Lyyra kirjoitti:
Tänään siis tehdään "selän rentoutus", koska mun selkä on ihan hirveessä jumissa autoilun jäljiltä. En kyllä tiedä pitääkö tuossa olla polvet yhdessä vai tuollain kuten videossa näytetään, kun video näyttää yhtä ja selostaja sanoo toista. Kokeillaan silti.

Lyyra kirjoitti:Ai niin! Jumppahaaste on olemassa.
En tiedä onko osallistujilla käytössä käsipainoja, mutta kai vaikka maitopurkkikin käy tähän (mielellään avaamaton). Kokeillaan treenata vähän käden ojentajalihaksia. Eli painot käteen, kädet ylös. (Tai sitten molemmilla käsillä kiinni samasta painosta.) Ja sitten taivutetaan käsiä siten, että paino laskeutuu niskan/hartian taakse, ja sitten ojennetaan käsi/kädet takaisin ylös. Ja tätä sitten eestaas vaikka 15-20 kertaa molemmille puolille.
Kyllä saivat allit kyytiä. 

)Suvi kirjoitti:Hitsi, kun muistaisin tehdä tuota kumaran vastakohtaa ja lankkua useammin. Istun niin kumarassa, että alkaa jo tuntua.

Eilen oli niin kovat Euroviisu-bileet Ilmarissa, etten saanut uutta laitettua. Tänään siis tulee kaksi.

Ikävä liike, mutta helpottaa hetkellisesti, ehkä. Pvi kirjoitti:Liikkuvuus. Seiso suorana. Anna leuka painuu rintaan. Pään paino ottaa hitaasti yläselän mukaansa. Kannattele kevyesti vatsalla lantiota pystyssä niin kauan kunnes pään paino valuu niin pitkälle että lantio kääntyy mukaan liikkeeseen. Kun olet päässyt asentoon, jossa kurkkaat jalkojen välistä peppu kohti kattoa, pää lattiaa, anna polvien koukistua. Vatsa lepää reisien päällä ja pään paino venyttää lapaluiden väliä.
Anna istuinluiden kallistua kohti lattiaa. Vatsalihakset kannateltuina rullaa itsesi seisomaan.

L-S kirjoitti:Hartioiden pyörittelyä olen harrastanut päivittäin jo pitkään, mutta siinä kuuluu aina pahaa rutinaa.
Rutina kuuluu niin, että välillä ällöttää itseäkin. 

Töissä on hyvä pitää välillä pieni verenkierronedistämistauko, varsinkin tässä tilassa. Siksi pitäydyn lähinnä tuollaisissa liikkeissä, mitkä voi tehdä seisten tai tuolilla istuen.

Aloitetaan tämän ketjun liikkeet vaikka alusta. Mä vähän kaipaisin jotain motivoivaa ja muiden kanssa yhdessä tekemistä.

) Mutta ehkä joku haaste olisi tosiaan hyvä. Aranwen haaste kuulostaa mulle vähän liian rankalta, mutta jotain helpompaa voisi kokeilla.
), ja se jäi. Nyt vois ehkä alkaa kokeilemaan uudelleen. Tai viimeistään sitten, kun kesä menee ohi. Ne haasteet olivat 100 punnerruksen haaste, 200 kyykyn haaste ja 200 vatsalihasliikkeen haaste.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa