sybe kirjoitti:1h lenkin juokseminen joka toinen päivä, tämä tuntuu minusta mielikuvituksettomalta virkamiesmäiseltä suorittamiselta.
No ei se varmaan siltä tunnu siitä, joka sen lenkin tekee. Kaikki tyylillään.
sybe kirjoitti:1h lenkin juokseminen joka toinen päivä, tämä tuntuu minusta mielikuvituksettomalta virkamiesmäiseltä suorittamiselta.

).
Ulkona on sitäpaitsi juuri sopiva juoksuilma, vaikka muuten kelit ovatkin vuodenaikaan nähden koleita.
Laitteen ansiosta juoksin tänään lähipuistoissa sen sijaan että olisin lähtenyt pururadalle asti. Aikaisemmin lähipuistossa juoksentelu on tuntunut turhalta ja tylsältä, sykerajoja seuratessa taas täysin järkevältä. Tämä on loistavaa, koska nyt kynnys lähteä lenkille madaltuu huomattavasti.
Sitten noin kympoin kohdalla kun juoksija rypäs levisi, huomasin että jahas 155 tykittää, rapiat kolkytkilsaa olis vielä jäljellä.. Muistot ekasta maratonista on osin kamalia.Noita linkkejä voi helposti lyhentää laittamalla ne muotoon [url=tähän se osoite]kuvaus[/url]. Esim. tuo Suunnon GPS, jos tarkoitit Suunto X9i-mallia: Suunto X9isybe kirjoitti:minua viehättää Suuunnon GPS
http://www.suunto.com/
onpas kamalan pitkä tuo suoralinkki, suunnon sivuilta sen pongaa.
sybe kirjoitti:1h lenkin juokseminen joka toinen päivä, tämä tuntuu minusta mielikuvituksettomalta virkamiesmäiseltä suorittamiselta. Maraton ohjelman noudattaminen tarjoaa mukavaa vaihtelua.

Mietin tässä juuri, että huomenna pitäisi kyllä vääntäytyä lenkille.
Päämäärätön juokseminen/käveleminen itsekseen tuntuu tylsältä. Sykemittari olisi kiva tsemppaaja, lainamittarin kanssa kävinkin joskus aiemmin kesällä muutaman kerran lenkillä, mutta nyt on taas mennyt monta viikkoa paikoillaan... Sääli, että ovat niin kalliita nekin mittarit. Uimassa olen käynyt alkukesällä kerran, silloin pamahti korvat pariksi päiväksi niin ikävästi vettä täyteen ja lukkoon, että ei tee mieli mennä enää. Osaapa olla vaikeaa. Mutta kai sitä johonkin liikkeelle pitäisi lähteä taas, kai se olisi kivaakin, kun pääsisi alkuun.

Kunnalla on oma kuntosali joka on kuntalaisille maksuton. Auki 14.30-21.00 ja porukkaakaan ei ole ihan hulluna kun päivällä käy
Vast´ikään uusitut laitteet takaavat turvallisen ja nautinnollisen harjoittelun
kiitos kiitos KIITOS rakas pikkukuntani 
Suunnitellusti sunnuntaina ja tänäänkin. Sellainen kävely- ja juoksulenkki ja siihen päälle vielä vähän vatsalihasliikkeitä ym., yhteensä noin tunti. Lihaskuntokin jää kyllä vähän vajaaksi, koska ei ole painoja mitä nostella, enkä myöskään itseohjatusti viitsi tehdä kaikkia liikkeitä kunnolla, ja kovin paljon pidempää lenkkiäkään en viitsi tehdä, kun sekin käy puuduttavaksi
, mutta pääasia, että tulee nyt edes johonkin päin liikahdettua.

Nyt jo harmittaa, että otin sittenkin vain tunnin/ viikko, mutta toisaalta kompensoin sitä kahdella muulla tanssitunnilla (reggaeton ja street hiphop) PLUS kalpamiekkailun alkeiskurssilla!
Liikuntaa tulee yhteensä 6,5 tuntia, viitenä päivänä viikossa. Huuuu... Saattaa olla, että käy vielä nolosti ja moni noista jää vaan hiljaksiin pois, mutta kahtellaan. 
Emilia kirjoitti:
Steppi alkaa taas ensi viikolla.![]()
Samoista syistä mä tykkään siitä. Haastetta tällasella rytmitajuttomalle pökkelölle.Tr*ina kirjoitti:Emilia kirjoitti:
Steppi alkaa taas ensi viikolla.![]()
Steppi ei ole mun lajini ollenkaan! Jouduin sitä yhdessä vaiheessa harjoittelemaan alkeista ja minusta se oli raivostuttavaa. Vaatii nopeutta ja hyvää koordinaatiokykyä: Ehei!

LazyBastard kirjoitti:Suosittelen hankkimaan sellaisen kahvakuulan, joka on lujaterästä. Näyttäisivät UFS:n kuulat sellaisia olevankin. Ei käytännössä hajoa ikinä. Kun olet kuntosalilla käynyt niin ehkä tuollainen 16 tai jopa 24 kilon kuula olisi varmaan hyvä. Itse aloitin tuolla 16 kilon kuulalla ja kahdeksan kilon kuulan ostin sen seuraksi, että puolisokin voi jotakin tehä.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa