Pikkuihastuksia.

Re: Pikkuihastuksia.

ViestiKirjoittaja kermit » Ma 04 Heinä 2011 19:51

Nugat kirjoitti:Onkohan mun loppuelo tälläistä, että jään aina odottamaan miehen aloitetta ja sitten kihisen itsekseni kiukusta ja surusta, kun mitään ei tapahtunutkaan.

Toivottavasti ei! Menetät nimittäin valtavan monta hauskaa (ainakin jälkeenpäin) kokemusta siinä. :D

Aloitteen tekeminen on pelottavaa. Siinä laittaa itsensä ihan toisella tavalla likoon kuin näyttelemällä kuulia kaikille, jotka liikkuu suunnilleen saman valtakunnan alueella. Mutta entäs jos joku tosi kiinnostava on livahtamassa käsistä vain siksi, että kumpikaan ei saanut suutaan auki? Niinpä suosittelen miettimään tiukassa tilanteessa sitä, että kukaan ei koskaan pahastu eikä loukkaannu aidosta kiinnostumisen ilmaisusta, joka tulee ihmiseltä, joka ei ole kännissä. Päin vastoin, vaikka toinen sattuis olemaan varattu, hymy on silti huulilla koko päivän ja mieli hyvä. Et voi tehdä huonoa vaikutusta. Mutta edellytys kyllä on, että neuvoa-antavat ottaa vasta jälkikäteen. :D
I'm not your type. I'm not inflatable.
kermit

ViestiKirjoittaja Shay » To 04 Elo 2011 18:40

Mää tapasin mielenkiintoisen tyypin. :ahihi: Mutta se oli jostain maailman toiselta puolen eikä sukunimikään
tullu esille, joten ei kai tule sitä koskaan enää nähtyä. :( Harmittaa, koska se vaikutti todella mielenkiintoiselta
ihmiseltä... hieman vaikealta ehkä, mutta mielenkiintoiselta. Sanoinko jo, että se oli mielenkiintoinen. :töktök:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja iisa » Pe 05 Elo 2011 12:42

Sisältää kysymyksen, jota en osaa itse ratkaista.
Tapahtui tässä eräänä päivänä, että Tyyppi käveli mua yksin kadulla vastaan. Huomasin hänet vasta, kun oli ihan kohdallani ja iloissani valmistuin sanomaan moi, mutta hän tuijotti vaan tiukasti suoraan eteensä. Tuli vaikutelma, ettei ollut huomaavinakaan mua. No, jäi sitten moikat sanomatta ja olen vähän ihmeissäni. (Näin on itse asissa käynyt kerran aikasemmin, mutta silloin tuli kyllä mieleen, ettei ehkä oikeasti huomannut, kun kuunteli musiikkia ym). Tapaamme useimmiten isossa porukassa, mutta Tyyppi vaikuttaa aina aidosti ilahtuneelta nähdessämme ja kyselee kuulumisia. Olen pari kertaa testannut, että mitä jos en mene juttelemaan hänelle, niin juttelemmeko lainkaan ja niin vain on käynyt, että Tyyppi tulee juttelemaan kanssani. En sitten tiedä onko se kaikki vaan ystävällisyyttä ja koska hän on pikkuihastukseni, niin mulla on ehkä vähän vaaleanpunaiset lasit silmilläni. Jäi kyllä vähän loukkaantunut olo enkä tajua, help, kertokaa mielipiteenne, miksei huomannut mua? :hämillään:
ja miksi sinä
olet aina niin surullinen
iisa

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 05 Elo 2011 12:54

Ehkä Tyyppikin on pikkuihastunut, ja se pelkää, että ajattelet sen tuijottavan tai stalkkaavan. :ahihi:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Emilia » Pe 05 Elo 2011 16:22

Ens kerralla sit moikkaat oikein kuuluvasti! :D Kyl sen sit toisen ilmeesti näkee, oliko yllätys ja miten iloinen.

Mä oon taas ihan hepuleissa sen perhosmahatyypin takia. Tyhmää, kun ei siitä kuitenkaan tule koskaan mitään. :kops:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja iisa » Su 07 Elo 2011 17:08

Shay, maailma on uskomattoman pieni, joten ei sitä koskaan tiedä. Voihan hän tulla Suomeen uudestaan käymään. Mutta olisit kysynyt onko hän naamakirjassa, siinä olisi se sukunimikin selvinnyt.

Lyyra, voi kunpa Tyyppikin olisi pikkuihastunut. :pilvi:

Emilia, juu näin teen! Haha ja raportoin sitten tänne. :peukku:

Mutta ei saapi ajatella noin, ettei siitä mitään tule, koska sitten siinä voi käydä niin. On kai parempi, että itse ainakin yrittää kaikkensa, niin jälkeenpäin ei kaduta.
ja miksi sinä
olet aina niin surullinen
iisa

ViestiKirjoittaja Emilia » Su 07 Elo 2011 17:15

iisa kirjoitti:Mutta ei saapi ajatella noin, ettei siitä mitään tule, koska sitten siinä voi käydä niin. On kai parempi, että itse ainakin yrittää kaikkensa, niin jälkeenpäin ei kaduta.

Totta. Varsinkin tänä viikonloppuna on tullut paljon ajateltua tollasia asioita, joita ei pitäisi jättää tekemättä/ sanomatta.
Eihän siinä mitään menetä. Korkeintaan joutuu joskus myöhemmin vähän punastelemaan mut onko sekään sitten oikeasti niin kamalaa.
Mutta on se silti niin vaikeaa saada ulos itsestä. :hullu:
Emilia

ViestiKirjoittaja Shay » Su 07 Elo 2011 21:24

iisa kirjoitti:Shay, maailma on uskomattoman pieni, joten ei sitä koskaan tiedä. Voihan hän tulla Suomeen uudestaan käymään. Mutta olisit kysynyt onko hän naamakirjassa, siinä olisi se sukunimikin selvinnyt.

Noku mää meinasin jättää sille lapun aamulla (nukuttiin samassa hostellissa), mutta tyhmä pokka ei kestäny tehdä niin. :ei: Pitäis uskaltaa enemmän ja hävetä vähemmän. :jaaha:
Onneksi sitä on myös niin tyhmä, että uskoo kohtaloon. :keijo: Kyllä se joskus eteen tulee, jos niin on tarkoitettu. Jos ei se niin joku parempi ja mielenkiintoisempi.
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja L-S » La 20 Elo 2011 13:34

Voi apua. Keväinen :ahihi: :läps: -tyyppi on taas läsnä ja yhtä miellyttävä kuin aiemminkin. En ehkä kestä tätä. :keijo:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja L-S » Su 21 Elo 2011 14:31

Löytyi siitä tyypistä yksi vikakin. PItää miettiä onko se sellainen asia että sen voi jättää huomiotta. Mutta muuten on edelleen ollut kivaa... kevyttä flirttiä ja silleen. :ahihi: :läps: En silti ehkä kestä. Järkevämpää olisi olla ihan coolisti vaan ja unohtaa tällaiset.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Pvi » Su 21 Elo 2011 15:04

Ihastelulla ja järjellä on harvoin mitään yhteistä.

Mä luulen, että muhun on pikkuihastuttu. Tyyppi vaikuttaa täysjärkiseltä, fiksulta ja iloiselta, vaikka hänen kohdalleen on sattunut ainakin yksi iso elämänmyllerrys.

Mieleeni tulee talvella sanomani toteamus. On helppoa olla mukava, kun on rakastettu.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 05 Syys 2011 18:11

:huoh:
Töihinpaluu.
Tuli heti mieleen muutama tyyppi, joihin olin pikkuihastunut.
Sitten yksi niistä tuli käytävällä vastaan.
Ei tainnut tunnistaa. Onneksi.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja damn » Ma 12 Syys 2011 22:43

Minä olen pikkuihastunut ja se ei ole ollenkaan hyvä asia :( . Kyseessä on ihminen, jonka voin kai laskea kaverikseni, samassa porukassa ollaan välillä liikuttu siitä asti kun olin 16-vuotias. Olen minä hetkittäin aikaisemminkin jotain tuntenut sitä kohtaan, mutta kun tilanne on niin vaikea... Se on siskon hyvä ystävä, tapailin pitkään sen yhtä parhaista ystävistä jokunen vuosi sitten. Mitähän muuta. Ja se on niin eri tyyppinen kuin ne miehet joista yleensä kiinnostun. Ei se varmasti ikinä kiinnostuisi minusta, vaikka hirmu kivasti se minua kohtelee ja viikonloppuna juteltiin kahdestaan tosi kauan, kun se oli ensin itse pyytänyt mua seuraan. Tunnen olevani jotenkin "huononpi" kuin se, olen paljon nuorempi, tyylittömämpi, huonosti koulutettu jnejne. Tyhmiä pinnallisia asioita, mutta se varmasti tykkää jostain tosi upeista ja mallinmittaisista tytöistä.

Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja Shay » Ti 13 Syys 2011 18:34

damn kirjoitti:Tunnen olevani jotenkin "huononpi" kuin se, olen paljon nuorempi, tyylittömämpi, huonosti koulutettu jnejne. yhmiä pinnallisia asioita, mutta se varmasti tykkää jostain tosi upeista ja mallinmittaisista tytöistä.

:paijaus: Ihan tyhmää ajatella noin. Ei täällä mitään kastirajoja ole, vaikka siltä joskus tuntuisikin.
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Pvi » To 15 Syys 2011 21:51

Oon taitanut pikkusen ihastua. Tämä viikko on ollut kurssia. Neljä tuntia päivässä ja ope on sympaattinen ja mahtava.
Kyllä ne ruottalaiset sitten vaan osaa olla ihania...
Huomenna vielä ja sitten palaan todellisuuteen.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 15 Syys 2011 22:04

Meillä on huomenna töipaikan virkistyspäivä.
Ainakin toinen niistä mun kaukaisista pikkuihastuksista taitaa olla tulossa paikalle :epäilevä:
Onpa tosi jipii.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Emilia » Pe 16 Syys 2011 17:18

Vähänkö rakastuin lounastauolla!

:tipahdus:

Ihan tavallinen kundi mut katseiden kohdatessa kropan läpi kulki sellanen
sähköisku, etten edes muista milloin ois moista viimeksi käynyt.

Sitten se tyyppi tietysti katosi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 25 Syys 2011 04:37

Oho, kerrakin baarissa oli kiinnostava tyyppi. En kehdannut mennä sanomaan sille mitään, koska sillä oli tyhmä parta. :töktök: ( Ja itse asiassa en ole varma, oliko sillä joku nainenkin. :huoh: )

Tuli yhtäkkiä mieleen tyyppi, joka oli Foo Fightersin lämppärin Biffy Clyron aikana jonkun aikaa edessäni. Se oli aika :ahihi: Sellaisen kun joskus vielä näkisi. :huoh:
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » Pe 21 Loka 2011 11:02

Pari viikkoa sitten minulle hymyiltiin niin spontaanin nätisti, että huomaan, ettei muistikuva siitä hymystä lähde mielestä millään. Viikon päästä näkee hymyilijän taas, saa nähdä hymyileekö vielä. Vaikkei hymyilisikään, niin kiva tunne tuli jo tästä, ihmeen kauan jonkun tuollaisen pienen jutun tuottama pieni kiva tunne voikin säilyä. Tämä olisi ehkä sellaista, jonka haluaisi pitääkin vain pienenä ja kivana.
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja

ViestiKirjoittaja Emilia » Ti 25 Loka 2011 18:10

:kops:

ihastun aina ihan vääriin tyyppeihin. aina.
Emilia

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 26 Loka 2011 10:28

Emilia kirjoitti: :kops:

ihastun aina ihan vääriin tyyppeihin. aina.

:paijaus:

Samma här. Liikaakin. :huoh:
Paha, paha, paha.
Väärin, väärin, väärin.
Aivan totaalisen vääriin tyyppeihin.
Eräs terveydenhuollon ammattihenkilö sanoisi tähän, että meillä on liian korkea moraali, jos joku tuntuu väärältä. :epäilevä:

Ehkä on se joku, joka ei ole yhtään väärä.
Yritetään jaksaa luottaa siihen :hymyhali:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » Ke 26 Loka 2011 12:31

Olisikohan tässä "vääriin henkilöihin ihastumisessa" kyse siitä, ettette vain tiedä itse, keitä olette ja mitä haluatte? Ihastuksen kohteet ovat monesti sellaisia, että niistä hakee täydennystä itselle ja jotain, jota kaipaa sen hetkiseen elämäntilanteeseensa. Jonkin ominaisuuden tai asian, jonka haluaisi saavuttaa itse, mutta jonka haluaa jotenkin sen toisen kautta, koska itsellä ei ole omin voimin mahdollisuuksia pyrkiä sitä päämäärää kohti sillä hetkellä. Vastakohdat myös kai vetävät osittain tämän asian takia aina jossain määrin toisiaan puoleensa.
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja

ViestiKirjoittaja Emilia » Ke 26 Loka 2011 18:31

Kibaya kirjoitti:Eräs terveydenhuollon ammattihenkilö sanoisi tähän, että meillä on liian korkea moraali, jos joku tuntuu väärältä. :epäilevä:
Mä olen kyllä hyvinkin löyhämoraalinen. Ehkä tätä voisi testata tulevissa pikkujouluissa. :p duunityyppi-ihastus.parempi vain pysytellä turvallisen etäisyyden päässä..

päivänpolttaja kirjoitti:Olisikohan tässä "vääriin henkilöihin ihastumisessa" kyse siitä, ettette vain tiedä itse, keitä olette ja mitä haluatte? Ihastuksen kohteet ovat monesti sellaisia, että niistä hakee täydennystä itselle ja jotain, jota kaipaa sen hetkiseen elämäntilanteeseensa. Jonkin ominaisuuden tai asian, jonka haluaisi saavuttaa itse, mutta jonka haluaa jotenkin sen toisen kautta, koska itsellä ei ole omin voimin mahdollisuuksia pyrkiä sitä päämäärää kohti sillä hetkellä. Vastakohdat myös kai vetävät osittain tämän asian takia aina jossain määrin toisiaan puoleensa.
:hämillään: En jaksa analysoida itseäni noin syvällisesti. Tässä tapauksessa syy on pikemminkin se, että olen liikaa töissä ja liian vähän muualla ihmisten joukossa.

En muutenkaan jaksa ottaa näitä ihastumispariutumisymsjuttuja kovin vakavasti tätä nykyä. Whatever happens, happens.
Emilia

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ke 26 Loka 2011 19:25

Yhdellä työkaverilla on aika kivat saappaat. Ja on itsekin aika kiva. :virnu:

Mutta sillä nyt on lapsia ja kaikkea enkä mitään oikeasti elättele. Silmäkarkkia vain.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja damn » La 29 Loka 2011 13:44

Mun ihastus jutteli mulle eilen baarissa :o: . Ei se yleensä juttele mulle, mutta nyt se alkoi kehua halloween naamioitumistani ja olin yhen meiän yhteisen kaverin nopeesti baarin vessassa meikannut kanssa zombieksi, niin se kehu, että tein hyvää jälkeä. Olin ihan hämmentynyt :nolo: .
Fail, fail again, fail better.
damn

EdellinenSeuraava

Paluu Suhdesäätämö