Onnea kvatille ja kumppanille! 

)
(Asuvat muun muassa kuun vaihteeseen asti samassa kämpässä.) Äänestä kuuli, että luurin toisessa päässä oli vaikeaa. (Totta hitossa oli.) Noillakin on kuitenkin reilu 5 vuotta takana yhteistä taivalta.
Lähinnä sitten puhuttiin asiaan liittyvistä käytännön asioista. No, ehkä sitten joskus kasvotusten lisää...muustakin kuin niistä käytännön asioista.

Pascal Lemoix kirjoitti:
Hölökohtaisesti on pientä vaihtelevuutta sen suhteen, että omaa tilaakin tarvitsee, mutta miten sen ilmaisee niin, ettei se kuulosta siltä, että haluan sinusta eroon.
Kuitenkin, jos joka minuutti ollaan yhdessä, niin siihen tulee välttämättä mukaan niitäkin aikoja, kun on huonolla tai yhdentekevällä tai ärsyttävällä tuulella.

theia kirjoitti:Pascal Lemoix kirjoitti:
Hölökohtaisesti on pientä vaihtelevuutta sen suhteen, että omaa tilaakin tarvitsee, mutta miten sen ilmaisee niin, ettei se kuulosta siltä, että haluan sinusta eroon.
Kuitenkin, jos joka minuutti ollaan yhdessä, niin siihen tulee välttämättä mukaan niitäkin aikoja, kun on huonolla tai yhdentekevällä tai ärsyttävällä tuulella.
En osaa auttaa kyllä yhtään, meillä ei tällaista tilannetta toisen vuorotöistä johtuen ole koskaan ollut
Mutta eikö sekin kuulu parisuhteeseen, että välillä ollaan huonolla/yhdentekevällä/ärsyttävällä tuulella?

Pascal Lemoix kirjoitti:Hölökohtaisesti on pientä vaihtelevuutta sen suhteen, että omaa tilaakin tarvitsee, mutta miten sen ilmaisee niin, ettei se kuulosta siltä, että haluan sinusta eroon.

Mulla ei siis ole muuten kovinkaan usein tarvetta muulloin olla yksin.
Emilia kirjoitti:"Tahtoisin olla hetken omissa oloissani mutta olisi kiva, jos sen jälkeen tehtäisiin jotain kivaa yhdessä". Tuollaisesta en ainakaan itte osaisi ottaa nokkiini ja sisältyyhän siihen tavallaan lupaus jatkosta.

Kumkvatti kirjoitti:Käytiin eilen aletaax olee -keskustelu.
Alettiin olee.
Suloista. 
Pitäs varmaan, mutta luotan siihen, että ku ollaan hengattu tarpeeksi kauan niin vaan ollaan.
Ihan berberistä, kun kumpikaan ei ole hyvä aloittaan keskusteluja, vaikka osaisi kuitenkin keskustella ihan järkevästi asioista...
Äidit osittain samoin sanankääntein niitä täyttäneet. 

Shay kirjoitti:Kumkvatti kirjoitti:Käytiin eilen aletaax olee -keskustelu.
Alettiin olee.Suloista.
Mää en osaa käydä tollasia keskusteluja.![]()

lumikukka kirjoitti:Shay kirjoitti:Kumkvatti kirjoitti:Käytiin eilen aletaax olee -keskustelu.
Alettiin olee.Suloista.
Mää en osaa käydä tollasia keskusteluja.![]()
En mäkään. Eikä ilmeisesti ole mun kumppanitkaan osanneet, kun en ole koskaan moista keskustelua käynyt.

Tuntuu hyvältä. Alun pelot on nitistetty (ja uusia tullut tilalle ) ja alkaa olemaan varmempi olo. Et toi on Se. Etädeittailuun ollaan saatu rytmi haltuun, eikä tarvitse pelätä tilannetta "ettei muka nähdä enää ikinä, yhyyyyyy!!".
Nyt ymmärrän. 
Mutta jälkikäteen mietittynä tosiaan ne sukulaiset, joita tapaan sen kerran vuodessa, ei ehkä ymmärrä mun huumoria ja saattoivat ottaa sen tosissaankin. Juoruja odotellessa 

Outolintu kirjoitti:Ja mua ihan periaatteesta ärsyttää sellainen tuputtaminen ja utelu. Siis hyväntahtoisesti nyt voi aina tiedustella, että onkos sinulle ketään kaveria löytynyt. Mutta kun kysymättä nykytilannetta annetaan ymmärtää, että nyt on jotain vikaa kun et ole naimisissa etkä edes parisuhteessa. Ja oikein vielä kaivetaan vanhat haavat auki (vaikkakin ehkä tietämättään) niin ei löytynyt multa nyt diplomaattista vastausta asiaan. Kai minä ihan oma-aloitteisesti osaan heille kertoa sitten, jos jotain kerrottavaa on.
Ymmärrän ihan täysin. Vaikka toisaalta ymmärrän myös, että mummosi on kasvanut ihan erilaisessa yhteiskunnassa, ja sikäli meidän sukupolven on turha hänen uteluistaan suuttuakaan erityisemmin. Mutta ärsyttävää se on silti. 

Lyyra kirjoitti:^ Näyttää tutulta!

Suvi kirjoitti:Lyyra kirjoitti:^ Näyttää tutulta!
Mulla ei ole edes tuota kissaa

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa