Siis ekakskin, mä olen nörtti, ainakin joidenkin mielestä. Toiseksi, eikös tällasten keskustelupalstojen tarkoituksena ole juuri keskustelu ja omien mielipiteidensä esilletuominen. Kolmanneksi, mä alunperinkin kommentoin vaan sitä, että kaikki eivät tiedä Star Wars -elokuvien juonenkäänteitä. Neljänneks, jos sulle kerran ei ole vaikea ymmärtää, että ihmiset pitävät eri asioista, niin miten voi olla niin vaikeeta lukea täältä jotain Star Wars -elokuvia kritisoivia juttuja. Viidenneks, et kai sä nyt vähän suurennellu tätä asiaa?Santalaceae kirjoitti:Oke, ei sitten nappaa, ei siinä mitään. Mutta saisko nämä elokuvat mainita täällä ilman, että joku tulee ilmoittamaan että ei hei nappaa?
Minä en vieläkään ymmärrä miksi on niin vaikea ymmärtää, että ihmiset pitävät eri asioista. Minäkin pystyn ymmärtämään, miksi jotkus pitävät vaikka Kill Billistä, Jack Bauerista tai Saw-elokuvista, vaikken edes halua nähdä niitä itse. Tai sitten ymmärrän, miksi nuoret tytöt fanittaa Take Thatia tai NKOTB:tä, vaikka niillä ei ole minulle mitään arvoa (näitä riittäisi loputtomiin!). Mikä tässä siis on niin vaikeaa? Se, että Star Warsista pitää stereotypisesti jotkut ihme nörtit, joita pitää varoiksi käydä dissaamassa vähäsen kun tulee tilaisuus?
Ja kuudenneks, no hard feelings.

? 
. Paitsi en nyt taas sanoisi, että olisin ollut missään vaiheessa vihainen, hiukan ihmeissäni vain.

Olisin aikuisten oikeasti keksinyt tuon dvd:n ostamisen itsekin, ja olisin vaan halunnut jakaa tän asian sellaisten kirjoittajien kanssa, joita asia saattaa koskettaa. Mutta edelleen siitä huolimatta ei ole mun mielestä mun velvollisuus alkaa selostamaan aukottomasti, että miksi pidän kyseisistä elokuvista niin paljon, että jaksan kirjoittaa niistä (kohkata?) netin keskustelupalstalla. Enkä ole siis vieläkään vihainen. Päätä vaan särkee ja on nälkä (Joo, menen syömään ja ottaan Buranan

(promokuvassa esiintyvät kaksi herrasmiestä voivat muuten olla tutumpia nuoremmalle polvelle parista eri tv-sarjasta
)

Onko muut kerenny sarjaan mukaan? (Noin yhen jakson