Kiva kuitenkin tuntea lihaksissa, että on tehnyt jotain.

Suvi kirjoitti:Treenatessa vaan pitää muistaa, ettei aluksi vaan rasita itseään liikaa, etenkin kun/jos kroppa ei ole tottunut treeneihin.

Alussa kehittyy melkoisella vauhdilla ja kokonaisvaltaisesti tuntuu olevan käsi- ja jalkalihakset väsyneet kiipeilyn jälkeen. Kivaa puuhaa!
Taas on tämän päiväisen kiipeilyn jäljiltä hauikset hellinä ja jaloissakin tuntuu. Mun hauiksetkin ovat ehkä vähän kasvaneet. 
Nimim. huonosta ääreisverenkierrosta kärsivä.
Pt teki mulle superhelpon saliohjelman, jossa on näin aluksi melkein kolmasosa alkulämmittelyä ja muita matollapyörimisliikkeitä. Salilla käynti on tuntunut aika jännittävälle. Helposti jää pohtimaan, kattooko noi muut mua ja teenköhän nyt oikein ja ja ja.. Kunnes muistaa, ettei niitä muita kiinnosta mun tekemiset niin kauan kun pysyn poissa muiden tieltä.
Ennen tota salia kävin parillakin kaupungin salilla mut ne oli aika ankeita paikkoja enkä tuntenut oloa kovinkaan kotoisaksi. Kävin tänään tutustumassa tuohon yhteen mestaan ja vaikutti oikein kivalta paikalta, joten hankin sen kuukausikortin sinne sitten.
En koe, että niitä olisin kauheasti tarvinut (tiedän kyllä ne syömisen heikot kohdat) mut kiva kuitenkin.
Varmaan viimeistään sitten kun sataa koko ajan... Myöskin mulla on tapana kyllästyä tekemään samoja lenkkejä aina vaan uudestaan. Toistaiseksi olen pystynyt menemään aina vähän eri reittejä ja niitä on pitkästä aikaa kiva kulkea, mutta sitten kun kaikki lähialueet on taas koluttu, kyllästymisen vaara tulee myös. 

Mun normaali on ollut viime vuosina se, että olen saanut sormenpäät lattiaan. Viimeksi kämmenpohjat olen saanut suorilta jaloilta lattiaan tyyliin 20 vuotta sitten. En mä ole edes tajunnut, että kiipeily on notkistanut mua (mikä on kyllä sinäänsä ihan loogista, mutta silti en ollut tajunnut, että niin voisi käydä). Jee! 
Tyhmää, että pitää olla niin vastentahtoinen liikunnan suhteen. Sitten kun lenkille pääsee, se on kivaakin, mutta tuntuu aina hankalalta ja aikaavievältä, sekin että pitää vaihtaa varusteet ja käydä sen jälkeen heti suihkussa, jos on juossut, jne. Koskahan sitä oppisi olemaan välittämättä moisesta? Asennevammahan se on. Juokseminen tuntuu edelleen myöskin inhottavalta, muttei ehkä yhtä inhottavalta kuin pari kuukautta sitten. Vaikea silti sanoa, olenko oikeasti edistynyt.L-S kirjoitti:
Tyhmää, että pitää olla niin vastentahtoinen liikunnan suhteen. Sitten kun lenkille pääsee, se on kivaakin, mutta tuntuu aina hankalalta ja aikaavievältä, sekin että pitää vaihtaa varusteet ja käydä sen jälkeen heti suihkussa, jos on juossut, jne. Koskahan sitä oppisi olemaan välittämättä moisesta?
. Nyt sitten pitää ottaa tavaksi tehdä sillä säännöllisesti treeniä. Ensimmäinen kokeilu takana ja kyllähän tuo lihaksiin ottaa mukavasti.damn kirjoitti:Ostin crosstrainerin. Nyt sitten pitää ottaa tavaksi tehdä sillä säännöllisesti treeniä. Ensimmäinen kokeilu takana ja kyllähän tuo lihaksiin ottaa mukavasti.
Just huipputapa purkaa negatiivisia energioita.
Kai sitä vielä ehtii aloittaa. Tänään en jaksa enää. 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa