Kyllä mä sillä lyhyitä matkoja kuitenkin sitkeästi sotken, vaikka se saattaa näyttää huvittavalta ja se takaosuus siitä pitäisi kyllä kaikkineen vaihtaa, muttei jaksa, haluaisin kovasti eli eripaljon ostaa uuden fillarin, sellaisen käyräsarvisen maantiekiiturin, mutta ne ovat saamieni tietojen mukaan aika hintavia. Sillä kiitelisin pitkin maanteitä että whooooooooooooooooooooshhh vaan kuuluisi! 
Oli huojentavaa huomata jaksavansa kauhoa kunnolla huomattavasti pidemmän matkaa kuin joskus aikoinaan, hapenotto vähän takkusi, kiitos varmaan tämän ikuisen tupakoinnin lopettelun, josta ei ikinä tule lopullisesti valmista. Yritän kiinnittää uimassa käymisen viikkorutiiniin, vaikka uimalasit vähän kiristivätkin ja näytin ouummmm, lähinnä mielenkiintoiselta otettuani lasit päästä. 

Olen käynyt lenkillä, jumpalla, tankotanssimassa ja harrastanut hyötyliikuntaa. Uimaankin voisi mennä nyt kun olen taas paikantanut lähimmän uimahallin.
En ole kuullut juuri mitään negatiivista, saisipa vielä itsensä joskus kokeilemaan, kuulostaa niiiiin hauskalta! 
Uimaan olisi kiva päästä, mutta lähihalli on sulkenut ovensa kesäksi ja pyöräilymatkan päässä toinen aukeaa ensi viikolla, josko sinne sitten iltavuoroviikoin jaksaisi polkaista. 
No olisi kai sitä voinut huonomminkin kesälomarahoja tuhlata, kylläkyllä. 
shaana kirjoitti:Tankotanssi!En ole kuullut juuri mitään negatiivista, saisipa vielä itsensä joskus kokeilemaan, kuulostaa niiiiin hauskalta!
Tunteja on hyvin näin kesälläkin, ja ykköstason tunnille voi mennä mukaan koska tahansa. Alkuun tulee todennäköisesti mustelmia, mikä on näin kesällä vähän kiusallista, mutta senkin kai pitäisi helpottaa kun iho tottuu.Pvi kirjoitti:Onko tankotanssi samoissa hinnoissa normaalien tansituntien kanssa?
Vois mennä yhdelle tai kahdelle tunnille ainakin katsomaan olisiko lajista
minun yksinäisen vanhuuteni pelastajaksi...
- snip snip -
Toinen kiva käsiä käyttävä laji tankotanssin lisäksi olisi areal-akrobatia.
Mä oon vaan aika pitkä, ja tarvitsin ihan mielettömät vatsikset, että
trapetsi tai kangas sujuisi jotenkin sutjakasti. Vaiks sehän olis vaan
hyvästä.
Mulle epäilemättä aivan liian vaikeaa. Jotain tanssia voisi olla kiva harrastaa, mutta tuskinpa löydän mistään sellaista paikkaa, mihin kehtaisin näillä taidoilla mennä. Ärsyttäisi vaan, kun tippuisi koko ajan tahdista. Vakijumppapaikassa oli taannoin kiva show- ja hiphoptunti, jolle saattoi kömpelyskin ihan rauhassa osallistua, mutta sitten se siirrettiin sellaiseen ajankohtaan, etten ikinä ehtinyt sinne.
Ainoa liikuntani on siis pyöräily töihin ja takaisin (matka kestää vartin suuntaan ja toiseen). Muutoin istun syömässä jäätelöä ja mansikoita.
Pvi kirjoitti:Joka kerran kun olen salilla käynyt, olen pohdiskellut punttiohjelman kehoitusta,
12-15 toistoa, niin isolla vastuksella, että et jaksa tehdä enempää. Minun on
kovin vaikea määrittää tuota itselleni. Kun sitä saattaa jaksaa tehdä puolet
liikkeestä vaivatta, mutta toinen osuus tekee tiukempaa, tai sitten liikkeen
laatu kärsii, mutta jollain tavalla sitä vielä jaksaisi ehkä muutaman.

Galileo kirjoitti:Pvi kirjoitti:Joka kerran kun olen salilla käynyt, olen pohdiskellut punttiohjelman kehoitusta,
12-15 toistoa, niin isolla vastuksella, että et jaksa tehdä enempää. Minun on
kovin vaikea määrittää tuota itselleni. Kun sitä saattaa jaksaa tehdä puolet
liikkeestä vaivatta, mutta toinen osuus tekee tiukempaa, tai sitten liikkeen
laatu kärsii, mutta jollain tavalla sitä vielä jaksaisi ehkä muutaman.
Liikkeen laatu? Lihakset on tyhmiä, ne ei osaa kuin supistua. Tarkoitus on väsyttää lihas ja murjoa se rikki. Liikkeiden ei tarvitse olla mitenkään oppikirjamaisen puhtaita ja sulavia, kunhan rasitus pysyy oikeassa paikassa. Jos ei ole hirveästi salilla käynyt, niin se vaatii toki totuttelua, että oppii tuntemaan treenattavan lihaksen ja osaa ottaa siitä kaiken irti.
En ole saanut mistään itseäni pitkään aikaan näin kipeäksi, i h a n a a! Katotaan riittääkö toi tunti viikossa enshätään vai tarvitseeko nyt jo heittäytyä enemmän. 

Joku ohjaaja taisi mainita, että odottaville äiteille suunnitelluilla tunneilla tehdään just rauhallista lihaskuntoa ja vahvistetaan raskauden aikaan koetukselle joutuvia lihasryhmiä, kuten kait selkää?
Tämänkin hämärän tiedon teille tarjoili shaana.
Pyöräillen ja satunnaisesti bussilla siis taitan matkani. Jotenkin pyöräily on palkitsevampaa, kun tietää, että jokainen päivä, jonka vietän ilman ajan lataamista matkakortille on suoraa rahan säästöä. Ei paljon, mutta silti. 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa