Häät

Re: Häät

ViestiKirjoittaja Kaarina » La 16 Elo 2008 15:47

Nyt kello on jo niin pajon, että taitaa olla vihkiminen ohi, joten voin onnitella tuoretta avioparia.
Onnea Sippuralle ja Miehelle! :sydän:

Kuljette nyt käsityksin,
kumpikaan ei ole yksin.
Elon polku on nyt sama,
rakkauden kirkastama.
Rakkaus siis säilyköön
aurinkona säteilköön.
Aina tiellä yhteisellä,
tasaisella kivisellä.
Kaikki on hetken tässä.
Kaarina

ViestiKirjoittaja Emilia » La 16 Elo 2008 16:11

Onnea avioparille! :D

Toivotaan, että kaikki meni putkeen ja hyvät bileet on tällä hetkellä käynnissä!
En uskaltanut tulla etukäteen onnittelemaan, kun fammo aina on sellaisen kieltäny. :hullu:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja theia » La 16 Elo 2008 20:21

Täältäkin suurensuuret onnittelut tuoreelle avioparille! :hymyhali:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Shay » La 16 Elo 2008 20:58

Eikö hääpäivitystä oo vielä tullu? :norsu: Ei sitä ny luulis omissa häissään niin kiire olevan...

Silti rutkasti onnea Sippuralle ja ukkelille! :hymyhali:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja lightlykilled » La 16 Elo 2008 21:16

Kukkuroittain onnea tuoreelle avioparille! :D
lightlykilled

ViestiKirjoittaja Vanilla » La 16 Elo 2008 22:47

Hurjasti onnea vastanaineille! :D :hymyhali: Toivottavasti on ollut ihana ja ikimuistoinen päivä!
"Kyllä se hyvin menee, kun vaan muistaa hengittää oikein."
Vanilla

ViestiKirjoittaja Jorssi » Su 17 Elo 2008 02:43

Onnea myös multa Sippuralle ja miehelle! :D
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja Sippura » Ma 18 Elo 2008 12:10

Voi te kaikki :hymyhali:

Päivä oli aivan täydellisen upea ja ikimuistoinen, ja vaikka vettä tuli koko päivän
kuin saavista kaatamalla, ei se pilannut vähääkään tunnelmaa :sydän:

Posket on vieläkin kipeät kaikesta hymyilemisestä ja huulet rohtuneet pussailusta,
mutta niin sen kuuluu ollakin. Fiilis on vaan niin mieletön, etten oikein osaa sanoin
kuvailla.

Laitan tarkempaa rapsaa sitten kun kykenen :tilt:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja LazyBastard » Ma 18 Elo 2008 12:13

Onneksi olkoon myös täältä! :D

Täällä on häävalmistelut siinä vaiheessa, että sormuksia on hankittu ja kutsut pitäisi väsätä.
Et in Arcadia ego.
LazyBastard

ViestiKirjoittaja LazyBastard » Pe 12 Syys 2008 13:07

Päivitetäänpä vähäsen. Nyt on morsian käynyt pukuja katsomassa ja kertonut, että morsiusliikkeissä saa (ainakin täälläpäin) erittäin huonoa palvelua. Myyjät ovat ylimielisiä, eivätkä ymmärrä sitä, jos joku ei ole hääpuvuista aivan tohkeissaan. Poikkeuksena tästä oli paikallinen Pukumies (joka nyt ei mikään morsiusliike tietenkään ole), jossa palvelu oli erittäin hyvää. Ilmeisesti morsiusliikkeillä on markkinoita niin paljon, että palvelun voi pitää persiillään.

Toinen asia, mikä on tapahtunut, on se, että meidän häihin näillänäkymin saadaan aivan erinomainen esiintyjä. Alunperin emme ajatelleet mitään esiintyjää edes hankkia, mutta tämä on sellainen, josta ei missään tapauksessa voi kieltäytyä. :D
Et in Arcadia ego.
LazyBastard

ViestiKirjoittaja Sippura » To 18 Syys 2008 13:09

Mahtoikohan Leiskan morsmaikku löytää mieleisensä puvun nihkeästä palvelusta
huolimatta..?

Mä täällä pohdin oman pukuni myymistä. Aluksi olin ihan sitä mieltä, että en tie-
tenkään voi luopua siitä, mutta toisaalta sitten taas. Olenhan minä saanut jo tuo
ihanuus päälläni viettää unohtumattoman hääpäivän, mihin mä sitä enää tarvitsi-
sin? Onhan mulla muistot ja valokuvat, se lienee kuitenkin tärkeintä.

Sain muuten kuulla häistämme näin jälkikäteen kehuja. Nimittäin yksi vieraista oli
osallistunut muutama viikko sitten HIM:in rumpalin häihin, mutta meidän häissä oli
kuulemma ollut parempi fiilis ja maistuvampi ruoka. Oltiin Miehen kanssa lievän pol-
leena kun kuultiin tuo :tilt:
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja LazyBastard » To 18 Syys 2008 13:25

Sippura kirjoitti:Mahtoikohan Leiskan morsmaikku löytää mieleisensä puvun nihkeästä palvelusta
huolimatta..?

Kyllä löysi, vuokrapuku otetaan. Harkinnassa oli myös puvun ostaminen sieltä pukumiehestä (olisi ollut halpaa), mutta morsio halusi kuitenkin oikean hääpuvun.

Itse aattelin käydä oikeen ostamassa puvun, koska kunnon juhlapuvulle näyttää nykyään olevan tarvetta (siksi että nykyistä juhlissa käyttämääni pukua joutuu käyttämään suht usein työhommien takia).
Et in Arcadia ego.
LazyBastard

ViestiKirjoittaja Aurora B. » To 18 Syys 2008 14:59

Mua kiinnostaisi kovasti miehinen näkökulma yleisesti kaikkeen häähäsäämiseen, noin niin kuin tunnepuolelta(kin) :tilt: Meneekö hermo, kiristääkö pinnaa? Groomzilla? Onko perhosia vatsanpohjassa, jännittääkö edes hitusen, vai onko tuntuma lähempänä "bileet kuin bileet, kyllä ne siitä suttaantuu" -tyyliä? Lazy? :tilt:
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja LazyBastard » To 18 Syys 2008 15:10

Aurora B. kirjoitti:Mua kiinnostaisi kovasti miehinen näkökulma yleisesti kaikkeen häähäsäämiseen, noin niin kuin tunnepuolelta(kin) :tilt: Meneekö hermo, kiristääkö pinnaa? Groomzilla? Onko perhosia vatsanpohjassa, jännittääkö edes hitusen, vai onko tuntuma lähempänä "bileet kuin bileet, kyllä ne siitä suttaantuu" -tyyliä? Lazy? :tilt:

Ei oo menny hermo, eikä oo kiristänyt pinnaa. Yleensäkin on otettu aika rennosti tämä häiden rakentaminen. Nyt on tilat, ruoat, esiintyjiä, vihkijä, kuvaaja, kutsut painossa ja yöpymistiloja kauempaa tuleville. Onneksi meillä molemmilla tuntuu olevan tähän vähän samanlainen asenne, elikkä hauskat pippalot on hakusessa, ei typeriä leikkejä ja sukulaisten määrä minimissä. Nyt ei jännitä, mutta luulen, että lähempänä saattaa niitä perhosiakin olla vatsanpohjassa.

Eniten on hirvittänyt kaikki tämä rahanmeno. :tilt: Onneksi maksajiakin on useita.
Et in Arcadia ego.
LazyBastard

ViestiKirjoittaja Sippura » Ti 07 Loka 2008 11:00

Oijoi. Kauan odotetut koevedokset studiokuvauksesta tulivat ja voihan rähmä. Mä
en tykkää yhdestäkään kuvasta :kieli: Vaikka olosuhteet ei olisi voineet olla paremmat,
(kuvaus heti vihkimisen jälkeen, hiukset ja puvut täynnä riisiä, kasvoilla hölmön on-
nelliset hymyt) niin silti kuvien katselu aiheuttaa hillittömän ahistuksen. Ei me näy-
tetä niissä kuvissa yhtään itseltämme!

Voi että. Nyt mä vaan jossittelen, että jos keli olisi ollut sateeton ja suunnitelma A
olisi voitu toteuttaa, niin kuvista olisi tullut paljon parempia. Alunperin oli tarkoitus
ottaa kuvat järven rannassa, hääauton vieressä poseeraten. Me molemmat sanottiin
ehdoton ei studiokuvaukselle, mutta kaatosateen vuoksi siihen lopulta päädyttiin. En-
kä mä kelpuuta nyt yhtäkään studio-otosta kehystettäväksi yhtään mihinkään - tai no,
ehkä vaatehuoneeseen :keijo:

Mies löysi kuvista useampiakin mieluisia ja kehystettäväksi sopivia, mutta siltä ei nyt
kysytä :hullu:

Nyt täytyy toivoa, että kaveri sai otettua omalla järkkärillään jotain kiitoskorttikuvaksi
sopivaa ja oishan se tietty kiva saada joku omat kriteerit täyttävä kuva kehyksiin seinälle.

:huoh:
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ti 07 Loka 2008 11:07

Sippura. :paijaus:
Meillä oli vähän sama ongelma: "viralliset" kuvat olivat kaikki ihan karmeita. Meillä oli kuitenkin sinänsä hyvä tuuri, että vieraiden omilla kameroillaan ottamista kuvista löytyi paljonkin hyviä. Mä olen ihan varma, että tekin löydätte vieraiden tuotoksista jotain molemmille kelpaavaa. :)
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Lumikki75

ViestiKirjoittaja sybe » Ti 07 Loka 2008 12:07

Isohko kuva sänkymme yläpuolella.Kuvasta näkyy hymyilevä pari, kaiki muu parin ympärillä on jäätävän sinistä. Kuvan parin ilmeet on ihan ok, pieni voi ny vee loppuisi tämä pelleily jo, tämän pystyn itse huolellisella tulkinnalla lukemaan hymyni takaa. Vain ruusut ovat punaisia kaikki muu on kylmäsävytteistä. Kuva on jokin hiano painokuva alkuperäisestä häääkuvasta. Kuvaa kehystää kylmät siniset kehykset.Kuvan on meidän kummankin mielestä liian kylmä sävytteinen,olisimme ottaneet mustavalko version mutta kun emme ehtineet hätiin. Anoppi...anoppi sitten otti ohjat kuvan suhteen käsiinsä kun me vaimon kanssa häiden jälkeen pakenimme lomalle. Kännyt kiinni kutupuuhiissa oltiin reilu viikko. Anoppi sillä aikaa toimi omin päin. Sitä on nyt sitten pakko pitää esillä, kuvan maksanut anoppi voi tula koska vain kylään :keijo: Oltiin koko häärumbaan aika väsähtäneitä,pikkasen harmitti kun rahaa paloi ehkä liikaakin. Mitä kaikkea sillä rahalla olisi saanut.Hauskaa tosin oli.Katoamistemppu oli hyvä veto häärumban jälkeen.
- - -
jumtatsukka! hääpäivä! 19.10, on viisi vuotis hääpäivämme. Kännyyn hälytys, työsähköpostiin muitututus.huh. Olen unohtanut jo monta hääpäivää. Muistan häistä sen että Tampereen tuomiokirkon (se kivikasa siinä keskustassa) sen käytävä on sairaan pitkä ja piti niin arvokkaan hitaasti kävellä. Hääauton,rättisitikanmuistan kanssa, siellä oli bestmanin järkkäämä sampanja pullo jota juotiin kiireettä nässyn rannalla juuhlaväen odottaessa hääpaikalla.Ilma oli syksyisen kuulas ja kirpeä.
Wanhakin oppii uutta - tosin toistoa kaivataan
sybe

ViestiKirjoittaja Pvi » Ti 07 Loka 2008 13:15

Siis ihan oikeasti joku pitää seinällään kuvaa, josta ei pidä, ihan vaan sen takia, ettei anoppi loukkaannu?!?
Vau! Ja vielä viisi vuotta. Onnea teille ja kuvalle!
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja sybe » Ti 07 Loka 2008 15:26

Kiitoksia :) Kuulin juuri että viisi vuotis hääpäivä oli jo, olin kuulemma tämän viisi vuotis hääpäivän muistanut ja vienyt vaimon syömään ja järkännyt lapset hoitoon :) Antaa kuvan olla paikallaan, anopista ei koskaan tiedä. Makuuhuone hakee vielä muotoaan ja tauluja puuttuu muutenkin meidän talosta.
Wanhakin oppii uutta - tosin toistoa kaivataan
sybe

ViestiKirjoittaja Shay » Ti 07 Loka 2008 20:09

Viisivuotishääpäivä, saatana! :gaah:

Eiku... :moro:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Forelock » Ke 08 Loka 2008 18:29

sybe kirjoitti:Kuulin juuri että viisi vuotis hääpäivä oli jo, olin kuulemma tämän viisi vuotis hääpäivän muistanut ja vienyt vaimon syömään ja järkännyt lapset hoitoon :)

:D On ehkä unohtamisen huippu, että unohtaa muistaneensa :)

Onnittelut kuitenkin hääpäivästä!
Forelock

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ke 08 Loka 2008 20:15

Sippura kirjoitti:Mies löysi kuvista useampiakin mieluisia ja kehystettäväksi sopivia, mutta siltä ei nyt

:rotflmao:
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja Sippura » To 09 Loka 2008 07:54

Kuolo kirjoitti:
Sippura kirjoitti:Mies löysi kuvista useampiakin mieluisia ja kehystettäväksi sopivia, mutta siltä ei nyt

:rotflmao:

Ei naureskella siellä! Mä kuitenkin sain kakunleikkuussa talouden määräysvallan :tilt:
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja Herkku » To 09 Loka 2008 08:45

sybe kirjoitti:Kuulin juuri että viisi vuotis hääpäivä oli jo, olin kuulemma tämän viisi vuotis hääpäivän muistanut ja vienyt vaimon syömään ja järkännyt lapset hoitoon :)

:virne: :virne: :virne:

Kannattaako vielä kuitenkin varmistaa, mikä päivä se 19.10. olisi sitten ollut, jos se ei ole hääpäivä? Jos silloin on vaikka synttärit tai muu vuosipäivä?
Viimeksi muokannut Herkku päivämäärä To 09 Loka 2008 08:54, muokattu yhteensä 2 kertaa
It's not denial. I'm just very selective about the reality I accept. - Calvin
Herkku

ViestiKirjoittaja Sippura » To 09 Loka 2008 08:48

sybe kirjoitti:Kuulin juuri että viisi vuotis hääpäivä oli jo

Herkkua kompaten, kannattaa varmaan tarkistaa sormuksesta että mikä päivämäärä
sieltä löytyy. Osuu sitten ainakin yhden juhlapäivän juhlinta kohdilleen :virnu:
Sippura
Epäkelpo jäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Suhdesäätämö