Eikä olisi seliteltykään. Nukkuminen on nukkumista - hommailut ihan erikseen

Samaisen tyypin vieressä olen nukkunut useampaan otteeseen ilman, että meillä on ollut mitään kipinää. (Joskus kyllä oli, mutta se lopahti alta aikayksikön.) Kerran nukuin ystävättäreni sängyssä niin, että ystävättäreni nukkui toisella laidalla, minä toisella ja hänen miespuolinen kaverinsa välissämme. Eikä siinä ollut mitään ihmeellistä. Ehkä mielenkiintoisin nukkumisjärjestely oli 3 ihmistä (aika suurella) sohvalla: miespuolinen tuttu, minä hänen vieressään ja toinen ystävättäreni puolittain selkäni päällä.
En näe vieressänukkumisessa mitään kovinkaan ihmeellistä.

Vai ootsie vaan niin himottava, että herrasmiehen elkeet katoaa samantien? 

Niina-Maria kirjoitti:Itselläni on parisuhde asiat pyörinyt viime aikoina mielessä kovastikin.
Tuntuu, että tunteet toista kohtaan on vaan hiipunut ja mikään ei tunnu miltään. Onneksi sain
muutama päivä sitten puhuttua asiasta ja se helpotti omaa oloani, kun sain sanottua. Nyt on
jotenkin semmonen fiilis, että ollaan vaan ja ihmetellään, että mitä tapahtuu.

Onneksi tyyppi asuu

Pascal Lemoix kirjoitti:Tota se vissiin nykyaikana vaatii, että rakastuu silleen ihan kevyesti vaan. Että sitten kun erotaan, niin sattuu saman verran kun laastarin nykäisisi, että vois ottaa uusiksikin...
Jos mä osaan ton ennen kuuttakymmentä, niin happy happy joy joy.
Shay kirjoitti:^Niinpä. Ei se auta kuin yrittää sopeutua nykyajan ihmissuhdenormeihin ja pitää kertakäyttösuhteita niinku muutkin.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa