Nugat kirjoitti:Onkohan mun loppuelo tälläistä, että jään aina odottamaan miehen aloitetta ja sitten kihisen itsekseni kiukusta ja surusta, kun mitään ei tapahtunutkaan.
Toivottavasti ei! Menetät nimittäin valtavan monta hauskaa (ainakin jälkeenpäin) kokemusta siinä.
Aloitteen tekeminen on pelottavaa. Siinä laittaa itsensä ihan toisella tavalla likoon kuin näyttelemällä kuulia kaikille, jotka liikkuu suunnilleen saman valtakunnan alueella. Mutta entäs jos joku tosi kiinnostava on livahtamassa käsistä vain siksi, että kumpikaan ei saanut suutaan auki? Niinpä suosittelen miettimään tiukassa tilanteessa sitä, että kukaan ei koskaan pahastu eikä loukkaannu aidosta kiinnostumisen ilmaisusta, joka tulee ihmiseltä, joka ei ole kännissä. Päin vastoin, vaikka toinen sattuis olemaan varattu, hymy on silti huulilla koko päivän ja mieli hyvä. Et voi tehdä huonoa vaikutusta. Mutta edellytys kyllä on, että neuvoa-antavat ottaa vasta jälkikäteen.

Mutta se oli jostain maailman toiselta puolen eikä sukunimikään
Harmittaa, koska se vaikutti todella mielenkiintoiselta

Pitäis uskaltaa enemmän ja hävetä vähemmän. 
Kyllä se joskus eteen tulee, jos niin on tarkoitettu. Jos ei se niin joku parempi ja mielenkiintoisempi.
-tyyppi on taas läsnä ja yhtä miellyttävä kuin aiemminkin. En ehkä kestä tätä.
Ihan tyhmää ajatella noin. Ei täällä mitään kastirajoja ole, vaikka siltä joskus tuntuisikin.

. Ei se yleensä juttele mulle, mutta nyt se alkoi kehua halloween naamioitumistani ja olin yhen meiän yhteisen kaverin nopeesti baarin vessassa meikannut kanssa zombieksi, niin se kehu, että tein hyvää jälkeä. Olin ihan hämmentynyt
.