Ihmissuhdeilmoitukset ja -kysymykset

Re: Ihmissuhdeilmoitukset ja -kysymykset

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 13 Heinä 2009 20:28

Maija. :paijaus: Koita jaksella.

Emilia. Onnea deittailuun! :superhymy:
---------

On aivan ihanaa huomata, miten hyvä suhde mulla on kaksi vuotta nuorempaan veljeeni. Kakarana aina riideltiin ja vasta kotoa muutettuani hänen kanssaan on alannut oikeasti viihtyä. Nykyään hän on aivan ihana ja melko läheinen ihminen. Välillä toki ärsyttävä, mutta rakas.

Yhdeksän vuotta nuoremman veljeni kanssa olen sen sijaan tullut aina hyvin toimeen. Emme ole vissiin koskaan edes riidelleet mistään.

Veljet. :hymyhali:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Maija » Ma 13 Heinä 2009 20:57

Marenkinen. :hymyhali:
Totuttelua tämä järjestely vähän vaatii, sillä en edes muista, koska olisin viimeksi joutunut nukkumaan yksin (jos siis sitä Pojan yhtä leiriviikkoa ei lasketa). :o: Kyllä tämä tästä, vaikka ikävä varmasti tulee kasvamaan aika hurjaksi. :hullu:

Emilia, you go, girl! :peukku:
Toivottavasti tulevatkin treffit sujuvat hyvin. :D
Maija

ViestiKirjoittaja tiril » Ti 14 Heinä 2009 17:47

kaneli kirjoitti: Oon myös mestari valtaamaan koko sängyn, vaikken niin hirveän iso fyysisesti olekaan. :virne:

Sama :virne: Tyyppi aina valittaa kun nukun sängyssä poikittain ja meinaan pudottaa sen lattialle, mutta omapahan on vikansa kun se ei ikinä kehtaa töniä minuu omalle puolelleni :virne: Tyyppi on sit meillä se joka aina varastaa koko peiton. Mut en kyllä tiedä miten pärjään sit kun miun pitää mennä takas Suomeen kun ollaan siihen mennessä nukuttu neljä kuukautta kaikki yöt yhdessä, ja sit pitää nukkua toiset neljä kuukautta ihan yksin :pillitys: Ei ole yhtään reilua.
tiril

ViestiKirjoittaja kaneli » Ti 14 Heinä 2009 21:21

tiril kirjoitti:
kaneli kirjoitti: Oon myös mestari valtaamaan koko sängyn, vaikken niin hirveän iso fyysisesti olekaan. :virne:

Sama :virne: Tyyppi aina valittaa kun nukun sängyssä poikittain ja meinaan pudottaa sen lattialle, mutta omapahan on vikansa kun se ei ikinä kehtaa töniä minuu omalle puolelleni :virne:

Mua kyllä tönitään. :huoh:
Ja kun joskus roolit ovat toisinpäin, niin enhän mä poikaa saa millään siirtymään. Mut vaan kylmästi liiskataan sängyn ja seinän väliin. :huoh:
It's all make believe, isn't it?
kaneli
Vastarannan keijo

ViestiKirjoittaja Maija » Ke 15 Heinä 2009 10:57

:huoh:
Eilen sitten selvisi, että näin heti näin aluksi Poika on kolme viikkoa kiinni. No, onneksi vierailupäivä on ensi viikolla - ja sopivasti vielä minun ainoana vapaapäivänäni. :D
Armeija-ajassa on tosin se ihan hyvä, että ainakin tietää, missä se ukko luuraa. (Tai siis nykyään sauvakävelee. :virne: Vahingonilo paras ilo. :virne:)

Näin eilen pitkästä aikaa ystävääni. Kahvittelimme ja juttelimme oikein kunnolla. Oli älyttömän kivaa. :D
Perjantaina näen taas lisää kavereita, joiden tapaaminen on jäänyt kesällä hävettävän vähälle. Jee! :D
Maija

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ke 15 Heinä 2009 16:40

Maija kirjoitti:No, onneksi vierailupäivä on ensi viikolla

Mutta ei saa pussata, eikä edes halata :sori:
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja Shay » Ke 15 Heinä 2009 16:52

Kuolo kirjoitti:

Kyllä sitä aina jostain portaikon takaa löytyy sopiva piilo hempeilylle. :tilt:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ke 15 Heinä 2009 17:34

Pikapano sotilaskodin portaiden alla? :virne: :virne:
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja Maija » Ke 15 Heinä 2009 22:07

:virne: :virne:

Tai oikeastaan... :raps: Not.
Maija

ViestiKirjoittaja dena » Ke 15 Heinä 2009 22:28

Maija kirjoitti:Tai siis nykyään sauvakävelee.

:läps:
Piece my häpiness Squirrels.
dena

ViestiKirjoittaja Jorssi » To 16 Heinä 2009 13:39

Kuolo kirjoitti:

No kyllä meidän aikana sai ainakin. Tosin mä kävin intin vuonna 1999, etten mä tän hetken tilanteesta mitään tiedä. Kuri on ilmeisesti löystynyt, mutta turhat säännöt lisääntyneet.

Ja Maija, alussa ollaan aina vähän aikaa kiinni, mutta sitten onkin melkein aina viikonloput vapaita (yksiköstä hieman riippuen tosin).
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja Emilia » To 16 Heinä 2009 14:02

No ei ainakaan vielä vuonna 2003 kukaan mitään sanonut vaikka vähän pussailtiin... Mut mitä ne nyt vois tehdäkään, kun kymmenet teiniparit alkaa imutella? Maijalle kestämistä.

Mun treffipari on ihan outo. :O: Pääsin halaamaan sitä, kun tein ite siihen alotteen. Hali! Jumalauta. Sit se kuitenkin sanoo olevansa kiinnostunut ja meillä on aina tosi kivaa ja se kyl tietää, et oon tykästyny siihen. En mäkään nyt ihan kehtaa toisen kimppuun vaan käydä, jos se on joku ujostelija (vaikkei kyl joidenkin juttujensa perusteella semmoselta vaikuta :nolo: ).

Ni voisko kohta päästä jo pussailee?! :hämillään:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Maija » To 16 Heinä 2009 19:04

Jorssi kirjoitti:Ja Maija, alussa ollaan aina vähän aikaa kiinni, mutta sitten onkin melkein aina viikonloput vapaita (yksiköstä hieman riippuen tosin).

Näinhän se menee. Ja minä ainaki otan Poikaa korvista kiinni ja pussaan, siihen ei pitäisi olla kenelläkään mitään mutisemista. :nirppa: :virne:

En minä jaksaisi hirveästi tästä erossaolosta valittaakaan. On se siellä jossain edelleen mun, vain hieman kauempana.
Maija

ViestiKirjoittaja Sippura » To 16 Heinä 2009 19:36

Jorssi kirjoitti:
Kuolo kirjoitti:

No kyllä meidän aikana sai ainakin. Tosin mä kävin intin vuonna 1999, etten mä tän hetken tilanteesta mitään tiedä.

Tähän tuli justiinsa ennen tämän viimeisimmän saapumiserän sisäänmenoa uusi ohjeistus,
että soltut sitten saavat luvan pidättäytyä julkisista hellyydenosoituksista jos on kurkkusa-
laatit päällä.

Ja näyttää ne pikapanot siellä soden portaidenkin alla olevan kiellettyjä ohjesäännön mu-
kaan :virne:

Itse voisin ihmissuhdeilmoitella sen verran, että on se kumma juttu kun yhdellä ihmissuhde-
rintamalla menee mainiosti niin toisella ei niinkään :( Kaksi raskaanaolevaa ei vaan tunnu
tulevan keskenään toimeen vaikka kuinka yrittäisi.
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja Walker » To 16 Heinä 2009 20:08

Sippura kirjoitti:Ja näyttää ne pikapanot siellä soden portaidenkin alla olevan kiellettyjä ohjesäännön mu-
kaan :virne:

Eiks se varusmiehille syötettävä jarru tee tehtävänsä ilman kieltojakin :virne:
"Without music, life would be a mistake" - Nietzsche
Walker

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » To 16 Heinä 2009 20:18

Jarru tai vessanovet, miten vaan. Lomalle ei kannata odottaa mitään suurta sankaria, vaan haiseva ja väsynyt poika, joka on huonolla tuulella ja jolla on vielä huonommat jutut... :hämillään: Kun "se sinko-ampuu-luutnantti-se-ja- se ja kapteeni sitä sun tätä ja kun sodessa oltiin ja sain alikessun natsoista kuvan kun ohikävelivät ja Aukkiin en vittu mee ja Rukkiin korkeintaan pyöräksi ja ei vittu mikä TJ on saatana 160 minimi ja siihen 180 lisää, jos joudun Aukkiin tai Rukkiin pyöräksi. Hain spadealikessulta vemppajonossa nimmarin."

Eli retoriikassa voi tapahtua hienoista muutosta, mutta vaurio ei onneksi ole pysyvä. :aukku:

Vanha muistelee vielä: Itsellä taisi olla eroottisin hetki armeijassa se, kun tetsausharjoituksessa epähuomiossa tuikkasin pyssynpiipun useita senttejä sammalmättääseen. Mutta ei siinä mitään, kun käytin kuitenkin sysäriä tuona kiihkeänä hetkenä Äiti Maan kanssa. ;)
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Maija » To 16 Heinä 2009 22:14

Sippura kirjoitti:Tähän tuli justiinsa ennen tämän viimeisimmän saapumiserän sisäänmenoa uusi ohjeistus,
että soltut sitten saavat luvan pidättäytyä julkisista hellyydenosoituksista jos on kurkkusa-
laatit päällä.

Tänään Pojan kanssa puhuin juuri tuosta ja hän kertoi, että heille sanottiin, että jotkut pikkupusut voidaan katsoa sormien läpi. Pikapanoista ei ollut puhetta. :virne:

Pascal Lemoix kirjoitti:Lomalle ei kannata odottaa mitään suurta sankaria, vaan haiseva ja väsynyt poika, joka on huonolla tuulella ja jolla on vielä huonommat jutut...

Itseni ja hermojeni säästämiseksi pistinkin Pojan kirjoittamaan inttipäiväkirjaa, jota sitten voin lueskella. Ei tarvitse moneen kertaan samoja juttuja kuunnella, kun voi vain tokaista, että "tiedän, luin sen jo". :virne: Perustelin minä sitä myös sillä, että jääpä päiväkirjasta sitten myös muisto mahdollisille jälkipolville.
Toki täytyy ymmärtää, että ne jutut ovat nyt hänelle arkea. Rajansa silti kaikella.
Maija

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 20 Heinä 2009 23:27

Mukava viikonloppu takana Pojan kanssa. Leffa, lautapelejä ja juttelua Pojan ja hänen ystävänsä kanssa. Lautapelejä pelattiin yötä myöden. Parasta oli kuitenkin se, että sai puhuttua Pojan kanssa mieltäni vaivanneista asioista. Välillä silmät valuivat kyyneleitä solkenaan ja puhumisesta ei meinannut mitään. Paljon tuli puhuttua tunteista ja tästä suhteesta, mutta paljon on vielä puhuttavaa.

Taas tuli esiin se, kuinka sokea olen huomaamaan ihmissuhdejuttuja ja niiden laatua ympärilläni. Juteltiin jossain siitä päivästä, kun tapasimme. Hän oli ollut kiinnostunut musta jo silloin. :O: Mulla ei ollut aavistustakaan asiasta. Olin niin rakastunut exääni. Ja sitten kun hän kuuli, että olin alannut seurustella, hän oli ollut pikkuisen pettynyt. Noin 10 kuukauden ajan olin kyllä saanut vihjeitä pieniä siitä, että hän olisi kiinnostunut, mutta olin kuitannut kaiken a)vitsenä ja b)mielikuvitukseni tuotteena. :tilt: Toisaalta hyvä niin. Viime kesään asti olin aina vain pitänyt häntä hyvänä ystävänä. :) Niin hyvänä, että raukka on joutunut kuuntelemaan kaikki miesjuttuni läpi. :p
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 21 Heinä 2009 12:17

Oon nyt ollut reilun viikon puhelakossa euforiaketjussa mainitsemani toverini suhteen (normaalisti pidämme jonkinlaista yhteyttä päivittäin). En tiedä pitäisikö tätä jatkaa vähän pitempäänkin, vaiko vaan palata niin kuin mitään ei olisi tapahtunut (kuten hän on pari kertaa yrittänyt tehdä).
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Pvi » To 23 Heinä 2009 21:10

Lyyra kirjoitti:Oon nyt ollut reilun viikon puhelakossa euforiaketjussa mainitsemani toverini suhteen (normaalisti pidämme jonkinlaista yhteyttä päivittäin). En tiedä pitäisikö tätä jatkaa vähän pitempäänkin, vaiko vaan palata niin kuin mitään ei olisi tapahtunut (kuten hän on pari kertaa yrittänyt tehdä).

Onko tälle tullut jo ratkaisua?
Onhan tuo toisen aloitteellisuus kuitenkin osoitus, että
siinä toisessa suunnassa ei haluttaisi jättää kaikkea silleensä.

Oma ihmissuhderintama on porissut aika hiljaisella.
Uusin tulokas on Hot Love -tee. Sekään ei ollut niin
herkkua kuin kuvittelin, että siitä riittää vielä syksyllekin.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 23 Heinä 2009 21:33

Pvi kirjoitti:
Lyyra kirjoitti:Oon nyt ollut reilun viikon puhelakossa euforiaketjussa mainitsemani toverini suhteen (normaalisti pidämme jonkinlaista yhteyttä päivittäin). En tiedä pitäisikö tätä jatkaa vähän pitempäänkin, vaiko vaan palata niin kuin mitään ei olisi tapahtunut (kuten hän on pari kertaa yrittänyt tehdä).

Onko tälle tullut jo ratkaisua?
Onhan tuo toisen aloitteellisuus kuitenkin osoitus, että
siinä toisessa suunnassa ei haluttaisi jättää kaikkea silleensä.

Ei oo ratkaisua. Tai no... ilmaannuin hänen nähtävilleen tietoisesti, mutta sitten kun hän yritti lähestyä, sain paniikkikohtauksen.

Tiedän kyllä, että siellä ei haluta jättää asioita tähän, mutta nyt onkin kyse siitä, että mitä minä haluan.

Vihaan ihmissuhteita. Miksei voisi vain pärjätä yksin?
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Sippura » To 23 Heinä 2009 22:25

Ollut koko illan ihan mielettömän hyvä fiilis. Käytiin kahvittelemassa Miehen vanhan
työkaverin ja hänen tyttöystävänsä luona, ja oli hyvä että osasin mennä uuden tut-
tavuuden (työkaverin olen tavannut jo aikaisemminkin) luokse mieli avoimena: tyt-
töystävä oli aivan mielettömän mukava ja tulimme juttuun välittömästi :D

Mä olen aina ollut aika huono tutustumaan uusiin ihmisiin, ja siksi jännäsin tuota
treffaamista etukäteen jonkin verran. Mä aina jännään sitä että osaanko antaa it-
sestäni hyvän kuvan ja sitten en ainakaan ole oma itseni kun mietin asiaa liikaa.
Lapsena/nuorena uusien ystävien ja tuttavuuksien solmiminen oli niin paljon hel-
pompaa, miten se nyt tuntuukin niin vaikealta näin aikuisena :p
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 23 Heinä 2009 22:48

Lyyra, jaksamista. :paijaus:

Ihmissuhteet on joskus kyllä hemmetin vaikeita. Välillä tuntuu, että olisi paljon helpompaa, jos vain voisi laimentaa tunteensa. Mutta sitten taas tajuan, että helppo elämä ei kuitenkaan ole se ideaalein tila. Tunnen mieluummin ne ihmissuhteisiin liittyvät suuret onnentunteet ja riipivän tuskan kuin sen, että kaikki tunteet olisivat samaa harmaata tunnemassaa.
---------

Mukava kuulla, että Sippuran tutustuminen uuteen ihmiseen oli sujunut noin hyvin. :)
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 23 Heinä 2009 22:55

marenkienkeli kirjoitti: Tunnen mieluummin ne ihmissuhteisiin liittyvät suuret onnentunteet ja riipivän tuskan kuin sen, että kaikki tunteet olisivat samaa harmaata tunnemassaa.

No jaa. Itse oon niin tottunut siihen harmaaseen massaan, etten osaa käsitellä tunteitani. En niitä hyviä enkä niitä huonoja. Niin olisin melkein mieluummin ilman.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Maija » Pe 24 Heinä 2009 17:43

Näin Hänet.

:sydän: :ahihi:
Maija

EdellinenSeuraava

Paluu Suhdesäätämö