Pikkuihastuksia.

Re: Pikkuihastuksia.

ViestiKirjoittaja Plei » La 20 Joulu 2008 12:58

Itsehän olen joskus puhelinnumerolapun pojan käteen lykännyt. En tosin sormuksellisen. Se oli vähän näitä dare I? -juttuja eikä siitä mitään elämää suurempaa syntynyt. Mut olen ihan tyytyväinen, että uskaltauduin moiseen. :)
Linja-autojen ja rakkauden perässä voi juosta tai odottaa seuraavaa.
Plei

ViestiKirjoittaja Emilia » Su 18 Tammi 2009 06:01

Miks kaikki ihkut on aina varattuja? :huoh:
Tapasin niin suloset ruskeat silmät tänään, ettei mitään rajaa.
Ruskeilla oli myös kauhean mukava tyttöystävä. Jee. ittu...
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja shaana » Ti 20 Tammi 2009 13:50

Emilialle :paijaus:

Voisin sitten minäkin kysellä seiniltä, miksi kaikki ihkut on aina ihan perseestä? Joo nähdään vaan, mutta mitään ei kuulu, olen voitavani tehnyt. Töissä sen sijaan on hieman hankalaa, kun hihityttää ja punasteluakin on havaittu - so not like me! :nolo: Ahii, työpäivät sujuvat ainakin rattoisammin.
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja theia » Ke 04 Helmi 2009 23:35

Törmäsin poikaan baarissa, ja tajuisin että olin kuolannut sen perään kesästä saakka.

Ja menin tunnustamaan sille rakkauteni. Nyt mä olen vielä enempi ihastunut, mutta se oletettavasti ei.

Mutta stalkkaus on aina jees. :hullu:

:friikki:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja theia » Ke 03 Kesä 2009 14:02

Hmm, duunissa istuu käytävän toisella puolella tyyppi, jota oon jäänyt tuijottelemaan.

..ttu.
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Santalaceae » Su 05 Heinä 2009 22:17

Taisin olla ihastunut, pakko se on myöntää. Täysin onnettomasti. Järjellä ajateltuna tyyppi oli täysin väärä, mutta kuitenkin taisin elätellä jotain utopistista toivoa. Nyt kaikki sauma on lopullisesti mennyt (no ei sitä kyllä ikinä ollutkaan), ja kirpaisee hieman. Totaalisen hölmö olo :huoh:
Santalaceae

ViestiKirjoittaja Emeritus » Ti 07 Heinä 2009 03:08

Pitäisiköhän minunkin turvautua puhelinnumerolappuun. Tässä tapauksessa vaan ihan käteen lykätä. Vai mitä luulette, kokeekohan kaupan kassa helposti sen kumman stalkkerin touhuksi? Tai ihan muuten vaan kavahtaa?

Lähikaupan myyjätyttö... :hullu:
En tiedä kuvittelenko taas, rakennellen itselleni utopistisia, rikkoutumaan tuomittuja pilvilinnoja, mutta sitä vaan jotenkin tuntuu että tuo ko. kaupassa silloin tällöin vuorossa oleva tyttö olisi jo jonkun aikaa vilkuillut minua, hymyillen. Takaisinkin olen pyrkinyt hymyilemään.
Jos sitä ei olisi tämmöinen estynyt yksilö, olisin varmaan jo aikoja sitten käynyt pyytämässä sitä ulos. Mutta joo ei.
Viime viikolla kun kävin kaupassa, se oli siellä ihan sulkemisajan tienoilla hyllyjä täyttämässä (tai jotain, kuitenkaan ei kassalla ollut). En vaan pystynyt taaskaan menemään juttelemaan sille, vaikka ehkä paras tilanne mitä kaupassa voi olla. Mutta ei, kävelen vaan ohi manaten itseäni. :kops:

Mikä siinä voi olla niin vaikeeta? Kun sen ihan hyvin tiedostaa että pahin mitä toisen lähestymisessä voi käydä on se että vastaus on ei, eikä siihen kuole tai mitään. Mutta ei vaan kykene. :huoh:

Kännissä en ole kyllä toisaalta siellä vielä käynytkään... :raps:
En kyllä taas siitä tiedä helpottaisiko se mitenkään. Kuitenkin sitä korkeintaan pääsisi ostarista ulos vartijan opastamana. :p

Ja taas tuli luvattoman paljon hymiöitä laitettua...
"Kun on kerran nuoruudenlähteestä maistanut, ei enää tyydy vesijohtoveteen, johon on sekoitettu juustonjuoksutinta ja laksatiivia."
-Markus Kajo
Emeritus

ViestiKirjoittaja Shay » Pe 21 Elo 2009 17:50

Oon ihastunu hieman yhteen tappelu/työkaveriin... :tilt: En haluais oikeastaan ees sanoa sitä, vaikka
kaikki sitä epäilee, enkä sitä heille ikinä myöntäisi. Ei siitä ikinä mitään tulisi, mutta on mukava
tunne pitkästä aikaa olla kiinnostunu jostakusta... :hullu: Ihan kivaaaaaa...
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Pvi » Ma 24 Elo 2009 23:16

Hih...
Mä luulen, että mun kohtelias asiakaspalvelu kolahti myymälässä
vierailleeseen nuorukaiseen. Hyllyn täytön lomassa moikkasin sitä
niinkuin meidän kuuluu, iloisesti ja yksilöllisesti. Kaikki jatkui
niinkun normaalisti, mä täyttelen ja se valikoi haluamaansa. Siinä
homman lomassa panin merkille, ettei tyyppi ollut kovin nopea
ostoksissaan, vaan jäi pörräilemään hyllyjen väliin. Katsahdin ehkä
toisenkin kerran, että saatoin todeta herran olevan noin ulkoisesti
olevan miellyttävän oloinen.

Myöhemmin päivällä kiireen keskellä huomasin samaisen miehen
tulevan kaverinsa kanssa seisoskelemaan meitiin myymälään
muutamaksi minuutiksi. Vaan enpä sitten tullut kysyneeksi,
että kuinkas voin herroja auttaa ja kaverit katosivat paikalta
sanomatta mitään.

Ja mikä oli tarinan opetus?
Kannattaa avata suunsa. Ei siinä ihan hirveästi voi menettääkään.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Shay » Pe 28 Elo 2009 18:23

No, voe perse! Olen ihastunut jo toisen kerran viikon sisällä. :pepsodent: Ehkä tämä kaikki johtuu siitä, että
ex-ns.poikaystäväni, jota niin suuresti palvoin ja joka minua taas kiusasi yhteydenotoillaan vain jättääkseen
minut taas yhtäkkiä ilman vastausta, on vihdoin ja viimein luokiteltu epäluotettavaksi kusipääksi ja täten jättänyt
paikkansa sydämmessäni ammottamaan tyhjyyttään ja nyt on olo kuin teini-ikäisellä. :epäilevä:

No, viikon alkupuolen ihastus osoittautui myös kusipääksi, mutta kuvioihin tulikin eräs jo jonkin aikaa kaukaa
ihailemani miekkonen, joka hurmasi minut hymyllään ja sinisillä silmillään ja vain olemalla niin käsittämättömän
suloinen, että mahaan sattuu. :hullu: Se oikiasti on niiiiiin sulonen. :ahihi:

Onneksi en sitä vähään aikaan tule näkemään, notta sei häiritse minun keskittymistäni olennaiseen. :tilt:

Mutta on se niin sulonen. :ahihi:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Pvi » Ma 14 Syys 2009 17:56

Kuinkas nyt, kun olen pikkuihastusten puolella lähestulkoon heti uudelleen?

Noh halusin vain ilmoittaa, että luin justiinsa tekstarin, joka hymyilytti
melkotavalla. Taisivat posketkin vähän punottaa.
Hih.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Shay » Ke 21 Loka 2009 19:35

Shay kirjoitti:Mutta on se niin sulonen. :ahihi:

Se on edelleenki niin sulonen. :hullu: Sillä on niin ihanat silmät. :tipahdus: Sulonen... :ahihi:
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Emilia » Ti 05 Tammi 2010 21:53

Pieni ihastuksen poikainen. Tai ehkä isompikin.
Mut luvattiin tulla herättämään huomenna. Ei voi valittaa. :ahihi:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Emeritus » Ke 20 Tammi 2010 20:10

Ei ole sitten tämän vuoden puolella näkynyt sitä lähiaAlepan tyttöä enää. Liekö tullut uutta jengiä tilalle. Vuodenvaihde näköjään tuonut nimilaputkin työntekijöille. Tyypillistä... :huoh:
"Kun on kerran nuoruudenlähteestä maistanut, ei enää tyydy vesijohtoveteen, johon on sekoitettu juustonjuoksutinta ja laksatiivia."
-Markus Kajo
Emeritus

ViestiKirjoittaja Emeritus » Su 31 Tammi 2010 03:19

Komento takaisin. Eilen kun kävin kaupalla niin siellä kassallahan se oli. :) ... :hullu:
-Markus Kajo
Emeritus

ViestiKirjoittaja annastindeli » Su 31 Tammi 2010 17:52

Emeritus kirjoitti: Eilen kun kävin kaupalla niin siellä kassallahan se oli. :) ... :hullu:

No puhu sille senkin pöhkö. :jaaha: Et sinä siihen kuole vaikka tuliskin pakit. Mutta ajatteles jos se ei sanokaan ei... :tipahdus: :ahihi:
annastindeli

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » Su 31 Tammi 2010 17:56

annastindeli kirjoitti:
Emeritus kirjoitti: Eilen kun kävin kaupalla niin siellä kassallahan se oli. :) ... :hullu:

No puhu sille senkin pöhkö. :jaaha: Et sinä siihen kuole vaikka tuliskin pakit. Mutta ajatteles jos se ei sanokaan ei... :tipahdus: :ahihi:

Juuri näin! Ei tarvitse sitten toista kertaa harmitella. Jos saat pakit, niin kerro se sitten täällä fordella, niin me hoidetaan sut takasin kuntoon.
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja

ViestiKirjoittaja Pvi » Ma 01 Helmi 2010 00:53

Voipi vaikka aloittaa kertomalla, että luulit jo, että hän on vaihtanut
työpaikkaa, kun ei ollut vähään aikaan näkynyt kaupassa. Jos neiti
on juttutuulella, niin hän voi siitä hyvin jatkaa moneen suuntaan ja
samalla hienotunteisesti kerrot, että olet huomioinut hänen poissaolonsa.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Triple H » Ma 01 Helmi 2010 01:16

Olkaa te niitä olkapäällä istuvia enkeleitä, jotka kuiskuttaa korvaan! Mä olen viinapirun kanssa se oikea pikkupiru joka kuiskuttaa korvaan päinvastaista! Jos se kauppa on sun vakiokauppa, kannattaa harkita onko se riskin arvoista? Mitäs sit kun tilanne menee siihen ettet voi käydä omassa kaupassasi tuon naisen takia! Naisia kyllä tulee, mutta lähikaupat on kuolemassa kokonaan!
Vastuu painaa.

Käpykangas do you miss me?

Jumalan edessä olemme kaikki savolaisia -Piispa Wille Riekkinen
Triple H

ViestiKirjoittaja Dnd » Ma 01 Helmi 2010 04:18

Juu, samaa mieltä. Juttusille vaan. Siinä näkee että onko minkäänlaista vastakaikua.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Dnd
Outo marsilainen kivi

ViestiKirjoittaja heartless » Ma 01 Helmi 2010 12:22

Pvi kirjoitti:Voipi vaikka aloittaa kertomalla, että luulit jo, että hän on vaihtanut
työpaikkaa, kun ei ollut vähään aikaan näkynyt kaupassa. Jos neiti
on juttutuulella, niin hän voi siitä hyvin jatkaa moneen suuntaan ja
samalla hienotunteisesti kerrot, että olet huomioinut hänen poissaolonsa.

Niin, tuo vois olla ihan hyvä aloitus ainakin jos ootte jo aiemmin jotain jutellut. Vaikka säästä tai iltapäivälehtien lööpeistä tai jostain. Semmosesta kannatta aloittaa tai muuten susta tulee lähinnä epäilyttävä stalkkeri- fiilis jos oot jo pidempään käynyt kaupassa ja yht'äkkiä alat ehdotella reffejä.
Doors are for people with no imagination.
(Skulduggery Pleasant)
heartless

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » Ma 01 Helmi 2010 20:34

Ei vastauksena kenenkään viestiin, vaan ihan yleisesti sanottuna: Emerituksen oma päätöshän se tietysti on, mitä hän tekee ja kuunteleeko pirua vai enkeliä. Sanomattakin toki selvää, mutta sanotaan nyt, ettei kukaan vahingossakaan käsittäisi väärin.

Itse olen edelleen sitä mieltä, että kannattaa avata suunsa, mutta ei tietenkään suuna päänä ehdottaa treffejä, vaan tunnustella juuri hienovaraisesti sillä tavalla kuin edellä esitettiin. Ajattelin, että myös tämä olisi niitä sanomattakin selviä asioita. :virne:
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja

ViestiKirjoittaja shaana » Ke 03 Helmi 2010 07:41

Voipers, miks kaikki, siis IHAN KAIKKI kivat on jo varattuja? :p No, en mä silti räpsyilleni mitään voi. :kauriinsilmät:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Emeritus » Pe 05 Helmi 2010 21:56

päivänpolttaja kirjoitti:
annastindeli kirjoitti:

Juuri näin! Ei tarvitse sitten toista kertaa harmitella. Jos saat pakit, niin kerro se sitten täällä fordella, niin me hoidetaan sut takasin kuntoon.

Jee, hyvä tietää että vertaistukea on tarvittaessa tarjolla. :)
Ei ole helppoa, joskus käy mielessä sekin vaihtoehto että mitä jos se toinen (niin näin ihan yleisesti, ei vaan tässä tapauksessa) ei sanoiskaan ei... :hämillään:

Triple H kirjoitti:Olkaa te niitä olkapäällä istuvia enkeleitä, jotka kuiskuttaa korvaan! Mä olen viinapirun kanssa se oikea pikkupiru joka kuiskuttaa korvaan päinvastaista! Jos se kauppa on sun vakiokauppa, kannattaa harkita onko se riskin arvoista? Mitäs sit kun tilanne menee siihen ettet voi käydä omassa kaupassasi tuon naisen takia! Naisia kyllä tulee, mutta lähikaupat on kuolemassa kokonaan!

Hehee, hyvä pointti! :virne: Mut toisaalta se ei ole yleensä siellä ollut kuin viikonloppuisin, eikä ole ainut lähellä oleva kauppakaan.

Mutta joo, jos sitä koittais tomertua ja alkais vaan jutella niitä näitä aluksi kun sitä näkee. Vaikka just ekaksi siitä että missä oli tammikuun kun ei näkynyt. :)
-Markus Kajo
Emeritus

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 07 Helmi 2010 22:26

Jos sydänala muljahtaa, kun katsoo toisen silmiin, voiko sanoa vielä pikkuihastukseksi?

:)
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

EdellinenSeuraava

Paluu Suhdesäätämö