Ahii, työpäivät sujuvat ainakin rattoisammin.

En haluais oikeastaan ees sanoa sitä, vaikka
Ihan kivaaaaaa...
Ehkä tämä kaikki johtuu siitä, että
Se oikiasti on niiiiiin sulonen. 

Shay kirjoitti:Mutta on se niin sulonen.
Sillä on niin ihanat silmät.
Sulonen... 

... 
Emeritus kirjoitti: Eilen kun kävin kaupalla niin siellä kassallahan se oli....
Et sinä siihen kuole vaikka tuliskin pakit. Mutta ajatteles jos se ei sanokaan ei...

annastindeli kirjoitti:Emeritus kirjoitti: Eilen kun kävin kaupalla niin siellä kassallahan se oli....
No puhu sille senkin pöhkö.Et sinä siihen kuole vaikka tuliskin pakit. Mutta ajatteles jos se ei sanokaan ei...
![]()

Pvi kirjoitti:Voipi vaikka aloittaa kertomalla, että luulit jo, että hän on vaihtanut
työpaikkaa, kun ei ollut vähään aikaan näkynyt kaupassa. Jos neiti
on juttutuulella, niin hän voi siitä hyvin jatkaa moneen suuntaan ja
samalla hienotunteisesti kerrot, että olet huomioinut hänen poissaolonsa.

No, en mä silti räpsyilleni mitään voi. 
päivänpolttaja kirjoitti:annastindeli kirjoitti:Emeritus kirjoitti: Eilen kun kävin kaupalla niin siellä kassallahan se oli....
No puhu sille senkin pöhkö.Et sinä siihen kuole vaikka tuliskin pakit. Mutta ajatteles jos se ei sanokaan ei...
![]()
Juuri näin! Ei tarvitse sitten toista kertaa harmitella. Jos saat pakit, niin kerro se sitten täällä fordella, niin me hoidetaan sut takasin kuntoon.
Triple H kirjoitti:Olkaa te niitä olkapäällä istuvia enkeleitä, jotka kuiskuttaa korvaan! Mä olen viinapirun kanssa se oikea pikkupiru joka kuiskuttaa korvaan päinvastaista! Jos se kauppa on sun vakiokauppa, kannattaa harkita onko se riskin arvoista? Mitäs sit kun tilanne menee siihen ettet voi käydä omassa kaupassasi tuon naisen takia! Naisia kyllä tulee, mutta lähikaupat on kuolemassa kokonaan!
Mut toisaalta se ei ole yleensä siellä ollut kuin viikonloppuisin, eikä ole ainut lähellä oleva kauppakaan. 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa