Se on ottanut suhdetiedot pois profiilistaan. Enkä edes sanonut mitään.

Ja eilen se jutteli mulle asioista, jotka saattaa vaikuttaa
yhtään mihinkään vasta joskus heinäkuussa.

. Toisaalta ei se ole ainoastaan huono juttu. Minulla on taas ollut jotain outoa säätöä maailman ihanimman miehen kanssa. Se vaan tuli ja vei minulta jalat alta puoli vuotta sitten ja samalla tiellä ollaan edelleen
. Tässä on puolen vuoden aikana sattunut ja tapahtunut vaikka mitä, on ollut kausia ettei olla nähty ja olen tapaillut muita tyyppejä. Mutten pääse yli siitä, ettei kukaan ole ikinä kolahtanut niinkuin tämä mies. Nyt ollaan taas nähty enemmän ja viime viikonlopunkin aikana tapahtui hyvin hämmentäviä asioita, jotka saivat ajatukset ihan sekaisin. En oikein tiedä miten minun pitäisi edetä tämän asian kanssa. Minä olen hyvin vaikea ihminen ja kanssani on vaikea olla ja saada aikaan parisuhdetta, mutta tämä mies on vieläkin vaikeampi ja täynnä mysteereitä. Ehkäpä juuri salaperäisyytensä takia se kiehtoo minua niin, etten saa ajatuksiani irti hänestä. Minulla on paha tapa kiinnostua ja vetää puoleeni ihmisiä, jotka ovat tavalla tai toisella hankalia ja outoja. Valitettavasti noiden piirteiden takia ihmissuhteeni eivät juuri koskaan toimikaan
. Nytkin puolenvuoden aikana olen saanut olla todistamassa hyvin vaikeaa käytöstä tältä mieheltä ja kaiken järjen mukaan minun pitäisi vaan unohtaa ja mennä eteenpäin. Mutta minkäs teet kun se vetää minua puoleensa kuin mikäkin magneetti. 
damn kirjoitti:Minulla on taas ollut jotain outoa säätöä maailman ihanimman miehen kanssa.
Näpit irti mun miehestä! 

Ollaan kovasti tekstailtu, ja nyt sitten ensi viikolla nähdään. 

En edes maininnut asiasta. 
marenkienkeli kirjoitti:Poika oli poistanut fb-statuksestaan sinkku-maininnan.En edes maininnut asiasta.
lukeekohan se keijolaa? 
Emilia kirjoitti:marenkienkeli kirjoitti:Poika oli poistanut fb-statuksestaan sinkku-maininnan.En edes maininnut asiasta.
lukeekohan se keijolaa?

Tarkoittaa samaa, kun ennen mentiin kihloihin 
Pascal Lemoix kirjoitti:Eli sinkku-olotilan poistamisesta on tullut yksi lisäaskel ihmissuhteiden monimutkaiselle tielle.Tarkoittaa samaa, kun ennen mentiin kihloihin
No ei kai sentään. 
Pascal Lemoix kirjoitti:Eli sinkku-olotilan poistamisesta on tullut yksi lisäaskel ihmissuhteiden monimutkaiselle tielle.Tarkoittaa samaa, kun ennen mentiin kihloihin
Suunnilleen joo. 
(Tai ainakin vähemmässä määrin bilehile.) Tänään jää yhdet tuparit väliin. Syy: kandin teko. Mietin kuitenkin, kuinka paljon Pojan olemassaolo vaikuttaa asiaan. Todennäköisesti melko paljonkin.marenkienkeli kirjoitti:Onnea Emilialle treffeille!

Ihanaa kuulla Emilia että menee hyvin 
-viestin lähetettyäni törmäsin yhteen poikaan, jolle tein joulukuussa aika pahat oharit. Illan kuluessa selittelin edellisiä tekosiani ja juteltiin niitä-näitä, sovittiin että treffataan kuitenkin uudemman kerran.
-tyypin, tein päätöksen, etten tahdo kahta tyyppiä samaan aikaan treffailla, ollakseni reilu toisille (ja itsellenikin) - kerroin tyypille, että ei nyt.

Salaatti (ja kastikkeena itsetehty mustikkavinaigrette, joka oli ihan sai-raaan hyvää
), suppilovahverorisottoa ja ääääärettömän hyvää paahtopaistia.

Ihania ilmoituksia.
Enpä olisi uskonut, ellei siitä olisi Facebook ilmoittanut 
theia kirjoitti:
Kuten rakas frendi tossa sanoi - ei sillä vauhdilla väliä kuhan suunta on oikea. Ja kun ollaan pojan kanssa yhdessä, ei me oikein saada nukutuksi kun jutellaan vaan yöt läpi. Ja tää hengailukin on niin erilaista kun aiemmin kenenkään kanssa, äärettömän luonnollista ja... sujuvaa. Exän kanssa en koskaan halunnut olla kainalossa, mutta nyt en oikeastaan halua olla missään muualla.![]()
Juurikin näin
Ku ei mun mun mielestä tarttis.

(Hymiömies tulee niin myöhään töistä, että se tasan vain kaatuu sänkyyn ja nukahtaa
)
Ihanaa, onnea!

)! 
-olotilojen kautta, kun mun ja miehekkeen elämä on vaan arkioleilua ja hengialua, ei mitään
tai muita hassuja olotiloja aiheuttavia juttuja, niinku uusi ihastus/rakkaus/mikä lie fiilis voi aiheuttaa. 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa