Jorssi kirjoitti:Triple H kirjoitti:Ensinnäkin Ilpo oli illan paras! Törkeen hienosti veti. Alin kehut olivat taas tuomareilta jotenkin käsittämätöntä.
Kuinka eri mieltä sitä taas voikaan olla? Ali oli kirkkaasti illan paras ja ansaitsi kehunsa. Ilpo taas oli uskomattoman surkea ja hänen kehunsa ei mahdu mun kaaliin.
Liitynpä tähän "olen eri mieltä"-kerhoon. Tosin olen eri (ja samaa) mieltä kummankin kanssa. Ali veti hyvin, mutta niin veti Ilpokin! Alilla oli biisi koko ajan hyvin hallussa. Ainoa josta itse antaisin on miinusta on hänen falsetin käyttönsä, joka ei toiminut tuossa biisissä ollenkaan. Ne jäi aivan liian kimeiksi ja vaihto "normaalista" laulusta falsettiin ei sujunut niin huomaamattomasti, kuten sen pitäisi.
Ilpo oli myös onnistuja. En olisi uskonut, että hän handlaa hevibiisi noin hyvin Billie Jean-raiskauksen jälkeen. Sen biisin perusteella Ilpon ääni ei riitä isoihin biiseihin, mutta Highway Star osoitti huolen vääräksi. Hyvä veto! Lopussa nuotti meinasi hieman karata, mutta kokonaisuutena varsin mainio.
Stina vetää tasaisen varmasti. Esiintyminen on edelleenkin selkeästi muita parempaa. Edelleen kaipaisin Stinaltakin äänensä haastoa. Turhan varmanpäälle pelaa Stina tällä hetkellä.
Marttiin sopii samat sanat mitä Stinaan. Aika perusvarmaa suorittamista. Lauri sanoi juuri sen mitä itse ajattelin esityksestä. Varmaa suorittamista ja ihan hyvä veto. Mutta hieman toisti itseään.
Hennariikka ja Lotta olivat tuttuun tyyliinsä kaksi heikointa. Molemmat mokailivat sanoissaan ja kuten jo täällä mainittiinkin, he esittivät rokkareita, eivätkä olleet omia itsejään. Se näkyi huonolla tavalla. Tosin täytyy silti sanoa, että mokastaan huolimatta, tuo oli laulullisesti mun mielestä parasta Hennariikka tällä kaudella. Lotassa ihmetytti myös se, miksi hän ei laulanut enemmän siten, miten hän veti toiseksi viimeisen lauseen. Kun näköjään ääni olisi riittänyt vetämään korkeammalta, niin olis vaan rohkeasti sitä enemmän käyttänyt. Tuota näkee näissä karkeloissa harmittavan vähän.
Laaksonen-ranking (suluissa viime kerran suoritus):
1. Martti (3.)
2. Stina (2.)
3. Ali (4.)
4. Ilpo (1.)
5. Hennariikka (5.)
6. Lotta (6.)