Urheilevat fordelaiset

Re: Urheilevat fordelaiset

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 04 Kesä 2009 19:04

Oon ihan hurahtanut pyöräilyyn. Pyöräilin tänään satessa töihin ja sateessa kotiin. Onneksi oli vaihtohousut mukana. Mutta voi sitä olotilaa, kun sai kotona märät vaatteet pois, kääriytyi huopaan ja joi teetä nettiä selaillen. Ei tästä olotila voisi paljoa parantua. :sydän:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja shaana » Ke 10 Kesä 2009 16:55

Mäkin pyöräilisin paaaaljon enemmän, jos fillari olisi hieman paremmassa kunnossa - jos muistatte, kaaduin sen kanssa hienosti joskus viime vuonna ratikkakiskoille, aikaisemmilla sivuilla taitaa joku mainintakin aiheesta olla. Enikeis, takavanne kumeineen on aivan kiero :virne: Kyllä mä sillä lyhyitä matkoja kuitenkin sitkeästi sotken, vaikka se saattaa näyttää huvittavalta ja se takaosuus siitä pitäisi kyllä kaikkineen vaihtaa, muttei jaksa, haluaisin kovasti eli eripaljon ostaa uuden fillarin, sellaisen käyräsarvisen maantiekiiturin, mutta ne ovat saamieni tietojen mukaan aika hintavia. Sillä kiitelisin pitkin maanteitä että whooooooooooooooooooooshhh vaan kuuluisi! :superhymy:

Kävin tänään uimassa! Kauhoin kuin Phelpsi konsanaan, siinä meinasi kuulkaa papat jäädä alle. :superhymy: Oli huojentavaa huomata jaksavansa kauhoa kunnolla huomattavasti pidemmän matkaa kuin joskus aikoinaan, hapenotto vähän takkusi, kiitos varmaan tämän ikuisen tupakoinnin lopettelun, josta ei ikinä tule lopullisesti valmista. Yritän kiinnittää uimassa käymisen viikkorutiiniin, vaikka uimalasit vähän kiristivätkin ja näytin ouummmm, lähinnä mielenkiintoiselta otettuani lasit päästä. :tilt:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ti 16 Kesä 2009 21:41

Nyt kun on aloittanut paketinnostotyön, niin olen havainnut olkavarsissani jonkinlaista lihaksenmuotoutumiskehitystä. :virnu:

"En tiedä mitään ihanampaa
kuin lihakseni voimakkaat."

:kailotus:

Opiskeluvaiheen aikana pääsevät olkavarret kovin veltoiksi.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Santalaceae » Ke 01 Heinä 2009 22:38

Täällä on liikuntavaihde päällä pitkästä aikaa. :superhymy: Olen käynyt lenkillä, jumpalla, tankotanssimassa ja harrastanut hyötyliikuntaa. Uimaankin voisi mennä nyt kun olen taas paikantanut lähimmän uimahallin.

Jumpalla käyminen on taas herättänyt ajatuksia. Venyttelytunnit ja muut rauhalliset tunnit on ihan ok, mutta sitten on olemassa aerobictunteja, joilla tunnen itseni vähän hölmöksi. Pysyn kyllä rytmissä mukana, mutta kun näen itseni myös sieluni silmin jumppaamassa rivissä muiden eukkojen kanssa. Ja kaikesta naurettavuudestaan huolimatta rivissä jumppaaminen on ihan kivaa. Silti mietin aina, että tässä sitä vieläkin leikitään seuraa johtajaa. Ryhmäliikunta saa minut jotenkin oudolla tavalla itsetietoiseksi, toisin kuin esimerkiksi lenkillä käyminen tai uiminen.

Sitten on tämä tankotanssi. Kivaa puuhaa, mutta aiheuttaa nyt alkuun niin paljon mustelmia, että siellä pystyy käymään vain kerran puolessatoista viikossa. En olisi myöskään arvannut, että homma sattuu näin paljon. Aion kokeilla ainakin muutaman kerran ja toivon että iho tottuu. Hyvä puoli lajissa on, että maltan tuskin odottaa seuraavaa kertaa.

Olen muuten saanut nyt kokeiltua kaikkia lajeja, joita olin ajatellutkin kokeilla. Tällä hetkellä ei ole mielessä enää mitään, mitä pitäisi kokeilla, kun olen saanut pari pitkäaikaista suunnitelmaa toteutettua. Ihan jees, kerrankin näin päin. :D
Santalaceae

ViestiKirjoittaja shaana » Ke 15 Heinä 2009 20:06

Tankotanssi! :superhymy: En ole kuullut juuri mitään negatiivista, saisipa vielä itsensä joskus kokeilemaan, kuulostaa niiiiin hauskalta! :superhymy:

Pari viikkoa on itse tullut otettua vähän iisimmin, tulee tällä viikollakin varmaan neljä jumppapäivää, mutta ei mitään monen tunnin rupeamia, kun aamutunteja on näin kesäaikaan karsittu. :aukku: Uimaan olisi kiva päästä, mutta lähihalli on sulkenut ovensa kesäksi ja pyöräilymatkan päässä toinen aukeaa ensi viikolla, josko sinne sitten iltavuoroviikoin jaksaisi polkaista. :D

Ainiin, törsäsin tänään uusiin jumppareleisiin :nolo: No olisi kai sitä voinut huonomminkin kesälomarahoja tuhlata, kylläkyllä. :tilt:
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 15 Heinä 2009 21:42

Tuli tässä pari päivää sitten hirmuisen huono omatunto liikkumattomuudesta. Sitten tajusin, että onhan tämä työmatkapyöräily jo edistystä. Tavallisenakin päivänä tulee kuitenkin pyöräiltyä vähintään 9 km ja esimerkiksi tänään matkaa kertyi 21 km.

Toki tiedän, että käsille ja niska-hartiaseudulle pitäisi myös jotain jumppaa kehittää. Mutta kun on niin saamaton. Pyöräillessä sentään saa liikuttua paikasta a paikkaan b. Jotenkin sellainen liikunta on enemmänkin mun mieleen.
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Santalaceae » Su 19 Heinä 2009 18:57

shaana kirjoitti:Tankotanssi! :superhymy: En ole kuullut juuri mitään negatiivista, saisipa vielä itsensä joskus kokeilemaan, kuulostaa niiiiin hauskalta! :superhymy:

Kannattaa ilman muuta kokeilla. :D Tunteja on hyvin näin kesälläkin, ja ykköstason tunnille voi mennä mukaan koska tahansa. Alkuun tulee todennäköisesti mustelmia, mikä on näin kesällä vähän kiusallista, mutta senkin kai pitäisi helpottaa kun iho tottuu.
Santalaceae

ViestiKirjoittaja Pvi » Ti 21 Heinä 2009 11:12

Onko tankotanssi samoissa hinnoissa normaalien tansituntien kanssa?
Vois mennä yhdelle tai kahdelle tunnille ainakin katsomaan olisiko lajista
minun yksinäisen vanhuuteni pelastajaksi...
Pari vuotta sitten liikuntalääketiedettä opiskellessa yksi kurssi käsitteli
kunnon testaamista ja tietenkin me opiskelijat sitten testattiin testejä
ja testaamista. Suurelta osin tulokseni olivat ikäryhmän keskiarvojen
tuntumissa, paitsi erityisesti harjoittelemani osa-alueet ns. ylimmässä
viidenneksessä. Ainoa hieman hälyyttävä tulos, joka saattaa enteillä
vaikeuksia Pvi-mummon itsenäiseen elämään oli käsien puristusvoima.

Toinen kiva käsiä käyttävä laji tankotanssin lisäksi olisi areal-akrobatia.
Mä oon vaan aika pitkä, ja tarvitsin ihan mielettömät vatsikset, että
trapetsi tai kangas sujuisi jotenkin sutjakasti. Vaiks sehän olis vaan
hyvästä.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Santalaceae » Ti 21 Heinä 2009 20:57

Pvi kirjoitti:Onko tankotanssi samoissa hinnoissa normaalien tansituntien kanssa?
Vois mennä yhdelle tai kahdelle tunnille ainakin katsomaan olisiko lajista
minun yksinäisen vanhuuteni pelastajaksi...
- snip snip -
Toinen kiva käsiä käyttävä laji tankotanssin lisäksi olisi areal-akrobatia.
Mä oon vaan aika pitkä, ja tarvitsin ihan mielettömät vatsikset, että
trapetsi tai kangas sujuisi jotenkin sutjakasti. Vaiks sehän olis vaan
hyvästä.

Tanssituntien hinnoista en tiedä, mutta ainakin Rock the Polen sivuilta saa lisätietoa (Toivottavasti tää ei nyt ole liiallista mainostamista. Käyn kyseisessä paikassa vain asiakkaana, joten ei sen mainostamisesta ole mulle mitään hyötyä). Tunnille kannattaa varata paikka, koska ne ovat monesti täynnä jo pari päivää etukäteen. Ja tunnille mukaan sortsien lisäksi pitkät säärystimet tai verskat, niin on paljon mukavampaa.

En muista olenko sanonut asiasta täällä, mutta kävin itse keväällä harjoittamassa akrobatiaa, ja tankoilu on oikeastaan luonnollinen jatkumo sille. Olen siis kiinnostunut enemmän tangolla kiipeilystä kuin spinneistä. Tankoakrobatian hyvä puoli on se, ettei siellä tarvitse odotella omaa vuoroa toisin kuin akrotunnilla. Huono puoli vielä muutamankin kerran jälkeen on se, että tangolle kiipeäminen SATTUU. Kipu on kyllä yksilöllistä, ja pakko sen on jossain vaiheessa loppua koska muuten lajia ei harrastaisi kukaan.
Santalaceae

ViestiKirjoittaja L-S » Ti 21 Heinä 2009 22:21

En ollut ikinä kuullutkaan tankotanssista, mutta näytti hyvin jännältä, kun katsoin jonkun videon. :tilt: Mulle epäilemättä aivan liian vaikeaa. Jotain tanssia voisi olla kiva harrastaa, mutta tuskinpa löydän mistään sellaista paikkaa, mihin kehtaisin näillä taidoilla mennä. Ärsyttäisi vaan, kun tippuisi koko ajan tahdista. Vakijumppapaikassa oli taannoin kiva show- ja hiphoptunti, jolle saattoi kömpelyskin ihan rauhassa osallistua, mutta sitten se siirrettiin sellaiseen ajankohtaan, etten ikinä ehtinyt sinne.

Nyt kesällä meininki on ollut vähän, että mikä urheilu. Vakipaikka, jossa olen käynyt jumppatunneilla, on syyskuuhun asti kiinni, ja minkään hienon kuntosalin maksuja en jaksa maksaa. Eikä toisaalta lämpimällä säällä tee mieli edes harrastaa sisäliikuntaa. Kävely- tai juoksulenkeistäkään en oikein tykkää, päämäärätön kulkeminen yksin on tylsää. Jossain vaiheessa kesää suunnittelin, että pitäisi alkaa lenkkeillä, kävin puolen tunnin lenkin, josta enimmän ajan jopa hölkkäilin niinkin kevyesti, että yllätin itseni, mutta kuitenkin ulkona satoi ja oli vähän epämiellyttävää, joten ei ole tullut mentyä toiste. :keijo: Ainoa liikuntani on siis pyöräily töihin ja takaisin (matka kestää vartin suuntaan ja toiseen). Muutoin istun syömässä jäätelöä ja mansikoita. :kuola:

Jotain pitäisi kyllä keksiä, vaan mitä. No, ennen kuin ehdin keksiä, onkin varmaan jo se syyskuu, kyllä mä sitten taas.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Pvi » Ke 22 Heinä 2009 09:28

Mitäs jos lähtisit pyörällä ostamaan niitä mansikoita?
Tai jos mansikat kasvaa takapihalla, niin muille retkille.

Mä en tunnu olevan ainoa fordelainen, joka on tykästynyt
pyöräilyyn. Se vaan on ihan parasta. Saa nauttia vaihtuvista
maisemista. Paikasta toiseen pääsee kohtuullisen nopeasti.
Usein yhtä nopeasti kuin bussilla, kun ei tarvitse käyttää aikaa
pysäkeillä odotteluun.
Eikä kesäpyöräillessä tarvitse polkea täysillä. Voi pysähtyä
seurailemaan kiinnostavia juttuja, kuten hassua koiraa
tai sorsaperhettä.

---
ja pitää elokuussa tarkastaa toi tankotanssiosasto. Kiitos!
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja L-S » Ke 22 Heinä 2009 10:57

Mansikoita saa kyllä työmatkan varrelta, mutta voisihan sitä tosiaan jotain muita reissuja yrittää keksiä, edes sitten lyhyehköjä, kun kunnon pyörälenkitkin tuntuvat vähän liian paljon aikaa vieviltä. Pyörällä sentään pääsisi melko nopeasti tästä kaupungin keskeltäkin pois. Sorsaperheen tapaaminen voisi kyllä olla mukavaa. :tilt:

Täytyisi kyllä myös vaikka jumpata vähän kotona, kunhan nyt joskus kesävieraat poistuvat luotani ja siihen olisi aikaa. Vatsalihakset ovat varmasti jo ihan rempallaan.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja ahkera » To 30 Heinä 2009 22:26

Kääk. Kävin ekaa kertaa jumpassa sitten...ööö... no hetkeen. Ja alkaahan piti tietty kevyesti combatilla. Vaan mikä huutava vääryys. Kaikki combattunnit ei ookkaan kivoja. Kyllähän tuollakin hiki tuli ja voimat loppui totaallisesti kesken jo varhain, mutta hitottaahan se, ku motivaatio loppui jo ennen voimia. Puuttu kokonaan sellanen tappamisen meininki ja koko tunti oli pelkää haaraperusta ja askelkyykkyä. Plääh. Jos muut tunnit on kanssa tollasia halpoja kopiota, niin taitaa jäädä jäsenyys lunastamatta tolle salille.
ahkera

ViestiKirjoittaja Pvi » Su 02 Elo 2009 12:59

Nyt olisi tarkoitus lopettaa viikonloppuilu ja lähteä liikkeelle.
Hassua kuinka sitä huomaa tukkoisen nenän ja hassun tunteen
kurkussa, kun voisi tehdä koko päivän liikkumistöitä.
Onko korvien välissä rään lisäksi laiskuus?

Lyhyesti.
Eilen oli löpsöpäivä. Siis tänään hus joogalle ja napaa tutkimaan.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Pvi » Ke 12 Elo 2009 23:01

Oho!
Kävin kuntosalilla ja oli yllättävän mukavaa. Semmosella polkupyörän ja juoksumaton
välimuodolla sai mukavat hengästyshiet, puntteilua ja loppuun vähän vatsiksia ja
venyttelyä. Illan kruunasi lämmin sauna.

Joka kerran kun olen salilla käynyt, olen pohdiskellut punttiohjelman kehoitusta,
12-15 toistoa, niin isolla vastuksella, että et jaksa tehdä enempää. Minun on
kovin vaikea määrittää tuota itselleni. Kun sitä saattaa jaksaa tehdä puolet
liikkeestä vaivatta, mutta toinen osuus tekee tiukempaa, tai sitten liikkeen
laatu kärsii, mutta jollain tavalla sitä vielä jaksaisi ehkä muutaman.
Ehkä mun pitää mennä juttelemaan jollekin bodarille...
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Galileo » To 13 Elo 2009 08:46

Pvi kirjoitti:Joka kerran kun olen salilla käynyt, olen pohdiskellut punttiohjelman kehoitusta,

Liikkeen laatu? Lihakset on tyhmiä, ne ei osaa kuin supistua. Tarkoitus on väsyttää lihas ja murjoa se rikki. Liikkeiden ei tarvitse olla mitenkään oppikirjamaisen puhtaita ja sulavia, kunhan rasitus pysyy oikeassa paikassa. Jos ei ole hirveästi salilla käynyt, niin se vaatii toki totuttelua, että oppii tuntemaan treenattavan lihaksen ja osaa ottaa siitä kaiken irti.
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Galileo

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 13 Elo 2009 12:20

Harrastin ala-asteella telinevoimistelua ja haaveilin aina, että olisin jatkanut sitä koko ikäni. Rakas harrastus kuitenkin lopahti kuin seinään kun siirryin yläasteelle, ja siellä ei enää lajikerhoja ollutkaan. Urheiluseurajuttuihin en uskaltanut vanhemmiltani kysyä lupaa, ja telineillä riekkumista on ollut kova ikävä jo vuosikaudet.

Eilen sitten huomasin Tampereen voimistelijoiden jonkun lehtisen meidän ruokapöydällä. Selailin lehtisen läpi, ja siellä oli juttu, joka pisti silmään. Jutun innoittamana surffasin seuran nettisivuille, ja...

ilmoittauduin aikuisvoimisteluun! :täpinä:

Pääsen harrastamaan hikiliikuntaa säännöllisesti 1½h viikossa, ja odotukset ovat korkealla. Haluan notkeuteni ja lihaskuntoni takaisin. Ja ennen kaikkea haluan osata taas puhtaan kärrynpyörän ja käsilläseisonnan ja voltteja ja hyppyjä ja kaikkea kivaa! Isiäiti lupasivat sponssatakin muutamalla kympillä. :hymyhali:

:superhymy:

PS. Toivottavasti en ole laittanut tavoitteitani liian korkealle, etten vain pety.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja shaana » To 13 Elo 2009 21:51

Galileo kirjoitti:
Pvi kirjoitti:Joka kerran kun olen salilla käynyt, olen pohdiskellut punttiohjelman kehoitusta,

Liikkeen laatu? Lihakset on tyhmiä, ne ei osaa kuin supistua. Tarkoitus on väsyttää lihas ja murjoa se rikki. Liikkeiden ei tarvitse olla mitenkään oppikirjamaisen puhtaita ja sulavia, kunhan rasitus pysyy oikeassa paikassa. Jos ei ole hirveästi salilla käynyt, niin se vaatii toki totuttelua, että oppii tuntemaan treenattavan lihaksen ja osaa ottaa siitä kaiken irti.

Kyllä sillä, miten liike suoritetaan, on mun käsittääkseni jotain merkitystä - vaarallista voi olla jos se rasitus kohdistuu sinne väärään paikkaan treenattavana olevan lihaksen sijasta. Kunto-ohjaajan suusta kuultua; ottaa pienemmät painot jossei liike pysy hallinnassa. Kuntosalilaitteissa toki virheasentoja on hankalampi toteuttaa kuin vaikka vapain käsipainoin, joiden kanssa liikkeitä tehtäessä mun mielestä pitää olla tarkkana, että liike tehdään oikein ja oikeita paikkoja rasittamalla.

Mun ohjelmassa liikkeillä on määrä x toistoja, joiden eteen ponnistellaan, mutta ne tehdään oikein. Jos selkä ei pysy penkissä tai vastaavaa, vähennetään painoa pykälä, jotta se selkä pysyy siellä penkissä ja rasitus kohdistuu oikeaan osoitteeseen. Myöhemmin se selkä pysyy siellä penkissä sitten niillä raskaammillakin painoilla.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Pvi » Pe 14 Elo 2009 00:18

Lihas niin tosissaan oli tyhmä.
Nyt se on vielä lisäksi vähän hellänä, että kai sitä jotain on tehty.
Oikein tai väärin. Ehkä vähän sinnepäin. Tehty kuitenkin.

Tyhmät lihakset toimivat yhdessä, joten onko hermosto jotenkin
viisas? Liikkeen ollessa epäkorrekti ei älykäs hermostoni ole pysty-
nyt toeuttamaan tehtäväänsä tyhmän lihan ollessa heikko ja väsy.
Tai sitten hermo ei olekaan niin viisas.
Harjoitus tekee hyvää kummallekin.

Jään edelleen pohtimaan ohjelman mukana annettua ohjetta.
Ehkä sen tarkoitus on olla enneminkin kysymys, joka tuo
harjoitteluuni uutta ulottuvutta. Punttiharkka zeniläisittäin.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja shaana » Ke 26 Elo 2009 17:13

Apua, mua puraisi jokunen viikko sitten jo tämmönen kärpänen, jonka pureman aiheuttama himoitsen jonkin kamppailu/itsepuolustuslajin tahi vastaavan harrastamisen aloittamista noin niinku kunto- ja harrastepohjalta. Kickboxing-kurssi tässä lähellä oli imaistu täyteen ennen aikojaan, ja olen harhaillut erinäisten salien sivuilla, ensi viikolla alkaisi toisaalla kursseja, mutta toi lähin olisi kyllä paras sijainniltaan, hinta-laatu-kesto-suhteeltaan ja mielessäni muutenkin.

Harhailujen tuloksena mua kyllä kiinnostaa potkista semisti ehkä jopa enemmän ladythai- tai thaiboxingkurssi.. No joo, eilen kävin kuitenkin omalla salilla pidettävällä combat-tunnilla, joka vain ruokki tätä halua aloittaa uusi laji. :hullu: En ole saanut mistään itseäni pitkään aikaan näin kipeäksi, i h a n a a! Katotaan riittääkö toi tunti viikossa enshätään vai tarvitseeko nyt jo heittäytyä enemmän. :D
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Sippura » Ke 26 Elo 2009 18:36

Oih, shaanan viestin lukemisen jälkeen tuli ihan hirveä ikävä potkunyrkkeilytunneille :hullu:
Voi sitä autuuden tunnetta kun on ensin tunnin painanut sykkeet taivaissa ja suihkun jälkeen
rojahtaa sohvalle kroppa täynnä endorfiinia ja lihakset hellinä :sydän:

Noita tulevia treenejä odotellessa tyydyn näihin matelutahtisiin kävelylenkkeihin ja punttisali-
käynteihin, joissa liikkeet rajoittuvat lähinnä askelkyykkyihin ja yläkropan harjoittamiseen pie-
nimmillä mahdollisilla painoilla, tarkasti sykemittarista kytäten ettei sykkeet nouse yli 140:n :virnu:

Juoksurattaat kuitenkin löytyvät jo kotoa odottamasta tulevia kuukausia lenkkeineen :juoni:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja shaana » Ke 26 Elo 2009 20:15

Jojojoooo toi autuuden tunne on kun taivaasta ja siellä combattitunnilla, kun lyödään vaikka pienen painon kanssa ja huudahdetaan elokuvatylliin HAAA! - niin ei tarvitse ajatella mitään muuta kuin sitä, ja ihan oikeesti mä olin eilen niin täpinöissä, että pelkäsin pillahtavani itkuun onnesta tunnilla. :pahis:

Mein salilla alkaa ens viikolla muuten joku mammajumppa. :tilt: Joku ohjaaja taisi mainita, että odottaville äiteille suunnitelluilla tunneilla tehdään just rauhallista lihaskuntoa ja vahvistetaan raskauden aikaan koetukselle joutuvia lihasryhmiä, kuten kait selkää? :tilt: Tämänkin hämärän tiedon teille tarjoili shaana.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 30 Elo 2009 19:53

En ole vieläkään hankkinut matkakortille aikaa. :superhymy: Pyöräillen ja satunnaisesti bussilla siis taitan matkani. Jotenkin pyöräily on palkitsevampaa, kun tietää, että jokainen päivä, jonka vietän ilman ajan lataamista matkakortille on suoraa rahan säästöä. Ei paljon, mutta silti. :hullu:

Ainoa, mikä ärsyttää, ovat matkat, jotka voisi mennä samaa matkaa kaverin kanssa, mutta ei voi, kun mulla on se pyörä...
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Pvi » Ke 02 Syys 2009 11:07

Lihamuussiolo.
Treeni ylläti kuin nurkantakaa.
Eilen puoli kymmenestä puoli yhdeksään...
Oisko pitänyt treenata vähän ahkerammin ennen rysäystä?
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ke 02 Syys 2009 17:08

11 tunnin reenit? :o: :tipahdus:

Mä olen _niin_ saamaton. Yritin tänään piiiiiiiiiiiiiiiiitkästä aikaa mennä salille, mutta en nyt sitten jaksakaan. Ottaa päästä, kun en ole myöskään saanut aikaiseksi vuokrata salikorttia eteenpäin, joten olen ihan tyhjästä maksellut kuukausimaksua.

Josko ens viikolla...

Onneksi sentään olen saanut itsestäni sen verran irti, että olen saikun ja loman ajan pyöräillyt joka paikkaan, niin ei ole ihan täysin rapistunut.
Kolo-golo-nay
Aurora B.

EdellinenSeuraava

Paluu Urheilu