Täysin yllättäen. Olimme menossa katsomaan ilotulituksen SM-kisoja, kun Pojan äiti soitti Pojalle ja samassa melkein törmäsimme häneen. Pikkuisen oli pöllämistynyt olo. Mukavalta Pojan äiti ainakin vaikutti. Tiedä sitten, millaisen kuvan hän minusta sai. Hän ei kylläkään edes tiedä vielä mun ja Pojan jutusta. Jollei sitten ole arvannut...
Juu, voin antaa, kunhan kyseisellä asialla ei ärsytetä mua kovin usein. 
marenkienkeli kirjoitti:Toi tais olla eka kerta sen 2 vuoden aikana, kun olen Pojan tuntenut, että teki mieli läimäyttää häntä.

Galileo kirjoitti:marenkienkeli kirjoitti:Toi tais olla eka kerta sen 2 vuoden aikana, kun olen Pojan tuntenut, että teki mieli läimäyttää häntä.
Olisiko ok, että mies kirjoittaisi että oli sellainen fiilis että voisi läimäyttää naista?

Galileo kirjoitti:marenkienkeli kirjoitti:Toi tais olla eka kerta sen 2 vuoden aikana, kun olen Pojan tuntenut, että teki mieli läimäyttää häntä.
Olisiko ok, että mies kirjoittaisi että oli sellainen fiilis että voisi läimäyttää naista?
Tahtoisi puhua ja jutella, mutta ku ei vaan osaa
Eipä tässä sitte muuta ku ootella sopivaa tilannetta, jos se joskus tulis, mutta
Lumikki75 kirjoitti:Galileo kirjoitti:marenkienkeli kirjoitti:Toi tais olla eka kerta sen 2 vuoden aikana, kun olen Pojan tuntenut, että teki mieli läimäyttää häntä.
Mun mielestä on ok sekä miehen että naisen kirjoittaa, että on sellainen fiilis että voisi lyödä toista sukupuolta (kun eihän sitä tunteilleen mitään voi), mutta sen sijaan minkäänlainen kenenkään läimäytteleminen ei mun kirjoissa ole ok.

marenkienkeli kirjoitti:Voitko Gali oikeasti rehellisesti sanoa, ettei sinun olisi koskaan tehnyt mieli läimäyttää (edes kevyesti kasvoille) ketään (Mielestäni kyseisen henkilön sukupuolella ei ole tässä asiassa merkitystä.)?

Ikinä ole kuullut pidettävän hyväksyttävänä, että nainen monottaisi miehen sukukalleudet muusiksi baarissa.

Shay kirjoitti:Ehkä teijän pitäis perustaa asiasta ihan oma ketju...
Emilia kirjoitti:Shay kirjoitti:Ehkä teijän pitäis perustaa asiasta ihan oma ketju...
Tai sit ei. Miten keskustelu voi häiritä? Haloo, tää on keskustelufoorumi. Jos tahtoo pelkkiä ilmoitteluja, voi mennä twitteriin tai jaikuun.
Kiva vaan, et joskus tulee ilmoitteluketjuihinkin keskustelua. Eihän ketään oikeasti kiinnosta, jos mä oon ollut treffeillä tai jos sulla on epäsosiaalisuusongelma. Vai voitko väittää, että tällaiset omat ilmotukset oisivat koskaan saaneet aikaan pohdintaa ja vuoropuhelua? Musta on kiva, että kerrankin tulee jotain muuta kuin niitä ..tun master of -juttuja. Olkoonkin sitten keskustelu "väärässä" ketjussa.
Varmaan tulisi keskustelua enemmänkin omassa ketjussaan! Minuu ainakin kiinnostais keskustella aiheesta muiltakin kuin tältä jo esille tulleelta kantilta, paitsi silloin jos jotkut haluaa vain provoilla joillain jänteiden katkomisilla 

Shay kirjoitti:Olen pohjimmiltani taasen kauhusta jäykkänä, sillä edessä saattaa olla sosiaalista kanssakäymistä
minusta kiinnostuneen vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa. En pidä itseäni sosiaalisesti
kyvykkäänä henkilönä enkä muutenkaan tunne oloani rennoksi joutuessani olemaan kahden kenenkään
kanssa. Nyt kyseessä on henkilö, johon olen nähtävästi tehnyt vaikutuksen, mutta uskon, että hänen
kuvitelmansa ja todellisuus ovat ristiriidassa. Hän on vielä minua joitain vuosia nuorempi ja hänen
mahdolliset kuvitelmansa kokeneesta, vanhemmasta, itsevarmasta naisesta, joka ulospäin välillä
vaikutan olevan eivät kerro koko totuutta, sillä sosiaalisen kyvyttömyyteni vuoksi joutuessani kahden
kesken jonkun kanssa jäädyn täysin ja nuoruuttani traumatisoinut ujo ja epävarma tyttö nousee
taas dominoivaksi osapuoleksi kaikessa alistuneisuudessaan.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa