Aamuradioahdistus

Aamuradioahdistus

ViestiKirjoittaja Wiggin » To 22 Joulu 2016 10:47

Tartten aamuradion prkle!!!!11 :viha:

Siis kun oon aikuistunut kera Juuson ja Peltsin, Tuomaksen ja Ollin.. Matti ja Ilekin meni vielä mutta sen jälkeen olen ollut tuuliajolla. Suomipopin aamussa olen majaillut nyt jonkin aikaa mutta siltä porukalta alkaa katoamaan se vähäinenkin taika mikä joskus oli. Vihasin koko Aamylypsyä pitkän aikaa mutta kyllä te tiedätte.. kun vakkari aamu YLEX:ltä meni kuralle niin jouduin hukkaan ja tarrasin johonkin ja luulin että olin löytänyt henkisen kotini eli pippeli ja pimppijutut olisivat ratkaisu. Mutta eihän se sitten pidemmän päälle ollutkaan. Varsinkin kun sitä tulee välillä kolme tuntia putkeen :*: .

Onneksi musiikkimakuni on huono niin kanava voi olla yllättäväki. Mutta joku raja siinäkin.. eli Iskelmä on pois laskuista. Ja jotenkin noi Novat, Aallot yms. kuullostaa niin samalta ja harmaalta diipadaapa-lässynlässyltä että suorastaan vituttaa kuunnella niitä. Tiedättehän sellaisia radiomaailman ABC-asemia :bubblesfriikki:

Tänään pistin Basson aamun käyntiin. Musa toimii kyllä pirun hyvin mutta juontajista en ole niin varma. Pitää varmaan antaa mahis kun musa toimii paremmin kuin S-popilla.

Te jotka kulutatte aikaa aamuradioiden parissa. Vinkatkaa ihmeessä.
"Rasittava huumorimies seikkailee typerässä kansankomediassa"
Wiggin

Re: Aamuradioahdistus

ViestiKirjoittaja skray » To 22 Joulu 2016 12:16

Lähinnä olen kuunnellut aamuohjelmaa töihin ajellessa. YleX:n aamu oli hyvä, kunnes Ile ja Matti lähti. :huoh: Annoin mahdollisuuden myös nykyisille Samuelille ja Tommille, mutta niiden jutut eivät pidemmän päälle olleet hyviä. Aluksi siellä oli myös Saara Sarvas, joka oli mun mielestä todella ärsyttävä. Olin tyytyväinen kun hän katosi pian aamuista. Sittemmin hän siirtyi sunnuntai-iltoihin ja taitaa nykyään olla arki-illoissa. Sivuhuomautuksena todettakoon, että nykyään YleX:ää kuunnellessa Saara Sarvas alkaa olla juontajien parhaimmistoa, kun suurin osa muista on vielä hirveämpiä kuin hän. :keijo:

Siirryin pian NRJ:n aamuun, jossa Viki ja Köpi olivat. Se oli ihan jees, mutta musiikki ei ollut niin hyvää kuin YleX:llä. Vaikka periaatteessa samat popit soi molemmissa, niin Ylellä on kuitenkin enemmän vaihtelua musiikin suhteen. Jäin sitten äitiyslomalle, enkä ole aamuradiota kuunnellut kuin satunnaisesti autoillessa. Kuulin pari viikkoa sitten kaveriltani, että Viki ja Köpi lopettavat NRJ:n aamussa ja nyt tulee taas sama aamuradio-ongelma. Mikä neuvoksi? :sori:

Suomipopista olen samaa mieltä. En vaan jaksa semmoista alapäähuumoria, mitä se suurimmaksi osaksi on. Meidän autossa oli jossain vaiheessa ongelmana, että mikään muu kanava ei toiminut kunnolla, kuin Suomipop ja aamuisin pistin radion aina kiinni ihan vain siksi, että ei tarvitse kuunnella niitä kamalia juttuja. Mautonta mielestäni, eikä sovi radioon heti aamusta. Lisäksi musiikkikin on liian ykspuolista ja mielestäni tylsää.

Musta ei taida olla apua uuden kanavan löytymiseen, mutta muakin kiinnostaisi saada vinkkejä paremmista aamuradioista. :tilt:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja Wiggin » To 22 Joulu 2016 12:32

skray kirjoitti:Siirryin pian NRJ:n aamuun, jossa Viki ja Köpi olivat. Se oli ihan jees, mutta musiikki ei ollut niin hyvää kuin YleX:llä. Vaikka periaatteessa samat popit soi molemmissa, niin Ylellä on kuitenkin enemmän vaihtelua musiikin suhteen. Jäin sitten äitiyslomalle, enkä ole aamuradiota kuunnellut kuin satunnaisesti autoillessa. Kuulin pari viikkoa sitten kaveriltani, että Viki ja Köpi lopettavat NRJ:n aamussa ja nyt tulee taas sama aamuradio-ongelma. Mikä neuvoksi? :sori:

Hetkinen.. VIki ja Köpi.. luinko mä jostain että ne olis siirtymässä Ylex aamuun. :o:

Jos toi piti paikkansa niin eikös sun ongelma olis vähän niinkuin ratkaistu? :virne:

MUOKS!

Muistin oikein:

YleX uudistuu! Aamun juontajiksi Viki ja Köpi: "Muistot lähetyksistä ja kuulijoista tekivät päätöksen paluusta todella mieluisaksi"
Wiggin

ViestiKirjoittaja Wildchild » To 22 Joulu 2016 13:02

Hep, täällä kans yksi aamuradio-ongelmainen. :hei:

Olen kuunnellut Novan aamua parisen vuotta, mutta nyt on pakko todeta että Novan musiikki alkaa painottumaan enemmän ja enemmän sinne 80-luvulle jossa ei minun mielestä ole musiikillisesti juurikaan mitään hyvää. :P

Aamulypsyn pimppipippeli-jutut ei jaksa innostaa ja lisäksi sen Annin nauru on jotain niin helvetin rasittavaa. :friikki:
NRJ on jo vähän yli mun musamaun.
YleX saattaisi nyt ehkä toimiakin kun Viki ja Köpi palaa sinne juontamaan. :raps:
Aaltokin on ihan kiva, mutta Anna Perho on vaan kans niin ärsyttävä. :epäilevä:

Että joo. Spotify on pelastanut monta aamua. Ja tälleen joulukuussa myös Jouluradio koska joululaulut ilman höpinöitä. :hymyhali:

Mutta voi kun saisi Peltsin ja Juuuson takaisin. :huoh:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Wildchild
Räppimummo

ViestiKirjoittaja Wiggin » To 22 Joulu 2016 13:32

Mulla on vissiin naisongelma.

Perhosta en oo koskaan diggaillut. Novalla taas Minna Kuukka aiheuttaa vahvoja hylkimisreaktioita. En tajua tota Novan aamua.. ukot on vaihtunu miljoona kertaa mutta Kuukka pysyy. Jos jatketaan ongelmaani vielä tv:n puolelle niin Uutisvuoto meni kuralle sillä samalla hetkellä kun Baba Lybek astui siihen keulille. Ei vaan toimi.

Varmaan painajaismaisin aamuohjelma olisi se jossa olisi Anna Perho, Minna Kuukka, Baba Lybek ja Maria Veitola. :bubblesfriikki:

En sentään ihan täysmittainen naisvihaaja ole :pepsis: . Venla Kokkonen taisi joskus olla Ylex aamussa ja siitä tykkäsin. Ja nykyään Hätösen ja Poikeluksen someseikkalut on usein aiheuttanut repeilyä.. niiden radiopuoleen en oo kyllä tutustunut.

Tosta Popin aamusta vielä. Oon sen suosiota tuumaillut moneenkin kertaan ja tuumaillut omaa suhdettani siihen aamulähetykseen. Jaajo tossa on selkeästikkin se keulakuva ja koossa pitävä voima. Huomaa parhaiten silloin kun porukasta joku on pois. Jaajon poissaolo näkyy kaikkein selkeiten. Silloin ohjelmat ovat kaiken rasvaisuuden lisäksi vielä entistä tylsempiä.
Wiggin

ViestiKirjoittaja skray » To 22 Joulu 2016 16:24

Wiggin kirjoitti:
skray kirjoitti:Siirryin pian NRJ:n aamuun, jossa Viki ja Köpi olivat. Se oli ihan jees, mutta musiikki ei ollut niin hyvää kuin YleX:llä. Vaikka periaatteessa samat popit soi molemmissa, niin Ylellä on kuitenkin enemmän vaihtelua musiikin suhteen. Jäin sitten äitiyslomalle, enkä ole aamuradiota kuunnellut kuin satunnaisesti autoillessa. Kuulin pari viikkoa sitten kaveriltani, että Viki ja Köpi lopettavat NRJ:n aamussa ja nyt tulee taas sama aamuradio-ongelma. Mikä neuvoksi? :sori:

Hetkinen.. VIki ja Köpi.. luinko mä jostain että ne olis siirtymässä Ylex aamuun. :o:

Jos toi piti paikkansa niin eikös sun ongelma olis vähän niinkuin ratkaistu? :virne:

MUOKS!

Muistin oikein:

YleX uudistuu! Aamun juontajiksi Viki ja Köpi: "Muistot lähetyksistä ja kuulijoista tekivät päätöksen paluusta todella mieluisaksi"

No niin! Ihanaa! :sydän:
Mä en tiennytkään, että palaavat Ylelle. Olin jotenkin ajatellut, että katoavat radiosta kokonaan...

Hätönen ja Poikelus on kyllä ihan oiva kaksikko ilapäiviin YleX:llä. Ne onkin tällä hetkellä parasta antia koko kanavalla. Tykkään myös uuden musiikin vuoroista aamuin illoin. Venla Kokkonen taitaa vetää tuota iltaosuutta klo 17-19 arkisin?

Muoks.

Täytyy vielä todeta, että vuosi vuodelta tuntuu radiokanavien juontajat jollain tapaa huonontuvan. Jotenkin tuntuu, että ennen juontajat olivat aina ammattilaisia ja osasivat hommansa, eikä sekoiltu niin paljon kuin nykyään. Sekoilu voi tässä tapauksessa tarkoittaa sekä sekavia juttuja että sekoilua lähetyksessä esim. musiikin tai äänitehosteiden (mitä ainakin X:llä harrastetaan aika paljon) kanssa.
Viimeksi muokannut skray päivämäärä To 22 Joulu 2016 16:30, muokattu yhteensä 1 kerran
skray

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 22 Joulu 2016 16:29

Mulla on myös aamuongelma. Tarviin aamuihini radion, jonka pausettaminen ei haittaa. Aalto sopii siihen, koska musiikki on tusinaroinaa ja jutuilla ei oo mitään väliä. Mä tykkään Perhon ja Vehviläisen jutuista pienissä määrissä kyllä. Jos tunnin joutuu kuuntelemaan ilman että työt keskeyttää, sekoan. :epäilevä:

Vikeille ja köpeille, aamulypsylle, NRJ:lle ja sekopäätyypeille olen väärää kohdeyleisöä. Olen joko liian vanhanaikainen radioni suhteen, tai liian nuori. YLE:n muut aamuradiot ei käy, koska niihin pitäisi voida keskittyä. Töiden lomassa se ei onnistu. Novasta olen kuullut vaan mainoksia ja hermostuin.

En ole vielä kokeillut Helmi- tai bassoradion taajuuksia. Löytääkö ne netistä?

Mä haluaisin radion, missä ei aliarvioida kuulijaa.
Kaupallisella puolella niitä ei oikein taida olla.

Tykkään aamuissa siitä kun tulee kasarista kakstuhattaluvulle. Kuuntelen sitä ennen kuutta aamuisin kun olen lähdössä töhin.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Aranwe » To 22 Joulu 2016 20:21

Suomessa vielä asuessa vaihtelin Radio Helsingin ja Bassoradion välillä aamuisin, mutta ei nekään oikein säväyttäneet.
Aranwe

ViestiKirjoittaja Wiggin » Pe 23 Joulu 2016 08:38

skray kirjoitti:Muoks.

Täytyy vielä todeta, että vuosi vuodelta tuntuu radiokanavien juontajat jollain tapaa huonontuvan. Jotenkin tuntuu, että ennen juontajat olivat aina ammattilaisia ja osasivat hommansa, eikä sekoiltu niin paljon kuin nykyään. Sekoilu voi tässä tapauksessa tarkoittaa sekä sekavia juttuja että sekoilua lähetyksessä esim. musiikin tai äänitehosteiden (mitä ainakin X:llä harrastetaan aika paljon) kanssa.

Totta turiset.. ei nähdä vaivaa edes haastateltavien suhteen.

Onneksi on ainakin yksi poikkeus. Matti! :sydän: Ylösen Mattihan siirtyi Ylex aamusta Puheen puolelle joten ääntä saan vieläkin kuunnella. Huomaa kyllä että äijä panostaa haastatteluihin. Kyllä sen kysymyksistä ja kommenteista huomaa että nyt on tehty taustatyöt ihan toisella tavalla ja aistii että haastateltavakin nauttii ihan toisella tavalla haastattelusta. Muuten tuota en lähetyksiä kuuntele, mutta joskus kun on vähemmän aivoja rassaava työtä nenän edessä niin pistän Areenasta pyörimään Matin haastatteluja parit tsipaleet. Olen jopa löytänyt niiden kautta Spotifystä uutta kuunneltavaa. Jotain sellaista mitä en ikinä olisi uskonut kuuntelevani. Laura Moisio :sydän: :sydän: :nolo: :nolo:

Matti Ylönen ja Puheen iltapäivä. :sydän: :sydän:
Wiggin

ViestiKirjoittaja Wiggin » Pe 23 Joulu 2016 08:42

Kibaya kirjoitti:M...

En ole vielä kokeillut Helmi- tai bassoradion taajuuksia. Löytääkö ne netistä?

....

Joo.. Radiot.fi on se mistä itse Basson kaivelin ja näyttää sieltä Helmikin löytyvän.

=> Bassoradio
=> Helmiradio
Wiggin

ViestiKirjoittaja skray » Pe 23 Joulu 2016 22:40

Helmeltä tulee paljon kansainvälisiä ikivihreitä. En muuta ole tainnut kuullakaan niillä kerroilla, mitä kanavaa nyt on autossa tullut kuunneltua. Mieheke ei tykkää ylex:stä, enkä mä Suomipopista, niin helmi on sitten ollut kompromissi. :keijo:
skray

ViestiKirjoittaja L-S » Ma 26 Joulu 2016 14:15

Tästä nyt ei ehkä paljoa apua ole, mutta itse kuuntelen aamuisin Radio Suomea, josta tulee silloin Turun radion ohjelmaa. Netissä varmaan voi sitäkin kuunnella, jos haluaisi. Siellä on yleensä yksi juontaja, joka saa aamun kuluessa hetkittäin seurakseen jonkun toisen. Kalle Talonen on paras. Huumoria on sopivasti, mutta ei liikaa eikä mitään typeriä alapään juttuja tai mitään mainosradioiden tyyppistä räkänaurua. :P Toki jutut painottuvat herkästi Turkuun, saatetaan käydä haastattelemassa jotain tyyppiä Kauppatorilla tms. :keijo:

Mä olen todennut, että menee aamuisin äkkiä hermot, jos pitää kuunnella kaupallisten radioiden hassunhauskaa sanailua ja jatkuvaa räkätystä, tai mainoksia. Radiomainokset kun on mainoksista ärsyttävimpiä ylipäänsäkin. Muilla kanavilla soitetaan musta melko huonoa musaakin, olen kai sen verran mummo, että mulle kelpaa hyvin Radio Suomen pop-painotteinen ohjelmisto. Ei sieltä kuitenkaan pelkkää iskelmää tule, vaan kevyttä poppia, ajoittain vaikka Euroviisujakin ja kaikkea. Räppiä ei tule, mutta sitä kuuntelenkin mieluummin omavalintaisesti, niin että voin jättää huonoimmat kappaleet kuuntelematta.

Ennen muinoin toki kuuntelin Peltsiä ja Juusoa ja saattaa olla, että heidän lopetettuaan jonkun aikaa jotain muutakin, mutta sen jälkeen taisin siirtyä Ylen ykköseen, jonka aamuohjelmisto tosin huononi myöhemmin, ja sitten siirryin Radio Suomeen.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Shay » La 31 Joulu 2016 11:33

Wildchild kirjoitti:Mutta voi kun saisi Peltsin ja Juuuson takaisin. :huoh:

Oi, niitä vanhoja hyviä aikoja... :munmo:

Mää oon kuunnellut Radio Rockin Korporaatiota aamuisin. Musiikki on parhaita hittejä 70-90 -luvuilta,
mutta kyllä niitä kestää yleensä kuunnella. YleX:n ja muiden poppiradioiden juontajat alkavat olla
kohta jo 2000-luvulla syntyneitä hattara-aivoja, joilla ei ole mitään käsitystä... oikeastaan mistään.
Niitten turhanpäiväisiä kikatuksia ei jaksa kuunnella kovin pitkään ja kun nykymusiikkikin on niin
naurettavaa. "I will dye my hair blonde for you. There's nothing that I wouldn't do.", "Jos mä oon se
glitteri, Ni täs mä nyt oon, mä oon ilman filtterii." ja kaikki muut poppikanavilla soivat kappaleet,
joiden lyriikat menevät tämän munmon ymmärryksen yli humisten myötähäpeän saattelemana...
Ei kiitos.
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Wildchild » To 19 Tammi 2017 10:20

Enpä olisi oikeasti uskonut, mutta tässä on nyt parisen viikkoa tullu kuunneltua YleX Aamua eli Vikiä ja Köpiä. Olen positiivisesti yllättynyt niiden jutuista. Silloin kun olivat vielä NRJ:llä, jäivät kuuntelematta koska shit music only. Mutta YleX:llä on parempi soittari (Niin on ollu ja niin on aina oleva, mä seison omieni puolella... :kailotus:), joten uskalsin kokeilla heitä nyt.
Vähän on Peltsi ja Juuuso-maisia piirteitä. Tai sitten aika kultaa muistot. :pahis:

Mutta tällä mennään nyt ainakin toistaiseksi. :keijo:
Wildchild
Räppimummo

ViestiKirjoittaja Aranwe » To 19 Tammi 2017 21:24

Olisiko kukaan meistä täällä ilman Peltsiä ja Juusoa?
Aranwe

ViestiKirjoittaja Jorssi » To 19 Tammi 2017 22:47

Aranwe kirjoitti:Olisiko kukaan meistä täällä ilman Peltsiä ja Juusoa?
Ei. Sillä kolmantena päivänä Peltsi muni munan, jota Juuso hautoi seuraavat kolme päivää ja...
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja L-S » To 19 Tammi 2017 23:01

Jorssi :virne:

Enpäs olekaan tullut ajatelleeksi mitä kaikkea Peltsi ja Juuso ovat tuoneet elämääni! Keijoutta, euroviisubileet, ystäviä... :keijo: Vaikka kyllä mä taisin aikoinaan kuunnella YleX:ltä myös iltapäiväradiota ja milloin mitäkin.
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 20 Tammi 2017 00:08

Aranwe kirjoitti:Olisiko kukaan meistä täällä ilman Peltsiä ja Juusoa?

Ei varmaankaan, koska tätä paikkaa ei ehkä olisi. Muussa tapauksessa kyllä. :D Minä en tosin mikään hillitön fani koskaan ollut - osittain siksi, että en oikeastaan ikinä kuunnellut radiota aamulla. :virne:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 20 Tammi 2017 00:40

Mähän en enää kuunnellut aamuradiota siinä kohtaa kun liityin fordelle :virne:
Ei meillä töissä voinut kuunnella mitään radioita :vihellys:
Mutta fordata pystyi!
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Wildchild » Pe 20 Tammi 2017 13:42

Mäkin liityin fordelle koska kuuntelin Tänääniä kun lintsasin koulusta ( :pahis: ) ja ne sanoi laittaneensa päivän kysymyksen YleX:n foorumille, ja siihen piti sit päästä vastaamaan... :keijoei:

Mutta olihan Peltsi ja Juuso mitä mainioin kaksikko. Eräänäkin aamuna olin ajamassa autolla kouluun kun heillä oli puolityhmät kyskät. Joku kuuntelija kysyi että minkä bändin laulajan lempinimi on Wildchild. Johon Juuso sitten ettei tiedä muita Wildchildeja kuin YleX Foorumin Wildchildin joka on aivan hullu Olli Junes-fani. Siinä vaiheessa tämä forde-Wildchild oli ajaa ojaan kun kuuli oman nimen mainittavan radiossa. :virnei: :hullu: (Ja kun pääsin tuntia myöhemmin fordelle, eräskin Wiggin oli heti ilmarissa huutamassa "KUULITKO WILDIS, KUULITKO?" :rolf: )

Muistot. :sydän:
Wildchild
Räppimummo

ViestiKirjoittaja Aranwe » Pe 20 Tammi 2017 23:58

:virne: Aijai, aika kultaa muistot. En muista milloin joinasin tänne, mutta aamushow oli mulle se ehkä kaikista rakkain ja tärkein ohjelma jo Radiomafian aikaan. Jo ennen Peltsiä ja Juusoa.

Kerran olin lähellä jopa voittaa pääpalkinnon kilpailussa, mutta jäin kakkoseksi. Mutta tulipahan kerrottua vitsi radiossa.
Aranwe

ViestiKirjoittaja Wiggin » Ma 23 Tammi 2017 18:35

Kuva

:D
Wiggin

ViestiKirjoittaja L-S » Ti 24 Tammi 2017 22:55

Onpas toi privakuva sympaattinen. :D :virne: Olin ihan unohtanut sen, mutta se oli aina jännää, jos sen näki, kun mulle tuli ainakin privoja tosi harvoin. :keijo:
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ke 25 Tammi 2017 10:24

L-S kirjoitti:Olin ihan unohtanut sen, mutta se oli aina jännää, jos sen näki, kun mulle tuli ainakin privoja tosi harvoin. :keijo:

Samoin! :femmat:

"Oooh! Kirjekuori! :tulipää: Kukahan mulle viestittelee? :pomppu: "

:virne:
Wildchild
Räppimummo

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 25 Tammi 2017 14:24

Wildchild kirjoitti:
L-S kirjoitti:Olin ihan unohtanut sen, mutta se oli aina jännää, jos sen näki, kun mulle tuli ainakin privoja tosi harvoin. :keijo:

Samoin! :femmat:

:femmat:

En tunnistanut kirjekuorta, koska en oikeastaan priva-viestejä saanut. YleX:n foorumilla taisin saada kaikki kaksi priva-viestiä. :virne:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

Seuraava

Paluu Leffa.tv