdyksiä, mutta muuten tuo puoli tuntinen tuntui monta kertaa pitemmältä. Eipä hirviästi
jaksa tuommonen kiinnostaa. :haukotus: Onko muut kerenny sarjaan mukaan? (Noin yhen jakson
perusteella)

Pitääpä jatkossa muistaa lukea tarkemmin näitä Shayn arvosteluja ja laittaa haukutut tallennukseen. On meinaan sen verran päinvastainen maku.

Vaikka FOC onkin suunnattu nuorille aikuisille, tämä vähän vanhempikin täällä kieriskeli taas tämänpäiväistä jaksoa katsellessaan. Mahtavaa. Paikoin tosiaan muistuttaa the Officen huumoria. :virne:
"Asiat eivät ole vielä niin pielessä, etteivätkö ne menisi vielä huonommiksi keskustelemalla."
- Papparaisen piinapenkki 16.10.2003 -
DarkSide
Tilastopappa

EdellinenSeuraava

Paluu Leffa.tv