Ihmissuhdeilmoitukset ja -kysymykset

Re: Ihmissuhdeilmoitukset ja -kysymykset

ViestiKirjoittaja Emilia » Pe 12 Helmi 2010 19:25

Tunnen itseni aivan pennuksi nyt, mut
Se on ottanut suhdetiedot pois profiilistaan. Enkä edes sanonut mitään.

:ahihi:

Ja eilen se jutteli mulle asioista, jotka saattaa vaikuttaa
yhtään mihinkään vasta joskus heinäkuussa.

Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Dnd » La 13 Helmi 2010 06:36

Jännä... Kahen ja puolen tunnin puhelu... Vaikkei mitään varsinaista asiaa tainnut edes olla...
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Dnd
Outo marsilainen kivi

ViestiKirjoittaja Pvi » Su 14 Helmi 2010 01:31

Hihityksen ja kiherryksen määrästä päätellen kevät on koittanut!
Mahtavaa!

Hyvää sunnuntaita kaikille vaaleanpunassa kulkijoille.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja damn » Ti 16 Helmi 2010 12:30

Miten voikin olla näin sekava tilanne ihmissuhteissa :kauhistunut: . Toisaalta ei se ole ainoastaan huono juttu. Minulla on taas ollut jotain outoa säätöä maailman ihanimman miehen kanssa. Se vaan tuli ja vei minulta jalat alta puoli vuotta sitten ja samalla tiellä ollaan edelleen :tipahdus: . Tässä on puolen vuoden aikana sattunut ja tapahtunut vaikka mitä, on ollut kausia ettei olla nähty ja olen tapaillut muita tyyppejä. Mutten pääse yli siitä, ettei kukaan ole ikinä kolahtanut niinkuin tämä mies. Nyt ollaan taas nähty enemmän ja viime viikonlopunkin aikana tapahtui hyvin hämmentäviä asioita, jotka saivat ajatukset ihan sekaisin. En oikein tiedä miten minun pitäisi edetä tämän asian kanssa. Minä olen hyvin vaikea ihminen ja kanssani on vaikea olla ja saada aikaan parisuhdetta, mutta tämä mies on vieläkin vaikeampi ja täynnä mysteereitä. Ehkäpä juuri salaperäisyytensä takia se kiehtoo minua niin, etten saa ajatuksiani irti hänestä. Minulla on paha tapa kiinnostua ja vetää puoleeni ihmisiä, jotka ovat tavalla tai toisella hankalia ja outoja. Valitettavasti noiden piirteiden takia ihmissuhteeni eivät juuri koskaan toimikaan :( . Nytkin puolenvuoden aikana olen saanut olla todistamassa hyvin vaikeaa käytöstä tältä mieheltä ja kaiken järjen mukaan minun pitäisi vaan unohtaa ja mennä eteenpäin. Mutta minkäs teet kun se vetää minua puoleensa kuin mikäkin magneetti. :hymyhali:
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja Shay » Ti 16 Helmi 2010 17:36

damn kirjoitti:Minulla on taas ollut jotain outoa säätöä maailman ihanimman miehen kanssa.

:kauhistunut: Näpit irti mun miehestä! :pitsläp:

:p

Onnea damnille ihmissuhdesykerön selvittämisessä. :tilt:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja shaana » Ke 17 Helmi 2010 13:07

Poromies :ahihi:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja theia » Ke 17 Helmi 2010 13:30

Pikkuihastus :ahihi:

Tapasinpa baarissa pojan, jonka kanssa juteltiin aamukymmeneen muutama viikonloppuinen sitten. Ihastuin heti, tyypillä on takanaan samanluontoisia menetyksiä kun mullakin, samanluontoinen "masennus", ja se on vielä rokkipoika. :ahihi: Ollaan kovasti tekstailtu, ja nyt sitten ensi viikolla nähdään. :ahihi:

diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 21 Helmi 2010 22:03

Poika oli poistanut fb-statuksestaan sinkku-maininnan. :ahihi: En edes maininnut asiasta. :)
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Emilia » Su 21 Helmi 2010 23:26

marenkienkeli kirjoitti:Poika oli poistanut fb-statuksestaan sinkku-maininnan. :ahihi: En edes maininnut asiasta. :)

:D lukeekohan se keijolaa? :D
hyvä hyvä.
Emilia

ViestiKirjoittaja seiklus » Ma 22 Helmi 2010 16:47

aargh. itsellänikin jonkinlainen suhde paikalliseen mieheen. ei nyt mitään elämää suurempaa, mutta aina sitä baari-illan päätteeksi jomman kumman luokse päätyy.. itse en TODELLAKAAN ole mitään sitoutuvaa tyyppiä, joten meidän järjestely käy mulle aivan loistavasti: toisia saa olla, kunhan ei toisen silmien alla. eli vapaa olen, mutta onhan se tuollainen "kaveri" kiva olla olemassa. tyyppi vaan on alkanut välillä olla mustasukkainen ja selvästi haluais enemmän "suhteelta", vaikka pelisäännöt on molemmille selvät.
seiklus

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 22 Helmi 2010 19:21

Emilia kirjoitti:
marenkienkeli kirjoitti:Poika oli poistanut fb-statuksestaan sinkku-maininnan. :ahihi: En edes maininnut asiasta. :)

:D lukeekohan se keijolaa? :D

:salaliitto:

Sama kävi mulla mielessä. :virnu:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ke 24 Helmi 2010 15:07

Eli sinkku-olotilan poistamisesta on tullut yksi lisäaskel ihmissuhteiden monimutkaiselle tielle. :virnu: Tarkoittaa samaa, kun ennen mentiin kihloihin :p
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Emilia » To 25 Helmi 2010 07:11

Pascal Lemoix kirjoitti:Eli sinkku-olotilan poistamisesta on tullut yksi lisäaskel ihmissuhteiden monimutkaiselle tielle. :virnu: Tarkoittaa samaa, kun ennen mentiin kihloihin :p

:D No ei kai sentään.
Saahan naamakirjassa erikseen kihloissa-vaihtoehdonkin.

Ilmoitus: mulla rehvit perjantaina :ahihi:
Emilia

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 27 Helmi 2010 16:34

Pascal Lemoix kirjoitti:Eli sinkku-olotilan poistamisesta on tullut yksi lisäaskel ihmissuhteiden monimutkaiselle tielle. :virnu: Tarkoittaa samaa, kun ennen mentiin kihloihin :p

:virne: Suunnilleen joo. ;)

Musta on tulossa hissukka. :friikki: (Tai ainakin vähemmässä määrin bilehile.) Tänään jää yhdet tuparit väliin. Syy: kandin teko. Mietin kuitenkin, kuinka paljon Pojan olemassaolo vaikuttaa asiaan. Todennäköisesti melko paljonkin.

Onnea Emilialle treffeille!
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Emilia » Su 28 Helmi 2010 19:06

marenkienkeli kirjoitti:Onnea Emilialle treffeille!

Tänks :)
Se lähti pari tuntia sitten kotiin. :sydän:
Emilia

ViestiKirjoittaja theia » Ma 01 Maalis 2010 10:59

Kuulostais vähän siltä, että alkaa olla kevättä rinnassa :D Ihanaa kuulla Emilia että menee hyvin :D

---

Mulle on sattunut ja tapahtunut - edellisen :ahihi: -viestin lähetettyäni törmäsin yhteen poikaan, jolle tein joulukuussa aika pahat oharit. Illan kuluessa selittelin edellisiä tekosiani ja juteltiin niitä-näitä, sovittiin että treffataan kuitenkin uudemman kerran.

Olin tosin ihan varma, että poika kostoksi tekee oharit, mutta... no, eipä tehnyt. Meillä sitten klikkasi vähän enempi, ja huomaamattani olinkin jo tilanteessa, että on kaks poikaa deittailtavana :friikki:

Lauantaina treffattuani tuon edellisen viestin :ahihi: -tyypin, tein päätöksen, etten tahdo kahta tyyppiä samaan aikaan treffailla, ollakseni reilu toisille (ja itsellenikin) - kerroin tyypille, että ei nyt.

Nyt sitten ollaankin ihan head over heels -ihastunut, en vaan voi käsittää kuinka helppoa voi ollakaan toisen kanssa, kuinka hyvin voi klikata, kuinka ihanaa on vaan olla toisen kainalossa.

:ahihi: :ahihi: :ahihi:

En vaan ymmärrä, että miten 1,5 vuoden hiljaiselon jälkeen yhtäkkiä näitä tulee ovista ja ikkunoista :friikki:
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja theia » Ke 03 Maalis 2010 17:36

En mä tänne joka treffien jälkeen oo tulossa, mutta nyt on ihan pakko päästä jonnekin hehkuttamaan :ahihi:

Poika teki mulle eilen ruokaa :ahihi: Salaatti (ja kastikkeena itsetehty mustikkavinaigrette, joka oli ihan sai-raaan hyvää :sydän: ), suppilovahverorisottoa ja ääääärettömän hyvää paahtopaistia.

Ruoan jälkeen istuttiin sohvalla ja tuijoteltiin toisiamme silmiin kuutisen tuntia (musiikkia kuunnellen). :ahihi:

Apua, mä oon kyllä ihan satanolla ihastunut :sydän:

:pilvi:
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Emilia » Ke 03 Maalis 2010 20:07

Vähänks kivaa. Kaikki tämmönen yleinen ihastuminen ja treffailu.
Oon niin iloinen kaikkien meidän keijottarien puolesta. : )
Emilia

ViestiKirjoittaja theia » Pe 05 Maalis 2010 11:11

Jepjep, nyt sitä sitten ollaan virallisesti yhdessä.

"Kohtuullisen" nopeeta toimintaa - eilen juteltiin Pojan kanssa, että mitvit, eihän tässä olla muihin suuntiin nyt katsomassa niin miksei. Oli kyllä yksiä elämän kuumottavimpia hetkiä:

(viiden minuutin hiljaisuuden jälkeen)
theia: "kun mä siis... ajattelin... että kun... tykkään susta, ja kun säkin... tykkäät musta... enkä mä oikein tahdo tai osaa katsella muihin suuntiin... että jos sitä.. silleen niinku... seurust-"
poika: "älä nyt saatana"
t: :hämillään: :o: :o
p: "siis ihan oikeasti, älä nyt oo tosissas"
t: :( :kauhistunut: :o
p: "helvetti, mä oon kelaillut tota ihan samaa tässä nyt tän viis minuuttia, en vaan olis uskaltanut sanoa mitään"
t: :D :pilvi: :tipahdus:

Kuten rakas frendi tossa sanoi - ei sillä vauhdilla väliä kuhan suunta on oikea. Ja kun ollaan pojan kanssa yhdessä, ei me oikein saada nukutuksi kun jutellaan vaan yöt läpi. Ja tää hengailukin on niin erilaista kun aiemmin kenenkään kanssa, äärettömän luonnollista ja... sujuvaa. Exän kanssa en koskaan halunnut olla kainalossa, mutta nyt en oikeastaan halua olla missään muualla.

:sydän: :sydän:

theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Pe 05 Maalis 2010 11:29

Oi ihanaa, oon iloinen theian puolesta! :D

Ihmisillä on selkeesti kevättä rinnassa näistä täällä viime aikoina kirjotelluista viesteistä päätellen. :)

Puolisko jää ens viikoks lomalle ja aateltiin pitää pientä hemmottelulomaa keskenämme. Ajatuksissa on ollut, että lähdettäisiin kotia ja arkirutiineita pakoon jonnekin, olkoon sitten vaikka saman kaupungin hotelli, jos ei muuta keksitä. Kunhan saadaan vähän vaihtelua ja aikaa keskittyä toisiimme. Samalla päästään juhlimaan kihlapäivää. Jo viis vuotta rengastettuna. :sydän:
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Pe 05 Maalis 2010 11:33

Awww :hullu: Ihania ilmoituksia.

Mun suuri ihmissuhdeilmoitukseni on, että Facebook tuumasi eilen mun nyt seurustelevan Armaan Sohvaperunan kanssa :keijo: Enpä olisi uskonut, ellei siitä olisi Facebook ilmoittanut :virne:
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 05 Maalis 2010 12:07

theia kirjoitti:
Kuten rakas frendi tossa sanoi - ei sillä vauhdilla väliä kuhan suunta on oikea. Ja kun ollaan pojan kanssa yhdessä, ei me oikein saada nukutuksi kun jutellaan vaan yöt läpi. Ja tää hengailukin on niin erilaista kun aiemmin kenenkään kanssa, äärettömän luonnollista ja... sujuvaa. Exän kanssa en koskaan halunnut olla kainalossa, mutta nyt en oikeastaan halua olla missään muualla.

:sydän: :sydän:

:ahihi: Juurikin näin :femmat:
Oon joutunut tässä kuukauden aikana taipumaan samaan ajattelumalliin.
Edelleen on toki pää pyörällä tästä luonnollisuudesta ja vaivattomuudesta. Vaikkakin hämmästyn pienistä päivittäisistä asioista aika lailla. Hienona esimerkkinä vaikka se, että se ruokkii mun kissat :o: Ku ei mun mun mielestä tarttis.

Ihanaa Thipsu :hymyhali:

Ja muutkin Keijottaret :hymyhali:

-
Muuten oma ilmoitus on, että hillittömät kuukausi-bileet tänään tiedossa. Aiotaan nukkua vieretysten :virne: (Hymiömies tulee niin myöhään töistä, että se tasan vain kaatuu sänkyyn ja nukahtaa :virne: )
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Maija » Pe 05 Maalis 2010 13:35

Theia :hymyhali: Ihanaa, onnea!

Myös minun ja Pojan juttu starttasi vauhdilla ja se olikin sitten menoa. Välillä vähän vauhti hirvitti, mutta kaikki tuntui hyvältä, joten emme ruvenneet mitään tarkoituksella hidastelemaankaan. Ja tässä sitä ollaan reilu vuosi yhdessä oltu. :D :sydän:

Kahden viikon erossaolon jälkeen näemme tänään. En malttaisi odottaa!

:pilvi:
Maija

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 05 Maalis 2010 18:50

Onnea Theialle, puolikarkealle ja kaikkille muille, jotka ovat onnittelut ansainneet (ja miksei niillekin, jotka eivät ole. Onnea tarvitaan aina. :) )! :hymyhali:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja skray » Pe 05 Maalis 2010 23:00

Mä elän täällä ihan teidän kaikkien treffailuilmotusten, seukkailuilmotusten ja :ahihi: -olotilojen kautta, kun mun ja miehekkeen elämä on vaan arkioleilua ja hengialua, ei mitään :ahihi: tai muita hassuja olotiloja aiheuttavia juttuja, niinku uusi ihastus/rakkaus/mikä lie fiilis voi aiheuttaa.

Tämmönen arkielämä ja arkirakkaus on tosin kivaa kyllä, ettei mulla siitä valittamista ole. :tilt:

Onnea kaikille uusille rakastavaisille ja ihastuneille ja höpönassuille. :sydän:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

EdellinenSeuraava

Paluu Suhdesäätämö