Eilen illalla lenkillä tuli otettua mittarin mukaan 9079 askelta.

Huvittais ehkä tänäänki lähteä lenkille.

Torstaina otan askelmittarin töihin mukaan ja katon paljonko askelia tulee. Veikkaan, että PALJON.

. Työmatkaakin on tullut ajeltua ja jatkossakin pyrin että ainakin sen kerran viikossa kävisi töissä pyörällä. Matkaa kertyy lyhimmän kaavan mukaan n. 75 kilometriä, mutta joskus on tullut innostuttua ja kierrettyä vähän pidemmän kaavan mukaan.
Mulla on jäänyt lenkkeily ja pyöräily vähän vähemmälle

Shay kirjoitti:Ei ne hirveän hyvät voi ne nykyiset olla, jos viiden kilsan jälkeen tulee jo hiertymiä.

kermit kirjoitti:Muutoin olen urheillut lähinnä murkuntorjunnan parissa.

Shay kirjoitti:kermit kirjoitti:Muutoin olen urheillut lähinnä murkuntorjunnan parissa.
Good luck with that! Varsinkin, jos ovat metsämuurahaisia.

ja seurauksena on ettei raskauskilot ole lähteneet mihinkään *syytän tupakanpolton lopettamista*.
Löysin niin kivan oloisen juoksuohjelman, jossa lähdetään ihan nollakunnosta liikkeelle ja 11 viikossa olis tarkoitus pystyä juoksemaan 10 km. En ole ikinä juossut kuin pakon edessä, mutta olen kateellisena kuunnellut muiden juoksuharrastuksesta ja miettinyt että kyllä minäkin joskus. Tuo juoksukoulu vaikuttaa hyvälle kun siinä on selkeesti merkattu joka päivälle mitä tehdään ja kuinka pitkään eikä tarvitse itse miettiä tai soveltaa mitään. Ajattelin aloittaa ensi maanantaina, täytyy vaan toivoa, että mun polvi kestää.Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa