L-S kirjoitti:Onko tässä sitten ajatuksena se, että tuttuun törmääminen nettideittaillessa on noloa, koska sitten paljastuisi, että etsii epätoivoisesti kumppania?
Lyyra kirjoitti:Mää en oikein edes tajua, että missä muka voisi tavata sellaisia, jotka eivät ole tuttuja tai tutun tuttuja edes jotain kautta - jos siis haluaa, että deittikumppanilla on edes vähän samoja kiinnostuksen kohteita kuin itsellä.
L-S kirjoitti:Onko tässä sitten ajatuksena se, että tuttuun törmääminen nettideittaillessa on noloa, koska sitten paljastuisi, että etsii epätoivoisesti kumppania?![]()

Suvi kirjoitti:Tämä nyt ei ihan täysin ole nettideittailua, mutta kuinka monella on kokemuksia Tinderistä? Vähän vierastan sitä, että minua "arvioidaan" profiilikuvan perusteella ja joudun "arvostelemaan" muita. Olen kuitenkin kuullut, että Tinderiin jää koukkuun. Kannattaako edes yrittää?
Mä en vielä tee päätöstä. 
), mutta lähipiiristä on hyviäkin kokemuksia. Onhan siellä paljon sänkyjuttuja, mutta myös on kaverit (ja esimies
) treffejä sieltä saaneet! 
Kai sieltä sitten pääsee poiskin... toivottavasti. Mutta en mä vieläkään osaa päättää.

?". Sitten kun vastasin, että suht asiallisella linjalla, lisää viestejä ei tullut.
Lyyra kirjoitti:Juu, tuo Hesarin Tinder-juttu oli kyllä ihan kiinnostava. Itse en aio kirjautua edelleenkään. Tuntuu jotenkin tosi pinnalliselta (vaikka sitähän minä juuri olen), mutta olen pitkälti L-S:n linjoilla eli skeptinen. Facebook-yhteys häiritsee. Eikä mulla ois sinne kuviakaan, kun en halua laittaa itsestäni kuvia Facebookiin.
Oikeastaan ihailen ihmisiä, jotka uskaltavat lähteä tällaisiin mukaan. Tai edes tavalliseen nettitreffihommaan. Tai edes ihan perinteisille "treffeille". Tavallaan haluaisin jonkun ihmisen jakamaan arkea, mutta kaikki nämä rituaalit ja kuviot vaan nostaa verenpainetta niin paljon, etten kehtaa edes yrittää. Siispä: tulkoon joku kelkkaan, jos on tullakseen.

) on kuin tosielämässä. Vaikuttaa siltä, että netistä seuraa löytävät lähinnä ne samat tyrkyt, jotka sitä määrällisesti eniten löytävät tosielämässäkin. 
Mutta ehkä en poista. Ehkä jätän sen sellaista hetkeä varten, jolloin on todella tylsää.
), mutta hän ei todellakaan ollut minun tyyppiäni, joten se siitäkin.
)

Ota näistäkin sitten selvä, mutta tähän kuten moneen muuhun asiaan ei oikeasti taida olla vastausta.
En ole sen jälkeen juuri jaksanut sitä käyttää, kun taso tuntuu olevan aika matala.
Ja tässä iässä live-elämässä tavatut uudet ihmiset ovat enimmäkseen varattuja tai eivät kai muuten vaan ole kiinnostuneita... 
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa