Onnea Sippuralle ja Miehelle!
Kuljette nyt käsityksin,
kumpikaan ei ole yksin.
Elon polku on nyt sama,
rakkauden kirkastama.
Rakkaus siis säilyköön
aurinkona säteilköön.
Aina tiellä yhteisellä,
tasaisella kivisellä.

Ei sitä ny luulis omissa häissään niin kiire olevan...

Sippura kirjoitti:Mahtoikohan Leiskan morsmaikku löytää mieleisensä puvun nihkeästä palvelusta
huolimatta..?
Meneekö hermo, kiristääkö pinnaa? Groomzilla? Onko perhosia vatsanpohjassa, jännittääkö edes hitusen, vai onko tuntuma lähempänä "bileet kuin bileet, kyllä ne siitä suttaantuu" -tyyliä? Lazy? 
Aurora B. kirjoitti:Mua kiinnostaisi kovasti miehinen näkökulma yleisesti kaikkeen häähäsäämiseen, noin niin kuin tunnepuolelta(kin)Meneekö hermo, kiristääkö pinnaa? Groomzilla? Onko perhosia vatsanpohjassa, jännittääkö edes hitusen, vai onko tuntuma lähempänä "bileet kuin bileet, kyllä ne siitä suttaantuu" -tyyliä? Lazy?
Onneksi maksajiakin on useita.
Vaikka olosuhteet ei olisi voineet olla paremmat, 

Oltiin koko häärumbaan aika väsähtäneitä,pikkasen harmitti kun rahaa paloi ehkä liikaakin. Mitä kaikkea sillä rahalla olisi saanut.Hauskaa tosin oli.Katoamistemppu oli hyvä veto häärumban jälkeen.
Kuulin juuri että viisi vuotis hääpäivä oli jo, olin kuulemma tämän viisi vuotis hääpäivän muistanut ja vienyt vaimon syömään ja järkännyt lapset hoitoon
Antaa kuvan olla paikallaan, anopista ei koskaan tiedä. Makuuhuone hakee vielä muotoaan ja tauluja puuttuu muutenkin meidän talosta.sybe kirjoitti:Kuulin juuri että viisi vuotis hääpäivä oli jo, olin kuulemma tämän viisi vuotis hääpäivän muistanut ja vienyt vaimon syömään ja järkännyt lapset hoitoon
On ehkä unohtamisen huippu, että unohtaa muistaneensa 
Kuolo kirjoitti:Sippura kirjoitti:Mies löysi kuvista useampiakin mieluisia ja kehystettäväksi sopivia, mutta siltä ei nyt
kysytä

sybe kirjoitti:Kuulin juuri että viisi vuotis hääpäivä oli jo, olin kuulemma tämän viisi vuotis hääpäivän muistanut ja vienyt vaimon syömään ja järkännyt lapset hoitoon![]()
sybe kirjoitti:Kuulin juuri että viisi vuotis hääpäivä oli jo

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa