Siis kun oon aikuistunut kera Juuson ja Peltsin, Tuomaksen ja Ollin.. Matti ja Ilekin meni vielä mutta sen jälkeen olen ollut tuuliajolla. Suomipopin aamussa olen majaillut nyt jonkin aikaa mutta siltä porukalta alkaa katoamaan se vähäinenkin taika mikä joskus oli. Vihasin koko Aamylypsyä pitkän aikaa mutta kyllä te tiedätte.. kun vakkari aamu YLEX:ltä meni kuralle niin jouduin hukkaan ja tarrasin johonkin ja luulin että olin löytänyt henkisen kotini eli pippeli ja pimppijutut olisivat ratkaisu. Mutta eihän se sitten pidemmän päälle ollutkaan. Varsinkin kun sitä tulee välillä kolme tuntia putkeen
. Onneksi musiikkimakuni on huono niin kanava voi olla yllättäväki. Mutta joku raja siinäkin.. eli Iskelmä on pois laskuista. Ja jotenkin noi Novat, Aallot yms. kuullostaa niin samalta ja harmaalta diipadaapa-lässynlässyltä että suorastaan vituttaa kuunnella niitä. Tiedättehän sellaisia radiomaailman ABC-asemia
Tänään pistin Basson aamun käyntiin. Musa toimii kyllä pirun hyvin mutta juontajista en ole niin varma. Pitää varmaan antaa mahis kun musa toimii paremmin kuin S-popilla.
Te jotka kulutatte aikaa aamuradioiden parissa. Vinkatkaa ihmeessä.

Annoin mahdollisuuden myös nykyisille Samuelille ja Tommille, mutta niiden jutut eivät pidemmän päälle olleet hyviä. Aluksi siellä oli myös Saara Sarvas, joka oli mun mielestä todella ärsyttävä. Olin tyytyväinen kun hän katosi pian aamuista. Sittemmin hän siirtyi sunnuntai-iltoihin ja taitaa nykyään olla arki-illoissa. Sivuhuomautuksena todettakoon, että nykyään YleX:ää kuunnellessa Saara Sarvas alkaa olla juontajien parhaimmistoa, kun suurin osa muista on vielä hirveämpiä kuin hän.

. Venla Kokkonen taisi joskus olla Ylex aamussa ja siitä tykkäsin. Ja nykyään Hätösen ja Poikeluksen someseikkalut on usein aiheuttanut repeilyä.. niiden radiopuoleen en oo kyllä tutustunut.

Minä en tosin mikään hillitön fani koskaan ollut - osittain siksi, että en oikeastaan ikinä kuunnellut radiota aamulla.

(Ja kun pääsin tuntia myöhemmin fordelle, eräskin Wiggin oli heti ilmarissa huutamassa "KUULITKO WILDIS, KUULITKO?"
)

Kukahan mulle viestittelee?
"